πιερρακακησ
Η θέση του ΔΣ της ΕΛΜΕ ΠΠΣ για την αξιολόγηση

Σοβαρά προβλήματα στην αξιολόγηση των Προτύπων Πειραματικών Σχολείων και των εκπαιδευτικών τους διαπιστώνει η ΕΛΜΕ Προτύπων- Πειραματικών Σχολείων (ΠΠΣ), η οποία, ειρήσθω εν παρόδω, έχουν ταχθεί υπέρ της αξιολόγησης τόσο του προσωπικού όσο και του εκπαιδευτικού έργου που παράγεται στα Πρότυπα και στα Πειραματικά Σχολεία.

Τα προβλήματα που έχει εντοπίσει το εκπαιδευτικό σωματείο είναι τα παρακάτω: 

1.     Τα σχολεία μας ενώ υπέβαλαν τις εκθέσεις αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας, ουδέποτε έλαβαν ανατροφοδότηση, όπως προβλέπεται.

2.     Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αξιολογηθούν σε μια περίοδο μόλις επτά εβδομάδων όπου: α) τα σχολεία έχουν μετακινήσεις λόγω των πολυήμερων εκδρομών β) ξεκινά η πρακτική άσκηση των φοιτητών για το εαρινό εξάμηνο γ) η διδακτέα ύλη σχεδόν κοντεύει να ολοκληρωθεί  δ) τα Πρότυπα, Γυμνάσια κυρίως, θα προετοιμαστούν για τις εισαγωγικές εξετάσεις.

3.     Οι Διευθυντές και οι Σχολικοί Σύμβουλοι διαμαρτύρονται για τα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια που έχουν τεθεί.

4.     Δεν έχει ληφθεί υπόψη ότι οι εκπαιδευτικοί με θητεία έχουν ήδη καταθέσει στις ΠΕΠΠΣ πλήρη φάκελο με τα τυπικά τους προσόντα και το εκπαιδευτικό έργο/δράσεις.

5.     Η πλατφόρμα στην οποία καλούμαστε ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ να καταθέσουμε τον προσωπικό μας φάκελο είναι κακοσχεδιασμένη και δυσλειτουργική.

6.     Δεν υπάρχει σχεδιασμός ούτε συντονισμός και η  διαδικασία δεν είναι εξασφαλισμένο ότι θα ολοκληρωθεί εγκαίρως ώστε οι εκπαιδευτικοί να αξιολογηθούν και να ανανεώσουν την θητεία τους.

Η θέση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Προτύπων- Πειραματικών Σχολείων (ΠΠΣ) για την αξιολόγηση

Το ΔΣ καθώς και τα μέλη του έχουν ταχθεί υπέρ της αξιολόγησης τόσο του προσωπικού όσο και του εκπαιδευτικού έργου που παράγεται στα Πρότυπα και στα Πειραματικά Σχολεία. Διαπιστώνουμε όμως ότι οι υπεύθυνοι στο ΥΠΑΙΘ δεν έχουν αντιληφθεί πώς σχεδιάζεται και πώς υλοποιείται μια τόσο σοβαρή κι εκτεταμένη διαδικασία. Θα απαριθμήσουμε τα προβλήματα όπως τα έχουμε εντοπίσει.

1.     Τα σχολεία μας ενώ υπέβαλαν τις εκθέσεις αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας, ουδέποτε έλαβαν ανατροφοδότηση, όπως προβλέπεται.

2.     Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αξιολογηθούν σε μια περίοδο μόλις επτά εβδομάδων όπου: α) τα σχολεία έχουν μετακινήσεις λόγω των πολυήμερων εκδρομών β) ξεκινά η πρακτική άσκηση των φοιτητών για το εαρινό εξάμηνο γ) η διδακτέα ύλη σχεδόν κοντεύει να ολοκληρωθεί  δ) τα Πρότυπα, Γυμνάσια κυρίως, θα προετοιμαστούν για τις εισαγωγικές εξετάσεις.

3.     Οι Διευθυντές και οι Σχολικοί Σύμβουλοι διαμαρτύρονται για τα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια που έχουν τεθεί.

4.     Δεν έχει ληφθεί υπόψη ότι οι εκπαιδευτικοί με θητεία έχουν ήδη καταθέσει στις ΠΕΠΠΣ πλήρη φάκελο με τα τυπικά τους προσόντα και το εκπαιδευτικό έργο/δράσεις.

5.     Η πλατφόρμα στην οποία καλούμαστε ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ να καταθέσουμε τον προσωπικό μας φάκελο είναι κακοσχεδιασμένη και δυσλειτουργική καθώς

α) δεν υπάρχει η δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης  

β) δεν υπάρχει δυνατότητα περιήγησης μπρος-πίσω

γ) υπάρχουν ασαφή και επικαλυπτόμενα πεδία όπως έχουν επισημάνει ΟΛΟΙ, αξιολογούμενοι κι αξιολογητές.

Οι οδηγίες «να τα γράψετε πρώτα σε word και με copy – paste να τα περάσετε στην πλατφόρμα» δεν έχουν αποτέλεσμα ούτε συνάδουν με τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό που προωθεί ο κ. Πιερρακάκης. Για του λόγου το αληθές τον καλούμε να δοκιμάσει ο ίδιος την πλατφόρμα και αν όσα καταγγέλλουμε είναι ψευδή θα ζητήσουμε δημόσια συγγνώμη, αλλιώς μας την οφείλει εκείνος.  

6.     Δεν υπάρχει σχεδιασμός ούτε συντονισμός και η  διαδικασία δεν είναι εξασφαλισμένο ότι θα ολοκληρωθεί εγκαίρως ώστε οι εκπαιδευτικοί να αξιολογηθούν και να ανανεώσουν την θητεία τους.

Η αξιολόγηση αυτή είναι μια πολύπλοκη, χρονοβόρα και γραφειοκρατική διαδικασία χωρίς ουσιαστική συμβολή στη βελτίωση των εκπαιδευτικών. Δεν καταλαβαίνουμε για πιο λόγο επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία ως νεοδιόριστοι, για να παραμείνουμε σε μια θέση που έχουμε τοποθετηθεί ήδη αξιολογημένοι μέσω ΑΣΕΠ, ΚΥΣΔΕ, ΔΕΠΠΣ ή ΠΕΠΠΣ.  Θα μπορούσαμε απλά να καταθέτουμε το εκπαιδευτικό μας έργο που αφορά στους στόχους των Π.Σ. ή Πει.Σ. και να το επικυρώνει – αξιολογεί το ΕΠΕΣ, όπως και προβλεπόταν από το νόμο 4692  για τα Π.Σ. και Πει.Σ. που η ΝΔ ψήφισε το 2020. Όσον αφορά τη διδασκαλία θα αρκούσε μια παρατήρηση από το Σχολικό Σύμβουλο της ειδικότητας και μόνον αν υπήρχε αμφιβολία να γινόταν και δεύτερη.

Ζητούμε την άμεση αναστολή της αξιολόγησης, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στην πλατφόρμα η οποία πρακτικά δε λειτουργεί. Επίσης το Αυτοτελές Τμήμα Π&ΠΣ, οι ΔΔΕ μαζί με τους Σχολικούς Συμβούλους και τους Διευθυντές των σχολείων να προχωρήσουν σε μια ρεαλιστική επανεκτίμηση του απαιτούμενου χρόνου για την ολοκλήρωση της αξιολόγησης αφού σχετίζεται με την ανανέωση ή την παράταση της θητείας μας.

 

Εκ του ΔΣ της ΕΛΜΕ ΠΠΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
Οι υποψήφιοι που θέλουν να διεκδικήσουν μετεγγραφή καταρτίζουν τον Ιούλιο το μηχανογραφικό με βάση το συγκεκριμένο πλαίσιο μοριοδότησής τους
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα