Κάμερα
«Οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε και δεν έχουμε καμία διάθεση να γίνουμε εισαγγελείς και ανθρωποφύλακες»

Η ΕΛΜΕ Ηρακλείου με σχετική της ανακοίνωση δηλώνει την αντίθεσή της στη «καταγραφή εκπαιδευτικών και μαθητών στις σχολικές μονάδες με βιντεοληπτικά μέσα».

«Ο ρόλος των εκπαιδευτικών λειτουργών, από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας μέχρι τον σύλλογο διδασκόντων και τους εφημερεύοντες στο προαύλιο, είναι καθαρά παιδαγωγικός και όχι κατασταλτικός», τονίζουν χαρακτηριστικά οι εκπαιδευτικοί.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Με αφορμή σχετική αρθρογραφία στελέχους εκπαίδευσης της πόλης του Ηρακλείου που δημοσιεύτηκε πρόσφατα σε διαδικτυακά μέσα, η ΕΛΜΕ Ηρακλείου δηλώνει την αντίθεσή της στη καταγραφή εκπαιδευτικών και μαθητών στις σχολικές μονάδες με βιντεοληπτικά μέσα.

Όχι, οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε – και δεν έχουμε καμία διάθεση να γίνουμε – εισαγγελείς και ανθρωποφύλακες, ούτε χρειαζόμαστε εξελιγμένα εποπτικά μέσα προκειμένου να «διαλευκάνουμε υποθέσεις» ως επίδοξοι αστυνομικοί ντετέκτιβ. Ο ρόλος των εκπαιδευτικών λειτουργών, από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας μέχρι τον σύλλογο διδασκόντων και τους εφημερεύοντες στο προαύλιο, είναι καθαρά παιδαγωγικός και όχι κατασταλτικός. Ακόμη και οι ποινές που επιβάλλονται, έχουν παιδαγωγικό και όχι τιμωρητικό χαρακτήρα, με προφανή σκοπιμότητα την εμπέδωση της ομαλής και ισότιμης συνύπαρξης μέσα στη σχολική κοινωνία. Ο μαθητής θα πρέπει να μάθει να συνυπάρχει και να σέβεται τους κανόνες (που θεσπίζονται με τη συμμετοχή και των ίδιων των μαθητών στη διαμόρφωση του σχολικού κανονισμού) όχι υπό τον φόβο της παρακολούθησης και της… επ’ αυτοφώρω σύλληψης, αλλά ως ελεύθερο άτομο που αναγνωρίζει και αποδέχεται την αξία του αλληλοσεβασμού και της αυτοκυριαρχίας ως προϋποθέσεων για να λειτουργήσει μια οργανωμένη κοινωνία.

Για αυτούς ακριβώς τους λόγους, τα σχολεία δε χρειάζονται… διευθυντήρια που να λειτουργούν ως κέντρα ελέγχου, ούτε στελέχη εκπαίδευσης που φαντασιώνονται ότι φορούν τη δικαστική τήβεννο για να μοιράζουν ποινές και για να καταγράφουν τη σχολική ζωή σε έναν σκληρό δίσκο, κι ενίοτε να χρησιμοποιούν αυτές τις καταγραφές ανεξέλεγκτα και για ίδια οφέλη. Για να διαμορφώσουμε, εντέλει, πολίτες με ισχυρή και ελεύθερη βούληση και όχι υπηκόους που θα λειτουργούν και θα πράττουν με κινητήριο μοχλό τον φόβο των ηλεκτρονικών τους δεσμών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες