10ο λυκειο πειραια
Οι γονείς και κηδεμόνες του 10ου Λυκείου Πειραιά, οι μαθητές και οι εκπαιδδευτικοί με θλίψη και οργή καταγγέλλουν τον Διευθυντή της  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την παντελή απουσία του σε σχέση με όσα συμβαίνουν στο Λύκειο μας  που αφορούν  την ανάλγητη συμπεριφορά του κ.Ζαχαρία, Διευθυντή του σχολείου μας και την πρωτοφανή αναστάτωση στην οποία η μαθητική κοινότητα  έχει περιέλθει.

Κοινή Επιστολή υπογράφει το 15μελές Συμβούλιο του 10ου Λυκείου Πειραιά, η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δ’ Δημοτικού Διαμερίσματος Πειραιά καθώς και η ΕΛΜΕ Πειραιά για "το θέατρο του παραλόγου που ζουν στο 10ο Λύκειο Πειραιά από την αρχή σχεδόν της σχολικής χρονιάς, εξαιτίας της απαράδεκτης συμπεριφοράς και της αδυναμίας του διευθυντή κ. Ζαχαρία να συνεργαστεί με τους συναδέλφους του καθηγητές, τους μαθητές και τους γονείς.

Γονείς και εκπαιδευτικοί εκφράζουν τις έντονες ανησυχίες τους για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και την αποκατάσταση του αναγκαίου παιδαγωγικού κλίματος, που όσο καθυστερεί είναι σε βάρος των μορφωτικών αναγκών και της ηρεμίας των μαθητών, σε μια τόσο ευαίσθητη ηλικία, όπως αυτή της εφηβείας.

Σύμφωνα με την εκπαιδευτική κοινότητα του 10ου Λυεκίου Πειραιά βασικό τους αίτημα αποτελεί η αντικατάσταση του Διευθυντή, που σημειωτέον επιλέχθηκε σε αυτή την θέση για να διατηρεί την ομαλή λειτουργία του σχολείου, πράγμα στο οποίο έχει αποτύχει παταγωδώς!

Ήδη, από τον Δεκέμβριο πραγματοποιήθηκαν διαμαρτυρίες και άλλες παρεμβάσεις, από μαθητές, γονείς, το Σύλλογο Διδασκόντων στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπου ανέδειξαν τη δυσλειτουργία του Σχολείου, εξαιτίας της μη αποδεκτής συμπεριφοράς του.

Δυστυχώς, σύμφωνα με την εκπαιδευτική κοινότητα του 10ου Λυκείου Πειραιά, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας δεν έδωσε καμιά λύση, ενώ αντίθετα απειλεί μαθητές και γονιούς με παρέμβαση του εισαγγελέα αν δεν σταματήσει η κατάληψη.

Η στάση της αυτή πυροδοτεί αντί να καταλαγιάζει τις αντιδράσεις, αναγκάζοντάς μας να καταφύγουμε στην περιφερειακή διοίκηση και στο υπουργείο Παιδείας για να βρούμε το δίκιο μας, αφού οι διαμαρτυρίες συνεχίζονται ακόμα πιο έντονες.

Οι καθηγητές είναι εξαντλημένοι και αρκετοί γονείς εξοργισμένοι καθώς δεν άλλαξε απολύτως τίποτα από τον Δεκέμβριο ως τώρα.

10ο ΓΕΛ ΠΕΙΡΑΙΑ

Η  Ανοιχτή επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 10ου Λυκείου Πειραιά

Προς κάθε αρμόδιο φορέα

Αξιότιμοι Κύριοι/ες

Από την αρχή σχεδόν της σχολικής χρονιάς, ζούμε στο 10ο Λύκειο Πειραιά το θέατρο του παραλόγου, εξαιτίας της απαράδεκτης συμπεριφοράς και της αδυναμίας του διευθυντή κ. Ζαχαρία να συνεργαστεί με τους συναδέλφους του καθηγητές, τους μαθητές και τους γονείς.

Τα υπομνήματα που επισυνάπτουμε ως Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, αλλά και οι μαθητές του σχολείου μας, είναι ενδεικτικά για το πως η στάση του οδήγησε τα πράγματα στο σημερινό αδιέξοδο.

Σας ενημερώνουμε ότι όσο συντάσσονταν η παρούσα επιστολή (25/3) το σχολείο τελούσε υπό κατάληψη από τους μαθητές, με 193 ψήφους υπέρ και 2 κατά (μυστική ψηφοφορία), με αίτημα την αντικατάσταση του διευθυντή.

Οι παραιτήσεις υποδιευθυντών είναι συνεχείς, δεν έχει πραγματοποιηθεί από τον Δεκέμβριο καμία εκδρομή ή εκπαιδευτική επίσκεψη, γεγονός που θεωρείται σημαντικό για την σχολική τους ζωή.

Ειδικά από την πλευρά των μαθητών υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια και οργή για έναν εκπαιδευτικό σε θέση κλειδί, που η ιστορία έχει δείξει ότι δεν ήταν συνεργάσιμος και σε άλλα δύο σχολεία στα οποία διετέλεσε Διευθυντής. Παρόλα αυτά τίποτε δεν αλλάζει!

Το 10ο λύκειο υπήρξε στολίδι και υπόδειγμα σχολείου της περιοχής και αυτή την στιγμή καταρρέει. 

Γονείς και εκπαιδευτικοί εκφράζουμε τις έντονες ανησυχίες μας για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας και την αποκατάσταση του αναγκαίου παιδαγωγικού κλίματος, που όσο καθυστερεί είναι σε βάρος των μορφωτικών αναγκών και της ηρεμίας των μαθητών, σε μια τόσο ευαίσθητη ηλικία, όπως αυτή της εφηβείας.

Βασικό μας αίτημα αποτελεί η αντικατάσταση του Διευθυντή, που σημειωτέον επιλέχθηκε σε αυτή την θέση για να διατηρεί την ομαλή λειτουργία του σχολείου, πράγμα στο οποίο έχει αποτύχει παταγωδώς!

Ήδη, από τον Δεκέμβριο πραγματοποιήθηκαν διαμαρτυρίες και άλλες παρεμβάσεις, από μαθητές, γονείς, το Σύλλογο Διδασκόντων στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπου αναδείξαμε τη δυσλειτουργία του Σχολείου, εξαιτίας της μη αποδεκτής συμπεριφοράς του.

Δυστυχώς, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας δεν έδωσε καμιά λύση, ενώ αντίθετα απειλεί μαθητές και γονιούς με παρέμβαση του εισαγγελέα αν δεν σταματήσει η κατάληψη.

Η στάση της αυτή πυροδοτεί αντί να καταλαγιάζει τις αντιδράσεις, αναγκάζοντάς μας να καταφύγουμε στην περιφερειακή διοίκηση και στο υπουργείο Παιδείας για να βρούμε το δίκιο μας, αφού οι διαμαρτυρίες συνεχίζονται ακόμα πιο έντονες.

Οι καθηγητές είναι εξαντλημένοι και αρκετοί γονείς εξοργισμένοι καθώς δεν άλλαξε απολύτως τίποτα από τον Δεκέμβριο ως τώρα.

Θεωρώντας αυτονόητη την ευαισθησία όλων σε θέματα που αφορούν τα παιδιά, που θα κληθούν όχι μόνο να δώσουν Πανελλήνιες εξετάσεις, αλλά και παιδιά που θα εξεταστούν από την τράπεζα θεμάτων, παρακαλούμε για άμεση λύση στο τεράστιο πρόβλημα που δημιουργείται.

Θεωρούμε κοινή λογική ότι για να γίνει κάποιος εκπαιδευτικός, δεν αρκεί να είναι ένας καλός δημόσιος υπάλληλος. Χρειάζεται ανοικτό μυαλό και καρδιά που θα αγγίζει τα παιδιά, πνεύμα συνεργασίας και συλλογικότητας, κάτι που ο κ. Ζαχαρίας προφανώς, δεν έχει βρει τον τρόπο να το κάνει. Τουναντίον, έχει δημιουργήσει τεράστια σύγχυση και οργή στους μαθητές.

Παρακαλούμε για τις ενέργειες σας, με την ελπίδα ότι αυτές  θα λαμβάνουν υπόψη παιδαγωγικά κριτήρια και όχι αυστηρά τυπικά, τα οποία αποδείχτηκαν έως τώρα εντελώς ανεπαρκή να λύσουν το πρόβλημα και να διευθετήσουν την κατάσταση.

Ζητάμε από εσάς τη διευθέτηση του ζητήματος με τον καλύτερο δυνατό τρόπο προς όφελος των μαθητών και μόνον αυτών.

10ο λυκειο πειραια

Το υπόμνημα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Σας ενημερώνουμε ότι την παρούσα επιστολή υπογράφει το 15μελές Συμβούλιο του σχολείου, η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δ’ Δημοτικού Διαμερίσματος Πειραιά καθώς και η ΕΛΜΕ Πειραιά.

----------------------------------------------------

Αξιότιμοι κύριοι/ες

Οι γονείς και κηδεμόνες του 10ου Λυκείου Πειραιά με θλίψη και οργή καταγγέλλουν τον Διευθυντή της  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την παντελή απουσία του σε σχέση με όσα συμβαίνουν στο Λύκειο μας  που αφορούν  την ανάλγητη συμπεριφορά του κ.Ζαχαρία, Διευθυντή του σχολείου μας και την πρωτοφανή αναστάτωση στην οποία η μαθητική κοινότητα  έχει περιέλθει.

Λαμβάνοντας τα πράγματα με την σειρά καταθέτουμε τα παρακάτω:

  • Το Νοέμβριο που ξεκίνησε η διαδικασία για την πενθήμερη εκδρομή του σχολείου, ο  εν λόγω  κύριος  ξεκίνησε να περιπλέκει τις διαδικασίες σε σημείο που ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων στις 8/11/23 έστειλε ενημέρωση στην Δευτεροβάθμια στο αρμόδιο για τις εκδρομές τμήμα, αλλά δεν πήρε ποτέ απάντηση.  Με μεγάλες προσπάθειες η εκδρομή υλοποιήθηκε.
  • Στις 6/12/23 πραγματοποιείται αποχή στο σχολείο (για πρώτη φορά τουλάχιστον τα τελευταία 5 χρόνια), καθώς παραιτήθηκε η τότε Υποδιευθύντρια τους σχολείου και ιδιαιτέρως αγαπητή στα παιδιά, εξαιτίας της αδυναμίας της να συνεργαστεί μαζί του, αλλά τελικά αποδείχθηκε το ίδιο και με τα παιδιά, όπως θα φανεί παρακάτω. Έκτοτε κανένας καθηγητής δεν θέλει να αναλάβει την υποδιεύθυνση με τον κ. Ζαχαρία στη θέση του διευθυντή και το σχολείο είναι ήδη 3 μήνες χωρίς Υποδιευθυντή/ντρια.
  • Στις 8/12/23 πραγματοποιήθηκε κοινή παράσταση διαμαρτυρίας  από Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, Καθηγητές, Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων,  μαθητές  λόγω της συμπεριφοράς του. Τα παιδιά ήταν σε κατάσταση οργής καθώς εκτός των άλλων κατέθεσαν ότι κινδύνευαν να χάσουν την αίτησή τους  στις Πανελλήνιες εξετάσεις γιατί απλά χρονοτριβούσε ή δεν γνώριζε την διαδικασία καλά. Τόσο ο Προϊστάμενος όσο και ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης αντιλήφθηκαν την κατάσταση, παρόλα αυτά τίποτε δεν άλλαξε και φυσικά βρεθήκαμε στις 12/3/24 να ξεκινά  κατάληψη, στην ουσία για τους ίδιους λόγους που και τον Δεκέμβριο είχαν αναφερθεί.
  • Όλο αυτό το διάστημα τα παιδιά βίωναν άσχημες καταστάσεις και ένιωθαν συνεχώς πως  έχουν έναν  άνθρωπο σε θέση κλειδί με τον οποίο δεν είχαν κανέναν δίαυλο επικοινωνίας.  Στο μεσοδιάστημα Δεκεμρίου – Μαρτίου τα περιστατικά που αποδείκνυαν την ακατάλληλη συμπεριφορά του κ. Ζαχαρία είχαν πληθύνει και αναφέρω μερικά εξ’ αυτών.
    • Αυτά είναι μερικά από τα πιο βασικά, αλλά το αποκορύφωμα ήταν  η  μαθήτρια που απώλεσε την μητέρα της  και  η ψυχολόγος  της πρότεινε να  μείνει σπίτι μέχρι να συνέλθει. Ο κ. Ζαχαρίας αντί να κάνει ερώτηση στους ανωτέρους του για το πώς να  το αντιμετωπίσει, αποφάσισε, ακολουθώντας  το γράμμα του νόμου, να πιέζει την κοπέλα για χαρτιά νοσοκομείου ( που δεν μπορούσε να βρει φυσικά γιατί δεν έχρηζε ψυχιατρικού εγκλεισμού, αλλά απλής ψυχολογικής υποστήριξης, λόγω της εξαιρετικά δύσκολης κατάστασης που βίωνε), κάτι που δεν προσκόμισε ως ήταν αναμενόμενο, οπότε και πήγαινε στο σχολείο κανονικά, περνώντας βαριά θλίψη (ή κατάθλιψη;),  κλαίγοντας στην τάξη καθημερινά, γεγονός που ξεπέρασε με υποστήριξη των συμμαθητριών της και έτσι κατάφερε να ορθοποδήσει με έναν τρόπο.
    • Με την έναρξη της κατάληψης, ο Σύλλογος  Γονέων και Κηδεμόνων,  ο  Σύλλογος των καθηγητών, το 15μελές του σχολείου, βρεθήκαμε και πάλι στην Δευτεροβάθμια Διεύθυνση διαμαρτυρόμενοι στον Προϊστάμενο αυτή την φορά ( καθώς ο Διευθυντής ήταν άρρωστος).  Η αναρμόδια απάντηση που λάβαμε ( ο Διευθυντής είναι αρμόδιος) ήταν πως κατανοούμε το θέμα σας, αλλά ο κ.Ζαχαρίας είναι τυπικά κατοχυρωμένος, οπότε δεν μπορούμε να κάνουμε απολύτως τίποτα.  Σε αναφορές μας σχετικά με άλλες δυο «υποχρεωτικές  αποχωρήσεις» του ιδίου ατόμου από σχολεία της Αττικής, λάβαμε την απάντηση ότι τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα.
    • Στις 20/3/24 που ο κ.Ζαχαρίας συγκάλεσε σχολικό συμβούλιο αλλά ο Σύλλογος Γονέων δεν μπορούσε να παρευρεθεί εξαιτίας  του μικρού χρονικού διαστήματος  ενημέρωσης, στους παρόντες του συμβουλίου, παρενέβη για λίγο ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με σκοπό να ενημερώσει πως η κατάληψη είναι παράνομη και θα παρέμβει ο εισαγγελέας. Το ίδιο βράδυ ο κ.Ζαχαρίας  έστειλε ενημερωτικό μήνυμα με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στους γονείς πως  κινδυνεύουν να κατηγορηθούν για παραμέληση ανηλίκου, όπως ο νόμος ορίζει. Σημειωτέον, επισκέφτηκε αρμόδιος υπάλληλο του Δήμου το σχολείο και το βρήκε σε εξαιρετική κατάσταση, ενώ τόνισε το ήθος των μαθητών γεγονός που έχουν παραδεχτεί και άλλοι αρμόδιοι υπάλληλοι που έχουν συνομιλήσει μαζί τους.

•          Στις 21/3/24 που πραγματοποιήθηκε το σχολικό συμβούλιο σε πλήρη σύνθεση εκτός από το αιρετό μέλος του Δήμου και μετά από 3ωρη συζήτηση, αποφασίστηκε να λάβει χώρα  την επόμενη ημέρα συνάντηση στο σχολείο με γονείς, μαθητές, το μέλος  του Δήμου,  ο κ.Ζαχαρίας, εκπρόσωπος της Δευτεροβάθμιας  και η  Σχολική Σύμβουλος. Οι δύο τελευταίοι δεν εμφανίστηκαν ποτέ! Σκοπός της συνάντησης ήταν να διαπραγματευτούμε μία πρόταση που υπέβαλε ο Δήμος ως εναλλακτική λύση. Η κατάσταση ήταν τραγική, καθώς  ο Λυκειάρχης δεν ικανοποίησε ούτε γονείς, ούτε μαθητές  αλλά ούτε και καθηγητές  για την αλλαγή που ζητούν όλοι, διακαώς προκειμένου να λειτουργήσει εύρυθμα το σχολείο. Υπήρξε ένταση, χωρίς βία και ο κ.Ζαχαρίας  αποφάσισε να αποχωρήσει,  αφού έτσι και αλλιώς  η συζήτηση δεν είχε κατάληξη, αλλά και να είχε αφού απουσίαζαν τα βασικότερα μέλη του, μάλλον δεν θα είχε ουσία.

Το τεράστιο ερώτημα που τίθεται είναι, τελικά τι είδους  σχολείο επιθυμεί το υπουργείο να προσφέρει στα παιδιά μας;   Ένα Δημόσιο Σχολείο χωρίς ανθρωπιά;  Ένα Δημόσιο Σχολείο που τα παιδιά θεωρούν φυλακή, χωρίς  χαρά και όμορφο κλίμα, όπως οι ίδιοι οι μαθητές καταγγέλλουν;  Τι ακριβώς επιδιώκει το Υπουργείο, να  διαλυθεί  ένα Δημόσιο Σχολείο, εξαιτίας  της  έλλειψης  ικανότητας  ενός  ανθρώπου  να θεωρείται εκπαιδευτικός;  Γιατί ο Διευθυντής  της  Δευτεροβάθμιας  δεν έχει κάνει καμία κίνηση να εκπαιδεύσει ή να συνετίσει  τον εν λόγω κύριο που έχει γράψει αρνητική ιστορία.  Εμείς  προσκαλούμε τον οποιοδήποτε αρμόδιο, να έρθει στο σχολείο και σε ανοικτή συζήτηση με γονείς, καθηγητές, μαθητές και Λυκειάρχη, να συζητήσουμε πως μπορεί να ανοίξει το σχολείο και να λειτουργεί ομαλά και ευχάριστα για τους  μαθητές με την παρουσία του κ. Ζαχαρία  σε αυτό.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες