O Π.Ε.ΣΥ.Θ. Σύλλογος Θεατρολόγων αποστέλλει κοινό αίτημα για άμεση σύσταση οργανικών θέσεων και δίκαιη κατανομή διορισμών στο υπουργείο Παιδείας.
Στην επιστολή τους αναφέρουν μεταξύ άλλων πως «Παρ᾽ όλο που οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης κατέγραψαν τις προτάσεις τους σε σχέση με τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων και παρ᾽ όλο που στη συντριπτική τους πλειοψηφία –και εκτός μεμονωμένων περιπτώσεων– πρότειναν τη σύσταση ενός ικανού αριθμού οργανικών, το Υπουργείο για ακόμα μια φορά δεν προχώρησε στη σύστασή τους. Συνάδελφοι και συναδέλφισσές μας παραμένουν εγκλωβισμένοι/ες μακριά από τους τόπους κατοικίας τους χωρίς τη δυνατότητα μετάθεσης, άλλοι/ες αδιόριστοι/ες έπειτα από χρόνια εργασίας και προσφοράς ως αναπληρωτές/τριες, και άλλοι/ες άνεργοι/ες, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει στις αδιανόητες συνθήκες ζωής που βιώνουμε όλοι/ες».
Αναλυτικά η επιστολή που αποστέλλουν
Κ. Υπουργέ,
Μια ακόμη σχολική χρονιά τελείωσε, με τα σχολεία γεμάτα ελλείψεις. Παράλληλα, χιλιάδες συναδέλφων/ισσών μας αυτή τη στιγμή ετοιμάζουν για άλλη μια φορά τις βαλίτσες τους, άγνωστο για το που. Μαζί τους παίρνουν παιδιά, οικογένειες, ζωές. Επιπλέον, αυτή η βαλίτσα επιβαρύνεται ετησίως με εργατοώρες δεσίματος και χτισίματος επικοινωνίας με μαθητές/τριες, συναδέλφους/ισσες, τοπικές κοινωνίες. Ώρες που δεν κοστολογούνται, καθώς πρόκειται για ψυχική κόπωση και φθορά χωρίς ανταμοιβή. Φθορά για τους/τις συναδέφους/ισσες, αλλά κυρίως για τους/τις μαθητές/τριές τους που αναγκάζονται, σε τόσο τρυφερές ηλικίες, κάθε χρόνο, να αποχαιρετούν από τη σχολική τους κοινότητα άτομα με τα οποία έχουν κοπιάσει για να συνδεθούν και, εν τέλει, να αγαπήσουν.
Μετά τις επίμονες εκκλήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας, μετά τις υποσχέσεις για μαζικούς διορισμούς, που δεν τηρήθηκαν, δεν ελήφθη καμία ουσιαστική πρωτοβουλία εκ μέρους του ΥΠΑΙΘΑ στην κατεύθυνση της σύστασης νέων οργανικών θέσεων για τους κλάδους μας.
Παρ᾽ όλο που οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης κατέγραψαν τις προτάσεις τους σε σχέση με τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων και παρ᾽ όλο που στη συντριπτική τους πλειοψηφία –και εκτός μεμονωμένων περιπτώσεων– πρότειναν τη σύσταση ενός ικανού αριθμού οργανικών, το Υπουργείο για ακόμα μια φορά δεν προχώρησε στη σύστασή τους. Συνάδελφοι και συναδέλφισσές μας παραμένουν εγκλωβισμένοι/ες μακριά από τους τόπους κατοικίας τους χωρίς τη δυνατότητα μετάθεσης, άλλοι/ες αδιόριστοι/ες έπειτα από χρόνια εργασίας και προσφοράς ως αναπληρωτές/τριες, και άλλοι/ες άνεργοι/ες, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει στις αδιανόητες συνθήκες ζωής που βιώνουμε όλοι/ες.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, σας καλούμε να σταματήσετε να εμπαίζετε τις ζωές μας. Να προβείτε στην άμεση σύσταση οργανικών για όλους τους κλάδους που πλήττονται. Να ανακοινώσετε επιτέλους την περιβόητη κατανομή, για την οποία χιλιάδες εκπαιδευτικών αυτήν τη στιγμή ξαγρυπνά και για χρόνια χάνουν όλα τους τα καλοκαίρια. Η κατανομή να καλύπτει τα πραγματικά κενά της εκπαίδευσης. Ο ίδιος ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου μας δήλωνε προ λίγων μηνών ότι γνωρίζει και αναγνωρίζει την «αδικία» που υφιστάμεθα, εφόσον δεν υπάρχουν οργανικές και για όσο δεν θα υπάρχουν…Η παραδοχή όμως μιας κατάστασης που διαιωνίζεται μέσα στα χρόνια της αδιοριστίας δεν αρκεί, είναι καιρός για πράξεις:
• Ώστε να πραγματοποιηθούν μόνιμοι διορισμοί και να καλυφθούν όλα τα κενά σε όλους τους κλάδους και ειδικότητες, με γνώμονα το μέγιστο παιδαγωγικό όφελος.
• Για να μπορέσουν να μετατεθούν όσοι/ες συνάδελφοι/ισσές μας το επιθυμούν.
• Για να συσταθούν οργανικές θέσεις όχι μόνο στην περιφέρεια αλλά και στα αστικά κέντρα, καθώς τα προηγούμενα έτη, για λόγους που δεν είναι ξεκάθαροι, το Υπουργείο επέλεξε να συστήσει μηδαμινές έως καθόλου οργανικές θέσεις στα πληθυσμιακά μεγαλύτερα αστικά κέντρα, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα. Αυτό εγείρει πολλά ερωτήματα, αφού γνωρίζουμε πως εκεί συγκεντρώνεται το 60% των σχολικών μονάδων της χώρας!
• Για να μπορέσουν οι συνάδελφοι/ισσες να εργαστούν κοντά στις εστίες τους και να μη χρειαστεί –ενώ εργάζονται ήδη 10 και 20 χρόνια ως αναπληρωτές/τριες, να εγκαταλείψουν τις οικογένειές τους προκειμένου να διοριστούν.
• Για να σταματήσει το αντιπαιδαγωγικό και αντιεπιστημονικό καθεστώς των αναθέσεων – κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε και είναι καθ᾽ ύλην αρμόδιος/α να το διδάξει.
Το ΔΣ του Π.Ε.ΣΥ.Θ. (Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων)
Το ΔΣ της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. (Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής)
Το ΔΣ της ΕΝ.ΕΚ.Ε.Μ. (Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων)
Το ΔΣ της ΠΕΚΑΓΕΠΕ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών /τριών Γερμανικής Γλώσσας ΠΕ)
Το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)
|
|
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη