Της ...υπερωρίας γίνεται τελευταία στο Υπουργείο Παιδείας, καθώς με διαδοχικές αποφάσεις συγκροτούνται συνεργεία υπαλλήλων οι οποίοι εντέλλονται να εργαστούν υπερωριακά έως 120 ώρες ο καθένας, προκειμένου να διεκπεραιώσουν δεκάδες ανάγκες, οι οποίες χαρακτηρίζονται «έκτακτες»
Οι υπερωρίες αυτές δεν κοστίζουν λίγο. Πρόσφατα για παράδειγμα, ο υπηρεσιακός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κ.Ιω.Βλάσσης, ενέκρινε κονδύλι ύψους 516.000€ προκειμένου να διανεμηθούν σε περίπου 1.000 υπαλλήλους του Υπουργείου για υπερωριακή απογευματινή απαχόληση.
Συγκεκριμένα, οι αμοιβές αυτές αφορούν σε απογευματινή υπερωριακή απασχόληση έως 120 ωρών για το Α΄ εξάμηνο του 2024 και έως 120 ωρών για το Β΄ εξάμηνο του 2024, για κάθε υπάλληλο, πέραν των ωρών της 7 υποχρεωτικής εργασίας, προκειμένου να καλυφθούν εποχιακές, επείγουσες και έκτακτες ανάγκες των Γενικών Γραμματειών και των Λοιπών Μονάδων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για το έτος 2024 και ειδικότερα από τη δημοσίευση της παρούσης έως και 31-12-2024.
Διαφοροποίηση
Εντύπωση πάντως προκαλεί η διαφοροποίηση ανάμεσα στις εργασίες που αναλαμβάνει κάθε συνεργείο, καθώς σε άλλα οι δουλειές είναι απλές και λίγες, ενώ σε άλλα σύνθετες και πάρα πολλές! Επίσης είναι εντυπωσιακό να χαρακτηρίζονται «εκτακτες» ανάγκες όπως λχ ο καθορισμός της εξεταστέας ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης καθώς και τον τρόπο αξιολόγησης των μαθημάτων, η διοργάνωση των σχολικών μαθητικών αγώνων, η οργάνωση των διαδικασιών για την εισαγωγή των μαθητών στα Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ, κλπ.
Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι με μια από τις αποφάσεις, συγκροτήθηκε συνεργείο υπερωριακής απασχόλησης (εως 120 ωρών) αποτελούμενο από εννέα (09) υπαλλήλους της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. για τους μήνες Φεβρουάριο, Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο 2024 για εργασία πέραν του κανονικού ωραρίου προκειμένου να αντιμετωπιστούν έκτακτες και καθημερινές επείγουσες ανάγκες της υπηρεσίας, οι οποίες αφορούν σε:
Α. Στην κατάρτιση των Αναλυτικών και Ωρολογίων Προγραμμάτων Σπουδών και τον χειρισμό των θεμάτων που ανακύπτουν από την εφαρμογή των προγραμμάτων, την έκδοση, την κυκλοφορία και τη διάθεση των βιβλίων και κάθε μορφής εκπαιδευτικού υλικού και μέσων στις εκπαιδευτικές μονάδες της Δημόσιας και Ιδιωτικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, τον καθορισμό της εξεταστέας ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης καθώς και τον τρόπο αξιολόγησης των μαθημάτων, τη χορήγηση αιγίδας σε δράσεις (συνέδρια, σεμινάρια και παρόμοιες εκδηλώσεις εκπαίδευσης, κατάρτισης, επιμόρφωσης) που αφορούν στην επαγγελματική εκπαίδευση, τη λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής (ΤΥ), τη δημιουργία φροντιστηριακών τμημάτων, την υλοποίηση προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας στα σχολεία της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης, τις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) και τη συγκέντρωση και επεξεργασία στατιστικών δεδομένων για όλα τα παραπάνω, τον καθορισμό του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα στις σχολικές μονάδες επαγγελματικής εκπαίδευσης, τις σχολικές μεταβολές (π.χ. ίδρυση, συγχώνευση και κατάργηση των μονάδων), την αξιοποίηση εργαλείων/μηχανισμών καταγραφής και τεκμηρίωσης των αναγκών της αγοράς εργασίας για τη διαμόρφωση ειδικοτήτων και προγραμμάτων σπουδών, την παρακολούθηση και τη συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου σχετικά με πολιτικές και στρατηγικές της Ε.Ε. σε θέματα που αφορούν στην επαγγελματική εκπαίδευση, την εποπτεία της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων σε θέματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, την ανάθεση μαθημάτων, γενικής παιδείας, τομέα και ειδικότητας, όλων των τάξεων των Επαγγελματικών Λυκείων, την έγκριση, διοργάνωση και ενημέρωση σχετικά με συνέδρια, σεμινάρια, ημερίδες που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς και τον σχεδιασμό, τη ρύθμιση, οργάνωση και υλοποίηση δράσεων και προγραμμάτων παροχής κάθε μορφής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με τη χρήση μέσων νέων τεχνολογιών, ιδίως διά της σύνταξης και εφαρμογής αποφάσεων, εγκυκλίων ή πράξεων, καθώς και την εποπτεία, την αρωγή, τον έλεγχο και εν γένει τη διασφάλιση της ποιότητας της εν λόγω παρεχόμενης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στις σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης, όπως και τον εν γένει χειρισμό και την αντιμετώπιση κάθε άλλου θέματος συναφούς προς την παροχή εκπαίδευσης από απόσταση, σε συνεργασία με τα υπόλοιπα Τμήματα και τις Διευθύνσεις του Υπουργείου, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) και άλλους αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες.
Β. Στη ρύθμιση θεμάτων που αφορούν: στην τήρηση των υπηρεσιακών βιβλίων, στη σύνταξη των εντύπων και των τίτλων σπουδών, στην αξιολόγηση των μαθητών, καθώς και στην αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων, στις εγγραφές, τις μετεγγραφές, τα προγράμματα ανταλλαγής μαθητών και τα θέματα φοίτησης στις σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης, στη λειτουργία των μαθητικών κοινοτήτων, στις εκδρομές, τους περιπάτους, τις εκπαιδευτικές επισκέψεις, τις μετακινήσεις, στην ανάπτυξη, λειτουργία και υποστήριξη των σχολικών εργαστηρίων στις σχολικές μονάδες, της δευτεροβάθμιας δημόσιας και ιδιωτικής επαγγελματικής εκπαίδευσης, στις άδειες εισόδου, διεξαγωγής έρευνας και πρακτικών ασκήσεων φοιτητών στα σχολεία, τον σχεδιασμό, την προώθηση, υποστήριξη και αξιολόγηση καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων για την υποστήριξη μαθητών που προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και την πρόληψη του κοινωνικού αποκλεισμού, την εποπτεία των δομών του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και των Γραφείων Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΓΡΑ.ΣΥ.Π.), που ιδρύθηκαν με τον ν.4823/2021 (Α΄136), τον χειρισμό θεμάτων επαγγελματικού προσανατολισμού, τη διενέργεια ερευνών για τις ανάγκες της αγοράς εργασίας και την παροχή εκπαιδευτικής και επαγγελματικής πληροφόρησης, τη ρύθμιση θεμάτων λειτουργίας σχολικών συνεταιρισμών, την οργάνωση και λειτουργία των σχολικών βιβλιοθηκών, τις πολιτιστικές και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις και τους μαθητικούς διαγωνισμούς, την παροχή υποστήριξης και κατευθύνσεων στους σχολικούς συμβούλους σε θέματα προγραμμάτων και εκδηλώσεων της σχολικής ζωής και τη χορήγηση άδειας εισόδου τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) σε σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Μια απορία για την υπερωρία
Ολα αυτα καλούνται να τα κάνουν 9 άνθρωποι δουλεύοντας υπερωρίες εως 120 ώρες. Αραγε, είναι εφικτό να τα κάνουν σωστά;
Πάμε παρακάτω: Με άλλη απόφαση, συγκροτήθηκε συνεργείο υπερωριακής απασχόλησης αποτελούμενο από έντεκα (11) υπαλλήλους της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής για το Α΄ εξάμηνο 2024 και έως 120 ώρες ανά υπάλληλο, για τους μήνες Φεβρουάριο, Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο, Ιούνιο τ.ε., για εργασία πέραν του κανονικού ωραρίου και προκειμένου να αντιμετωπιστούν έκτακτες και καθημερινές επείγουσες ανάγκες της Υπηρεσίας, οι οποίες αφορούν στα κάτωθι, ιδίως, αντικείμενα:
έκδοση βεβαιώσεων νίκης διακριθέντων σε αγώνες, διοργάνωση των σχολικών μαθητικών αγώνων, σχεδιασμός και οργάνωση αθλητικών δραστηριοτήτων, αξιολόγηση προγραμμάτων και δράσεων, συλλογή και επεξεργασία στατιστικών και απολογιστικών στοιχείων των αγώνων ή και λοιπών δράσεων.
Τώρα, γιατί αν διαβάσει κανείς αυτά τα δύο κείμενα αισθάνεται ότι οι υπαλληλοι του πρώτου είναι «άτυχοι»; Ιδέα μας;
Να συνεχίσουμε: Με άλλη απόφαση συγκροτήθηκε συνεργείο υπερωριακής απασχόλησης αποτελούμενο από τρεις (3) Υπαλλήλους του Αυτοτελούς Τμήματος Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων προκειμένου να καλυφθούν
εποχιακές, έκτακτες και επείγουσες υπηρεσιακές ανάγκες σε σύνταξη πλείστων υπουργικών αποφάσεων, εγκυκλίων και οδηγιών που αφορούν στην οργάνωση των διαδικασιών για την εισαγωγή των μαθητών στα Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ., στον ορισμό των Επιτροπών καθώς και στην λειτουργία και στελέχωση του διευρυμένου δικτύου των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ., στη διοικητική υποστήριξη της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων, των ΠΕΠΠΣ και ΕΠΕΣ και τέλος στην επικοινωνία με όλες τις ΠΔΕ, ΔΔΕ και ΔΠΕ της χώρας για την ενημέρωση τους.
Με άλλη απόφαση, συγκροτήθηκε συνεργείο υπερωριακής απασχόλησης αποτελούμενο από εννέα (9) διοικητικούς και αποσπασμένους Εκπαιδευτικούς υπαλλήλους για το Α΄εξάμηνο του 2024, για εργασία πέραν του κανονικού ωραρίου και μέχρι 120 ώρες απογευματινής υπερωριακής απασχόλησης για κάθε υπάλληλο,
προκειμένου να αντιμετωπιστούν επείγουσες, έκτακτες ανάγκες και εκκρεμότητες της Διεύθυνσης Υποστήριξης Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία.
Με άλλη απόφαση, συγκροτήθηκε συνεργείο υπερωριακής απασχόλησης από έντεκα (11) υπαλλήλους της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την αντιμετώπιση έκτακτων και επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών για το χρονικό διάστημα από την έκδοση της παρούσης έως και 30 Ιουνίου 2024 και έως 120 ώρες συνολικά για κάθε υπάλληλο, σύμφωνα με τις ανάγκες της υπηρεσίας οι οποίες αφορούν:
στην έκδοση υπουργικών αποφάσεων, στην αποστολή Εγκυκλίων για την οργάνωση και λειτουργία των σχολείων , τα νέα διδακτικά αντικείμενα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο, εγγραφές, μετεγγραφές και φοίτηση μαθητών, σχέδια απαντήσεων σε ερωτήσεις Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, απαντήσεις σε ερωτήματα πολιτών, αιτήματα - αναφορές φορέων και πολιτών, συλλογή και επεξεργασία στατιστικών στοιχείων για τη φοίτηση μαθητών, γνωμοδοτήσεις Νομικής Υπηρεσίας, αποστολή διευκρινίσεων αναφορικά με την κείμενη νομοθεσία και τις σχετικές εγκυκλίους της Διεύθυνσης, την οργάνωση και λειτουργία όλων των τύπων των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ίδρυση, συγχώνευση, κατάργηση, διαίρεση, προαγωγή, υποβιβασμός σχολικών μονάδων, μεταφορά έδρας, ίδρυση και κατάργηση παραρτημάτων νηπιαγωγείων κ.α.), στην παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευση, στην ίδρυση και λειτουργία Τάξεων Υποδοχής, στην αξιολόγηση των μαθητών και την αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων, στην υλοποίηση προγράμματος «Σχολικά Γεύματα», στην οργάνωση και λειτουργία πολιτιστικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, των μαθητικών διαγωνισμών, καθώς και την οργάνωση και διεξαγωγή μαθητικών αγώνων , την άδεια εισόδου σε σχολικές μονάδες Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, τον σχεδιασμό, προώθηση, υποστήριξη και αξιολόγηση της εφαρμογής καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων για την υποστήριξη μαθητών που προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (Ρομά, αλλοδαποί μαθητές) και στην πρόληψη του κοινωνικού αποκλεισμού, τη χορήγηση αιγίδας σε δράσεις (συνέδρια, σεμινάρια κ.α) που αφορούν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Ακόμα, είχαμε και συγκρότηση συνεργείου υπερωριακής απασχόλησης από έξι (06) υπαλλήλους της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την αντιμετώπιση έκτακτων και επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών για το χρονικό διάστημα από την έκδοση της παρούσης έως και 30 Ιουνίου 2024 και έως 120 ώρες συνολικά για κάθε υπάλληλο, σύμφωνα με τις ανάγκες της υπηρεσίας οι οποίες αφορούν
σε σχολικές μεταβολές, στην παρακολούθηση της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ Λυκείου, σε θέματα που αφορούν την Ενισχυτική διδασκαλία Γυμνασίου και στην Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων (ΕΔΕΜ), σε έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων που αφορούν σε Προγράμματα Σπουδών Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων και σε Ωρολόγια Προγράμματα, στη διεξαγωγή σε εθνικό επίπεδο εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης των Δημοτικών Σχολείων και της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου, σε εγκρίσεις ερευνών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων, σε απαντήσεις στο Συμβούλιο Επικρατείας, σε εγγραφές, μετεγγραφές και φοίτηση μαθητών Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου, στη ρύθμιση μαθητικών θεμάτων και ΖΕΠ, σε διαβιβάσεις για εγκρίσεις διαγωνισμών, φεστιβάλ, μαθητικών συνεδρίων, σε εγκρίσεις κατ’ ιδίαν διδαχθέντων μαθητών, σε απολυτήριους τίτλους, έκδοση υπουργικών αποφάσεων που αφορούν βιβλία Γυμνασίου, Λυκείου και αποφάσεις σχετικά με την ίδρυση τάξεων υποδοχής 1 και 2 Ζ.Ε.Π
Και αυτές δεν είναι όλες οι αποφάσεις, έχει κι άλλες...
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Ηλεκτρικά αμάξια: Γιατί "έμειναν" στην Αράχωβα προκαλώντας κομφούζιο
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση