sxoliki_taxi
Θέσεις εκπαιδευτικών εξαφανίζονται από τον εκπαιδευτικό χάρτη και δημιουργούν εκπαιδευτικό μπάχαλο, λίγο πριν την έναρξη των σχολείων.

Με αποφάσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, κατ’ εντολή της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ, επιχειρούν να μην πραγματοποιηθούν διχοτομήσεις τμημάτων ενώ έχουν 27 και 28 μαθητές, σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα υπάρχουν και μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Δηλαδή επιχειρούν να αναγκάσουν τα σχολεία να λειτουργήσουν με τμήματα των 25, με μετακινήσεις μαθητών σε άλλη σχολική μονάδα, ενώ ταυτόχρονα στη συντριπτική πλειοψηφία των τμημάτων υπάρχουν μαθητές με διαγνώσεις. Στην εγκύκλιο, επίσης, του Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α δεν προβλέπεται αυθαίρετα η μείωση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα που υπάρχει Παράλληλη Στήριξη. Αυτό αποτελεί έκνομη πράξη και θα κινηθούμε απέναντι σε εγκυκλίους που καταστρατηγούν αφενός το νόμο και αφετέρου κάθε παιδαγωγική έννοια.

Γίνεται αντιληπτό τι θα επακολουθήσει τη νέα σχολική χρονιά όταν εκπαιδευτικοί θα πρέπει να διδάξουν σε τμήματα των 25 μαθητών, με μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες και χωρίς παράλληλη στήριξη ή με παράλληλη στήριξη που "μοιράζεται" σε 3-4 μαθητές. 

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ προκρίνεται η μετακίνηση των μαθητών της Α’ τάξης σε όμορα σχολεία, όταν ο αριθμός των μαθητών της τάξης είναι μικρότερος από 30 (δηλαδή λιγότερο από 15 σε κάθε τμήμα), προκειμένου να μην προχωρήσει η κατάτμηση τμημάτων. Αυτή η απόφαση έρχεται μαζί με αντίστοιχες αποφάσεις για κλείσιμο ή συγχώνευση σχολικών μονάδων, κατά τις οποίες μετακινούνται μαθητές σε άλλα σχολεία

Η κατάσταση γίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνη παιδαγωγικά από τη στιγμή που επιχειρούν να το εφαρμόσουν σε όλες τις τάξεις ακόμα και στην Ε και ΣΤ δημοτικού. Μαθητές που μέχρι χθες πήγαιναν σε ένα σχολείο με τους συμμαθητές τους θα τους αναγκάσουν να αλλάξουν εκπαιδευτικό περιβάλλον για λόγους αδιανόητους παιδαγωγικά. Μόνο με οικονομικούς όρους μπορεί να εξηγηθεί και με πολιτική επιδίωξη για μείωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Θέσεις συναδέλφων/ισσών εξαφανίζονται από τον εκπαιδευτικό χάρτη και δημιουργούν εκπαιδευτικό μπάχαλο, λίγο πριν την έναρξη των σχολείων.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπ/κων Α/θμιας Εκπ/σης Σητείας «ο Μύσων» 

Καμία συναίνεση στην αντιπαιδαγωγική επιβολή πληθωρικών τμημάτων

Με αποφάσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, κατ’ εντολή της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ, επιχειρούν να μην πραγματοποιηθούν διχοτομήσεις τμημάτων ενώ έχουν 27 και 28 μαθητές, σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα υπάρχουν και μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Δηλαδή επιχειρούν να αναγκάσουν τα σχολεία να λειτουργήσουν με τμήματα των 25, με μετακινήσεις μαθητών σε άλλη σχολική μονάδα, ενώ ταυτόχρονα στη συντριπτική πλειοψηφία των τμημάτων υπάρχουν μαθητές με διαγνώσεις. Στην εγκύκλιο, επίσης, του Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α δεν προβλέπεται αυθαίρετα η μείωση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα που υπάρχει Παράλληλη Στήριξη. Αυτό αποτελεί έκνομη πράξη και θα κινηθούμε απέναντι σε εγκυκλίους που καταστρατηγούν αφενός το νόμο και αφετέρου κάθε παιδαγωγική έννοια.

Γίνεται αντιληπτό τι θα επακολουθήσει τη νέα σχολική χρονιά όταν εκπαιδευτικοί θα πρέπει να διδάξουν σε τμήματα των 25 μαθητών, με μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες και χωρίς παράλληλη στήριξη ή με παράλληλη στήριξη που "μοιράζεται" σε 3-4 μαθητές. 

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ προκρίνεται η μετακίνηση των μαθητών της Α’ τάξης σε όμορα σχολεία, όταν ο αριθμός των μαθητών της τάξης είναι μικρότερος από 30 (δηλαδή λιγότερο από 15 σε κάθε τμήμα), προκειμένου να μην προχωρήσει η κατάτμηση τμημάτων. Αυτή η απόφαση έρχεται μαζί με αντίστοιχες αποφάσεις για κλείσιμο ή συγχώνευση σχολικών μονάδων, κατά τις οποίες μετακινούνται μαθητές σε άλλα σχολεία

Η κατάσταση γίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνη παιδαγωγικά από τη στιγμή που επιχειρούν να το εφαρμόσουν σε όλες τις τάξεις ακόμα και στην Ε και ΣΤ δημοτικού. Μαθητές που μέχρι χθες πήγαιναν σε ένα σχολείο με τους συμμαθητές τους θα τους αναγκάσουν να αλλάξουν εκπαιδευτικό περιβάλλον για λόγους αδιανόητους παιδαγωγικά. Μόνο με οικονομικούς όρους μπορεί να εξηγηθεί και με πολιτική επιδίωξη για μείωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Θέσεις συναδέλφων/ισσών εξαφανίζονται από τον εκπαιδευτικό χάρτη και δημιουργούν εκπαιδευτικό μπάχαλο, λίγο πριν την έναρξη των σχολείων.

Η πολιτική κοροϊδία της κυβέρνησης της ΝΔ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ. Από τη μια μιλάνε για αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης κι από την άλλη στην πράξη  υποβαθμίζουν και υπονομεύουν τη δημόσια εκπαίδευση.

Ο κλάδος οφείλει να αντιδράσει απέναντι σ’ αυτή την τραγελαφική κατάσταση. Συνεχίζουμε τη μάχη μέχρι τελικής δικαίωσης για τα δικαιώματα των μαθητών/τριών και των συναδέλφων/ισσών μας. Για μια δημόσια και ποιοτική εκπαίδευση για όλους.

Απαιτούμε

  • Από τον  περιφερειακό διευθυντή να μην προχωρήσει σε έκνομές πράξεις και να προχωρήσει στις διχοτομήσεις όπως αυτές έχουν προταθεί από το ΠΥΣΠΕ.
  • Την ανάκληση των αποφάσεων συγχώνευσης τμημάτων
  • Να γίνουν δεκτά όλα τα αιτήματα των σχολείων για κατατμήσεις ( διχοτομήσεις -
  • τριχοτομήσεις με παιδαγωγικά κριτήρια).
  • Τμήματα 15 μαθητών σε Α΄, Β΄ τάξεις και ως 20 στις υπόλοιπες. Μείωση του ωραρίου των νηπιαγωγών και των συναδέλφων στα ολιγοθέσια σχολεία όπως στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Τμήματα μέχρι 15 νήπια και 2η Νηπιαγωγό σε όσα λειτουργούν με περισσότερα.

Καλούμε όλους του συναδέλφου σε πανεκπαιδευτικο Συλλαλητήριο των τριών σύλλογων ΠΕ του Νομού Λασιθίου στη ΔΙΠΕ Λασιθίου την Πέμπτη 8 Αυγούστου και ώρα 11:00 στη ΔΙΠΕ Λασιθίου.  Tα έξοδα μετακίνησης ανά ΙΧ 4 ατόμων καλύπτονται από το ΣΕΠΕ Σητείας “ο Μυσων”

Για το Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kathigitis_18.jpg
Όταν η αδικία διέλυσε το πνεύμα μιας «ευτυχισμένης» σχολικής κοινότητας
Η κ. Βλαχογιάννη εκφράζει την απογοήτευσή της για το πώς οι κανόνες και τα χαρτιά υπερισχύουν της πραγματικής προσφοράς, ζητώντας μια εξήγηση για την...
Όταν η αδικία διέλυσε το πνεύμα μιας «ευτυχισμένης» σχολικής κοινότητας
dislexia2_h_633_451.jpg
«Η ιστορία ενός αποτυχημένου όπως λένε»: Η δυσλεξία, η δυσγραφία και η ΔΕΠΥ μέσα από τα μάτια ενός μαθητή
Ένα παιδί έφτιαξε ένα υπέροχο βίντεο που ευαισθητοποιεί για τις μαθησιακές δυσκολίες
«Η ιστορία ενός αποτυχημένου όπως λένε»: Η δυσλεξία, η δυσγραφία και η ΔΕΠΥ μέσα από τα μάτια ενός μαθητή
εξωγήινοι
Ποιες χώρες πιστεύουν περισσότερο στην ύπαρξη εξωγήινων - Τι λένε οι Έλληνες
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 24.471 ενήλικες σε 36 χώρες και διεξήχθη μεταξύ Οκτωβρίου και Νοεμβρίου 2022.
Ποιες χώρες πιστεύουν περισσότερο στην ύπαρξη εξωγήινων - Τι λένε οι Έλληνες