Σοβαρά παραμένουν τα προβλήματα και στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Σμύρνης σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.
Υποστηρίζεται ότι οι ελλείψεις δεν είναι μόνο στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων και στο βοηθητικό προσωπικό, αλλά και στο βασικό εκπαιδευτικό προσωπικό ειδικότητας ΠΕ70.
«Επίσης στο σχολείο μας έχουν συσταθεί 2 τμήματα Α τάξης με 25 μαθητές έκαστο, δηλαδή το ανώτατο όριο μαθητών ανά τάξη. Σε κάθε τμήμα φοιτούν 3 μαθητές με εγκεκριμένη παράλληλη στήριξη (αυτισμός κλπ), 1 μαθητής με διάγνωση για παρακολούθηση στο τμήμα ένταξης και 1 μαθητής με ιδιωτική παράλληλη στήριξη, όπου εκκρεμεί η έγκριση Π.Σ από το ΚΕΔΑΣΥ. (δηλαδή συνολικά 6 μαθητές με εγκεκριμένη Π.Σ, 2 μαθητές για το Τ.Ε και 2 μαθητές με ιδιωτική Π.Σ, οι οποίοι αναμένουν έγκριση στη Β' φάση).
Πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2 μαθητές, που ήταν να εγγραφούν στο σχολείο μας για την φοίτηση τους στην Α δημοτικού, εστάλησαν από την δ/νση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Δ' Αθήνας σε όμορο σχολείο προκειμένου να μην δημιουργηθεί το αναγκαίο και απαραίτητο 3ο τμήμα της Α τάξης», τονίζει ο Σύλλογος σε επιστολή του προς το υπουργείο Παιδείας.
Η ανακοίνωση
«Έφτασε το τέλος του Σεπτέμβρη και δυστυχώς και στο σχολείο μας τα προβλήματα δεν έχουν λυθεί!
Έχουμε ελλείψεις οι οποίες δεν σχετίζονται μόνο με βοηθητικό προσωπικό και εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, αλλά και έλλειψη βασικού εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικότητας ΠΕ 70!
Επίσης στο σχολείο μας έχουν συσταθεί 2 τμήματα Α τάξης με 25 μαθητές έκαστο, δηλαδή το ανώτατο όριο μαθητών ανά τάξη. Σε κάθε τμήμα φοιτούν 3 μαθητές με εγκεκριμένη παράλληλη στήριξη (αυτισμός κλπ), 1 μαθητής με διάγνωση για παρακολούθηση στο τμήμα ένταξης και 1 μαθητής με ιδιωτική παράλληλη στήριξη, όπου εκκρεμεί η έγκριση Π.Σ από το ΚΕΔΑΣΥ. (δηλαδή συνολικά 6 μαθητές με εγκεκριμένη Π.Σ, 2 μαθητές για το Τ.Ε και 2 μαθητές με ιδιωτική Π.Σ, οι οποίοι αναμένουν έγκριση στη Β' φάση).
Πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2 μαθητές, που ήταν να εγγραφούν στο σχολείο μας για την φοίτηση τους στην Α δημοτικού, εστάλησαν από την δ/νση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Δ' Αθήνας σε όμορο σχολείο προκειμένου να μην δημιουργηθεί το αναγκαίο και απαραίτητο 3ο τμήμα της Α τάξης.
Εκ των ανωτέρω μπορείτε να αντιληφθείτε πως αυτή τη στιγμή στο σχολείο υπάρχουν μαθητές, οι οποίοι έχουν έρθει, ως όφειλαν, να παρακολουθήσουν την υποχρεωτική εκπαίδευσή τους, αλλά:
1. Δεν μπορούν να κάνουν μάθημα, λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα να πρέπει να μοιράζονται σε άλλα τμήματα.
2. Το ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου, τόσο το κλασικό όσο και το διευρυμένο και η πρωινή προσέλευση ΔΕΝ μπορούν να λειτουργήσουν εξαιτίας των ελλείψεων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την δυσλειτουργία της οικογένειας καθώς οι γονείς πρέπει να βρίσκονται στο σχολείο στις 8.00 π.μ και στη 13.15 μ.μ για την παράδοση και παραλαβή των παιδιών τους και δεν μπορούν να παρευρίσκονται στην εργασία τους για την εξασφάλιση των απαραίτητων για την διαβίωση αγαθών.
3. Οι μαθητές της Α τάξης, οι οικογένειές τους κι οι εκπαιδευτικοί βρέθηκαν αντιμέτωποι με 2 πολυπληθή τμήματα στα οποία έχουν ενταχθεί πολλοί (άνω των δύο) μαθητές με εγκεκριμένη παράλληλη στήριξη. Ο μεγάλος αριθμός των μαθητών δυσχεραίνει και το έργο των εκπαιδευτικών στη διαχείριση του τμήματος και δεν δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να παρακολουθήσουν τη ροή του μαθήματος.
Θα θέλαμε να τονίσουμε πως στο σχολείο μας υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα διδασκαλίας, επειδή δεν δημιουργήθηκε το 3ο τμήμα της Α δημοτικού.
Όλα τα ανωτέρω έχουν γνωστοποιηθεί και στον προϊστάμενο της δ/νσης της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δ' Αθήνας, τόσο στη συνάντηση που είχαμε στο γραφείο του στις 19/9/2024, όσο και στο σχετικό έγγραφο που του αποστείλαμε κατόπιν υπόδειξής του στις 20/09/2024, το οποίο δεν μας έχει απαντηθεί ακόμα. Ο ίδιος μας ενημέρωσε πως βάσει εκπαιδευτικών ερευνών (τις οποίες δεν μας τις παρέθεσε) τα τμήματα ακόμα και της Α' δημοτικού λειτουργούν καλύτερα μαθησιακά όταν αποτελούνται από τον ανώτερο από τον νόμο αριθμό μαθητών (25 παιδιά) κι όχι από τον ελάχιστο (15 παιδιά), ακόμα κι αν σε αυτά τα παιδιά περιλαμβάνονται άνω του ενός μαθητές με σοβαρές παθήσεις (αυτισμός κλπ). Στην δική μας περίπτωση οι μαθητές που χρήζουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης είναι 4 με Π.Σ και 1 στο Τ.Ε ανά τμήμα.
Ακόμη μας δήλωσε πως δεν υπάρχει κανένας διαθέσιμος εκπαιδευτικός για την κάλυψη των κενών κι ότι είναι προτιμότερο τα παιδιά να βρίσκονται στον χώρο του σχολείου, ακόμα κι αν δεν έχουν δάσκαλο και όχι στο σπίτι μπροστά από έναν υπολογιστή.
Θεωρούμε πως μπορείτε να αντιληφθείτε την σοβαρότητα της κατάστασης, καθώς ήδη σε αντίστοιχη περίπτωση σε σχολείο της Κρήτης επεδείξατε ενδιαφέρον και δώσατε λύση παιδαγωγικά ορθή.
Αντίστοιχα, λοιπόν, αναμένουμε να προβείτε άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες τόσο για την κάλυψη των κενών, όσο και για τον χωρισμό των τμημάτων της Α' τάξης και την δημιουργία 3ου τμήματος. Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά μας που πρέπει να φοιτούν στην υποχρεωτική από τον νόμο εκπαίδευση (ειδάλλως θα υπάρχουν κυρώσεις στους κηδεμόνες τους) θα μπορέσουν να έχουν πρόσβαση στην παιδεία που δικαιούνται και θα αγαπήσουν το σχολείο τους, μιας και θα μπορούν να χαίρουν της καταλληλότερης αντιμετώπισης από τους μη εξαντλημένους εκπαιδευτικούς.»
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη