Thumbnail
Τέτοιου τύπου σκανδαλώδεις διαδικασίες είναι στην ίδια τη φύση του συστήματος και των κυβερνήσεων που το υπηρετούν και δεν αποτελούν τωρινή εξαίρεση

Σε αλλαγή των όρων πρόσληψης αναπληρωτών οδηγεί το πολυσυζημένο Ψηφιακό Φροντιστήριο του υπουργείου Παιδείας, αφού και μόνο διαβάζοντας κάποιος τα κριτήρια για την πρόσληψη στο Ψηφιακό Φροντιστήριο (Ψ.Φ.), μπορεί εύκολα να καταλάβει τους στόχους του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης: Σχέδια μαθήματος και τεστ, βιντεοσκοπημένα μαθήματα και αποκορύφωμα η προσωπικότητα και οι επικοινωνιακές δεξιότητες!

Αυτό αναφέρουν οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών σε ανακοίνωσή της και προσθέτει ότι ιδιαίτερα τα δύο τελευταία κριτήρια ανοίγουν ξεκάθαρα το δρόμο για φρονηματικού τύπου προσλήψεις, αφού η αξιολόγηση των υποψηφίων θα γίνεται από τριμελή επιτροπή του ΥΠΑΙΘ, υπό την προεδρία της Γενικής Διευθύντριας Σπουδών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης!

«Είναι η λογική και η ουσία των μελλοντικών προσλήψεων/διορισμών: λίγο από συνέντευξη για αξιολόγηση της προσωπικότητας, λίγο από γραπτό διαγωνισμό, λίγο από προσόντα, λίγο από προϋπηρεσία και ποιος ξέρει τι άλλο!», σημειώνει η παράταξη

Ολη η ανακοίνωση των Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών

Ανακοινώθηκαν οι πρώτες προσλήψεις εκπαιδευτικών για τη στελέχωση του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, με τον πρωθυπουργό μάλιστα να παρευρίσκεται στα εγκαίνια του χώρου που έχει διαμορφωθεί μέσα στο ΥΠΑΙΘ, δίνοντας το στίγμα της «καινοτομίας» που φέρνει το συγκεκριμένο μέτρο. Σε μια περίοδο βέβαια που τα σχολεία άνοιξαν με χιλιάδες κενά, που ούτε μετά το όργιο συγχωνεύσεων και καταργήσεων τμημάτων μπορούν να κρυφτούν, ενώ η ενισχυτική διδασκαλία ξεκινά από το Γενάρη και μετά με εκπαιδευτικούς μειωμένου ωραρίου ή και ωρομίσθιους. Η λειτουργία του Ψηφιακού Φροντιστηρίου αποτελεί ακόμα ένα βήμα κανονικοποίησης και κατοχύρωσης της τηλεκπαίδευσης, μετά και τις αυτόνομες τάξεις που ανακοινώθηκαν (για αρχή) σε απομακρυσμένες περιοχές.

Και μόνο διαβάζοντας κάποιος τα κριτήρια για την πρόσληψη στο Ψηφιακό Φροντιστήριο (Ψ.Φ.), μπορεί εύκολα να καταλάβει τους στόχους του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης. Σχέδια μαθήματος και τεστ, βιντεοσκοπημένα μαθήματα και αποκορύφωμα η προσωπικότητα και οι επικοινωνιακές δεξιότητες!!! Ιδιαίτερα τα δύο τελευταία κριτήρια ανοίγουν ξεκάθαρα το δρόμο για φρονηματικού τύπου προσλήψεις, αφού η αξιολόγηση των υποψηφίων θα γίνεται από τριμελή επιτροπή του ΥΠΑΙΘ, υπό την προεδρία της Γενικής Διευθύντριας Σπουδών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης! Είναι η λογική και η ουσία των μελλοντικών προσλήψεων/διορισμών: λίγο από συνέντευξη για αξιολόγηση της προσωπικότητας, λίγο από γραπτό διαγωνισμό, λίγο από προσόντα, λίγο από προϋπηρεσία και ποιος ξέρει τι άλλο!

Προφανώς οι παραπάνω όροι αποτελούν πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς και ιδιαίτερα για τους αναπληρωτές/τριες, που βλέπουν να καταστρατηγείται ο πίνακας κατάταξης και να λαμβάνονται υπόψη άλλα κριτήρια από τα ισχύοντα για την πρόσληψη τους, τα οποία μάλιστα άλλαξαν ακόμα και μετά τη λήξη υποβολής των αιτήσεων(!!) με σχετική τροπολογία (προσμετρήθηκε 5ετής προϋπηρεσία και από φροντιστήρια). Τέτοιου τύπου σκανδαλώδεις διαδικασίες είναι στην ίδια τη φύση του συστήματος και των κυβερνήσεων που το υπηρετούν και δεν αποτελούν τωρινή εξαίρεση. Στους προσληφθέντες του Ψ.Φ. δίνεται μάλιστα και το bonus της προσαυξημένης κατά 50% μοριοδότησης, όπως παλαιότερα είχε γίνει με τις τρίμηνες συμβάσεις λόγω πανδημίας και τη (διπλή τότε) μοριοδότηση τους.

Στο σημείο αυτό πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πως καθόλου δεν υπερασπιζόμαστε το υπάρχον σύστημα προσλήψεων με το προσοντολόγιο του Γαβρόγλου, το οποίο έκανε καθεστώς το κυνήγι προσόντων, δεύτερων πτυχίων και μεταπτυχιακών, ξένων γλωσσών και σεμιναρίων, σε έναν ατέρμονο κύκλο επανακατάρτισης. Παρόλα αυτά όμως, δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές/τριες ζουν κάθε χρόνο με την αγωνία του αν και πότε θα τους προσλάβουν, επομένως είναι αναμενόμενη και δίκαιη η αγανάκτηση τους για το «προσπέρασμα» τους και τα κριτήρια που εισάγονται πλέον με το Ψ.Φ. Ο στόχος του κινήματος των εκπαιδευτικών για μαζικούς μόνιμους διορισμούς δεν μπορεί να εγκλωβίζεται σε συζητήσεις για το ποιο σύστημα προσλήψεων/διορισμών είναι καλύτερο ή «πιο αξιοκρατικό», ποιος συνάδελφος «δικαιούται» να δουλέψει και ποιος όχι.

Δεν θα μπούμε σε λογικές ανθρωποφαγίας, που το μόνο που καταφέρνουν είναι να αποσυγκροτούν παραπέρα τον κλάδο. Ο αντίπαλος μας είναι το ΥΠΑΙΘ, η κυβέρνηση και το βάρβαρο σύστημα που υπηρετούν. Θα παλέψουμε για το δικαίωμα μας στη μόνιμη και σταθερή δουλειά, για πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς, κόντρα στην αξιολόγηση, την τρομοκρατία και τις διώξεις. Θα αρνηθούμε το μαύρο μέλλον που μας ετοιμάζουν, θα οργανωθούμε στα σωματεία μας, θα αντισταθούμε και θα διεκδικήσουμε!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία