ΕΕΕΕΚ ΠΥΛΑΙΑ
Νέα μεγάλη κινητοποίηση αύριο Παρασκευή  στις 1.00 μμ στο Δημαρχείο Πανοράματος - Να μην κλείσουν ειδικά σχολεία στη Θεσσαλονίκη στη μέση της χρονιάς: «Ιστορική στιγμή έλλειψης σεβασμού προς τα άτομα με αναπηρία»

Ρεαλιστικές και βιώσιμες προτάσεις έκαναν οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικού, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και ο Σύλλογος Γονέων του 2ου ΕΕΕΕΚ Πυλαίας Χορτιάτη προς τον υφυπουργό Μακεδονίας Θράκης Κο Στάθη Κωσταντινίδη για την εύρεση λύσης στο θέμα του κλεισίματος των τριών ειδικών σχολείων (2ο ΕΕΕΕΚ Πυλαίας Χορτιάτη, ειδικό δημοτικό αυτισμού και νηπιαγωγείο) από τον Δήμο Πυλαίας Χορτιάτη, που βρίσκονται στην περιοχή Κωσταντινοπολίτικα.

Να γίνουν δεκτά τα αιτήματα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών του 2ΟΥ ΕΕΕΕΚ Πυλαίας για να μην κλείσουν τα τρία ειδικά σχολεία διεκδικεί και η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης η οποία μαζί και με άλλα εκπαιδευτικά σωματεία, από την αρχή που δημιουργήθηκε το πρόβλημα έχει σταθεί αρωγός στους αγώνες για να μην κλείσουν τα σχολεία.

Παράλληλα ο Πρόεδρος της Ε΄ ΕΛΜΕ Χρήστος Ζαγανίδης δήλωσε στο alfavita.gr ότι αύριο Παρασκευή θα συμμετέχουν  στη νέα κινητοποίηση στις 1.00 μμ στο Δημαρχείο Πανοράματος για να γίνει αποδεκτή από όλους η πρόταση – κραυγή αγωνίας του συλλόγου του εκπαιδευτικού προσωπικού του 2ου ΕΕΕΕΚ  Πυλαίας ως έσχατη λύση και να μην ισχύσει το τελεσίγραφο του δήμου Πυλαίας  Χορτιάτη για κλείσιμο του σχολείου στις 19/2. «Για τη συμμετοχή των συναδέλφων κηρύσσουμε τρίωρη διευκολυντική στάση εργασίας 11πμ – 2μμ για να κάνουν η συνάδελφοι χρήση μίας, δύο ή τρεις ώρες» σημείωσε ο Χρήστος Ζαγανίδης.

Διαβάστε το ιστορικό εδώ: Τραγικό! Κλείνουν στη μέση της σχολικής χρονιάς 3 ειδικά σχολεία!

eeeek_pylaias

Η ανακοίνωση

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ, ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ 2ΟΥ ΕΕΕΕΚ ΠΥΛΑΙΑΣ ΧΟΡΤΙΑΤΗ

Προς

- Tον Υφυπουργό Μακεδονίας Θράκης Κο Στάθη Κωσταντινίδη

Υπόψιν

  • Του Διευθυντού Γραφείου του Υφυπουργού Κου Κωσταντίνου Δήμου
  • Συνεργάτη του Υφυπουργού κας Γεωργία  Μπότσαρη

 

Υπόμνημα-Προτάσεις

Αξιότιμε Κε Υφυπουργέ,

Ζητάμε την άμεση παρέμβασή σας για την εύρεση λύσης στο θέμα του κλεισίματος των τριών ειδικών σχολείων (2ο ΕΕΕΕΚ Πυλαίας Χορτιάτη, ειδικό δημοτικό αυτισμού και νηπιαγωγείο)από τον Δήμο Πυλαίας Χορτιάτη, που βρίσκονται στην περιοχή Κωσταντινοπολίτικα. Τα σχολεία λειτουργούν σε κτίριο  που τα τελευταία 2 χρόνια,  με επίσημη πλέον γνωμάτευση από δημόσια τεχνική υπηρεσία χαρακτηρίστηκε ως ακατάλληλο και επικίνδυνο για την λειτουργία σχολείου. Μαθητές και εκπαιδευτικοί  έχουν υποστεί κατά καιρούς πολλές σοβαρές συνέπειες εξαιτίας της ακατάλληλης θέσης  του κτιρίου. Θυμίζουμε μια από αυτές το 2017 ήταν η είσοδος τρωκτικών και η νόσηση μαθητών και εκπαιδευτικών από λεπτοσπείρωση αλλά και διάφορες άλλες δύσκολες καταστάσεις που έχουν αντιμετωπίσει κατά καιρούς.

H ξαφνική απόφαση του Δήμου Πυλαίας Χορτιάτη να κλείσει τα σχολεία στη μέση της σχολικής χρονιάς, αντί να βρει λύση ασφαλούς μεταστέγασης και διατήρησης των σχολικών μονάδων, έχει ως αποτέλεσμα μια πραγματικά τραυματική κατάσταση που βλάπτει τους μαθητές με αναπηρία καθώς έχουν μεγάλη δυσκολία σε διαδικασίες προσαρμογής. Ο διαμοιρασμός των μαθητών σε διάφορα σχολεία  με εντολή του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης,  κάποια εξ’αυτών σε χειρότερες συνθήκες (πχ ΕΕΕΕΚ Κορδελιού, ΕΕΕΕΚ Θέρμης, 1ο ΕΕΕΕΚ Πυλαίας Χορτιάτη, ΕΕΕΕΚ Παύλου Μελά, κλπ) και παντελή αδυναμία  να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών δημιουργούν ένα κλίμα μεγάλης αναστάτωσης  σε μαθητές και γονείς, με κίνδυνο κάποιοι να σταματήσουν το σχολείο. Αντίστοιχα υπάρχει μεγάλη ανησυχία και στους εκπαιδευτικούς, το ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό (ΕΕΠ, ΕΒΠ) οι οποίοι επίσης θα διαμοιραστούν με άγνωστο τρόπο και κριτήρια.

Ζητάμε την άμεση και ουσιαστική  παρέμβασή σας,  στον συντονισμό και επικοινωνία με όλους τους αρμόδιους φορείς (Δήμο Πυλαίας Χορτιάτη, Δήμο Θέρμης, περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης και περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας) με στόχο την εύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης για τους μαθητές μας, το εκπαιδευτικό, ΕΕΠ, ΕΒΠ που είναι όχι ο διαμοιρασμός των μαθητών σε άλλα σχολεία αλλά η παράταση παραμονής στο υπάρχον κτίριο μέχρι να βρεθεί  άμεση μεταστέγαση σε ένα ασφαλές κτίριο. Συγκεκριμένα:

  • Ζητούμε την παράταση παραμονής στο υπάρχον κτίριο με τις αναγκαίες παρεμβάσεις που θα εγγυηθούν στον Δήμο Πυλαίας Χορτιάτη ότι θα είναι ασφαλές για να λειτουργήσει τουλάχιστον μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς. Οι τρεις μήνες παράταση είναι η μόνη επιλογή που συμβαδίζει με τις ανάγκες των μαθητών με αναπηρίες ενώ αντίθετα ο διαμοιρασμός θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα σε μεγάλο αριθμό  μαθητών και σχολείων.
  • Παράλληλα να γίνουν άμεσα οι διαδικασίες μεταστέγασης σε κτίριο που προτάθηκε από τον Δήμο Θέρμης (κτίριο Κωσταντινίδη) όπου συμφωνεί ο Δήμαρχος κος Παπαδόπουλος να παραχωρήσει όπως και ο ιδιώτης του κτιρίου. Το κτίριο χρειάζεται κάποιες παρεμβάσεις και ο Δήμαρχος εγγύηση για χρηματοδότηση σε σχέση με τις αλλαγές και πιθανόν κάποια λειτουργικά έξοδα.
  • Άλλη  πρόταση είναι η παραχώρηση οικοπέδου από  τον Δήμο Θέρμης, όπως μάθαμε πρόσφατα και η άμεση τοποθέτηση βαρέως τύπου προκάτ ή η ανέγερση αργότερα κατάλληλα διαμορφωμένου κτιρίου που να πληροί τις προϋποθέσεις και καλύπτει τις ανάγκες των μαθητών με αναπηρίες. Για την παραχώρηση των βαρέως τύπου προκάτ δεσμεύτηκε ότι μπορεί να δώσει ο Περιφερειάρχης και επίσης μπορούν να τοποθετηθούν σε μικρό χρονικό διάστημα ώστε να λειτουργήσει το σχολείο εκεί  από τη νέα χρονιά δηλ. από Σεπτέμβρη.

Οι παραπάνω θεωρούμε ότι είναι οι πλέον εφικτές λύσεις καθώς όπως φαίνεται ο Δήμος Πυλαίας Χορτιάτη δεν επιθυμεί την διατήρηση ειδικών σχολείων στην περιφέρειά του καθώς, όπως έχει αναφέρει, είναι πολλά τα λειτουργικά έξοδα αλλά και δεν είναι διατεθειμένος να διατηρεί τόσα υπερτοπικά σχολεία.

Προτάσεις άλλες που κάναμε είναι οι παρακάτω:

  • Για την μεταστέγαση στο 1ο Δημοτικό Τριανδρίας που είναι κενό, δεν χρησιμοποιείται. Έχει παραχωρηθεί από το Δήμο Θεσσαλονίκης στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας αλλά δεν χρησιμοποιείται.
  • Οικόπεδο για την ανέγερση νέου κτιρίου στην οδό Παυσιλίπου 3 (Δήμος Θεσσαλονίκης) στο πρώην νηπιαγωγείο που  βρίσκεται ακριβώς δίπλα στο κτίριο του 1ο ΕΕΕΕΚ Θες/νίκης.
  • Οικόπεδα στον Δήμο Πυλαίας Χορτιάτη: υπάρχουν δύο οικόπεδα (που έχουμε το τοπογραφικό) τα οποία είναι χαρακτηρισμένα για σχολική στέγη. Ένα άλλο οικόπεδο κοντά στο γήπεδο στην περιοχή Ελαιορέματος. Πέραν αυτών το 2018 παραχωρήθηκαν από την τότε κυβέρνηση στον Δήμο Πυλαίας Χορτιάτη 12 στρέμματα για τη δημιουργία νέων σχολικών κτιρίων. Για όλα αυτά έχουν κατατεθεί προτάσεις από την διεύθυνση του σχολείου με στοιχεία στο παρελθόν και είναι στην διάθεσή σας όποτε θέλετε (πχ τοπογραφικά των οικοπέδων).

Παράλληλα η άμεση συνολική διερεύνηση της στέγασης των ειδικών σχολείων που έχουν προβλήματα κτιριακής ακαταλληλότητας στην Θεσσαλονίκη, θεωρούμε ότι θα πρέπει να είναι σε προτεραιότητα με την δρομολόγηση εύρεσης κατάλληλων λύσεων μεταστέγασης των μαθητών σε ασφαλή κτίρια.

2ο ΕΕΕΕΚ Πυλαίας Χορτιάτη

Η ανακοίνωση της Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

 

Ε΄  ΕΛΜΕ  Θεσσαλονίκης                                              

ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,

ΕΕΠ, ΕΒΠ ΤΟΥ 2ΟΥ ΕΕΕΕΚ ΠΥΛΑΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΤΡΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ.

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 16/2 ΣΤΙΣ 1.00 μμ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ

Το τελευταίο διάστημα μαθητές με ειδικές ανάγκες, οι γονείς τους, εκπαιδευτικοί, ειδικό επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό  με τους μαζικούς αγώνες τους απέναντι σε όλες τις τοπικές αρχές που έχουν την ευθύνη για να μην κλείσουν τρία ειδικά σχολεία, έφεραν στο προσκήνιο τα οξυμένα προβλήματα των σχολείων της ειδικής αγωγής.

Οι κινητοποιήσεις μετά από ένα μήνα ανάγκασαν την ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να δείξει ενδιαφέρον για τα προβλήματα των σχολείων που ετοιμάζονται να τα κλείσουν. Επικοινώνησαν με τους γονείς και  ανέφεραν ότι θα συμβάλλουν για να δοθεί λύση για να μην κλείσουν τα σχολεία.

Σε συνάντηση που οργανώθηκε μετά τη μεγαλειώδη κινητοποίηση της Δευτέρας 12/2 με τον Υφυπουργό του Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης την Τετάρτη 14/2 με τη συμμετοχή εκπροσώπων των ΕΛΜΕ, ΣΕΕΠΕΑ, Γονιών και του 2ου ΕΕΕΕΚ Πυλαίας, από τον Υφυπουργό δεν εκφράστηκε απλά ευαισθησία για τα ειδικά σχολεία, αλλά και η διάθεση να δοθεί άμεση λύση για να μην κλείσουν τα σχολεία. Αναφέρθηκε σε συγκεκριμένες επαφές που έγιναν τις τελευταίες μέρες με τους εμπλεκόμενους τοπικούς φορείς και το Υπουργείο Παιδείας που έχουν την ευθύνη για τα προβλήματα των σχολείων ώστε να παρθούν άμεσα μέτρα για προσωρινή λύση που να εξασφαλίζει την ασφαλή λειτουργία των σχολείων. Κατατέθηκαν οι προτάσεις του συλλόγου του 2ου ΕΕΕΕΚ Πυλαίας που δίνουν άμεσα λύση. Απαιτήσαμε και έγινε αποδεκτό να συνεχιστούν οι επαφές τόσο με τις τοπικές αρχές, αλλά και το ΥΠΑΙΘΑ για να δρομολογηθούν λύσεις με τα απαραίτητα μέτρα που πρέπει να παρθούν από όλες τις τοπικές αρχές και την κεντρική εξουσία, τα  Υπουργεία Παιδείας και Εσωτερικών για να μην μετακινηθούν οι μαθητές, για να ανασταλεί η απόφαση κλεισίματος του σχολείου, για να δοθούν τα απαραίτητα κονδύλια που απαιτούνται για άμεσες λύσεις.

Για να διασφαλίσουμε ότι οι ενέργειες της ηγεσίας του ΥΜΑΘ δεν θα μείνουν γράμμα κενό μπροστά στα οποιαδήποτε προβλήματα προβληθούν και δεν υπάρξουν λύσεις, ζητήσαμε και έγινε αποδεκτό, να πάρει το ΥΜΑΘ άμεση πρωτοβουλία κοινής σύσκεψης με τις τοπικές αρχές (Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, Δημοτικές αρχές) και να συμβάλλουν για να δοθεί λύση και να μην κλείσουν τα σχολεία. Ζητήσαμε στην κοινή σύσκεψη να συμμετέχει και αντιπροσωπεία εκπροσώπων  των σωματείων, των γονιών και του συλλόγου του 2ου ΕΕΕΕΚ Πυλαίας.

Μετά τη συνάντηση και μπροστά στα νέα δεδομένα, ο σύλλογος του 2ου ΕΕΕΕΚ Πυλαίας μας κατέθεσε την πρόταση που συζήτησαν οι συνάδελφοι και αποφάσισαν για τη συνέχιση του αγώνα.  Να προχωρήσουμε σε νέα συγκέντρωση την Παρασκευή 16/2 στις 1.00 μμ στο Δημαρχείο Πανοράματος. Η πρόταση έγινε αποδεκτή από όλα τα μέλη των ΕΛΜΕ που συμμετείχαν στη διαμαρτυρία στο ΥΠΑΘ και τους εκπροσώπους των γονέων.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ καλούμε τους συναδέλφους να συμμετέχουν την  Παρασκευή 16/2 στη νέα κινητοποίηση στις 1.00 μμ στο Δημαρχείο Πανοράματος για να γίνει αποδεκτή από όλους η πρόταση – κραυγή αγωνίας του συλλόγου του εκπαιδευτικού προσωπικού του 2ου ΕΕΕΕΚ  Πυλαίας ως έσχατη λύση και να μην ισχύσει το τελεσίγραφο του δήμου Πυλαίας  Χορτιάτη για κλείσιμο του σχολείου στις 19/2. Για τη συμμετοχή των συναδέλφων κηρύσσουμε τρίωρη διευκολυντική στάση εργασίας 11πμ – 2μμ για να κάνουν η συνάδελφοι χρήση μίας, δύο ή τρεις ώρες.

   

                                                                            Για το Δ.Σ.

                                      

 

                             

                            Ο πρόεδρος                                                         Η γραμματέας

                          Χρήστος  Ζαγανίδης                                       Σοφία Στεφανίδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

asep
ΑΣΕΠ: 3.600 μόνιμες θέσεις σε Δημόσιο, Δήμους, ΚΕΠ με απολυτήριο γυμνασίου, λυκείου
Ανοικτές αιτήσεις στην Προκήρυξη 7Κ/2024 - Τέλος του μήνα ή αρχές του επόμενου βγαίνει η 8Κ/2024 για διορισμούς σε ΚΕΠ και Δήμους - Που κάνετε αίτηση
ΑΣΕΠ: 3.600 μόνιμες θέσεις σε Δημόσιο, Δήμους, ΚΕΠ με απολυτήριο γυμνασίου, λυκείου
sokolata
Σοκολάτα: Η επιστημονική εξήγηση πίσω από την υπέροχη αίσθηση της
Τα λίπη της σοκολάτας αλληλεπιδρούν με το σάλιο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη μιας πιο υγιεινής εκδοχής της σοκολάτας
Σοκολάτα: Η επιστημονική εξήγηση πίσω από την υπέροχη αίσθηση της