pierrakakis
Ενημερωτικό σημείωμα των Παρεμβάσεων Π.Ε για την συνάντηση του Δ.Σ της ΔΟΕ με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ Κυριάκο Πιερρακάκη & τον ΓΓ Κατσαρό

Στην τρίωρη συνάντηση Πιερρακάκη και στελεχών του ΥΠΑΙΘ με τη ΔΟΕ,  «η πολιτική ηγεσία είτε δεν δεσμεύτηκε είτε επέμεινε και υπερασπίστηκε τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές που ισοπεδώνουν τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και αντίστοιχα μορφωτικά των μαθητ(ρι)ών.»

Αυτό αναφέρουν οι Παρεμβάσεις Π.Ε στην ενημέρωση προς τους εκπαιδευτικούς για όσα συζητήθηκαν κατά τη συνάντηση, σημειώνοντας ότι  ξεκινά μια ακόμη χρονιά που απαιτεί από το συνδικαλιστικό κίνημα οργανωμένους και συντονισμένους αγώνες με διάρκεια , που θα φέρουν νίκες. Ξεκινάμε μαζικά από τις Γενικές Συνελεύσεις των συλλόγων μας!

Αναλυτικά η ενημέρωση των Παρεμβάσεων Π.Ε

Ο υπουργός, στην προσπάθειά του να προστατεύσει τους συνεργάτες του ( Περιφερειακούς ΚΑΙ ΓΓ ), είπε εξ αρχής ότι η κριτική «για όλα τα κακώς κείμενα» αφορά αποκλειστικά τον ίδιο που λαμβάνει τις αποφάσεις.

Στο θέμα του ότι ο υπουργός δεν έχει συναντήσει τη ΔΟΕ εδώ και 15 μήνες, από την ανάληψη των καθηκόντων η απάντηση ήταν «θα βαρεθείτε να με βλέπετε». Θα είμαστε σε επικοινωνία για όλα.

Κρατάμε και μικρό καλάθι .

Οι αναπληρωτές στην Ελλάδα είναι πολλοί γι΄αυτό κάνουμε και διορισμούς και θα συνεχίσουμε να κάνουμε με έμφαση στους κλάδους ΠΕ 70 & ΠΕ 60 την επόμενη χρονιά! Δεν αναγνώρισαν ότι μεγάλο μέρος αυτών αφορούν συνταξιοδοτήσεις και ότι το σύνολο των κενών παραμένει πολύ μεγάλο.

Για την εξίσωση των δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών σε σχέση και με την υποχρέωση συμμόρφωσης με αντίστοιχη ευρωπαϊκή οδηγία το αναγνωρίσουν, το μελετάνε. Να μην επιτρέψουμε να συνεχιστεί ούτε μέρα η αδικία αυτή!

Μετά την μεγάλη δυσαρέσκεια που υπήρξε όταν ανακοίνωσαν ότι η Β΄ φάση μετατίθεται για αρχές Οκτώβρη άφησαν περιθώριο ότι θα δουν μήπως το επισπεύσουν. Ο γενικός γραμματέας δήλωσε πως δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί η διαδικασία υπολογισμού των κενών . Αφού βέβαια κόψουν οτιδήποτε αν κόβεται σε ανάγκες- κενά συγχωνεύοντας τμήματα.

Δεν δέχτηκαν την ύπαρξη μεγάλου αριθμού κενών γιατί είπαν ότι προσλήφθηκαν οι περισσότερες παράλληλες στηρίξεις των προηγούμενων ετών. Για τις υπόλοιπες ελλιπείς προσλήψεις δε δόθηκε απάντηση. Ενώ η αρχική αναφορά στις άδειες ανατροφής που «γεννούν» κενά εντοπίστηκε ως κανονικότητα, ο ΓΓ αναφέρθηκε ενοχοποίησε τις άδειες ως υπεύθυνες για τη μη στελέχωση των σχολείων ιδιαίτερα σε κάποιες επαρχίες.

Αυξήσεις θα δούμε με τη βελτίωση των δημοσιονομικών. Μέχρι τότε βολευτείτε με τα 0,40€ ημερήσια αύξηση που θα πάρετε από τον Απρίλιο.

Για την Συλλογική Σύμβασης Εργασίας αναφέρθηκαν τα εξώδικα που έχουν κατατεθεί από την πλευρά της Ομοσπονδίας για το θέμα. Για αυτά αλλά και για τα προβλήματα που προέκυψαν στη χρηματοδότηση των σχολείων μετά την κατάργηση των σχ. επιτροπών μας παρέπεμψαν στο Υπ. Οικονομικών και στο Υπ. Εσωτερικών . (προθυμοποιήθηκαν μάλιστα να μεσολαβήσουν για συνάντηση!!) .

Για τα σχολικά κτίρια που χρειάζονται πολύ μεγάλα κονδύλια επισκευών, συντήρησης, ελέγχων καλοδέχονται και προσκαλούν χορηγούς, εφοπλιστές και γενικά την ιδιωτική πρωτοβουλία. Τα 250.000.000 κρατικό χρήμα δε φτάνουν ούτε για ΖΗΤΩ! Δηλ. περιμένετε στα κοντέινερ που δε χωράνε να αναπνεύσουν οι μαθητές ή ανεχτείτε να πέφτουν σοβάδες δίπλα στους διαδραστικούς! .

Υπάρχουν άξιοι δήμαρχοι που φτιάχνουν ωραία σχολεία προκατ π.χ. Γλυφάδα καθώς το οπλισμένο σκυρόδεμα δεν είναι λύση για την Ελλάδα!

Για τη στέγη των εκπαιδευτικών που όπως παραδέχτηκε ο υπουργός δεν αφορά μόνο τα νησιά θα υπάρξει πρωτοβουλία για τη στέγη του συνόλου των δημοσίων λειτουργών, θα προταθεί νομοθετική ρύθμιση να λαμβάνουν επιμίσθιο και οι νεοδιόριστοι ( μιλάμε για 5 δήμους και αν πανελλαδικά. οι υπόλοιποι έτσι κι αλλιώς δεν έχουν, δε δίνουν).

Για τη συνυπηρέτηση εκπαιδευτικών το βλέπουμε. Μέχρι τότε σκορπισμένοι ανά την Ελλάδα συντηρήστε 2-3 σπίτια με τα 776 € έκαστος.

Μείωση στον ένα χρόνο παραμονής των νεοδιόριστων στην περιοχή διορισμού δεν δέχονται γιατί επιμένουν έτσι διαταράσσεται η λειτουργία των σχολείων. Δεν κατάλαβαν καν ότι ο πρώτος χρόνος αφορά προσωρινή τοποθέτηση και την επόμενη χρονιά πάλι οι συνάδελφοι αλλάζουν σχολεία.

Η αναλογία αριθμού μαθητών- εκπαιδευτικού είναι πολύ μικρός ανά τμήμα και κάνουν τα πάντα για να αυξηθεί (sic) αφού στα δημοτικά αντιστοιχούν 16 μαθητές ανά δάσκαλο ( βάσει -ποιων:::- στατιστικών), αδιαφορώντας για τα προκατ των 30 τμ, για τα 2 τμ καθαρού χώρου που πρέπει να αντιστοιχούν σε κάθε άτομο μέσα στη σχ. τάξη. Εξ ού και οι συγχωνεύσεις. Καταστρατήγηση του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου δεν αναγνώρισαν. Τα κάνουν όλα καλά. Θα δουν κατά περίπτωση τα θέματα που προκύπτουν από τις έντονες διαμαρτυρίες γονέων-εκπαιδευτικών.

Η σχολική επιτυχία δεν εξασφαλίζεται από τον μικρό αριθμό μαθητών στην τάξη. Το λέει και ο ΟΟΣΑ και τα αποτελέσματα pisa! Ο υπουργός είπε «δάσκαλος δεν είμαι» αλλά διάβασε ένα βιβλίο και μια μελέτη αδιαφορώντας βέβαια για τις τοποθετήσεις πανεπιστημιακών, συγγραμμάτων , ερευνών για το θέμα.

Για την ατελείωτη -βασανιστική γραφειοκρατία στα σχολεία, ναι δεν την βελτίωσαν αλλά θα το φροντίσουν. Μέχρι τότε κάντε απλήρωτες υπερωρίες δίχως αύριο για να τα βγάλετε πέρα με τα απειλητικά έγγραφα των Δ/νσεων.

Για τα «μπάχαλα» που παρατηρούνται σε πάρα πολλές ΔΙΠΕ όσον αφορά τις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών και στο αίτημά μας για την ανάγκη ενός σταθερού πλαισίου απέδωσαν τα κακώς κείμενα στις πελατειακές σχέσεις και τις εξυπηρετήσεις που κάνουν οι Δ/ντες Εκπαίδευσης αποποιούμενοι οι ίδιοι την ευθύνη των καθυστερήσεων στις υπηρεσιακές μεταβολές και των προβλημάτων που προκάλεσαν οι υπεραριθμίες που προέκυψαν από τις συγχωνεύσεις.

Για το ψηφιακό φροντιστήριο (αυτό που καταστρατηγεί πίνακες) παίρνουν δεκάδες ευχαριστήρια τηλεφωνήματα και τα εύσημα από ακριτικά μέρη, φυλακές κλπ και τον μέμφονται τα ιδιωτικά.

Στην κριτική μας για την αξιολόγηση απάντησε ότι δεν είναι τιμωρητική και είναι ακατανόητο γιατί αντιδρούν οι εκπαιδευτικοί, αφού σε μια επιμόρφωση οδηγεί. Ο νόμος θα εφαρμοστεί, απεργία δεν υπάρχει, είστε υπάλληλοι και πρέπει να τηρήσετε τον νόμο. Το «κερασάκι στην τούρτα» όπως αναμενόταν ήταν ότι περιμένει βελτιωτικές προτάσεις για την αξιολόγηση από την ομοσπονδία…

Στην καταγγελία για την καταστρατήγηση των αποφάσεων του συλλόγου διδασκόντων από Δ/ντες σχ. μονάδων (όπως στη περίπτωση των ενιαίων κειμένων ) ο ΓΓ απάντησε ότι ο Δ/ντης θα πρέπει επιβάλλει το σωστό!!!

Για το ζήτημα των διώξεων δεν είδαν, δεν άκουσαν, επιμένουν στην έως τώρα εκπεφρασμένη κυβερνητική θέση περί υποχρέωσης τήρησης των νόμων. Δεν υπάρχει κατά τον Γενικό Γραμματέα απεργία αλλά ανυπακοή.

Για μονιμοποιήσεις αναμένουν απάντηση από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους.

Για την απαράδεκτη σύνδεση αξιολόγησης -μονιμοποίησης απάντησε «αυτός είναι ο νόμος»!!

Για τη χρήση βίας απέναντι σε εκπαιδευτικούς, γονείς και παιδιά 4/9 αλλά και την προσαγωγή -χειροπέδες σε συνάδελφο στη Δυτ. Αττική είπε «δεν γνωρίζω το επιχειρησιακό σχέδιο της αστυνομίας».

Σε αίτημα για πρόσβαση της Ομοσπονδίας στα δεδομένα που αφορούν την εκπαιδευτική πραγματικότητα (τμήματα, κενά κλπ) είπε ναι με την ολοκλήρωση των συστημάτων.

Παρουσίασε ως σημαντική την εξέλιξη με την απόφαση για την προσμέτρηση της ιδιωτικής προϋπηρεσίας .

Εισηγείται τον νομικό συμπαραστάτη του εκπαιδευτικού! Αλλά απέναντι στο υπουργείο ποιος θα σταθεί δίπλα μας;

Δήλωσε πως θα καταθέσει πρόταση-πλαίσιο για τις σχολικές εκδρομές και να το συζητήσουμε όλοι μαζί.

Στο αίτημα για δια ζώσης εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια, με δεδομένο ότι η συμμετοχή στις προηγούμενες εκλογές του 2020 και 2022 κυμάνθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα, και η σχετική εγκύκλιος του ΥΠΕΣ επιτρέπει κάτι τέτοιο απάντησε ότι ακολουθείται η κυβερνητική πολιτική. Δε θα είναι αυτός που θα «κλείσει» το ηλεκτρονικό σύστημα καθότι πληροφορικάριος.

Συμπέρασμα:

Το τυράκι του διαλόγου στα θέματα των εκδρομών κλπ δεν κρύβουν την φάκα των προθέσεων αυταρχισμού και διοικητικής αυθαιρεσίας της κυβέρνησης. Η τρίωρη συζήτηση, και οι επίμονες ερωτήσεις μας στα πιο ουσιώδη θέματα έκαναν φανερό πως η πολιτική ηγεσία είτε δεν δεσμεύτηκε είτε επέμεινε και υπερασπίστηκε τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές που ισοπεδώνουν τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και αντίστοιχα μορφωτικά των μαθητ(ρι)ών. Μετά την συνάντηση δεν γίναμε ούτε πλουσιότεροι ούτε σοφότεροι, δεν ικανοποιηθήκαμε και δεν καθησυχαστήκαμε. Επιβεβαιώθηκε ότι ξεκινά μια ακόμη χρονιά που απαιτεί από το συνδικαλιστικό κίνημα οργανωμένους και συντονισμένους αγώνες με διάρκεια , που θα φέρουν νίκες. Ξεκινάμε μαζικά από τις Γενικές Συνελεύσεις των συλλόγων μας!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ο Μητσοτάκης πήρε βόλτα μαθητή με το αυτοκίνητο
Μαθητής ζήτησε από τον Μητσοτάκη να μπει στο πρωθυπουργικό αυτοκίνητο – Τον πήρε βόλτα (Video)
Μαθητής ζήτησε από τον Μητσοτάκη να μπει στο αυτοκίνητό του και εκείνος τον πήρε βόλτα
Μαθητής ζήτησε από τον Μητσοτάκη να μπει στο πρωθυπουργικό αυτοκίνητο – Τον πήρε βόλτα (Video)
αξιολόγηση
Αξιολόγηση: Εκδήλωση – συζήτηση την Τρίτη στην Αθήνα
Εκδήλωση – συζήτηση με θέμα «Αξιολόγηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών: Αναβάθμιση ή κατηγοριοποίηση και εμπορευματοποίηση; Η κοινωνική διάσταση...
Αξιολόγηση: Εκδήλωση – συζήτηση την Τρίτη στην Αθήνα
Πόπη - Ειρήνη - νεκρά βρέφη στην Αμαλιάδα
Αμαλιάδα: «Με ζήλευε και με έσπαγε στο ξύλο» - Η χειμαρρώδης κατάθεση της μητέρας του Παναγιωτάκη
Αμαλιάδα: «Βγήκα από το μπάνιο και είδα μελανιασμένο το παιδί μου» - Όλα όσα κατέθεσε για την Ειρήνη η μητέρα του μικρού Παναγιώτη
Αμαλιάδα: «Με ζήλευε και με έσπαγε στο ξύλο» - Η χειμαρρώδης κατάθεση της μητέρας του Παναγιωτάκη