Τα μεγάλα κενά που υπάρχουν στην εκπαίδευση τονίζει η ΕΛΜΕ Αργολίδας σε πρόσφατη ανακοίνωσή της.
«Μία ακόμα σχολική χρονιά αρχίζει με κενά στα σχολεία. Το Υπ. Παιδείας με τον τρόπο υπολογισμού τους, χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι υπηρεσιακές μεταβολές και χωρίς να έχουν καταγραφεί οι πραγματικές ανάγκες των σχολείων (π.χ. μακροχρόνιες άδειες), στην ουσία κουτσουρεύει τα κενά. Τα κενά σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία στα σχολεία της περιοχής μας είναι 55 και πλέον και αντίστοιχα είναι χιλιάδες σε όλη την Ελλάδα, περισσότερα από άλλες χρονιές, παρά τους διορισμούς οι οποίοι έγιναν», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Η ανακοίνωση
«Μία ακόμα σχολική χρονιά αρχίζει με κενά στα σχολεία. Το Υπ. Παιδείας με τον τρόπο υπολογισμού τους, χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι υπηρεσιακές μεταβολές και χωρίς να έχουν καταγραφεί οι πραγματικές ανάγκες των σχολείων (π.χ. μακροχρόνιες άδειες), στην ουσία κουτσουρεύει τα κενά. Τα κενά σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία στα σχολεία της περιοχής μας είναι 55 και πλέον και αντίστοιχα είναι χιλιάδες σε όλη την Ελλάδα, περισσότερα από άλλες χρονιές, παρά τους διορισμούς οι οποίοι έγιναν.
Το στοιχείο αυτό δείχνει πως οι συνάδελφοι αναπληρωτές (σχεδόν το 1/3 του συνόλου) καλύπτουν στο μεγαλύτερο μέρος τους πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Τα κενά αυτά υπάρχουν ενώ παράλληλα υπάρχει σε εξέλιξη η κυβερνητική πολιτική των συγχωνεύσεων τμημάτων και της κατάργησης ολιγομελών για λόγους «εξοικονόμησης» και «εξορθολογισμού»
Επιπλέον υπάρχει η νομοθετική ρύθμιση που αφορά τα τμήματα δεύτερης ξένης γλώσσας και τα οποία θα πρέπει να είναι ίσα σε αριθμό με τα τμήματα γενικής παιδείας σε κάθε τάξη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν ξενόγλωσσα τμήματα στα οποία να στοιβάζονται και πάνω από 27 μαθητές αντίθετα και από το νόμο. Τα τμήματα αυτά πρέπει να σπάσουν και ο αριθμός των τμημάτων ξένης γλώσσας να είναι ανάλογος με τον αριθμό των μαθητών ανεξάρτητα από τα τμήματα γενικής παιδείας.
Όλα τα πιο πάνω στοιχεία συνιστούν μια πολιτική που πολύ απέχει από την φροντίδα για ποιοτική εκπαίδευση, η υποχρηματοδότηση των σχολείων ,οι ελλιπείς υποδομές σε όλα τα επίπεδα τα κενά, τα τμήματα 27 παιδιών μας βρίσκουν αντίθετους.
Διεκδικούμε
- Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί, ώστε να καλυφθούν τα πραγματικά κενά για να καλύπτονται όλες οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας.
- Εδώ και τώρα η κυβέρνηση να καλύψει όλα τα πραγματικά κενά δίνοντάς τα στη δημοσιότητα με μία φάση και από την 1η Σεπτεμβρίου.
- Μείωση του αριθμού μαθητών στις τάξεις. Έγκριση όλων των αιτημάτων των Συλλόγων Διδασκόντων για διαχωρισμό τμημάτων.
- Άμεσα μέτρα για την ασφάλεια και την υγιεινή των σχολικών υποδομών. Άμεσος αντισεισμικός έλεγχος των σχολείων. Έκδοση όλων των απαραίτητων πιστοποιητικών ασφάλειας και καταλληλόλητας (αντισεισμική θωράκιση, πυρασφάλειας, έλεγχος ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού κ.τ.λ.) με ευθύνη του κράτους και της τοπικής διοίκησης. Πρόσληψη όλου του αναγκαίου προσωπικού για την καθαριότητα των σχολείων με συμβάσεις πλήρους απασχόλησης.
Αγωνιζόμαστε για ένα σχολείο ανθρώπινο και δημιουργικό.
Για ένα ποιοτικό σχολείο για όλα τα παιδιά.»
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη