Σχολική αίθουσα
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αιγάλεω αναφέρθηκε στις συγχωνεύσεις στη Γ' Αθήνας

Ο ΣΕΠΕ Αιγάλεω εξέδωσε ανακοίνωση ζητώντας την άμεση ανάκληση των σχεδιαζόμενων καταργήσεων τμημάτων.

Έντονη είναι η αγανάκτηση των εκπαιδευτικών με «τις απαράδεκτες και πρωτοφανείς τακτικές του ΥΠΑΙΘΑ και των υπηρεσιών του (Περιφερειακής Δ/νσης Πρ. & Δευτ. Εκπ/σης Αττικής – Διεύθυνσης Π. Ε. Γ΄ Αθήνας κ.λπ.) σύμφωνα με τις οποίες επιχειρείται με εκφοβιστικές και τρομοκρατικές μεθόδους να μετατραπούν οι εκπαιδευτικοί από εργαζόμενοι – επιστήμονες  όργανα του ΥΠΑΙΘΑ και των υπηρεσιών του».

Η Διεύθυνση επιβαρύνει τους διευθυντές με την ευθύνη της συγχώνευσης και κατάργησης τμημάτων που ήδη έχουν περαστεί στο σύστημα.

Εκτός από τον τρόπο που θα επηρεάσει αρνητικά την ψυχολογία των μαθητών, καταστρέφεται και ο προγραμματισμός των σχολείων και πιθανότατα θα προκληθούν μετακινήσεις εκπαιδευτικών.

Η ανακοίνωση

«Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αιγάλεω εκφράζοντας την έντονη αγανάκτηση των εκπαιδευτικών – μελών του σωματείου μας ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ και ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ απερίφραστα, για άλλη μια φορά, τις απαράδεκτες και πρωτοφανείς τακτικές του ΥΠΑΙΘΑ και των υπηρεσιών του (Περιφερειακής Δ/νσης Πρ. & Δευτ. Εκπ/σης Αττικής – Διεύθυνσης Π. Ε. Γ΄ Αθήνας κ.λπ.) σύμφωνα με τις οποίες επιχειρείται με εκφοβιστικές και τρομοκρατικές μεθόδους να μετατραπούν οι εκπαιδευτικοί από εργαζόμενοι – επιστήμονες  όργανα του ΥΠΑΙΘΑ και των υπηρεσιών του.

Ενώ κοντεύει να συμπληρωθεί το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου η διεύθυνση Γ Αθήνας δίνει τηλεφωνικά εντολές στους διευθυντές να «διορθώσουν» τα τμήματα που είχαν δημιουργήσει τον Ιούνιο. Η διόρθωση που ζητά το υπουργείο είναι να αναιρεθεί η κατάτμηση των τμημάτων που είχε γίνει σύμφωνα με τη σχετική  νομοθεσία  λόγω αυξημένου αριθμού διαγνώσεων 

Η Διεύθυνση μεταφέρει στους διευθυντές μια ευθύνη που δεν τους αναλογεί ,τους οδηγεί να συγχωνεύσουν και να καταργήσουν τμήματα που έχουν ήδη περάσει στο σύστημα χωρίς να υπάρχει διοικητική απόφαση για τη συγχώνευση τους.

Οι ενέργειες τις διεύθυνσης Γ Αθήνας οι οποίες είναι καταφανώς αντιεκπαιδευτικές και παράνομες έχουν σκοπό να υποβαθμίσουν την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στο Δημόσιο Σχολείο, στηρίζονται στο έγγραφο (Α.Π. 14322/22-07-2024)  του νέου Αναπληρωτή Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής ανακαλούνται όλες οι αποφάσεις κατανομής τμημάτων λόγω φοίτησης μαθητών/τριών με διαγνωσμένες αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες για το διδακτικό́ έτος 2024-2025, στην περιοχή́ ευθύνης της Γ΄ Δ/νσης Π.Ε. Αθήνας. Ανάλογες αποφάσεις έχουν εκδοθεί για όλες τις Δ/νσεις Π.Ε. της Αττικής. Η απόφαση στηρίζεται σε εγκύκλιο (Φ.7/80483/Δ1/15-7-2024) του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘΑ ο οποίος παρανόμως παρερμηνεύει τη σχετική νομοθεσία.

Ο ένας στόχος είναι να μην υπάρχει καμιά επί πλέον στήριξη στα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (τμήματα με μειωμένο αριθμό παιδιών)  και ο δεύτερος όλα τα τμήματα της διεύθυνσης να λειτουργούν με τον ανώτατο αριθμό παιδιών στο τμήμα δηλαδή με 25 παιδιά γι αυτό φτάνουν στο πρωτάκουστο να δίνουν εντολή να μετακινηθούν παιδιά στα όμορα σχολείο σε οποιαδήποτε τάξη κι αν φοιτούν, ακόμα κι αν αυτά φοιτούν στην ΣΤ Δημοτικού ,όταν ο αριθμός είναι τέτοιος που επιβάλλει το σπάσιμο του τμήματος και δημιουργία ενός ακόμα.

Το υπουργείο ,ο Αναπληρωτής Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής και κατ αντιστοιχία η Διεύθυνση βλέπουν τα παιδιά σαν αριθμούς που πρέπει να τα χωρέσουν» σε 25αδες. Κάποιο παιδί μπορεί 5 χρόνια να είναι σε μια τάξη σε ένα σχολείο και την έκτη χρονιά να μεταφερθεί σε άλλο σχολείο για να βγουν τα νούμερα. Η ψυχολογία του παιδιού και ο οικογενειακός προγραμματισμός που διαλύονται δεν αφορούν  το υπουργείο που βλέπει μόνο αλγόριθμους . Ταυτόχρονα διαλύει τον προγραμματισμό των σχολείων, ενώ συνεπάγεται και μετακινήσεις εκπαιδευτικών που πιθανόν θα κριθούν υπεράριθμοι και θα εξαναγκαστούν να αλλάξουν σχολείο.

Ο χρόνος που επέλεξε το υπουργείο να ειδοποιήσει τα σχολεία για τις επερχόμενες αλλαγές θεωρεί ότι δυσκολεύει εκπαιδευτικούς και γονείς να αντισταθούν στην σχεδιαζόμενη διάλυση.

Ο στόχος όμως είναι ένας και δεν μπορεί να κρυφτεί να βολευτούν τα σχολεία με τους διορισμούς σταγόνα στον ωκεανό που έγιναν σήμερα όταν βέβαια διορθωθούν τα λάθη επί λαθών που έκανε το υπουργείο και να χρειαστεί ο μικρότερος δυνατόν αριθμός αναπληρωτών.

Ο στόχος είναι οικονομία παντού οικονομία στην Παιδεία, οικονομία στην Υγεία οικονομία για το λαό και περίσσευμα πλούτου για την οικονομικά ολιγαρχία.

Δηλώνουμε ότι τίποτα δεν μπορεί να μας αιφνιδιάσει

Απαιτούμε από τη διεύθυνση Γ Αθήνας να πάρει πίσω όλες τις συγχωνεύσεις 

Απαιτούμε  να πάρει πίσω ο Αναπληρωτής Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής την απόφασή του που ανακαλεί όλες τις αποφάσεις κατανομής τμημάτων, λόγω φοίτησης μαθητών/τριών με διαγνωσμένες αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες

Απαιτούμε από τον Δ/ντή Εκπαίδευσης Αν. Αττικής να εισηγηθεί θετικά σε όλα τα αιτήματα των σχολείων που θα καταθέσουν από Σεπτέμβρη αιτήματα κατατμήσεων και να σεβαστεί όλες τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τις ιδιαιτερότητες των κακών υποδομών των σχολικών κτιρίων και αιθουσών που επιβάλλουν μείωση αριθμού μαθητών.

Καλούμε τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να μην υποκύψουν στις πιέσεις και τις προφορικές εντολές ,η διαδικασία που τους εμπλέκουν είναι παράνομη.

Καλούμε 

  • την ΔΟΕ να κινητοποιηθεί άμεσα και να αναλάβει όλες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες για να μην περάσει η μεθόδευση του ΥΠΑΙΘΑ που περιστέλλει τα δικαιώματα των παιδιών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
  • Να οργανώσει ΤΩΡΑ τον αγώνα για 15 παιδιά στο τμήμα.
  • τους συλλόγους της Αττικής σε συντονισμένη δράση.
  • τις Ενώσεις  συλλόγους γονέων, Ομοσπονδία Γονέων σε κοινό αγώνα υπεράσπισης των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Επιπρόσθετα καλούμε τις/τους Σχολικούς Συμβούλους – Αξιολογητές/αξιολογήτριες της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας αλλά και τον Διευθυντή Π. Ε. Γ΄ Αθήνας να πάρουν θέση σε σχέση με την παράνομη και αντιεκπαιδευτική ενέργεια του υπουργείου και όλων των φορέων του»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες