ειδική αγωγή ΕΒΠ ΕΕΠ εκπαιδευτικοί
Αιρετός: Θα πρέπει να γίνει δίκαιη κατανομή των νέων οργανικών με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών και των περιοχών που είναι τα σχολεία

Τη δίκαιη κατανομή των νέων Οργανικών Θέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ ζητά με ανακοίνωσή του ο αιρετός Δυτικής Ελλάδας- Σχολικός Νοσηλευτής Μάκης Λάππας.

Οπως τονίζει ο αιρετός, πριν ένα χρόνο σχεδόν ζητήθηκε από τα ΚΕΔΑΣΥ να καταγράψουν τις ανάγκες για τη δημιουργία νέων οργανικών θέσεων του ΕΕΠ και ΕΒΠ και να προτείνουν στο Υπουργείο Παιδείας τη σύσταση των νέων οργανικών ΕΕΠ και ΕΒΠ.

«Οι θέσεις που πρότειναν όλα τα ΚΕΔΑΣΥ σε όλη τη χώρα ήταν περισσότερες από 2.000 για όλους του ΕΕΠ και ΕΒΠ. Είδαμε να κατατίθεται τροπολογία με 1.555 νέες οργανικές θέσεις για ΕΕΠ και ΕΒΠ όπου μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε σε ποιες περιοχές – διευθύνσεις θα κατανεμηθούν. Θα πρέπει να γίνει δίκαιη κατανομή των νέων οργανικών με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών και των περιοχών που είναι τα σχολεία», υπογραμμίζει

Η ανακοίνωση του αιρετού

Η εκπαίδευση αποτελεί θεμέλιο λίθο για την ανάπτυξη και την πρόοδο κάθε κοινωνίας. Η επάρκεια και η ποιότητα του διδακτικού προσωπικού είναι κρίσιμες για τη σωστή λειτουργία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και, κατά συνέπεια, για την παροχή υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης στους μαθητές. Ωστόσο, η κατανομή νέων οργανικών θέσεων στην εκπαίδευση απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και δίκαιη κατανομή, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος και η ισότητα στην πρόσβαση στην εκπαίδευση για όλους τους μαθητές.

Πριν ένα χρόνο σχεδόν ζητήθηκε από τα ΚΕΔΑΣΥ να καταγράψουν τις ανάγκες για τη δημιουργία νέων οργανικών θέσεων του ΕΕΠ και ΕΒΠ και να προτείνουν στο Υπουργείο Παιδείας τη σύσταση των νέων οργανικών ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Οι θέσεις που πρότειναν όλα τα ΚΕΔΑΣΥ σε όλη τη χώρα ήταν περισσότερες από 2.000 για όλους του ΕΕΠ και ΕΒΠ. Είδαμε να κατατίθεται τροπολογία με 1.555 νέες οργανικές θέσεις για ΕΕΠ και ΕΒΠ όπου μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε σε ποιες περιοχές – διευθύνσεις θα κατανεμηθούν. Θα πρέπει να γίνει δίκαιη κατανομή των νέων οργανικών με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών και των περιοχών που είναι τα σχολεία.

Κριτήρια Δίκαιης Κατανομής

  1. Το βασικό κριτήριο θα πρέπει να είναι η κατανομή αυτών στα Ειδικά σχολεία όπου δεν υπάρχει καθόλου η υπάρξει οργανικών θέσεων και έπειτα να καλυφτούν αυτά που ήδη έχουν.

  2. Πληθυσμιακά Κριτήρια: Η κατανομή των θέσεων πρέπει να βασίζεται στην πληθυσμιακή κατανομή των μαθητών ανά περιοχή. Περιοχές με μεγαλύτερο αριθμό μαθητών πρέπει να λαμβάνουν αναλογικά περισσότερες θέσεις.

  3. Γεωγραφικά Κριτήρια: Οι γεωγραφικές ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής πρέπει να λαμβάνονται υπόψη. Ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές συχνά αντιμετωπίζουν μεγαλύτερες προκλήσεις στην προσέλκυση και διατήρηση του ΕΕΠ και ΕΒΠ. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η παροχή επιπλέον κινήτρων και η κατανομή περισσότερων οργανικών θέσεων είναι απαραίτητη.

  4. Κοινωνικοοικονομικά Κριτήρια: Περιοχές με χαμηλότερο κοινωνικοοικονομικό προφίλ μπορεί να χρειάζονται περισσότερη υποστήριξη. Η επένδυση σε επιπλέον θέσεις σε αυτές τις περιοχές μπορεί να συμβάλει στην αντιμετώπιση των ανισοτήτων και στην παροχή ίσων ευκαιριών εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές.

Η αρχή έγινε με τις 1.555 νέες οργανικές αλλά θα πρέπει να συσταθούν και άλλες οργανικές θέσεις τόσο στα ΣΜΕΑΕ όσο και στα ΚΕΔΑΣΥ, άλλα και για όλες τις ειδικότητες ΕΕΠ και ΕΒΠ στην γενική εκπαίδευση.

Το κράτος θα πρέπει να επενδύσει σε μόνιμο προσωπικό στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα στο ΕΕΠ και ΕΒΠ γιατί η υποστήριξη μαθητών με αναπηρία δεν είναι μόνο πράξη δικαιοσύνης, αλλά και το κλειδί για μια πιο συμπεριληπτική και δυναμική κοινωνία, όπου κάθε μαθητής έχει την ευκαιρία να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του.

Σεραφείμ ( Μάκης ) Λάππας

Αιρετός Δυτικής Ελλάδας- Σχολικός Νοσηλευτής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέα έρευνα συνδέει γνωστά μαγειρικά λάδια με κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 30/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

iereas.jpg
Ενδοοικογενειακή βία: Κατήγγειλε τον ιερέα σύζυγό της την Παραμονή των Χριστουγέννων
Αγία Παρασκευή: 43χρονη κατήγγειλε τον ιερέα σύζυγό της για ενδοοικογενειακή βία
Ενδοοικογενειακή βία: Κατήγγειλε τον ιερέα σύζυγό της την Παραμονή των Χριστουγέννων
στε-ste
Προσφυγή δημοσίων υπαλλήλων στο ΣτΕ για επαναφορά 13ου και 14ου μισθού
Σύμφωνα με την αγωγή, η μη επαναφορά των δώρων και του επιδόματος θερινών διακοπών είναι αντίθετη σε συνταγματικές διατάξεις
Προσφυγή δημοσίων υπαλλήλων στο ΣτΕ για επαναφορά 13ου και 14ου μισθού