Όπως είναι γνωστό ότι, τον Ιούνιο του 2020, εξοβελίστηκαν από το αναλυτικό πρόγραμμα μια σειρά μαθήματα, ανάμεσά τους και το σχέδιο.
Η διδασκαλία τους “προβλέφθηκε” να πραγματοποιείται σε τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας, προκειμένου να προετοιμάζονται οι μαθητές/μαθήτριες για τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Ωστόσο, τα τμήματα αυτά δεν συγκροτούνται σε νησιωτικές περιοχές, λόγω του χαμηλού αριθμού αιτούντων μαθητών/μαθητριών. Την καταγγελία αυτή έκανε γονέας στην ΕΛΜΕ Πειραιά (τα στοιχεία είναι στη διάθεση των αρμοδίων) από το νησί του Πόρου (υπήρχαν 2 αιτούντες μαθητές). Σαν αποτέλεσμα, μαθήτρια της Γ’ Λυκείου στο νησί αναγκάστηκε να στραφεί σε άλλες σχολές (που δεν απαιτούν την εξέταση του σχεδίου σαν ειδικό μάθημα).
Επιβεβαιώνεται ότι πραγματική πρόθεση της κυβέρνησης ήταν ο εξοβελισμός της διδασκαλίας αυτών των μαθημάτων από το Δημόσιο Σχολείο (την ίδια ώρα όμως που εξετάζονται πανελλαδικά), με τους γονείς να στρέφονται υποχρεωτικά στην παραπαιδεία, που κατά τα άλλα υποτίθεται “ξορκίζει” η Πολιτεία.
Επιβεβαιώνονται επίσης οι επιπλέον δυσκολίες (στο υποτίθεται αυτονόητο και καθολικό δικαίωμα στη μόρφωση) που αντιμετωπίζουν μαθητές/μαθήτριες που δεν ζουν στα αστικά κέντρα (το νησί του Πόρου απέχει μόλις μία ώρα από τον Πειραιά).
Πώς είναι δυνατόν ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα να μην διδάσκεται από το Δημόσιο Σχολείο; Είναι υποχρέωση της πολιτείας ή όχι να εξασφαλίζει το δικαίωμα στη μόρφωση για όλα τα παιδιά, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς; Ρητορικά τα ερωτήματα. Αυτά κοστίζουν, η απάντηση…
Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά
ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΞΟΒΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΟ … ΑΚΡΙΤΙΚΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ...ΠΟΡΟΥ
Είναι γνωστό ότι, τον Ιούνιο του 2020, εξοβελίστηκαν από το αναλυτικό πρόγραμμα μια σειρά μαθήματα, ανάμεσά τους και το σχέδιο.
Η διδασκαλία τους “προβλέφθηκε” να πραγματοποιείται σε τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας, προκειμένου να προετοιμάζονται οι μαθητές/μαθήτριες για τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Ωστόσο, τα τμήματα αυτά δεν συγκροτούνται σε νησιωτικές περιοχές, λόγω του χαμηλού αριθμού αιτούντων μαθητών/μαθητριών. Την καταγγελία αυτή έκανε γονέας στην ΕΛΜΕ (τα στοιχεία είναι στη διάθεση των αρμοδίων) από το νησί του Πόρου (υπήρχαν 2 αιτούντες μαθητές). Σαν αποτέλεσμα, μαθήτρια της Γ’ Λυκείου στο νησί αναγκάστηκε να στραφεί σε άλλες σχολές (που δεν απαιτούν την εξέταση του σχεδίου σαν ειδικό μάθημα).
Επιβεβαιώνεται ότι πραγματική πρόθεση της κυβέρνησης ήταν ο εξοβελισμός της διδασκαλίας αυτών των μαθημάτων από το Δημόσιο Σχολείο (την ίδια ώρα όμως που εξετάζονται πανελλαδικά), με τους γονείς να στρέφονται υποχρεωτικά στην παραπαιδεία, που κατά τα άλλα υποτίθεται “ξορκίζει” η Πολιτεία.
Επιβεβαιώνονται επίσης οι επιπλέον δυσκολίες (στο υποτίθεται αυτονόητο και καθολικό δικαίωμα στη μόρφωση) που αντιμετωπίζουν μαθητές/μαθήτριες που δεν ζουν στα αστικά κέντρα (το νησί του Πόρου απέχει μόλις μία ώρα από τον Πειραιά).
Πώς είναι δυνατόν ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα να μην διδάσκεται από το Δημόσιο Σχολείο; Είναι υποχρέωση της πολιτείας ή όχι να εξασφαλίζει το δικαίωμα στη μόρφωση για όλα τα παιδιά, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς; Ρητορικά τα ερωτήματα. Αυτά κοστίζουν, η απάντηση…
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη