Τίποτα δεν αλλάζει …
«Η εκπαίδευση είναι δικαίωμα όλων των παιδιών γι αυτό και σε λίγες ημέρες γιορτάσαμε για την ισότητα των ευκαιριών»

Φτάνοντας στο τέλος της φετινής χρονιάς, παρατηρούμε ότι τα προβλήματα στην εκπαίδευση, εξακολουθούν να υπάρχουν και να γίνονται εντονότερα.

Τις τελευταίες μέρες παρατηρείται ένα πλήθος περιστατικών τραυματισμών εκπαιδευτικών ,είτε μέσα σε τάξεις από επιθέσεις μαθητών, είτε από πτώσεις σοβάδων από ταβάνια, σήμερα τραυματισμός από πτώση πίνακα, απόρροια όλων αυτών η έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής την οποία πολλές φορές έχουμε τονίσει ότι στα ελληνικά σχολεία δεν είναι αυτή η οποία θα έπρεπε να είναι.

Η υλικοτεχνική υποδομή είναι ένα από τα βασικότερα προβλήματα του ελληνικού σχολείου καθότι παραμένει ίδια εδώ και αρκετές δεκάδες ετών.

Χωρίς καμία αναβάθμιση και χωρίς επισκευή των υπαρχουσών δομών.

Υπάρχει ακόμη ένα είδος βίας τον τελευταίο καιρό εναντίον εκπαιδευτικών είτε από μαθητές είτε από τους γονείς μαθητών, αυτό είναι το αποτέλεσμα της απαξίωσης του ρόλου των εκπαιδευτικών τόσο από τους γονείς, και εν συνεχεία από τους ίδιους τους μαθητές, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να εξακολουθούν να νιώθουν απροστάτευτοι απέναντι σε οποιοδήποτε γονέα προκαλεί οποιαδήποτε παραβατική συμπεριφορά στο χώρο του σχολείου.

Σαν συμπλήρωμα όλων αυτών  άνοιξε η πλατφόρμα ανώνυμων καταγγελιών εναντίον των εκπαιδευτικών του σχολείου έτσι ο εκπαιδευτικός να βλέπει ότι βάλλεται από όλες τις πλευρές από επώνυμες και ανώνυμες καταγγελίες

Αναρωτιόμαστε λοιπόν με πόση όρεξη ο εκπαιδευτικός θα κληθεί να εκτελέσει τα παιδαγωγικά του καθήκοντα.

Ένα άλλο νέο;;; των τελευταίων ημερών είναι η πρόσληψη εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή ειδικά στο τμήμα των παράλληλων στηρίξεων.

Και ω του θαύματος, το Υπουργείο ανακαλύπτει ότι δεν μπορεί να βρει στη λίστα τον αριθμό των εκπαιδευτικών οι οποίοι του είναι απαραίτητοι.

Κανείς δεν ερμηνεύει το γεγονός ότι όταν γίνονται πρόσκληση εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής Δεκέμβριο μήνα των οποίων η σύμβαση θα λήξει μέσα σε έξι μήνες πολλοί από τους εκπαιδευτικούς ήδη έχουν βρει δουλειά, κάνουν διάφορες άλλες εργασίες, αφού θα πρέπει για ένα χρονικό διάστημα μόλις πέντε με έξι μηνών να μετακινηθούν από περιοχή σε περιοχή, να νοικιάσουν σπίτι, να αφήσουν τις οικογένειές τους, να ανατρέψουν τον προγραμματισμό τους, μόνο και μόνο επειδή κανείς δεν προγραμμάτισε σωστά για την σωστή επαγγελματική τους σταδιοδρομία από την αρχή της σχολικής χρονιάς δηλαδή από τις αρχές του Σεπτεμβρίου παρά φτάνουμε αρχές Δεκέμβρη, θα φτάσουμε και Απρίλη.

Όπως κάθε χρόνο ζητάμε την πρόσληψη εκπαιδευτικών για δομές ειδικότερα της ειδικής αγωγής του πυλώνα της εκπαίδευσης, ο οποίος θέλουμε να υποστηρίζουμε ότι είναι ο πιο δυναμικός και αυτός ο οποίος πρέπει να περιβάλλεται με μεγαλύτερη προστασία.

Και προχωράμε παρακάτω.

Κάθε μέρα οι διευθυντές των σχολείων δέχονται πληθώρα μηνυμάτων από τις Διευθύνσεις για εκτελέσεις εντολών, που τους στερεί τη δυνατότητα ελέγχου του, εκπαιδευτικού έργου που συντελείται στην σχολική τους μονάδα και τους μετατρέπει σε μια γραφειοκρατική δομή αποστειρωμένη από τα ουσιαστικά αντικείμενα τους, τον παιδαγωγικό συντονισμό.

Αν πάμε τώρα στον ευαίσθητο τομέα της ειδικής αγωγής όπως ονομάζεται, εκεί θα δούμε παράπονα από τα ειδικά σχολεία για ελλείψεις ανθρώπινου δυναμικού, ελλείψεις στην υλικοτεχνική υποδομή και πλήθος γονέων να περιμένουν έως και 2 χρόνια για μια γνωμάτευση από τα υπο- στελεχωμένα ΚΕΔΑΣΥ για τα παιδιά τους.

ΤΡΑΓΙΚΟ γιατί κατά τα άλλα η εκπαίδευση είναι δικαίωμα όλων των παιδιών γι αυτό και σε λίγες ημέρες γιορτάσαμε για την ισότητα των ευκαιριών.

Δεν ξέρει κανείς τι άλλο να γράψει...ειδικά όταν ακούει βαρύγδουπες εξαγγελίες, για στρατηγικούς προγραμματισμούς, όταν δεν έχουμε προγραμματίσει τα θέματα του μήνα.

Είναι απογοητευτικό κάθε χρόνο, να επισημαίνουμε τα ίδια και τα ίδια και να μην γίνεται κάτι.

Είναι θλιβερό κάποιοι να κάνουν ότι δεν ακούν, ελπίζοντας ότι όλα θα πέσουν στη λήθη.

Για το καλό μιας δίκαιης και δημοκρατικής κοινωνίας όλων να συνεχίσουμε να παλεύουμε.

Ίσως αλλάξουμε και το γνωστό τραγούδι….όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν.

*Δ/ντης Ειδικού Δημοτικού Αμαρουσίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδιά
Απόλυτη φρίκη: Τρία παιδιά ζούσαν για μήνες με το πτώμα του 8χρονου αδελφού τους
Τα εγκατέλειψε η μητέρα τους για να μείνει με τον δολοφόνο του και εισέπραττε κανονικά τα επιδόματα
Απόλυτη φρίκη: Τρία παιδιά ζούσαν για μήνες με το πτώμα του 8χρονου αδελφού τους
Αφροδίτη Λατινοπούλου
Μπογδάνος κατά Λατινοπούλου για «πλαστές υπογραφές» στην ιδρυτική διακήρυξη του κόμματός της
Ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος έκανε αναφορά στον Άρειο Πάγο σε βάρος της Αφροδίτης Λατινοπούλου
Μπογδάνος κατά Λατινοπούλου για «πλαστές υπογραφές» στην ιδρυτική διακήρυξη του κόμματός της
pierrakakis new2
Αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής σε Πιερρακάκη: «Απαξιωτική και αδικαιολόγητη η αφαίρεση της ειδικότητάς μας από τα ΚΕΔΑΣΥ»
«Η αφαίρεση της ειδικότητας των Καθηγητών Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11.01) από τις ομάδες αξιολόγησης των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. είναι ιδιαίτερα απαξιωτική και...
Αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής σε Πιερρακάκη: «Απαξιωτική και αδικαιολόγητη η αφαίρεση της ειδικότητάς μας από τα ΚΕΔΑΣΥ»
Πολυτεχνείο
Ημέρες Πολυτεχνείου, η νεολαία αγωνίζεται και επαναστατεί με αιτία
Με αφορμή γεγονότα και καταστάσεις σε σκοτεινές και δύσκολες περιόδους της ελληνικής ιστορίας, ας μιλήσουμε για τη νεολαία και τους νέους που...
Ημέρες Πολυτεχνείου, η νεολαία αγωνίζεται και επαναστατεί με αιτία