sholiki_taxi
65 κενές θέσεις εκπαιδευτικών και λοιπού αναγκαίου προσωπικού στα Γυμνάσια και στα Λύκεια της Ζακύνθου

Δεκάδες είναι κενά στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Ζακύνθου δυο εβδομάδες μετά την έναρξη του σχολικού έτους.

Με αυτό το πλήθος χαμένων ωρών είναι σαν να μη διδάσκονται σε όλη τη Ζάκυνθο 24 τμήματα ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑ την εβδομάδα. Με λίγα λόγια είναι σαν 1 στα 6 τμήματα μαθητών να μην κάνει μάθημα ούτε μία ώρα!

Επιπλέον, μαθητές που εγνωσμένα χρήζουν παράλληλης στήριξης είτε δεν έχουν καθόλου εκπαιδευτικό, είτε τον έχουν για ελάχιστες ώρες την εβδομάδα, ενώ μαθητές του Μουσικού Σχολείου δεν διδάσκονται το μουσικό όργανο που έχουν επιλέξει.

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ζακύνθου

ΘΕΜΑ: «Πάνω από 1300 χαμένες διδακτικές ώρες κάθε εβδομάδα στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Ζακύνθου – 65 κενές θέσεις εκπαιδευτικών και λοιπού αναγκαίου προσωπικού»

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για το σύνολο των κενών αυτή τη στιγμή στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:

Κλάδος

Πλήθος εκπαιδευτικών

που δεν έχει διορίσει η κυβέρνηση

Μη διδαχθείσες ώρες

ΠΕ 01 (Θεολόγοι)

2

49

ΠΕ 02 (Φιλόλογοι)

7

170

ΠΕ 03 (Μαθηματικοί)

7

160

ΠΕ 04.01 (Φυσικοί) *1

1

23

ΠΕ 04.02 (Χημικοί)

1

23

ΠΕ 05 (Γαλλικών)

1

19

ΠΕ 06 (Αγγλικών)

1

20

ΠΕ 07 (Γερμανικών)

1

28

ΠΕ 08 (Εικαστικών)

2

35

ΠΕ 11 (Γυμναστές)

2

40

ΠΕ 78 (Κοινωνιολόγοι)

1

18

ΠΕ 79.01 (Μουσικής σε Γυμνάσια)

1

13

ΠΕ 79 (Μουσικών οργάνων για το Μουσικό)

9

207

ΠΕ 80 (Οικονομολόγοι)

1

30

ΠΕ 81 (Πολ. Μηχ/κών-Αρχιτεκτόνων) *2

1

 

 

127

ΠΕ 82 (Μηχανολόγοι)

2

ΠΕ 83 (Ηλεκτρολόγοι)

1

ΠΕ 84 (Ηλεκτρονικοί)

2

ΠΕ 86 (Πληροφορικής)

2

50

ΠΕ 87 (Υγείας-Ευεξίας)

1

20

ΠΕ 02.50 (Φιλόλογοι Παράλληλης Στήριξης)

3

72

ΠΕ 03.50 (Μαθ/κοί Παράλληλης Στήριξης)

2

50

ΕΕΠ

3

75

ΕΒΠ

2

 

Σχολικοί νοσηλευτές

2

 

Εκπ/κοί Ειδικής Αγωγής (ΕΕΕΕΚ, ΕΝΕΕΓΥΛ, Τμήμα Ένταξης)

7

120

Σύνολο

65

1330

*1 Η κατανομή των κενών στους κλάδους ΠΕ 04.01, 04.02 είναι ενδεικτική

*2 Η κατανομή των κενών στους κλάδους ΠΕ 81, 82, 83, 84 είναι ενδεικτική

 

Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος του προβλήματος, αναφέρουμε ότι με αυτό το πλήθος χαμένων ωρών είναι σαν να μη διδάσκονται σε όλη τη Ζάκυνθο 24 τμήματα ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑ την εβδομάδα. Με λίγα λόγια είναι σαν 1 στα 6 τμήματα μαθητών να μην κάνει μάθημα ούτε μία ώρα! Επιπλέον, μαθητές που εγνωσμένα χρήζουν παράλληλης στήριξης είτε δεν έχουν καθόλου εκπαιδευτικό, είτε τον έχουν για ελάχιστες ώρες την εβδομάδα, ενώ μαθητές του Μουσικού Σχολείου δεν διδάσκονται το μουσικό όργανο που έχουν επιλέξει.

Κορωνίδα της αδιαφορίας της κυβέρνησης είναι ότι δεν έχει προσλάβει ούτε καν νοσηλευτές για μαθητές που τους έχουν απόλυτη ανάγκη, λόγω προβλημάτων υγείας, παρότι τους δικαιούνται!

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ ήδη στο χαιρετισμό που απεύθυνε στους μαθητές και τους γονείς την ημέρα του αγιασμού, κόντρα στον εφησυχασμό και έξω από τη λογική «αυτά δεν πρέπει να λέγονται στα παιδιά την ημέρα του αγιασμού» που καλλιεργούσαν τοπικοί πολιτικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες στους μαθητές και στο σύνολο της τοπικής κοινωνίας, είχε αποκαλύψει την κατάσταση στα σχολεία. Η ίδια η πραγματικότητα επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά τις εκτιμήσεις του σωματείου και ξεσκεπάζει πλήρως τα ψεύδη της κυβέρνησης, του ΥΠΑΙΘΑ και των τοπικών πολιτικών και υπηρεσιακών παραγόντων περί ικανοποιητικής λειτουργίας των σχολείων, μια και υπάρχουν κενά σε ΟΛΟΥΣ τους κλάδους εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας με αποτέλεσμα να υπάρχουν σχολεία τα οποία ολοκληρώνουν τη λειτουργία τους ακόμη και στο 3ωρο!

Συνεπώς, αποτελούν μέγιστη πρόκληση τα κροκοδείλια δάκρυα της κυβέρνησης και των παπαγάλων της στα ΜΜΕ για τις χαμένες ώρες σε όλη τη χώρα από τις κινητοποιήσεις των μαθητών (παραστάσεις διαμαρτυρίας, αποχές, καταλήψεις, κλπ) λόγω των συγχωνεύσεων τμημάτων, την ώρα που η ίδια αφήνει τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει ανά τακτά χρονικά διαστήματα να ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών, να αποκαλύπτει τα ψεύδη της κυβέρνησης και τα αποτελέσματα των πολιτικών αδιοριστίας και υποχρηματοδότησης που αυτή ακολουθεί.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλούνται αυτά τα γνωστά δημητριακά βρώμης

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί παίζει με παιχνίδια
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
Ο αγώνας των γονιών αφότου ο γιος τους διαγνώστηκε με νευρολογική αναπτυξιακή διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού.
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η μονάδα (αφού το σχολείο τους κρίθηκε -και ήταν- ακατάλληλο και επικίνδυνο) που θα φιλοξενούσε τα παιδιά τους...
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
depy
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης
Η ακριβής διάγνωση συχνά εξαρτάται από την κατανόηση του ασθενή και την αξιολόγηση 10 συμπτωμάτων τα οποία συνήθως οδηγούν σε λανθασμένη διάγνωση της...
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης