Thumbnail
Γιατί μας τηλεφωνούν από το κατακαλόκαιρο να μας ρωτήσουν “τις προθέσεις μας” για το αν αξιολογηθούμε, αλλιώς θα πάρουμε κλήση σε πειθαρχικό;

Η Ομάδα Πειραματόζωων Διωκόμενων Εκπαιδευτικών στέλνει ανακοίνωση σχετικά με τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς και την αξιολόγηση.

«Νεοδιόριστες, να είμαστε περήφανες που δεν δεχτήκαμε τον δρόμο της παραίτησης “καν΄ το, δεν πειράζει, να ξεμπερδεύεις και να πάρεις τη διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης” αλλά διαλέξαμε τον δρόμο του αγώνα, νομικού και συνδικαλιστικού», τονίζουν χαρακτηριστικά.

Συγκεκριμένα:

Νεοδιόριστοι, να νιώθουμε περηφάνεια όλοι/ες όσοι/ες συνεχίζουμε την απεργία-αποχή απέναντι σε ένα στρεβλό σύστημα “βελτίωσης” της εκπαιδευτικής πραγματικότητας που το ονόμασαν “αξιολόγηση”. Ο γυαλός δεν είναι στραβός, αυτοί αρμενίζουν στραβά: σε μια διαδικασία “στημένου θεάτρου 2 ωρών κάθε τέσσερα χρόνια” τι μπορείς να καταλάβεις για ένα οικοσύστημα όπως η τάξη, μια δυναμική διαδικασία στην οποία εμπλέκονται δεκάδες παράγοντες μέσα στον χρόνο; Και όχι μόνο να το καταλάβεις αυτό το οικοσύστημα, αλλά και να του βάλεις και βαθμό 2, 3, 4 κτλ.; 

Νεοδιόριστες, να είμαστε περήφανες που δεν δεχτήκαμε τον δρόμο της παραίτησης “καν΄ το, δεν πειράζει, να ξεμπερδεύεις και να πάρεις τη διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης” αλλά διαλέξαμε τον δρόμο του αγώνα, νομικού και συνδικαλιστικού. Και τώρα έρχονται και οι πρώτες δικαιώσεις, όπως με τους Νεοδιόριστους/ες του 2020 στην Α΄ Αθήνας, Δυτική Αττική και Λακωνία. Και αναρωτιόμαστε: άλλοι νόμοι ισχύουν για το ΠΥΣΠΕ Πειραιά (εκεί βγήκαν και δεν ανακλήθηκαν ποτέ οι διαπιστωτικές πράξεις), άλλοι για το ΠΥΣΠΕ Λακωνίας (δέχτηκαν τη δικαστική απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθήνας), άλλοι για το ΠΥΣΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης (εκεί δεν εκδόθηκαν ποτέ διαπιστωτικές πράξεις); Τι Κράτος είναι αυτό; Να μας χωρίζουν σε εκατό (διοικητικά) κομμάτια για να μας λυγίσουν, αυτό θέλουν; Γελάστηκαν, αυτό δείχνει την αδυναμία τους να μας πείσουν ότι όλα αυτά που κάνουν είναι νόμιμα και γίνονται “για το καλό μας”. 

Νεοδιόριστοι, να είμαστε περήφανοι για τις πειθαρχικές κλήσεις που κάποιοι από εμάς ήδη δεχτήκαμε και αρκετοί άλλοι θα δεχτούμε. Αλήθεια, γιατί δεν έχουμε δεχθεί όλοι μα όλοι όσοι κάνουμε απεργία-αποχή κλήση σε πειθαρχικό; Νεοδιόριστοι και μόνιμοι; Γιατί δεν γίνεται ΕΔΕ πριν την κλήση μας για να εξεταστεί “τι δεν κάναμε σωστά”; Γιατί μας μιλάνε για πειθαρχικό παράπτωμα “μη συμμετοχής στην αξιολόγηση” τη στιγμή που μας έχουν κρατήσει χρήματα από το Οικονομικό τμήμα για νόμιμη στάση εργασίας εκείνες τις ώρες; Γιατί ακόμα και στην ίδια Διεύθυνση κάποιοι έχουν δεχθεί κλήση σε πειθαρχικό και κάποιοι όχι; Γιατί μας τηλεφωνούν από το κατακαλόκαιρο να μας ρωτήσουν “τις προθέσεις μας” για το αν αξιολογηθούμε, αλλιώς θα πάρουμε κλήση σε πειθαρχικό; Τι πρακτικές της δημόσιας διοίκησης είναι αυτές; Ντρέπεται και η ντροπή με τις πρακτικές των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, πρακτικές που όχι μόνο είναι έωλες, αυθαίρετες, παράνομες αλλά εν τέλει θυμίζουν Μαφία παρά Δημόσια Διοίκηση...

Νεοδιόριστες, να είμαστε περήφανες που πέρσι τον Μάρτιο, δημιουργήσαμε το κύμα ανατροπής της απόφασης της πλειοψηφίας του Δ.Σ. της ΔΟΕ (ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ-ΔΙΚΤΥΟ) που ήθελαν να μας παραδώσουν στο πεδίο Β της “αξιολόγησης” χωρίς απεργία-αποχή. Να είμαστε περήφανες που γεμίσαμε τις Γενικές Συνελεύσεις των πρωτοβάθμιων Σωματείων μας και ανατρέψαμε το “ξεπούλημα”. Ξέρουμε πολύ καλά ότι αυτό το “πισωγύρισμα” της ΔΟΕ απογοήτευσε πολλούς και πολλές και τους/τις οδήγησε στην “αγκαλιά της αξιολόγησης”, ειδικά στην επαρχία. Δεν το βάζουμε όμως κάτω. Συμμετέχουμε ξανά στις Γενικές Συνελεύσεις και στον Συντονισμό των αγωνιζόμενων πρωτοβάθμιων Σωματείων μας. Πιέζουμε ξανά τις Ομοσπονδίες να κινούνται σε αγωνιστική κατεύθυνση. Πιέζουμε τα σωματεία που δεν έχουν αγωνιστικά Δ.Σ. να κινηθούν προς όφελος των συναδέλφων. Φωνάζουμε, καταγγέλλουμε, ξεσκεπάζουμε όλους/ες όσους/ες υπονομεύουν τον αγώνα μας. Συσπειρωνόμαστε όσοι και όσες αγωνιζόμαστε. Δεν σταματάμε να μιλάμε στους νεοδιόριστους συναδέλφους μας, στις μόνιμες συναδέλφισσες, στους αναπληρωτές, στους γονείς, για το “παράλογο” της αξιολόγησης, ενός νέου επιθεωρητισμού που στόχο έχει να φορτώσει τα δεινά του σχολείου στον/στην εκπαιδευτικό τη στιγμή που κάνουν συγχωνεύσεις και διώχνουν παιδιά από τα σχολεία. Το ξαναλέμε:  Ο γυαλός δεν είναι στραβός, αυτοί αρμενίζουν στραβά. Και θα υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο, τα δικαιώματα των παιδιών, την επαγγελματική και προσωπική μας αξιοπρέπεια. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

ΠΟΛΥΜΟΡΦΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλούνται αυτά τα γνωστά δημητριακά βρώμης

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

stratos
ΔΟΕ: Αίτημα για πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας των εκπαιδευτικών
ΔΟΕ: Η αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας αποτελεί πλέον αναγκαιότητα για κάθε υπάλληλο, προκειμένου να συμπληρώσει τον απαιτούμενο χρόνο ασφάλισης...
ΔΟΕ: Αίτημα για πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας των εκπαιδευτικών
ypaith2
Πίνακας δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων Ιεροσπουδαστών για τη Σχολή Μαθητείας Υποψηφίων Κληρικών (Σ.Μ.Υ.Κ.) Κρήτης
Δείτε τον πίνακα
Πίνακας δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων Ιεροσπουδαστών για τη Σχολή Μαθητείας Υποψηφίων Κληρικών (Σ.Μ.Υ.Κ.) Κρήτης
σχολεία
Έφτασε τέλος Σεπτέμβρη και τα προβλήματα στα σχολεία δεν έχουν λυθεί - Μεγάλες οι ελλείψεις
Έλλειψη Εκπαιδευτικού προσωπικού και στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Σμύρνης
Έφτασε τέλος Σεπτέμβρη και τα προβλήματα στα σχολεία δεν έχουν λυθεί - Μεγάλες οι ελλείψεις