Ειδική Αγωγή: Επιστολή εκπαιδευτικών για τις οργανικές ελλείψεις στα Μαθηματικά
«Οι μόνιμοι διορισμοί είναι σημαντικοί για να διασφαλιστεί η σταθερότητα και η συνέπεια στη διδασκαλία»

Ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής (Π.Ε.Σ.Μ.Ε.Α.) με επιστολή του προς το Υπουργείο Παιδείας τονίζει τις οργανικές ελλείψεις στους κλάδους των μαθηματικών στην ειδική αγωγή, αλλά και στην γενική εκπαίδευση.

«Σύμφωνα με τα δεδομένα που παρέχονται από τα κενά των μεταθέσεων, το ποσοστό των κενών στον κλάδο των μαθηματικών ειδικής αγωγής φτάνει το 36%, ενώ στην γενική εκπαίδευση ανέρχεται στο 32% επί του συνόλου των κενών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι εκπαιδευτικοί.

Αναλυτικά:

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Ως Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος με κίνητρο την επιστημονική προαγωγή της ποιοτικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης επικοινωνούμε μαζί σας με βαθύ προβληματισμό σχετικά με την κρίσιμη κατάσταση που αντιμετωπίζει ο τομέας της εκπαίδευσης στη χώρα μας. Είναι προφανές ότι οι υψηλές οργανικές ελλείψεις στους κλάδους των μαθηματικών ειδικής αγωγής και γενικής εκπαίδευσης απειλούν σοβαρά την ποιότητα και την ισονομία της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Σύμφωνα με τα δεδομένα που παρέχονται από τα κενά των μεταθέσεων, το ποσοστό των κενών στον κλάδο των μαθηματικών ειδικής αγωγής φτάνει το 36%, ενώ στην γενική εκπαίδευση ανέρχεται στο 32% επί του συνόλου των κενών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αυτά τα νούμερα αποκαλύπτουν μια επείγουσα ανάγκη για δράση.

Οι μόνιμοι διορισμοί είναι σημαντικοί για να διασφαλιστεί η σταθερότητα και η συνέπεια στη διδασκαλία. Έτσι, οι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να επικεντρωθούν στη βελτίωση των δεξιοτήτων τους και στην ανάπτυξη καλύτερων πρακτικών διδασκαλίας, προσφέροντας έτσι μια πιο αποτελεσματική μαθηματική εκπαίδευση στους μαθητές.

Εν κατακλείδι, η επίλυση αυτού του προβλήματος είναι ουσιώδης για τη διασφάλιση μιας ποιοτικής και προσβάσιμης εκπαιδευτικής εμπειρίας για όλους τους μαθητές. Σας καλούμε λοιπόν να αναλάβετε την απαραίτητη δράση για την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης μέσω ενός δικαίου ποσοστού διορισμών για των κλάδο μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideutikoi_aksiologisi
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
Α΄ Σύλλογος Αθηνών: Ο αγώνας έφερε την πρώτη νίκη! Συνεχίζουμε στο δρόμο που άνοιξαν οι πρώτες/οι 45 εκπαιδευτικοί της Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας που...
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
foto_education_pencils_molyvia.jpg
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Ενημέρωση από τον αιρετό Τάκη Ρουμπή για τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
πιερρακακης
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes
Οι ομάδες θα λειτουργούν εντός ωραρίου εργασίας και στην περίπτωση που θα λειτουργούν εκτός ωραρίου, θα καταβάλλεται αμοιβή σύμφωνα με τις διατάξεις...
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes