εκπαιδευτικος
Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: Να τηρηθούν κριτήρια διαφάνειαw και ισότητας για όλους - Όλα τα κενά δημόσια, όλες οι τοποθετήσεις με αιτήσεις και με μόρια

Διεύθυνση και “ΠΥΣΔΕ” Δυτικής Θεσσαλονίκης να σταματήσουν να παραβιάζουν τα εργασιακά δικαιώματα στις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών, ζητά με ανακοίνωσή της η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, υποστηρίζοντας ότι οι προσωρινές τοποθετήσεις αποσπασμένων (140) από άλλες Διευθύνσεις και των νεοδιόριστων (101) έγιναν στα τυφλά, χωρίς οι συνάδελφοι να ρωτηθούν, ενώ και οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών γίνονται στο σκοτάδι και με διαβλητό τρόπο...

«Η Διεύθυνση οφείλει να τηρεί κανόνες διαφάνειας και αντικειμενικότητας σχετικά με τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία. Να δίνει στις ΕΛΜΕ τα στοιχεία με τα κενά για τις προσλήψεις αναπληρωτών που ζητάει να καλυφθούν από το ΥΠΑΙΘΑ», συμπληρώνει η ΕΛΜΕ και ζητά οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου να γίνονται μετά από δημοσιοποίηση των κενών, με αίτηση των συναδέλφων, μια διαδικασία με στοιχεία τήρησης κριτηρίων αντικειμενικότητας και διαφάνειας, που όταν εφαρμόστηκε στη Διεύθυνση (2018), δημιούργησε παρακαταθήκες ίσων όρων στις τοποθετήσεις.

Ολη η ανακοίνωση της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Η Διοίκηση και το “ΠΥΣΔΕ” στις υπηρεσιακές τοποθετήσεις συνεχίζουν το επιβαρυμένο τοπίο που βιώνουμε κάθε χρόνο με ευθύνη του Υπ. Παιδείας, των Διοικήσεων και των κομματικά ελεγχόμενων από την κυβέρνηση Υπηρεσιακών Συμβουλίων. Στις τοποθετήσεις παραβιάζονται κριτήρια αντικειμενικότητας, διαφάνειας και ισοτιμίας. Κάθε συνεδρίαση το επιβεβαιώνει! Οι προσωρινές τοποθετήσεις αποσπασμένων (140) από άλλες Διευθύνσεις και των νεοδιόριστων (101) έγιναν στα τυφλά, χωρίς οι συνάδελφοι να ρωτηθούν. Οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών γίνονται στο σκοτάδι και με διαβλητό τρόπο, ενώ χωρίς δημοσιοποίηση κενών και πλεονασμάτων κάτω από 12 ώρες προχωρούν τις τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου και χωρίς δημοσιοποίηση κριτηρίων. Τα λειτουργικά κενά δημοσιοποιούνται με το ξεκίνημα των τοποθετήσεων και πριν από κάθε κατηγορία των τοποθετήσεων (υπεράριθμοι, εκπαιδευτικοί σε διάθεση - νεοδιόριστοι, αποσπασμένοι, αναπληρωτές), αφαιρούνται μόνο αυτά τα οποία καλύφθηκαν. Προσθήκες και αφαιρέσεις κενών και μάλιστα χωρίς αιτιολόγηση, όπως και φέτος γίνεται δεν δημιουργεί ίσους όρους και για όλους στις τοποθετήσεις!

Στην πρόσφατη παράσταση διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ στη Διεύθυνση μαζί με την απαίτηση μας να υλοποιήσει την δικαστική απόφαση δικαίωσης των νεοδιόριστών για μονιμοποίησή τους, καταθέσαμε όλες τις πάγιες θέσεις του κλάδου για τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών στα σχολεία. Η Διοίκηση δεν πήρε θέση σε καμία από τις προτάσεις που καταθέσαμε. Τα έργα και οι μέρες της Δ/σης Εκπ/σης και του «ΠΥΣΔΕ» προοιωνίζονται τους χειρότερους όρους για τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών στην έναρξη της φετινής χρονιάς. Το ΠΥΣΔΕ είναι ελεγχόμενο από την κυβερνητική παράταξη της ΔΑΚΕ. Διοίκηση και ΠΥΣΔΕ εκπληρώνουν απόλυτα το ρόλο τους κόντρα στις αποφάσεις του κλάδου και των ΕΛΜΕ που επανειλημμένα παρεμβαίνουν και ζητούν να τηρηθούν συγκεκριμένα κριτήρια διαφάνειας και ισότητας σε όλες τις κατηγορίες των τοποθετήσεων. Οι συνάδελφοι στις ενστάσεις τους για τις τοποθετήσεις τους να ενημερώνουν την ΕΛΜΕ για άμεσες παρεμβάσεις αποκατάστασης των αδικιών.

Νέα κενά προστίθενται και αφαιρούνται χωρίς την απαραίτητη αιτιολόγηση

Τη Δευτέρα 16/9 το μεσημέρι με ανάρτηση των λειτουργικών κενών στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης κλήθηκαν να καταθέσουν αίτηση τοποθέτησης οι συνάδελφοι που είναι σε διάθεση και οι νεοδιόριστοι. Από έλεγχο που κάναμε διαπιστώσαμε ότι προστέθηκαν από την προηγούμενη κατηγορία τοποθετήσεων (υπεράριθμοι), χωρίς καμία αιτιολόγηση 46 κενά, ενώ αφαιρέθηκαν 5 κενά, επίσης χωρίς αιτιολόγηση. Τα κενά που παρουσιάζει η Διεύθυνση σε όλες τις ειδικότητες, με τις αναιτιολόγητες προσθαφαιρέσεις κενών, είναι συνολικά 514.

Πιο συγκεκριμένα προστέθηκαν κενά στις εξής ειδικότητες

  • ΠΕ01: προστέθηκε ένα (1) κενό.

  • ΠΕ04: προστέθηκαν τέσσερα (4) κενά.

  • ΠΕ05: προστέθηκαν έξι (6) κενά. Δόθηκαν και κενά κάτω από 12 ώρες.

  • ΠΕ07: προστέθηκε ένα (1) κενό.

  • ΠΕ82: προστέθηκαν δύο (2) κενά.

  • ΠΕ82 Η΄ΤΕ02.02: προστέθηκαν τέσσερα (4) κενά.

  • ΠΕ83 προστέθηκαν δέκα (10) κενά.

  • ΠΕ84: προστέθηκαν τρία (3) κενά.

  • ΠΕ86: προστέθηκαν έξι (6) κενά.

  • ΠΕ8701 Η΄ΠΕ87.04: προστέθηκαν τρία (3) κενά.

  • ΠΕ87.02: προστέθηκαν τρία (3) κενά.

  • ΠΕ87.03: προστέθηκε ένα (1) κενό.

  • ΠΕ89.01: προστέθηκε ένα (1) κενό.

  • ΤΕ0119: προστέθηκε ένα (1) κενό.

Αφαιρέθηκαν κενά στις εξής ειδικότητες:

  • ΠΕ78 – ΠΕ80 : αφαιρέθηκε ένα (1) κενό.

  • ΠΕ80: αφαιρέθηκε ένα (1) κενό.

  • ΠΕ81: αφαιρέθηκαν δύο (2) κενά.

  • ΠΕ83 - ΠΕ84: αφαιρέθηκε ένα (1) κενό.

Να δοθούν όλα τα κενά στη β φάση προσλήψεων αναπληρωτών και να καλυφθούν τα κενά σε όλες τις δομές. Διαφάνεια στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών

Η Διεύθυνση οφείλει να τηρεί κανόνες διαφάνειας και αντικειμενικότητας σχετικά με τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία. Να δίνει στις ΕΛΜΕ τα στοιχεία με τα κενά για τις προσλήψεις αναπληρωτών που ζητάει να καλυφθούν από το ΥΠΑΙΘΑ. Οι 269 (190 γενική παιδεία και 89 ειδική αγωγή – 81 παράλληλη και 8 ΣΜΕΑΕ/Τμήματα Ένταξης –). προσλήψεις αναπληρωτών γενικής παιδείας και ειδικής αγωγής που έγιναν στην Α φάση δεν καλύπτουν τα κενά στα σχολεία, γιατί πέρσι οι συνολικές προσλήψεις στη γενική παιδεία και ειδική αγωγή έφτασαν τις 547. Η κατάσταση δεν αλλάζει ακόμη και αν υπολογίσουμε και τους μόνιμους διορισμούς (97) εκπαιδευτικών γιατί φέτος συνταξιοδοτήθηκαν 97 συνάδελφοι.

Τα κενά ειδικής αγωγής επίσης δεν έχουν καλυφθεί όλα. Στην παράλληλη στήριξη, στα τμήματα ένταξης και για Σ.Μ.Ε.Α.Ε. προσλήφθηκαν φέτος 89 αναπληρωτές και διορίστηκε μόνο 1 εκπαιδευτικός στην ειδική αγωγή, ενώ οι προσλήψεις αναπληρωτών πέρσι στην ειδική αγωγή έφτασαν τις 170.

Το Υπουργείο και οι Διευθύνσεις να σταματήσουν να απαξιώνουν τους αναπληρωτές και να παραβιάζουν τα δικαιώματά τους. Οι τοποθετήσεις τους έγιναν με διαβλητό τρόπο: δεν τους δημοσιοποιήθηκαν όλα τα κενά, ανακοινώθηκαν ηλεκτρονικά στον κάθε έναν ξεχωριστά τόσα όσες και οι προσλήψεις, σπάσανε κενά σχολείων με 23 ώρες, συμψηφίσανε κενά σχολείων κοντινών και μακρινών περιοχών, στην παράλληλη μείωσαν κατακόρυφα τις ώρες που αντιστοιχούν σε κάθε παιδί, κ.ά. Να σταματήσει το καθεστώς προτεραιοποίησης των κενών από τις Διευθύνσεις. Στη ΔΔΕ Δ. Θεσ/νίκης να τους δοθούν όλα τα κενά, όπως θα αποτυπωθούν μετά τις τοποθετήσεις των αποσπασμένων, με δικαίωμα επιλογής χωρίς περιορισμούς και κατοχυρωμένο το δικαίωμα των ενστάσεων, καθώς και το δικαίωμα βελτίωσης θέσης με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα που θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης και θα ισχύει για τους αναπληρωτές, όπως ακριβώς γίνεται για τους μόνιμους συναδέλφους.

Να γίνουν με διαφάνεια οι διαθέσεις για συμπλήρωση ωραρίου

Διοίκηση και ΠΥΣΔΕ προχωρούν σε διαθέσεις συναδέλφων για συμπλήρωση του ωραρίου τους και χωρίς να έχουν δημοσιοποιήσει τα κενά κάτω από 12 ώρες, καθώς και τα πλεονάσματα ειδικοτήτων, ώστε ο κάθε συνάδελφος και η ΕΛΜΕ να μπορούν να κάνουν στοιχειώδη έλεγχο. Απαιτούμε οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου να γίνονται μετά από δημοσιοποίηση των κενών, με αίτηση των συναδέλφων, μια διαδικασία με στοιχεία τήρησης κριτηρίων αντικειμενικότητας και διαφάνειας, που όταν εφαρμόστηκε στη Διεύθυνση (2018), δημιούργησε παρακαταθήκες ίσων όρων στις τοποθετήσεις. Οι εξυπηρετήσεις θα έχουν λόγο και στις συμπληρώσεις ωραρίου. Παραβιάζουν ακόμη και τη νομοθεσία που ισχύει στις τοποθετήσεις (Π.Δ. 50/96, άρθρο 14, παράγραφος 7) που καθορίζει οι συμπληρώσεις ωραρίου να γίνονται μετά από αίτηση των συναδέλφων. Οι τοποθετήσεις θα γίνονται στα τυφλά και με προνομιακή μεταχείριση σχολείων και συναδέλφων, αφού δεν έχουν ανακοινώσει τον τρόπο εφαρμογής των όποιων κριτηρίων θα εφαρμόσουν! Απαιτούμε να μην ισχύσει το απαράδεκτο καθεστώς των τοποθετήσεων-τυφλοσούρτη, χωρίς αιτήσεις συναδέλφων για συμπλήρωση ωραρίου.

Απαιτούμε – διεκδικούμε

  • Διαφανείς διαδικασίες, με όλα τα κενά για όλες τις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών με βάση τις δηλώσεις και τα μόρια των συναδέλφων. Αιτιολόγηση των κενών που προστίθενται.

  • Στους αναπληρωτές να δοθούν όλα τα κενά, όπως θα αποτυπωθούν μετά τις τοποθετήσεις των αποσπασμένων και με το δικαίωμα επιλογής χωρίς περιορισμούς.

  • Να κοινοποιηθούν όλα τα κενά κάτω από 12 ώρες και οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου να γίνουν με αιτήσεις των συναδέλφων.

  • Στην ειδική αγωγή να ξαναγίνουν όλες οι τοποθετήσεις με κοινοποίηση όλων των κενών και να καλυφθούν όλες οι ώρες που αντιστοιχούν στους μαθητές και σε όλες τις ειδικότητες.

  • Στις υποχρεωτικές τοποθετήσεις σε ΣΜΕΑΕ να ισχύσει το καθεστώς που έγιναν οι τοποθετήσεις τα προηγούμενα χρόνια και να έχουν οι συνάδελφοι το δικαίωμα τοποθέτησης με βάση αίτησή τους.

  • Να καλυφθούν όλα τα κενά στη β φάση προσλήψεων αναπληρωτών και σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές (γενική παιδεία, ειδική αγωγή, ενισχυτική, ΕΠΑΛ, τάξεις υποδοχής, ΔΥΕΠ, σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας).

  • Να εγκριθούν όλες οι προτάσεις των σχολείων για λιγότερους μαθητές στα τμήματα.

  • Να εγκριθούν όλες οι αιτήσεις για νέα Τμήματα Ένταξης στα σχολεία που εκκρεμούν εδώ και χρόνια.

  • Να λειτουργήσουν τώρα όλες οι εκπαιδευτικές δομές (πρόσφυγες, ενισχυτική, Μ.Ν.Α.Ε., κ.ά.).

  • Να γίνουν τώρα μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών ΕΒΠ-ΕΕΠ για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες.

  • Ενισχυτική και πρόσθετη διδασκαλία από την αρχή της χρονιάς σε όλα τα Γυμνάσια, τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ.

  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια.

  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί / μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την  προϋπηρεσία. 20.000 χιλιάδες μόνιμους διορισμούς τώρα στη Β/θμια. Όχι στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλούνται αυτά τα γνωστά δημητριακά βρώμης

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί παίζει με παιχνίδια
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
Ο αγώνας των γονιών αφότου ο γιος τους διαγνώστηκε με νευρολογική αναπτυξιακή διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού.
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η μονάδα (αφού το σχολείο τους κρίθηκε -και ήταν- ακατάλληλο και επικίνδυνο) που θα φιλοξενούσε τα παιδιά τους...
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
depy
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης
Η ακριβής διάγνωση συχνά εξαρτάται από την κατανόηση του ασθενή και την αξιολόγηση 10 συμπτωμάτων τα οποία συνήθως οδηγούν σε λανθασμένη διάγνωση της...
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης