Κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
«Και αυτό το δικαίωμα θα το υπερασπιστούμε με ενότητα και αποφασιστικότητα όλες και όλοι μας»

Ανακοίνωση εξέδωσε η ΟΛΜΕ σχετικά με την ανάγκη για υπεράσπιση του δικαιώματος στην απεργία.

«Το Υπουργείο Παιδείας, μετά την παραπομπή των τριών συναδέλφων/ισσών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Ροδόπη, κλιμακώνει την επίθεση παραπέμποντας συναδέλφισσες και συναδέλφους από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα από την περιοχή του Κιλκίς.

Η επιλογή αυτή έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά ενεργειών και πολιτικών που έχουν ως κυρίαρχο πρόσημο τον αυταρχισμό και τον εκφοβισμό. Αποτελεί μια στοχευμένη προσπάθεια συντριβής κάθε συνδικαλιστικής δράσης και υπονομεύει με τρόπο ανέκκλητο δικαιώματα και ελευθερίες που έχουν κατοχυρωθεί συνταγματικά αλλά και μέσα από  αγώνες δεκαετιών», αναφέρει η ανακοίνωση.

Η ΟΛΜΕ καταδικάζει την συγκεκριμένη επιλογή, καθώς αποτελεί απόπειρα κλιμάκωσης της επίθεσης στον αγωνιζόμενο κόσμο της εκπαίδευσης. Όπως είναι κατανοητό η ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης μόνο αρνητικές συνέπειες μπορεί να έχει, καθώς το σύστημα φαίνεται να κινείται ενάντια στους εκπαιδευτικούς που πασχίζουν να σώσουν την εκπαίδευση από το «ναυάγιο» που πάει να γίνει.

Η ανακοίνωση

«Το Υπουργείο Παιδείας, μετά την παραπομπή των τριών συναδέλφων/ισσών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Ροδόπη, κλιμακώνει την επίθεση παραπέμποντας συναδέλφισσες και συναδέλφους από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα από την περιοχή του Κιλκίς.

Η επιλογή αυτή έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά ενεργειών και πολιτικών που έχουν ως κυρίαρχο πρόσημο τον αυταρχισμό και τον εκφοβισμό. Αποτελεί μια στοχευμένη προσπάθεια συντριβής κάθε συνδικαλιστικής δράσης και υπονομεύει με τρόπο ανέκκλητο δικαιώματα και ελευθερίες που έχουν κατοχυρωθεί συνταγματικά αλλά και μέσα από  αγώνες δεκαετιών.

Καταδικάζουμε αυτή την επιλογή η οποία και αποτελεί εμφανή απόπειρα κλιμάκωσης της επίθεσης στον αγωνιζόμενο κόσμο της εκπαίδευσης αλλά και μια πρωτοφανή διοικητική πρακτική. Με τρόπο συστηματικό μα και συστημικό πια, επιλέγεται η αποδόμηση της ανάγκης για τη διασφάλιση μιας ατμόσφαιρας σύνθεσης και ευρύτερων συναινέσεων που τόσο έχει ανάγκη ο χώρος της παιδείας και της παιδαγωγικής λειτουργίας.

Η πολιτική αυτή του αυστηρού διοικητισμού και της ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής δράσης έχει εξαιρετικά αρνητικό πρόσημο, τόσο σε επίπεδο ουσίας όσο και σε αυτό του συμβολισμού. Στρέφεται ενάντια σε συναδέλφισσες και συναδέλφους που συμμετέχουν στις συλλογικές αποφάσεις της Ομοσπονδίας και στην απεργία-αποχή η οποία και είναι σε πλήρη ισχύ αλλά και εδράζεται σε στέρεα νομική βάση. Οι συναδέλφισσες και οι συνάδελφοι με τη στάση τους αυτή αγωνίζονται μαζί με τον κλάδο ενάντια στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών μέσω της λεγόμενης ατομικής αξιολόγησης.

Οι πολιτικές αυτές πρακτικές με εμφατικό το αποτύπωμα αυταρχισμού και επιβολής αποτελούν επιβεβαίωση ότι ο αγώνας μας για να υπερασπιστούμε τον ρόλο του/της εκπαιδευτικού και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών μας, έχει διαμορφώσει ισχυρό ανάχωμα στις πολιτικές της κυβερνητικής πλειοψηφίας.

Ο διοικητικός αυτός αυταρχισμός μας μεταφέρει σε άλλες εποχές και έρχεται να προστεθεί στη επιλογή της ηγεσίας του Υπουργείου να μην συμμορφωθεί με την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών σχετικά με τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδελφισσών και συναδέλφων. Η επιλογή αυτή αποτυπώνει και την ουσιαστική απόσταση του Υ.ΠΑΙ.ΘΑ από θεμελιώδεις παραδοχές που συγκροτούν το Κράτος Δικαίου.

Η πρωτόγνωρη στα μεταπολιτευτικά δεδομένα παραπομπή ανθρώπων της εκπαίδευσης για συμμετοχή σε συνδικαλιστική δράση μέσα από τη συμμετοχή τους στην απεργία αποχή από την διαδικασία της αξιολόγησης διαμορφώνουν ένα εξαιρετικά σοβαρό προηγούμενο.

Ανοίγουν δηλαδή το δρόμο σε μια βαθιά αντιδραστική και αντιδημοκρατική πολιτική που θα αποτελέσει και το όχημα για τον αποχαρακτηρισμό της εκπαίδευσης ως δημόσιου αγαθού και τον σταδιακό μετασχηματισμό της σε μια κατασκευή που μικρή σχέση πια θα έχει με την παιδαγωγική και διδακτική λειτουργία.

  • Απαιτούμε την άμεση απόσυρση της παραπομπής.
  • Δηλώνουμε την απόλυτη στήριξη στις συναδέλφισσες και στους συναδέλφους.

Στηρίζοντας την παράσταση διαμαρτυρίας στην οποία θα συμμετέχει και κλιμάκιο του ΔΣ της ΟΛΜΕ,  δηλώνουμε με τον πιο σαφή και κατηγορηματικό τρόπο ότι οι διωκόμενοι/ες συνάδελφοι/ισσες δεν είναι μόνοι/ες. Θα τους/τις στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις! Απέναντι σε πρακτικές ενός διοικητικού αυταρχισμού θα αντιμετωπίσουν την ενιαία, μαζική, αγωνιστική στήριξη των συναδέλφων/ισσών μας.

Η δική μας δύναμη και τα δικά μας όπλα είναι ο ανυποχώρητος αγώνας, η αλληλεγγύη και η συσπείρωση γύρω από τα σωματεία. Ενωμένες και ενωμένοι είμαστε δυνατοί. Για το δικαίωμα στην απεργία έχουν δοθεί αιματηροί αγώνες από τον 19ο αιώνα και δεν είναι δυνατό να το εκχωρήσουμε υποχωρώντας στην τρομοκρατία και τις απειλές οποιασδήποτε κυβέρνησης. Κάθε προσπάθεια αμφισβήτησης του δικαιώματος συμμετοχής στις συλλογικές αποφάσεις, κάθε απόπειρα υπονόμευσης του απεργιακού δικαιώματος των εκπαιδευτικών θα συναντήσει την αντίδραση μας.

Στηρίζουμε την Παράσταση Διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Δ.Ε. Κιλκίς την Πέμπτη 22/8

Στηρίζουμε τους/τις συναδέλφους/ισσες  μας με όλες μας τις δυνάμεις!

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ

ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

gymnasia3.jpg
Σχετικά με τα τμήματα, τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και τις λοιπές λειτουργικές ανάγκες των σχολείων της Γ Αθήνας
Επί ποιων κενών θα γίνουν τώρα οι αιτήσεις/τοποθετήσεις από συναδέλφους μιας και αυτά που εμφανίζονται την τρέχουσα περίοδο είναι πλασματικά και τα...
Σχετικά με τα τμήματα, τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και τις λοιπές λειτουργικές ανάγκες των σχολείων της Γ Αθήνας
amvloseis
ΗΠΑ: Η Μοντάνα η όγδοη πολιτεία της Αμερικής που ζητά δημοψήφισμα για το δικαίωμα στην άμβλωση
Η Μοντάνα η όγδοη πολιτεία της Αμερικής που ζητά δημοψήφισμα για το δικαίωμα στην άμβλωση
ΗΠΑ: Η Μοντάνα η όγδοη πολιτεία της Αμερικής που ζητά δημοψήφισμα για το δικαίωμα στην άμβλωση