Ενημέρωση σχετικά με όσα συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν στις δύο τελευταίες συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ, 12 και 17 Ιουλίου, κάνει το Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ, Θοδωρής Κατσωνόπουλος.
Στην ενημέρωση που έλαβε και δημοσιεύει το alfavita.gr, ο αιρετός καταθέτει τις δικές του θέσεις και τοποθετήσεις.
Αναλυτικά
Τα κύρια θέματα συζήτησης της συνεδρίασης του ΚΥΣΔΕ αφορούσαν στις μετατάξεις σε κλάδους της ΔΕ, αλλά και τις αποσπάσεις (ενστάσεις, επανεξετάσεις, ανακλήσεις, τροποποιήσεις, νέες αιτήσεις).
ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ
- Μετάταξη εκπαιδευτικών ΔΕ από κλάδο σε κλάδο της ΔΕ, από κλάδους της ΠΕ σε κλάδους της ΔΕ, για το σχολικό έτος 2024-2025.
Πιο συγκεκριμένα εξετάστηκαν 116 αιτήσεις μετάταξης, εκ των οποίων:
- 24 αιτήσεις εκπαιδευτικών ΔΕ για μετάταξη από κλάδο σε κλάδο της ίδιας βαθμίδας και
- 92 αιτήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για μετάταξη από κλάδους της Πρωτοβάθμιας σε κλάδους της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Εγκρίθηκαν οι 97.
Αίτηση μετάταξης, κατά κλάδο/ειδικότητα, υπέβαλαν:
- Για τον κλάδο ΠΕ01 Θεολόγων 3 εκπαιδευτικοί (1 ΠΕ70, ΤΕ16, 1 ΠΕ78),
- Για τον κλάδο ΠΕ02 Φιλολόγων 8 εκπαιδευτικοί (1 ΠΕ60, 4 ΠΕ70, 1 ΠΕ07, 1 ΠΕ87.03 και 1 ΠΕ02 σε ΚΕΔΑΣΥ),
- Για τον κλάδο ΠΕ03 Μαθηματικών 2 εκπαιδευτικοί (1 ΠΕ70 και 1 ΠΕ82),
- Για τον κλάδο ΠΕ04.01 Φυσικών 1 εκπαιδευτικός ΠΕ88.01,
- Για τον κλάδο ΠΕ04.02 Χημικών 1 εκπαιδευτικός ΤΕ16,
- Για τον κλάδο ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας 12 εκπαιδευτικοί (11 ΠΕ05 και 1 ΠΕ70),
- Για τον κλάδο ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας 7 εκπαιδευτικοί (6 ΠΕ06 και 1 ΠΕ 05 από ΔΕ),
- Για τον κλάδο ΠΕ07 Γερμανικής γλώσσας 4 εκπαιδευτικοί (όλοι του ίδιου κλάδου της ΠΕ),
- Για τον κλάδο ΠΕ08 Καλλιτεχνικών μαθημάτων 2 εκπαιδευτικοί (1 ΠΕ03 και 1 ΠΕ87.03),
- Για τον κλάδο ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 49 εκπαιδευτικοί (όλοι του ίδιου κλάδου της ΠΕ),
- Για τον κλάδο ΠΕ79.01 Μουσικής Επιστήμης 1 εκπαιδευτικός (ίδιου κλάδου της ΠΕ),
- Για τον κλάδο ΠΕ80 Οικονομίας 1 εκπαιδευτικός ΠΕ01,
- Για τον κλάδο ΠΕ81 Πολιτικών Μηχανικών-Αρχιτεκτόνων 2 εκπαιδευτικοί (1 ΤΕ01.06, 1 ΤΕ02.02),
- Για τον κλάδο ΠΕ83 Ηλεκτρολόγων 2 εκπαιδευτικοί (2 ΠΕ86),
- Για τον κλάδο ΠΕ86 Πληροφορικής 11 εκπαιδευτικοί (10 του ίδιου κλάδου της ΠΕ και 1 ΤΕ01.07),
- Για τον κλάδο ΠΕ87.08 1 εκπαιδευτικός ΠΕ87.03,
- Για τον κλάδο ΠΕ87.09 Βρεφονηπιοκόμων 4 εκπαιδευτικοί (3 ΠΕ60 και 1 ΠΕ87.02),
- Για τον κλάδο ΤΕ01.04 Ψυκτικών 1 εκπαιδευτικός ΔΕ02.02,
- Για τον κλάδο ΤΕ01.06 Ηλεκτρολόγων 1 εκπαιδευτικός ΔΕ02.01,
- Για τον κλάδο ΤΕ02.02 Μηχανολόγων 3 εκπαιδευτικοί (3 ΔΕ02.02).
Από τις συνολικά 116 αιτήσεις μετάταξης σε κλάδους της ΔΕ, αυτές που δεν εγκρίθηκαν από το ΚΥΣΔΕ κατά πλειοψηφία ήταν 19 (2 για ΠΕ02, 1 για ΠΕ04.02, 1 για ΠΕ08, 14 για ΠΕ11 και 1 για ΠΕ87.09).
Οι μετατάξεις των μουσικών, καλλιτεχνικών ειδικοτήτων σε μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία θα εξεταστούν το τρίτο δεκαήμερο του Ιουλίου. Αναμένονται πρώτα οι προτάσεις των αντίστοιχων Επιτροπών.
ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ
- Επανεξετάσεις/ανακλήσεις/ενστάσεις αποσπάσεων και νέες αιτήσεις απόσπασης από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ
Πιο συγκεκριμένα εξετάστηκαν:
- 21 νέες αιτήσεις απόσπασης, απ’ τις οποίες ικανοποιήθηκαν οι 14
- 62 επανεξετάσεις αιτήσεων απόσπασης μέσω ΟΠΣΥΔ, από τις οποίες ικανοποιήθηκαν οι 31 συν 5 εκτός ΟΠΣΥΔ, απ’ τις οποίες ικανοποιήθηκαν οι 3
- 92 αιτήσεις ανάκλησης απόσπασης για τις οποίες υπήρχε ομοφωνία ως προς την ικανοποίησή τους
- 16 αιτήσεις τροποποίησης απόσπασης από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, απ' τις οποίες ικανοποιήθηκαν οι 6
- 28 ενστάσεις εκπαιδευτικών, ικανοποιήθηκαν οι 14 από αυτές. Οι 3 αιτήσεις απόσπασης αφορούσαν σε πολυτεκνία κατά προτεραιότητα λόγω πολυτεκνίας οι οποίες και ικανοποιήθηκαν.
Σημειώνεται ότι παρότι είχαν εγκριθεί με την υπ’ αριθμ. 13/20-06-2024 Πράξη του ΚΥΣΔΕ, εκ παραδρομής δεν συμπεριλήφθηκαν στην υπ’ αριθμ. 72166/E2/28-06-2024 απόφαση αποσπάσεων).
- Ανακλήσεις αποσπάσεων και νέες αποσπάσεις κατά προτεραιότητα συζυγών ένστολων
Εξετάστηκαν 7 νέες χειρόγραφες αιτήσεις απόσπασης εκπαιδευτικών Δ.Ε. καθώς και 2 τροποποιήσεις που αφορούσαν σε κατά προτεραιότητα αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικών - συζύγων ένστολων, για το διδακτικό έτος 2024-2025, λόγω μεταθέσεων των συζύγων. Όλες ικανοποιήθηκαν.
- Επανεξετάσεις/ανακλήσεις/ενστάσεις αποσπάσεων και νέες αιτήσεις απόσπασης στην ΕΑΕ
Πιο συγκεκριμένα εξετάστηκαν:
20 αιτήσεις ανάκλησης απόσπασης. Ικανοποιήθηκαν όλες.
8 ενστάσεις επί των αποσπάσεων, από τις οποίες ικανοποιήθηκαν οι 6.
Επανεξέταση των αιτήσεων απόσπασης 36 εκπαιδευτικών. Ικανοποιήθηκαν οι 12.
1 αίτηση απόσπασης εκπαιδευτικού ΕΑΕ εκπρόθεσμη, εκτός ΟΠΣΥΔ, η οποία έγινε δεκτή, για τους σοβαρούς λόγους που επικαλέστηκε.
Στις παρεμβάσεις, τοποθετήσεις μου, αλλά και δια της ψήφου μου, υποστήριξα το σύνολο των αιτήσεων των συναδέλφων/ισσών για τους λόγους που επικαλούνταν.
Οι εκπαιδευτικοί των οποίων το αίτημα δεν έγινε δεκτό και δεν ικανοποιήθηκε η απόσπασή τους (πχ λόγω μη ύπαρξης λειτουργικού κενού στην περιοχή), εφόσον το επιθυμούν, μπορούν να επανέλθουν με νέα αίτηση τους πριν την Α΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών, καθώς θα προκύψουν λειτουργικά κενά.
Σε άλλα θέματα του Συμβουλίου εξετάστηκαν:
- Ένσταση εκπαιδευτικού ΔΕ στα πλαίσια του Α΄ Κύκλου Κινητικότητας 2024
Το Συμβούλιο, κατά πλειοψηφία, γνωμοδότησε αρνητικά.
- Αποδέσμευση εκπαιδευτικού ΔΕ για μετάταξη/απόσπαση σε θέση ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού για λογούς υγείας μέσω ΕΣΚ
Το Συμβούλιο ομόφωνα γνωμοδότησε θετικά.
- Αίτηση ανάκλησης μετάταξης διοικητικού υπάλληλου και επαναφορά σε θέση εκπαιδευτικού
Θετική η γνωμοδότηση του Συμβουλίου με ομοφωνία.
- Ενστάσεις αναφορικά με αμοιβαίες μεταθέσεις
- Επανεξέταση παλαιοτέρων ενστάσεων επί των μεταθέσεων εξ’ αναβολής
Εξετάστηκαν οι ενστάσεις 4 εκπαιδευτικών (2 ζεύγη) κατά της υπ’ αριθμ. 10ης /26-4-2024 Πράξης του Συμβουλίου σύμφωνα με την οποία απορρίφθηκαν οι αιτήσεις τους. Για το συγκεκριμένο θέμα είχα διαφοροποιηθεί τεκμηριωμένα στη συνεδρίαση του Συμβουλίου στις 26/04, το ίδιο έπραξα και σε αυτήν.
Τόσο το 5ο όσο και το 6ο αναβλήθηκαν. Η υπηρεσία, κατόπιν αιτήματος του Συμβουλίου, θα απευθύνει ερώτημα στην Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας και θα ζητηθεί η διατύπωση γνώμης. Προσωπικά υποστήριξα και τις 4 αιτήσεις, όπως είχα πράξει και αρχικά. Ζήτησα η Επιτροπή πέραν της γνώμης για θέματα, όπως οι αμοιβαίες μεταθέσεις, για τα οποία δεν έχει αρμοδιότητα, να διαβιβάσει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (εντός του Ιουλίου) τις προτάσεις της για τις ενστάσεις επί των μεταθέσεων, αλλά και των αποσπάσεων.
- Παραίτηση από την υπηρεσία εκπαιδευτικών ΔΕ για εξαιρετικούς λόγους
Εξετάστηκαν 6 αιτήσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαιδευτικών για παραίτηση από την υπηρεσία, κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, για εξαιρετικούς λόγους, όπως σοβαρούς λόγους υγείας ή για ιδιαίτερα σοβαρούς οικογενειακούς λόγους. Θετική η γνωμοδότηση του Συμβουλίου για όλες τις περιπτώσεις.
- Ανάκληση αίτησης παραίτησης από την υπηρεσία εκπαιδευτικών ΔΕ για εξαιρετικούς λόγους
Θετική η γνωμοδότηση του Συμβουλίου.
Η συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ, λόγω του όγκου των υπό εξέταση θεμάτων, διακόπηκε και συνεχίστηκε με την εξέταση των υπόλοιπων θεμάτων, συν τις ενστάσεις εκπαιδευτικών μουσικής παιδείας επί των μεταθέσεων του 2024, την Τετάρτη 17/07.
Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ (Τετάρτη 17 Ιουλίου)
-Ενστάσεις επί των μεταθέσεων εκπαιδευτικών μουσικής παιδείας έτους 2024
Μεταξύ των πολύ σημαντικών θεμάτων που εξετάστηκαν στη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ στις 17 Ιουλίου ήταν και οι ενστάσεις σαράντα οχτώ (48) εκπαιδευτικών Μουσικής Παιδείας για Μουσικά Σχολεία. Το ανέλπιστο και ενδιαφέρον από κάθε άποψη είναι ότι η Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας άλλαξε για δεύτερη φορά μέσα στο έτος τις προτάσεις της. Η Επιτροπή πρότεινε την ικανοποίηση τριών (3) ενστάσεων, δηλ πρότεινε τη μετάθεση τριών (3) εκπαιδευτικών και παράλληλα την ανάκληση δύο (2) και μια (1) τροποποίηση μετάθεσης. Στο μεταξύ υπήρχε άλλη μια δικαίωση ένστασης, όπου με βάση προηγούμενη διορθωτική πράξη της ΕΕΜΠ και απόφαση του ΚΥΣΔΕ, είχε ικανοποιηθεί και εκδοθεί εντός του Ιουνίου η σχετική απόφαση.
Το ΚΥΣΔΕ έκανε δεκτές τις προτάσεις της ΕΕΜΠ, όμως δεν έκανε δεκτές τις δύο (2) ανακλήσεις και τη μια (1) τροποποίηση μετάθεσης. Κατά τα άλλα, ως προς την απορριπτική απόφαση των άλλων σαράντα τεσσάρων (44) ενστάσεων, το ΚΥΣΔΕ, κατά πλειοψηφία, υιοθέτησε τις προτάσεις της Επιτροπής.
Προσωπικά διαφοροποιήθηκα, τόνισα ότι δεν είναι δυνατόν μέσα σε λίγες ώρες όπου έλαβα γνώση, να μπορέσω να μελετήσω τον απίστευτο όγκο των ενστάσεων συν όλα τα επισυναπτόμενα έγγραφα. Ζήτησα να δοθεί ένας επαρκής χρόνος μερικών ημερών, όχι πέραν της μίας εβδομάδας και να επανέλθουμε για να μπορέσουμε να υποστηρίξουμε τεκμηριωμένα τα αιτήματα των εκπαιδευτικών. Η πρόταση μου απορρίφθηκε.
Εν συνεχεία τοποθετήθηκα και υποστήριξα ανεξαιρέτως όλους τους ενιστάμενους εκπαιδευτικούς για τους οποίους δεν υπήρχε θετική γνωμοδότηση ως προς την ικανοποίηση της ένστασης τους για μετάθεση για τον λόγο ότι δεν διαθέτουν πενταετία στην ειδίκευση του οργάνου. Τόνισα ότι σε πολλές περιπτώσεις τα κενά των σχολείων δεν καλύφθηκαν κι ενώ υπήρχαν αιτήσεις εκπαιδευτικών Μουσικής Παιδείας διορισμένων σε μουσικά σχολεία, αυτές εν τέλει δεν ικανοποιήθηκαν, λόγω της παραμέτρου της πενταετίας.
Έχω τονίσει και επαναλαμβάνω ότι κατάλληλος χρόνος για την εξέταση των ενστάσεων επί των μεταθέσεων που ανακοινώθηκαν τέλη Μαρτίου θα ήταν περί τα τέλη Μαΐου, αρχές Ιουνίου, σε κάθε περίπτωση πριν τη λήξη του διδακτικού έτους, προκειμένου όλοι οι εκπαιδευτικοί να γνωρίζουν το σχολείο που θα παρουσιαστούν και έγκαιρα να κάνουν τον προγραμματισμό τους. Να θυμίσω ότι οι εκπαιδευτικοί είχαν δικαίωμα υποβολής ένστασης 15 μέρες μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων.
Το ίδιο ισχύει και για τις ενστάσεις σε ότι αφορά τις αποσπάσεις, δηλ πρέπει έγκαιρα να εξεταστούν από το Συμβούλιο - εντός του Ιουλίου – προκειμένου όλοι/όλες οι συνάδελφοι/ισσές μας να γνωρίζουν την περιοχή και το σχολείο στο οποίο θα παρουσιαστούν τον Σεπτέμβρη και σε περίπτωση μη δικαίωσης να μπορέσουν να επανέλθουν με νέα αίτηση.
Για άλλη μια φορά θα τονίσω την ανάγκη να αλλάξει το ισχύον πλαίσιο με βάση το οποίο γίνονται μεταθέσεις και αποσπάσεις σε αυτά τα σχολεία και είμαι πεπεισμένος ότι ο κοινός μας αγώνας σύντομα θα έχει θετικά αποτελέσματα. Στο επόμενο νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘΑ επιβάλλεται να περιλαμβάνονται όλες οι απαραίτητες νομοθετικές αλλαγές που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα αλλάζουν προς το ορθό και δίκαιο τον τρόπο που θα γίνονται οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις σε Μουσικά, αλλά και Καλλιτεχνικά Σχολεία.
Το γεγονός ότι τα θέματα των Μουσικών Σχολείων (το δαιδαλώδες ισχύον πλαίσιο μεταθέσεων – αποσπάσεων σε μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία, οι ενέργειες, τα λάθη και οι παραλείψεις της διοίκησης) έχουν αναδειχθεί πολλές φορές (με παρεμβάσεις στο Συμβούλιο, με υπομνήματα – επιστολές στην πολιτική ηγεσία, με συνεχείς αναφορές σε συναντήσεις με αρμόδιους θεσμικούς παράγοντες κλπ) και έχουν οδηγήσει αξιωματούχους και την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να επεξεργάζονται αλλαγές προς το δικαιότερο και ορθότερο για τους εκπαιδευτικούς, συνιστά αναμφίβολα μια θετική εξέλιξη και είναι απόρροια της κοινής προσπάθειας ανθρώπων χωρίς ιδιοτελείς σκοπούς. Θα συνεχίσουμε τον αγώνα μέχρι την τελική δικαίωση. Όλοι μαζί, κανείς δεν περισσεύει σε αυτή την προσπάθεια.
Η συνεχής πίεση και ο αγώνας κάποιων συγκεκριμένων ανθρώπων-συναδέλφων/ισσών, εκπροσώπων συλλόγων - και όχι μόνο – εκπαιδευτικών μουσικής παιδείας (γνωστοί/ές στους κύκλους των καθηγητών μουσικής) φαίνεται/ελπίζω να αποφέρει άμεσα θετικά αποτελέσματα. Τις κινήσεις των ανθρώπων αυτών τις στήριξα με όλες μου τις δυνάμεις, πρώτα απ΄ όλα συνυπογράφοντας το πρώτο υπόμνημα που μου κοινοποιήθηκε και αφορούσε στο αίτημα για σαφή μοριοδότηση και συγκεκριμενοποίηση των κριτηρίων αναφορικά με τις μεταθέσεις-αποσπάσεις σε μουσικά σχολεία. Υπόμνημα το οποίο στηρίχθηκε από πλήθος συναδέλφων/ισσών αλλά και 25 ΕΛΜΕ της χώρας. Εν συνεχεία και μετά από πολύ δουλειά και διαβούλευση, κατατέθηκαν συγκεκριμένες προτάσεις οι οποίες και αποτελούν αποφάσεις του 21ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ:
Σύμφωνα με τις διατάξεις βάσει των οποίων πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία δεν προβλέπεται μοριοδότηση των προσόντων των υποψηφίων προς μετάθεση εκπαιδευτικών, ούτε κατάταξη όλων των υποψηφίων σε αξιολογική σειρά.
Δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις ανακοίνωση πινάκων με τα στοιχεία των αιτούντων μετάθεση σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία.
Οι μεταθέσεις στα σχολεία αυτά πραγματοποιούνται βάσει προσόντων και όχι μοριοδότησης. Από τα παραπάνω καθίσταται σαφές ότι καταπατείται η αρχή της ισότητας την οποία καθιερώνει το άρθρο 4§1 του Συντάγματος ο οποίος επιβάλλει την ομοιόμορφη μεταχείριση των προσώπων που τελούν κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Ενώ όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί μπορούν να υπολογίσουν με σαφή και ξεκάθαρο τρόπο τα μόριά τους και τη θέση τους σε ανάλογη λίστα ονομάτων, στη περίπτωση των εκπαιδευτικών των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων αυτή είναι μία παντελώς ανύπαρκτη δυνατότητα.
Αυτό αποδεικνύεται καθώς:
Δεν υφίσταται καθορισμένος, οριζόντιος τρόπος επιλογής κριτηρίων για τον χαρακτηρισμό του/της κάθενος/μιας υποψηφίου/ας.
Δεν υφίσταται αναρτημένος στο ΥΠΑΙΘΑ πίνακας προσόντων και αντίστοιχης μοριοδότησης των υποψηφίων.
Η άνιση μεταχείριση που υφίστανται οι εκπαιδευτικοί των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων είναι προφανής και επιβάλλεται να υπάρξει ξεκάθαρη μοριοδότηση και πίνακας κατάταξης, όπως ισχύει για τους/τις υπόλοιπους/ες εκπαιδευτικούς.
Τα κοινωνικά κριτήρια ενώ α) κατά τη διαδικασία του διορισμού των εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων συνυπολογίστηκαν από τον ΑΣΕΠ και β) είναι βασικό κριτήριο στις μεταθέσεις/αποσπάσεις των υπολοίπων συναδέλφων/ισσών στα σχολεία της Γενικής Παιδείας, στις μεταθέσεις/αποσπάσεις των Μουσικών/Καλλιτεχνικών Σχολείων δεν προσμετρώνται καθόλου, ως θα έπρεπε, μιας και οι μεταθέσεις και ακόμα περισσότερο οι αποσπάσεις, έχουν κατά κύριο λόγο κοινωνικό πρόσημο.
Απαιτούμε:
Άμεση τροποποίηση της εγκυκλίου Μεταθέσεων & Αποσπάσεων για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, η οποία θα περιλαμβάνει ξεκάθαρη μοριοδότηση για κάθε προσόν ξεχωριστά και συνυπολογισμό όλων των κριτηρίων (ακαδημαϊκών, προϋπηρεσία, κοινωνικών).
Άμεση σύσταση αξιολογικού πίνακα κατάταξης των υποψηφίων.
Άμεση τροποποίηση της διαδικασίας των αμοιβαίων μεταθέσεων για τα μουσικά σχολεία.
Άμεση τροποποίηση της διαδικασίας δεύτερης φάσης αποσπάσεων, έχοντας το δικαίωμα αίτησης απόσπασης σε όλα τα Μουσικά Σχολεία, ανεξάρτητα από το αν υφίσταται λειτουργικό κενό ή όχι στα σχολεία επιλογής κατά τη διάρκεια των αιτήσεων.
Αύξηση οδοιπορικών και ημερήσιας αποζημίωσης και βελτίωση εργασιακών συνθηκών όσων μετακινούνται εκτός τόπου υπηρεσίας τους για συμμετέχουν στην διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων.
Στα υπόλοιπα θέματα του Συμβουλίου εξετάστηκαν τα παρακάτω:
- Ενστάσεις μεταθέσεων στην ΕΑΕ
Εξετάστηκαν δύο (2) ενστάσεις εκπαιδευτικών επί των μεταθέσεων σε ΣΜΕΑΕ/ ΚΕΔΑΣΥ για το έτος 2024.
Κατά πλειοψηφία το Συμβούλιο απέρριψε τις ενστάσεις. Και στις δύο περιπτώσεις των συναδελφισσών της ΕΑΕ υπερασπίστηκα το δίκαιο αίτημά τους με την απαραίτητη τεκμηρίωση και ψήφισα αναλόγως.
- Ένσταση κατά συμπληρωματικής μετάθεσης σε Μουσικό Σχολείο έτους 2024
Το Συμβούλιο απέρριψε την ένσταση με βάση προηγούμενη απόφασή του.
- Αιτήσεις απόσπασης από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ λόγω ανάκλησης και τροποποίησης μετάθεσης εκπαιδευτικών ΔΕ σε Μουσικά Σχολεία έτους 2024
Εξετάστηκαν δύο (2) αιτήσεις, η πρώτη αφορούσε σε ικανοποίηση αίτησης απόσπασης η οποία και ικανοποιήθηκε, στηριζόμενο το Συμβούλιο σε προηγούμενη απόφασή του. Η δεύτερη δεν αφορούσε αίτηση απόσπασης, αλλά ικανοποίηση μετάθεσης, η οποία κατά πλειοψηφία δεν ικανοποιήθηκε. Διαφοροποιήθηκα δια της τοποθέτησης και της ψήφου μου.
- Ανακλήσεις - ενστάσεις/επανεξετάσεις αποσπάσεων εκπαιδευτικών ΔΕ σε Μουσικά Σχολεία για το διδακτικό έτος 2024-25
Εξετάστηκαν οι αιτήσεις ανάκλησης απόσπασης σε μουσικά σχολεία πέντε (5) εκπαιδευτικών ΔΕ, 2 γενικής (1 ΠΕ01και 1 ΠΕ03) και 3 μουσικής παιδείας (2 ΠΕ79.01 και 1 ΤΕ16), οι οποίοι είχαν αποσπαστεί με την αρ. 72163/E2/28-06-2024 ΥΑ. Ομόφωνα δεκτές και οι πέντε (5).
Εξετάστηκαν μία (1) ένσταση εκπαιδευτικού, όπως και τρεις (3) αιτήσεις επανεξέτασης της αίτησης απόσπασης τεσσάρων (4) εκπαιδευτικών ΔΕ γενικών ειδικοτήτων (2 ΠΕ02, 1 ΠΕ04.02, 1 ΠΕ80). Όλες απορρίφθηκαν με δική μου τεκμηριωμένη διαφοροποίηση επί του θέματος.
Και θα τονίσω ότι ανέφερα παραπάνω για τις μουσικές ειδικότητες, ότι επιβάλλεται να αλλάξει και θα αλλάξει, όπως όλα δείχνουν, το σύστημα με βάση το οποίο γίνονται μεταθέσεις και αποσπάσεις σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία. Επιτέλους, να ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημα για μοριοδότηση, συγκεκριμενοποίηση κριτηρίων και αξιολογικούς πίνακες.
Αναμφίβολα, οι διαβεβαιώσεις της πολιτικής ηγεσίας, μετά τις συνεχείς παρεμβάσεις και τον αγώνα όλων μας, κυρίως όμως κάποιων συναδέλφων/ισσών (καθηγητών μουσικής παιδείας οι οποίοι/ες είναι αξιέπαινοι/ες για τη μεθοδικότητα και την αγωνιστικότητά τους), συνιστούν μία πολύ θετική εξέλιξη. Μέχρι τη δημοσίευση σε ΦΕΚ όμως, δεν εφησυχάζουμε, είμαστε σε αγωνιστική επαγρύπνηση. Και φυσικά όχι μόνο για αυτό το θέμα που αφορά σε υπηρεσιακές μεταβολές και είναι στις αρμοδιότητες του ΚΥΣΔΕ, αλλά για όλα τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο (διορισμοί, γραπτός ΑΣΕΠ, αξιολόγηση, μονιμοποιήσεις, υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας με όλα τα κλαδικά μας αιτήματα, οικονομικά, εργασιακά, συνταξιοδοτικά κ.α.)
- Ένσταση/επανεξέταση αίτησης απόσπασης εκπαιδευτικού ΔΕ σε Καλλιτεχνικά Σχολεία για το διδακτικό έτος 2024-25
Εξετάστηκε μία (1) ένσταση εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ02 για Καλλιτεχνικό σχολείο, η οποία απορρίφθηκε.
- Απόσπαση εκπαιδευτικού ΔΕ σε Ερευνητικό Κέντρο
Εξετάστηκαν δύο (2) αιτήσεις, ικανοποιήθηκε η μία (1) που πληρούσε όλες τις τυπικές προϋποθέσεις.
- Διαβίβαση έγγραφου της ΔΔΕ Αιτωλοακαρνανίας αναφορικά με λειτουργικό κενό ειδικότητας ΠΕ89.01 στο ΠΥΣΔΕ Αιτωλοακαρνανίας για τις αποσπάσεις 2024-25
Η ΔΔΕ απέστειλε το έγγραφο στις 2/7, δηλ μετά την ανακοίνωση των αποσπάσεων και σημειωτέον το λειτουργικό κενό το οποίο δήλωσε εκπρόθεσμα η ΔΔΕ, εν τέλει καλύφθηκε μετά την ικανοποίηση αίτησης επανεξέτασης εκπαιδευτικού στη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ στις 12/7.
- Διαβίβαση έγγραφου της ΔΔΕ Ρεθύμνου αναφορικά με οργανικά κενά μεταθέσεων έτους 2024 στην ΕΑΕ
Η ΔΔΕ αναφέρει στο έγγραφο της για εκ παραδρομής δήλωση οργανικών κενών για τις μεταθέσεις του 2024. Το ΚΥΣΔΕ απαντάει ότι δεν εκκρεμούν αιτήσεις μετάθεσης στις ειδικότητες που εκ παραδρομής δήλωσε η ΔΔΕ Ρεθύμνου, όμως επειδή επίκεινται οι διορισμοί, πρέπει άμεσα να διαβιβαστεί το εν λόγω έγγραφο στην αρμόδια Διεύθυνση Διορισμών. Λόγω της σοβαρότητας του θέματος και του κατεπείγοντος, θεώρησα υποχρέωση και καθήκον μου να ενημερωθώ σχετικά από το αρμόδιο τμήμα των διορισμών.
- Ενημέρωση για αίτηση θεραπείας επί οργανικών κενών
Υπήρξε ενημέρωση σχετικά με αίτηση θεραπείας εκπαιδευτικού για οργανικά κενά στη ΔΔΕ Λασιθίου. Υποστήριξα το αίτημα της εκπαιδευτικού και πρότεινα κάποιες επιλογές για να ικανοποιηθεί η συναδέλφισσα και να ενημερωθεί σχετικά.
- Χορήγηση άδειας άνευ αποδοχών σε εκπαιδευτικό ΣΑΕΚ
Εξετάστηκε η αίτηση εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ87.01, η οποία έγινε δεκτή.
- Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε στελέχη εκπαίδευσης
Εξετάστηκαν τρεις (3) αιτήσεις. Το Συμβούλιο απεφάνθη θετικά για όλες.
- Χορήγηση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σε στέλεχος εκπαίδευσης
Εξετάστηκε μία (1) αίτηση. Το Συμβούλιο απεφάνθη θετικά.
Σε ότι αφορά το χρονοδιάγραμμα των επόμενων θερινών συνεδριάσεων του ΚΥΣΔΕ, να ενημερώσω ότι η επόμενη συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί περί τα τέλη Ιουλίου, στην οποία θα εξεταστούν οι ενστάσεις επί των αποσπάσεων εκπαιδευτικών ΠΕ79.01/ΤΕ16 σε μουσικά σχολεία, αλλά και οι αιτήσεις μετάταξης των εκπαιδευτικών μουσικής, αλλά και αυτών της καλλιτεχνικής παιδείας από Α/θμια σε Β/θμια, εφόσον πρώτα διαβιβαστούν οι προτάσεις των αρμόδιων Επιτροπών.
Οι επόμενες συνεδριάσεις θα πραγματοποιηθούν κατά πάσα πιθανότητα 26 και 27 Αυγούστου. Να ενημερώσω (ξανά) όλους/όλες τους/τις εκπαιδευτικούς των οποίων η αίτηση απόσπασης, αλλά και η ένσταση, δεν ικανοποιήθηκε, ότι, μπορούν να υποβάλλουν εκ νέου αίτηση (εκτός ΟΠΣΥΔ) και από την στιγμή που προκύψουν λειτουργικά κενά στην ειδικότητα τους στην περιοχή που αιτούνται, να ικανοποιηθεί η απόσπαση. Αυτή η διαδικασία θα προηγηθεί των αιτήσεων απόσπασης των νεοδιόριστων του 2024, όπως και της Α’ φάσης πρόσληψης αναπληρωτών.
Θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση με θέματα της τρέχουσας εκπαιδευτικής επικαιρότητας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη