Τοποθετήσεις: «Προσωρινά» κενά στον ΟΠΣΥΔ, μπάχαλο, ταλαιπωρία και εμπαιγμός για εκατοντάδες αναπληρωτές

Και ...προσωρινά κενά εμφανίζονται  στο ΟΠΣΥΔ όσον αφορά στη  ΔΙΠΕ Α’ Αθήνας, καθώς η διεύθυνση δεν έχει προχωρήσει ακόμα τις υπηρεσιακές μεταβολές (στην γενική αγωγή δεν έχει αρχίσει καν τις διαδικασίες) που αφορούν στις δηλώσεις και τοποθετήσεις υπεράριθμων, νεοδιόριστων και τις αποσπάσεις, ενώ η διαδικασία δήλωσης σχολείων για τους/τις αναπληρώτριες/ές έχει οριστεί από το υπουργείο για 3/9.

Αυτό κατήγγειλε προχτές με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης» , τονίζοντας ότι δάσκαλοι -νηπιαγωγοί, αποσπασμένοι, νεοδιόριστοι και αναπληρωτές, ενώ βρίσκονται εδώ και εβδομάδες στη "διάθεση" της Α’ Αθήνας, δεν γνωρίζουν ακόμα που θα εργάζονται και σήμερα οι αναπληρωτ(ρι)ες θα δηλώσουν προσωρινά κενά και την άλλη εβδομάδα θα κληθούν να ξαναδηλώσουν (με ποιο τρόπο άραγε;) ξανά σχολεία!

«Είναι ξεκάθαρο ότι όλες αυτές οι καθυστερήσεις και το μπάχαλο στις τοποθετήσεις φέτος δεν οφείλονται απλά σε διοικητικά λάθη ή ανεπάρκειες, αλλά γίνονται με συνειδητή πολιτική κατεύθυνση στο όνομα των οδηγιών Νικολόπουλου και ΥΠΑΙΘΑ το οποίο καλεί τις διευθύνσεις σε κλείσιμο τμημάτων, σε περικοπή προσλήψεων, σε καταπάτηση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών! Δεν μας εκπλήσσει η πολιτική τους! Αδιαφορούν για τα παιδιά, ενδιαφέρονται αποκλειστικά για την μείωση των προσλήψεων, "φωτιά και μπούρμπερη" είναι το δόγμα τους. Άλλωστε, έχουν δεκαετίες που δεν έχουν μπει σε τάξεις, δεν είναι εκπαιδευτικοί, ούτε παιδαγωγοί. Είναι κυνικοί εκτελεστές και εφαρμοστές της οικονομίας της αγοράς που διαλύει κάθε κοινωνικό αγαθό.», τονίζουν οι εκπαιδευτικοί

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης»

Σοκαρισμένες/οι οι αναπληρωτ(ρι)ές γενικής είδαν να αναγράφεται δίπλα στα κενά στον ΟΠΣΥΔ που τους δόθηκαν σήμερα, για να δηλωθούν ΣΗΜΕΡΑ, η φράση «προσωρινό κενό». Αυτό συμβαίνει γιατί η διεύθυνση δεν έχει προχωρήσει ακόμα τις υπηρεσιακές μεταβολές (στην γενική αγωγή δεν έχει αρχίσει καν τις διαδικασίες) που αφορούν στις δηλώσεις και τοποθετήσεις υπεράριθμων, νεοδιόριστων και τις αποσπάσεις, ενώ η διαδικασία δήλωσης σχολείων για τους/τις αναπληρώτριες/ές έχει οριστεί από το υπουργείο για 3/9. Το μόνο τους μέλημα όλο αυτό το διάστημα ήταν να εφαρμόσουν σκληρή λογιστική περικοπών και συμπτύξεων για την αύξηση των υπεραριθμιών και μείωση των αναπληρωτών. Συγκεκριμένα, δάσκαλοι -νηπιαγωγοί, αποσπασμένοι, νεοδιόριστοι και αναπληρωτές, ενώ βρίσκονται εδώ και εβδομάδες στη "διάθεση" της Α’ Αθήνας, δεν γνωρίζουν ακόμα που θα εργάζονται και σήμερα οι αναπληρωτ(ρι)ες θα δηλώσουν προσωρινά κενά και την άλλη εβδομάδα θα κληθούν να ξαναδηλώσουν (με ποιο τρόπο άραγε;) ξανά σχολεία!

Μια ολόκληρη εβδομάδα λοιπόν χαμένοι, όπου άνθρωποι που έχουν έρθει με τις αποσκευές τους από όλη την χώρα και ψάχνουν σπίτι, δεν μπορούν ακόμα και αφού βγει η τοποθετησή τους να ξέρουν με σιγουριά αν θα παραμείνουν σε αυτό το σχολείο ή όχι. Την ίδια στιγμή φυσικά, τα σχολεία ανοίγουν χωρίς εκπαιδευτικούς, αφού ούτε οι νεοδιόριστοι, ούτε οι αποσπασμένοι αλλά ούτε οι αναπληρωτ(ρι)ες είναι στις θέσεις τους!

Και όλα αυτά για να υπηρετήσει τις εντολές του υπουργείου και τις πολιτικές των περικοπών!

Είναι εξαιρετικά κρίσιμο να απαιτήσουμε και να κερδήσουμε οι «νέες» τοποθετήσεις των αναπληρωτ(ρι)ών να μην γίνουν ούτε στον αέρα, ούτε με προφορικές εντολές μετακίνησης ή τηλεφωνήματα αλλά με νόμιμο και διαφανή τρόπο!

Απαιτούμε από την ΔΙΠΕ Α’ Αθήνας να καλέσει τους/τις αναπληρωτές/τριες να δηλώσουν τις τοποθετήσεις τους με βάση το σύνολο των πραγματικών κενών με δημοσιοποίηση ΟΛΩΝ των κενών. Δεν ανεχόμαστε καμία άλλη διαδικασία. Κάθε άλλη διαδικασία παρεμβαίνει τον νόμο και το σωματείο θα ακολουθήσει όλες τις συνδικαλιστικές και νομικές ενέργειες εναντίον της ΔΙΠΕ για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας.

Συναδέλφισσες/οι

Είναι ξεκάθαρο ότι όλες αυτές οι καθυστερήσεις και το μπάχαλο στις τοποθετήσεις φέτος δεν οφείλονται απλά σε διοικητικά λάθη ή ανεπάρκειες, αλλά γίνονται με συνειδητή πολιτική κατεύθυνση στο όνομα των οδηγιών Νικολόπουλου και ΥΠΑΙΘΑ το οποίο καλεί τις διευθύνσεις σε κλείσιμο τμημάτων, σε περικοπή προσλήψεων, σε καταπάτηση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών! Δεν μας εκπλήσσει η πολιτική τους! Αδιαφορούν για τα παιδιά, ενδιαφέρονται αποκλειστικά για την μείωση των προσλήψεων, "φωτιά και μπούρμπερη" είναι το δόγμα τους. Άλλωστε, έχουν δεκαετίες που δεν έχουν μπει σε τάξεις, δεν είναι εκπαιδευτικοί, ούτε παιδαγωγοί. Είναι κυνικοί εκτελεστές και εφαρμοστές της οικονομίας της αγοράς που διαλύει κάθε κοινωνικό αγαθό.

Παίζουν με τις ζωές και τα δικαιώματά μας! Δεν θα το επιτρέψουμε!

Απαιτούμε:

  • Απαιτούμε από την ΔΙΠΕ Α’ Αθήνας να καλέσει τους/τις αναπληρωτές/τριες να δηλώσουν τις τοποθετήσεις τους με βάση το σύνολο των πραγματικών κενών με δημοσιοποίηση ΟΛΩΝ των κενών με πλήρη διαφάνεια. Καμία υποχρεωτική μετακίνηση! Καμία προφορική εντολή! Ικανοποίηση των βελτιώσεων θέσεων.

  • Να δοθούν ΟΛΑ τα κενά με κάθε διαφανή διαδικασία τα οποία θα δημοσιοποιηθούν στο site της Διεύθυνσης. Να δοθούν ικανοποιητικοί χρόνοι δήλωσης προτίμησης τοποθέτησης. Άμεση ικανοποίηση των αποσπάσεων και τοποθέτηση των νεοδιόριστων και αναπληρωτών με βάση τα δικαιώματα και τη διαδικασία που ορίζεται από το νόμο!

  • Να υπολογίσει όλα τα κενά ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ με βάση όλες τις ανάγκες των σχολικών μονάδων για να μη ζήσουμε τις παλινωδίες προηγούμενων χρόνων που μετά το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη τα κενά πολλαπλασιάζονταν και τα σχολεία μας ασφυκτιούσαν

  • Πλήρης κάλυψη όλων των γνωστικών αντικειμένων από τις αντίστοιχες ειδικότητες εκπαιδευτικών

  • Κάθε εγκεκριμένη παράλληλη στήριξη να δοθεί αποκλειστικά ένας προς έναν και να μη γίνουμε κοινωνοί απαράδεκτων μοιρασμάτων ωρών!

  • Τάξεις, ολοήμερα δάσκαλο κάθε δύο τμήματα – υπεύθυνο ολοήμερου και διευρυμένου) ΤΕ, (ΤΥ, ΖΕΠ. Παράλληλες στηρίξεις που θα ζητηθούν στην επόμενη φάση)

  • Καμία σύμπτυξη- περικοπή

  • Να γίνουν δεκτά όλα τα αιτήματα σχολείων για κατατμήσεις τμημάτων ( διχοτομήσεις, τριχοτομήσεις τμημάτων ) και να προγραμματίσει την έγκαιρη στελέχωσή τους

  • Να δοθούν ως λειτουργικά κενά Τ.Ε. στα σχολεία (νηπιαγωγεία και δημοτικά) τα οποία επανειλημμένα έχουν αιτηθεί, έχοντας όλες τις προϋποθέσεις, ίδρυσης οργανικού τμήματος ένταξης και από ολιγωρία και πολιτική ανευθυνότητα των Υπουργείων τα αιτήματα έχουν μείνει στα συρτάρια

  • Να υπολογιστεί επιπλέον εκπαιδευτικός ΠΕ 70 για κάθε 2 τμήματα ολοημέρου στα δημοτικά σχολεία

  • Να υπολογιστεί επιπλέον θέση ΠΕ70 και ώρες ειδικοτήτων στα σχολεία που θα λειτουργήσουν με το νέο διευρυμένο πρόγραμμα ολοήμερου σχολείου έως τις 17.30.

  • Καμία λειτουργική υπεραριθμία στη λογική των περικοπών! Κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει.

  • Καμία προτεραιοποίηση κενών όπως ζήσαμε σε προηγούμενα χρόνια!

  • Να προχωρήσει σε προσλήψεις αναπληρωτών σε μία φάση με κάλυψη όλων των αναγκών μαθητών και σχολείων. Καμία περικοπή σε γενική και ειδική εκπαίδευση.

  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί ΟΛΩΝ των αναπληρωτών/τριών αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σχολική αίθουσα
Απαράδεκτη η συγχώνευση τμημάτων της Ε' τάξης στο 5ο Δημοτικό Χαλανδρίου
Τα σοβαρά προβλήματα που θα προκαλέσει η συγχώνευση τμημάτων της Ε' τάξης στο 5ο Δημοτικό Χαλανδρίου αναφέρονται σε ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων...
Απαράδεκτη η συγχώνευση τμημάτων της Ε' τάξης στο 5ο Δημοτικό Χαλανδρίου
ekpaideytikoi
Συγχωνεύσεις: Νέες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας γονέων-εκπαιδευτικών και ενέργειες για την αποτροπή ενός εκπαιδευτικού εγκλήματος
Οι εκπαιδευτικοί κινητοποιούν τις τοπικές κοινωνίες
Συγχωνεύσεις: Νέες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας γονέων-εκπαιδευτικών και ενέργειες για την αποτροπή ενός εκπαιδευτικού εγκλήματος