Ανακοινώθηκε η πρώτη υποψηφιότητα για το Συμβούλιο Διοίκησης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), αυτή του νυν Κοσμήτορα της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών Καθηγητή Μανώλη Κουτούζη, ο οποίος μάλιστα, όπως ενημέρωσε με επιστολή του την ακαδημαϊκή κοινότητα του ΕΑΠ, αν εκλεγεί στο Συμβούλιο Διοίκησης θα βάλει και υποψηφιότητα για τη θέση του πρώτου εκλεγμένου Πρύτανη του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου.
Βιογραφικό του Ε. Κουτούζη
Καθηγητής - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων/Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Email to: [email protected]
Ο Μανώλης Κουτούζης γεννήθηκε το 1966 στην Κάλυμνο. Είναι Κοσμήτορας της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του ΕΑΠ, Καθηγητής Διοίκησης Εκπαιδευτικών Μονάδων και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος “Εκπαίδευση Ενηλίκων”. Είναι Πτυχιούχος του ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ, κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος (ΜΑ in Organization, Planning and Management in Education) και Διδακτορικού Διπλώματος (PhD in Education) του Πανεπιστημίου του Reading (UK). Με υποτροφία του Ιδρύματος Fulbright παρακολούθησε και το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Study of the United States Institute στο University of Illinois, Chicago.
Τα πεδία της ερευνητικής και διδακτικής του δραστηριότητας αφορούν στην Διοίκηση της Εκπαίδευσης, την Εκπαιδευτική Ηγεσία (με έμφαση στις ευπαθείς ομάδες), τα Σχολεία ως Μανθάνοντες Οργανισμούς, την Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση καθώς και την Επαγγελματική Ανάπτυξη του Εκπαιδευτικού. Η συνεργασία του με το ΕΑΠ ξεκίνησε το 1998 (συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού) και ήταν ΣΕΠ του ΕΑΠ από το ακαδ. έτος 2000- 2001.
Ήταν μέλος της Μονάδας Εσωτερικής Αξιολόγησης και Επιμόρφωσης (ΜΕΑΕ) στην πρώτη φάση της λειτουργίας της. Έχει διδάξει σε μεταπτυχιακά προγράμματα στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και το Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων
Από το 1999 έως το 2008 ήταν Ερευνητής στο Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας του Υπουργείου Παιδείας, ενώ από το 2009 έως το 2014, οπότε και διορίστηκε ΔΕΠ στο ΕΑΠ, ήταν Υπεύθυνος του Τομέα Προγραμμάτων και Ερευνών του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΚΑΝΕΠ) της ΓΣΕΕ.
Είχε επίσης μακροχρόνια συνεργασία με το ΚΕΘΕΑ τόσο ως εκπαιδευτής όσο και ως επιστημονικός υπεύθυνος ερευνητικής μελέτης, ενώ ήταν Αντιπρόεδρος της Αναπτυξιακής Σύμπραξης «Επιχειρείν» με συμπράττοντες φορείς: ΚΕΘΕΑ, ΟΚΑΝΑ, 18 ΑΝΩ, ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ. Έχει διατελέσει εμπειρογνώμονάς (country expert) σε προγράμματα του ΟΟΣΑ, επιστημονικός υπεύθυνος προγραμμάτων που σχετίζονται με τα ζητήματα της εκπαιδευτικής πολιτικής και της διοίκησης των εκπαιδευτικών μονάδων, μέλος Επιτροπών Αξιολόγησης Πανεπιστημιακών Τμημάτων/Προγραμμάτων καθώς και μέλος Επιτροπών Αξιολόγησης Στελεχών Εκπαίδευσης
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις
1. Koutouzis, M., Papadopoulou, A. & Chalkiadaki, A. (2024) Lifelong Learning and Adult Education: The Dropout of Trainees in Greek Second Chance Schools in Barkatsas, T., Mclaughlin, P. & Goff W. (eds) Reimagining Education for the Second Quarter of the 21st Century and Beyond, Brill. Leiden. 2. Koutouzis, M. & Magou, A., (2023) The Dark Side of School Leadership: The Perspective of Primary and Secondary School Teachers in Soulis, S-G, Liakopoulou, M & Galani A., Challenges and Concerns in 21st Century Education, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, pp. 137-149. 3. Λαλιώτη, E. & Kουτούζης, M. (2023), Η κουλτούρα του Ελληνικού δημόσιου σχολείου: προσπάθεια τυπολογικής κατάταξης με βάση τις απόψεις των εκπαιδευτικών, Έρευνα στην Εκπαίδευση, Vol. 12 (1), 118-146. 4. Κουτούζης, Μ & Λαλιώτη Ε., (2020) Κουλτούρα σχολικού οργανισμού: αναζητώντας στοιχεία προσδιορισμού στο ελληνικό πλαίσιο αναφοράς, στο Σύγχρονες Προσεγγίσεις για ένα Αυτόνομο Ελληνικό Σχολείο, Αθήνα: Γρηγόρης (σ. 137-186). 5. Koutouzis, M. (2020) Marsick and Mezirow: Dancing to Different Tunes in Kokkos, A (ed) Expanding Transformational Theory: Affinities Between Jack Mezirow and Emancipatory Educationalists, Routledge, London, 2020. 6. Koutouzis M. & Papazoglou A., (2022) Challenges and opportunities for the development of schools as learning organisations in the Greek context, International Journal of Learning and Change, Vol.14 (4) (374-389). 7. Papazoglou A. & Koutouzis M. (2020) «Schools as learning organisations in Greece: Measurement and first indications» European Journal of Education, Vol. 55 No.1, 43-57. 8. Παπαδάκης, Ν., Κυρίδης, Α., Κουτούζης, Μ., & Παπαργύρης, Α. Οι Νέοι στις Εκβολές της Κρίσης. Κρίση, Νεανική Ανεργία και Neets στην Ευρώπη και της Ελλάδα. Μια κριτική επισκόπηση. Στο: Χιωτάκης, Ν. & Παπαδάκης, Ν. (επ) Πολιτική Επιστήμη: Σύγχρονες Τάσεις και Διακυβευματα – Τιμητικός Τόμος για τον Καθηγητή Α-Ι.Δ Μεταξά, Σιδέρης, Αθήνα, 2018. 9. Koutouzis M., Spiriadou K. (2017) «The Interaction between Professional and Social Identity of Greek Primary School Educators» International Journal of Education, Vol. 9 No. 4, 2017
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη