Σχολική αίθουσα
Επιστολή εκπροσώπων των απόφοιτων μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής και σχολικής ψυχολογίας

Εκπρόσωποι των απόφοιτων μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής και σχολικής ψυχολογίας συνέταξαν επιστολή για τους επικείμενους διορισμούς.

Υποστηρίζεται ότι, «Σύμφωνα με αυτήν αποκλειόμαστε από τους πίνακες ειδικής αγωγής και τον κύριο πίνακα κλάδου ΠΕ23 του ΕΕΠ, αν και εισαχθήκαμε στα συγκεκριμένα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών τα έτη 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 και ή ήμασταν τελειόφοιτοι τον Απρίλη του 2019 ή/και βάσει ενδεδειγμένης διάρκειας του οδηγού σπουδών για έναν και δύο μήνες μέχρι να μας αποστείλουν το πτυχίο μας χάσαμε τη συνάφεια ή ήμασταν απόφοιτοι τον Απρίλη του 2019 και χάσαμε τη συνάφεια αναδρομικά ή ολοκληρώσαμε τις σπουδές μας  μετά το 2019,  όπως το 2020, 2021 -πάντα  βάσει έτους της έναρξης των σπουδών και της ενδεδειγμένης διάρκειας του οδηγού σπουδών που τότε ίσχυαν άλλα κριτήρια – ή για πολύ σοβαρούς προσωπικούς λόγους, ενώ ήμασταν εγγεγραμμένοι πολύ νωρίτερα, επειδή αργήσαμε κάποια εξάμηνα (και έχοντας λάβει ισοτιμία από τον ΔΟΑΤΑΠ) χάσαμε όλοι τη συνάφεια».

Η ανακοίνωση

«Οι εκπρόσωποι των απόφοιτων  μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής  και σχολικής ψυχολογίας, λόγω των επικείμενων διορισμών σας αποστέλλουμε για ακόμη μια φορά την παρούσα επιστολή  διαμαρτυρίας αναφορικά με την υπ΄αριθμ. 52425/Ζ1/05-04-2019 υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στο Τεύχος Β’ 1152/10-04-2019  (επί υπουργού κ. Γαβρόγλου) , περί διαπίστωσης της συνάφειας διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών ημεδαπής και της αλλοδαπής με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) και της Σχολικής Ψυχολογίας.

Σύμφωνα με αυτήν αποκλειόμαστε από τους πίνακες ειδικής αγωγής και τον κύριο πίνακα κλάδου ΠΕ23 του ΕΕΠ, αν και εισαχθήκαμε στα συγκεκριμένα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών τα έτη 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 και ή ήμασταν τελειόφοιτοι τον Απρίλη του 2019 ή/και βάσει ενδεδειγμένης διάρκειας του οδηγού σπουδών για έναν και δύο μήνες μέχρι να μας αποστείλουν το πτυχίο μας χάσαμε τη συνάφεια ή ήμασταν απόφοιτοι τον Απρίλη του 2019 και χάσαμε τη συνάφεια αναδρομικά ή ολοκληρώσαμε τις σπουδές μας  μετά το 2019,  όπως το 2020, 2021 -πάντα  βάσει έτους της έναρξης των σπουδών και της ενδεδειγμένης διάρκειας του οδηγού σπουδών που τότε ίσχυαν άλλα κριτήρια – ή για πολύ σοβαρούς προσωπικούς λόγους,  ενώ ήμασταν εγγεγραμμένοι πολύ νωρίτερα, επειδή αργήσαμε κάποια εξάμηνα (και έχοντας λάβει ισοτιμία από τον ΔΟΑΤΑΠ) χάσαμε όλοι τη συνάφεια.

Ωστόσο, κατά το ακαδημαϊκό έτος εγγραφής μας, η πρακτική άσκηση δε συμπεριλαμβανόταν ούτε καν ως μάθημα επιλογής στο επίσημο πρόγραμμα σπουδών ούτε αποτελούσε βασική συνθήκη ολοκλήρωσης και κτήσης του μεταπτυχιακού τίτλου, ούτε είναι δυνατόν ένα νόμος που αφορά σε πανεπιστημιακά ιδρύματα να ψηφίζεται εν μέσω του εαρινού εξαμήνου.

Πέντε χρόνια μετά ισχύει ακόμη η ίδια υπουργική απόφαση, δηλαδή όσοι ολοκλήρωσαν τα σχετικά Μεταπτυχιακά Προγράμματα, πριν την δημοσίευση του εν λόγω θεσμικού κειμένου -ήτοι ως τις 10/04/2019- το Μεταπτυχιακό τους θα έχει συνάφεια, χωρίς την πρακτική άσκηση.

Το ΟΞΥΜΩΡΟ της όλης υπόθεσης είναι ότι όσοι αποφοίτησαν από τα συγκεκριμένα μεταπτυχιακά προγράμματα πριν την 10η Απριλίου του 2019, έχουν συνάφεια και δυνατότητα ένταξης στους πίνακες,  παρόλο που  είχαν εισαχθεί  ακριβώς τις ίδιες χρονιές με εμάς, έχοντας τα ίδια προγράμματα σπουδών, στα οποία δεν υπήρχε  πρακτική άσκηση, ενώ εμείς δεν έχουμε αυτό το δικαίωμα, αφού σύμφωνα με την τροπολογία μας αφαίρεσαν ξαφνικά τη συνάφεια με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.) και τη Σχολική Ψυχολογία, επειδή το μεταβατικό στάδιο αλλαγής του νόμου αδίκως δε μας συμπεριέλαβε, και έτσι το μεταπτυχιακό μας δεν μπορούσε, ούτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις προκηρύξεις 3ΕΑ/2022-23-24, Ειδικής Αγωγής & 2ΕΑ/21-04-2022-23-24 για μόνιμο διορισμό, αλλά ούτε και για την πρόσληψη μας με το καθεστώς του αναπληρωτή.

Πέντε ολόκληρα χρόνια έχουμε συχνή αλληλογραφία με τα αρμόδια τμήματα του υπουργείου Παιδείας τα οποία μας καθησυχάζουν ότι το αίτημα μας έχει προωθηθεί στην πολιτική ηγεσία. Όμως, εμείς παραμένουμε όμηροι σε αυτό το παράλογο καθεστώς, ενώ αναγνωρίζεται το δίκιο μας και από τα αντίστοιχα τμήματα του υπουργείου και από το Συνήγορο του Πολίτη στις υποθέσεις 262766/39402/2019 καθώς και 317379 /6-5-22 και 4974/30.01.2023 (επισυνάπτονται όλα τα έγγραφα).

Επίσης, πρόσφατα μάθαμε ότι η υπόθεσή μας θα εκδικαστεί και από το ΣΤΕ, διότι το Εφετείο κρίθηκε αναρμόδιο, άρα υπάρχουν και άλλοι απόφοιτοι που ήρθαμε σε επαφή μαζί τους και διεκδικούν το δίκαιο αυτό αίτημα μας, δηλαδή μια μικρή μετατροπή στο μεταβατικό στάδιο και μόνο, της εφαρμογής του συγκεκριμένου ΦΕΚ (σχετικό αποδεικτικό έγγραφο στη διάθεσή σας εφόσον κριθεί απαραίτητο).

Αιτούμαστε, λοιπόν, να προβείτε άμεσα σ’ όλες τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να διορθωθεί αυτή η μακροχρόνια αδικία εις βάρος μας, ώστε να μπορούμε και εμείς να διεκδικήσουμε ισότιμα μία θέση στους πίνακες Ειδικής Αγωγής και τον κύριο πίνακα κλάδου ΠΕ23 του ΕΕΠ, όπως όλοι οι απόφοιτοι που εγράφησαν τα ίδια έτη με μας με τα ίδια προγράμματα σπουδών.

Έχουμε χάσει τόσες αιτήσεις διορισμών και τόσα μόρια στους πίνακες χρόνια τώρα. Είναι άδικο να χαθεί εν μία νυκτί ο χρόνος, ο κόπος και τα χρήματα που δαπανήσαμε για την ολοκλήρωση  των μεταπτυχιακών σπουδών μας εξαιτίας μιας Υπουργικής απόφασης, η οποία δεν έχει τροποποιηθεί  πέντε χρόνια και μας αφήνει εκτεθειμένους απαξιώνοντας τους τίτλους που αποκτήσαμε και μη λαμβάνοντας υπόψιν ούτε τις ημερομηνίες εγγραφής μας, ούτε τις ημερομηνίες αποφοίτησής μας. Το παρόν έγγραφο αποστέλλεται και συνυπογράφεται από τους αποφοίτους άνευ πρακτικής μετά τις 10/04/2019 των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών.

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΟΜΑΔΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΣΥΝΑΦΕΙΑ

Άσπρου Ευφροσύνη , Ιωάννα Γαβαλά, Μπαλάσης Γαλάνης, Γκλιάτη Ελένη, Ζούρου Μυρσίνη,  Καζή Πιπίνα-Μαρία, Στυλιανή Κανιαδάκη, Λεμόνα Ελένη, Μπέη Ευθυμία,  Παπαποστόλου Μαρία, Σακελαρίου Διονυσία, Σιώζου Σεβαστή, Τάντου Μαρία και πολλοί άλλοι απόφοιτοι.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 7/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αλλαγες
Οι εκπαιδευτικές αλλαγές και οι πρωτογενείς πηγές δεδομένων
«Αναξιοποίητες πηγές ποιοτικών δεδομένων, ίσως γιατί θέλουμε να προχωρούμε σε εκπαιδευτικές αλλαγές χωρίς αξιολόγηση και σύμφωνα με τις ιδεοληψίες...
Οι εκπαιδευτικές αλλαγές και οι πρωτογενείς πηγές δεδομένων