ekpaideytikos
Θα συνεχίσει το Υπουργείο Παιδείας να υποβαθμίζει το δικαίωμα των μαθητών για δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση;

H Πρωτοβουλία Φιλολόγων με σχετική της ανακοίνωση ενημερώνει για την Α’ φάση αναπληρωτών, ενώ τονίζει τα πολλά κενά που υπάρχουν στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

«Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως στον κλάδο των Φιλολόγων έμειναν ακάλυπτα κοντά στα 300 κενά στη γενική παιδεία, ενώ στην ειδική αγωγή η κάλυψη ήταν επίσης χαμηλή με τα κενά της παράλληλης στήριξης να μην καλύπτονται ούτε σε ποσοστό 60%», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά:

Η ολοκλήρωση της A’ φάσης αναπληρωτών για τη σχολική χρονιά 2024-2025 αφήνει για ακόμα μία φορά τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με πολλά κενά, υποβαθμίζοντας έτσι τη μαθησιακή διαδικασία.

Η υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου συνεχίζεται, καθώς εξακολουθούν να υπάρχουν πολλά κενά σε όλες τις ειδικότητες. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως στον κλάδο των Φιλολόγων έμειναν ακάλυπτα κοντά στα 300 κενά στη γενική παιδεία, ενώ στην ειδική αγωγή η κάλυψη ήταν επίσης χαμηλή με τα κενά της παράλληλης στήριξης να μην καλύπτονται ούτε σε ποσοστό 60%. Αυτά, όπως είναι φυσικό, αυξάνονται, αν συνυπολογιστούν τα κενά από τις άδειες των μονίμων και των αναπληρωτών, αλλά και από τις αυξανόμενες ανάγκες των σχολείων, τα οποία, παρά τις συγχωνεύσεις τμημάτων που μεθοδεύτηκαν, παραμένουν με πολλές λειτουργικές ανάγκες.

Άραγε, όταν το υπουργείο Παιδείας μιλούσε για διόρθωση του στρεβλού θεσμού του αναπληρωτή και για μείωση των αναπληρωτών μέσω των διορισμών, εννοούσε ότι θα αφήσει τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς; Θα συνεχίσει να υποβαθμίζει το δικαίωμα των μαθητών για δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση; Θα παραγνωρίσει για ακόμα μία φορά τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών αφήνοντάς τους χωρίς την απαραίτητη για τους ίδιους παράλληλη στήριξη ή θα αφήσει τα τμήματα της γενικής παιδείας των γυμνασίων και των λυκείων χωρίς τους απαραίτητους για την ομαλή λειτουργία τους καθηγητές;

Ως εκπαιδευτικοί, λοιπόν,  αιτούμαστε την πλήρη κάλυψη των ανωτέρω κενών στη B’ φάση, η οποία όπως είναι φανερό δεν πρέπει να καθυστερήσει, καθώς κάτι τέτοιο υποσκάπτει τη λειτουργία των σχολείων, ειδικά όταν υπάρχει η Τράπεζα Θεμάτων και η τεράστια ύλη που πρέπει να καλυφθεί. Παράλληλα, κρίνεται επιβεβλημένη η ένταξη στη B’ φάση των προγραμμάτων Μία Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ και ΖΕΠ, αφού από αυτά ωφελούνται ουσιαστικά οι μαθητές,  ενισχύονται οι γραμματισμοί τους, μειώνεται η σχολική διαρροή και ενισχύεται το κοινωνικό πρόσωπο της δημόσιας εκπαίδευσης, για τα οποία το ΥΠΑΙΘΑ δεσμεύτηκε ότι δε θα υπάρξει η περσινή καθυστέρηση, αφού φέτος έχουν ήδη γίνει οι απαραίτητες ενέργειες.

Ως εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουμε να μαχόμαστε για το καλό της δημόσιας εκπαίδευσης και για τη μείωση των ανισοτήτων. Στο πλαίσιο αυτό, αναμένουμε τις άμεσες ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας προς αυτή την κατεύθυνση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

νοσοκομειο
Εκπαιδευτικοί - Δημόσιοι υπάλληλοι: Για τις εξαγγελθείσες αυξήσεις με μείωση εισφορών υγείας: Ελάχιστες και αντιφατικές
Κατ’ ουσίαν, η Κυβέρνηση κάνει άλλο ένα δωράκι στους εργοδότες με τα δικά μας λεφτά για υγεία και ενώ ταυτόχρονα σημειώνει υπερπλεονάσματα
Εκπαιδευτικοί - Δημόσιοι υπάλληλοι: Για τις εξαγγελθείσες αυξήσεις με μείωση εισφορών υγείας: Ελάχιστες και αντιφατικές
sholika_biblia_istorias
Η μάχη της σχολικής ιστορίας: Οι δημόσιες διαμάχες για τα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας στην Ελλάδα
Σχολεία - μαθητές: Στο μάθημα της Ιστορίας η τράπουλα είναι σημαδεμένη - Στη χώρα μας ένα βιβλίο Ιστορίας είναι σαν μια κροτίδα…
Η μάχη της σχολικής ιστορίας: Οι δημόσιες διαμάχες για τα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας στην Ελλάδα