Έτσι καταδικάζεται σε αποτυχία ο δημόσιος εκπαιδευτικός, που ακολουθεί το σχολικό εγχειρίδιο
Η βαθμολογική εικόνα των υποψηφίων δεν αντικατοπτρίζει το επίπεδο και τις δυνατότητές τους. Αντίθετα απαξιώνει το έργο του δημοσίου σχολείου.

Ανακοίνωση εξέδωσε η Ένωση Ελλήνων Φυσικών σχετικά με τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2024.

Όπως υποστηρίζεται, «στη διαμόρφωση των βάσεων των Τμημάτων του 2ου και του 3ου Επιστημονικού Πεδίου, σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η εξέταση στο μάθημα της Φυσικής. Είναι τουλάχιστον άδικο μαθήτρια/μαθητής που γνωρίζει άριστα το σχολικό βιβλίο και έχει ασκηθεί αποτελεσματικά στα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ), να μην αξιολογείται θετικά στις πανελλαδικές εξετάσεις. Αυτό συμβαίνει γιατί τα ζητούμενα θέματα δεν έχουν καμία σχέση με εκείνα της ΤΘΔΔ και του σχολικού εγχειριδίου.».

Η ανακοίνωση

«Το Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) εξήγγειλε 62.248 θέσεις εισακτέων σε Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από τα ημερήσια Γενικά Λύκεια (ηΓΕΛ), κατά το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025. Τελικά, καλύφθηκαν μόνο οι 52.128 θέσεις και απέμειναν κενές 10.120 θέσεις (16%). Σε 4 Τμήματα δεν υπάρχει ούτε μία/ένας επιτυχούσα/επιτυχών. Σε 20 Τμήματα επιτυχούσα/επιτυχών είναι 1. Σε 30 Τμήματα οι επιτυχούσες/επιτυχόντες είναι λιγότερες/λιγότεροι από 10. Οι βάσεις κυμαίνονται από 6860 έως 18775 μόρια.

Στη διαμόρφωση των βάσεων των Τμημάτων του 2ου και του 3ου Επιστημονικού Πεδίου, σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η εξέταση στο μάθημα της Φυσικής. Είναι τουλάχιστον άδικο μαθήτρια/μαθητής που γνωρίζει άριστα το σχολικό βιβλίο και έχει ασκηθεί αποτελεσματικά στα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ), να μην αξιολογείται θετικά στις πανελλαδικές εξετάσεις. Αυτό συμβαίνει γιατί τα ζητούμενα θέματα δεν έχουν καμία σχέση με εκείνα της ΤΘΔΔ και του σχολικού εγχειριδίου.

Έτσι καταδικάζεται και ο δημόσιος εκπαιδευτικός, που ακολουθεί το σχολικό εγχειρίδιο, σε αποτυχία.

Το επίπεδο, το είδος και η διάρθρωση των ζητούμενων θεμάτων πρέπει να είναι ίδια με τα προβλεπόμενα στο σχολικό εγχειρίδιο.

Το να απογοητεύσεις είναι εύκολο, το να παρακινήσεις, να εμπνεύσεις είναι δύσκολο.

Η βαθμολογική εικόνα των υποψηφίων δεν αντικατοπτρίζει το επίπεδο και τις δυνατότητές τους.

Αντίθετα απαξιώνει το έργο του δημοσίου σχολείου.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα