Ενημέρωση για τη Β' φάση προσλήψεων κάνει ο αιρετός του ΚΥΣΔΕ Θοδωρής Κατσωνόπουλος, εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο των ΣΥΝ.Ε.Κ.
Παράλληλα επισυνάπτει πίνακες με τα κενά και το ποσοστό κάλυψής των εκπαιδευτικών στη Β' φάση προσλήψεων.
Πιο συγκεκριμένα, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση προσλαμβάνονται: 1.045 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), 3.470 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική Εκπαίδευση, και 23 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 σε Μουσικά Σχολεία για τη διδασκαλία μουσικών ειδικεύσεων. Επιπλέον, διατίθενται για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, δεκατέσσερις (14) προσωρινοί αναπληρωτές κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης για την Γενική Εκπαίδευση.
Αναλυτικά
Σχετικά με τη Β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών/τριών
Τη Δευτέρα 7 Οκτωβρίου ανακοινώθηκαν οι προσλήψεις 8.763 (από τις συνολικά προγραμματισμένες 9.246) εκπαιδευτικών Α' βάθμιας και Β' βάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2024-2025.
Πιο συγκεκριμένα, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση προσλαμβάνονται: 1.045 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), 3.470 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική Εκπαίδευση, και 23 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 σε Μουσικά Σχολεία για τη διδασκαλία μουσικών ειδικεύσεων. Επιπλέον, διατίθενται για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, δεκατέσσερις (14) προσωρινοί αναπληρωτές κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης για την Γενική Εκπαίδευση.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, πραγματοποιήθηκαν οι μισές, κατά μέσο όρο, προσλήψεις από αυτές που έχουν ανάγκη τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (μισές απ’αυτές που δηλώθηκαν από τις Διευθύνσεις, όχι απ΄ αυτές που έχουν πραγματικά ανάγκη τα σχολεία).
Ημερομηνίες τρέχουσας φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών:
Αίτηση-Δήλωση προτιμήσεων στο ΟΠΣΥΔ για τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες από τους υποψηφίους την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024.
Προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας από την Παρασκευή 11 έως και την Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024 στις σχολικές μονάδες, στα ΚΕΔΑΣΥ και στη Σιβιτανίδειο ανά περίπτωση πρόσληψης. Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας.
Οι αναπληρωτές θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS για τη σχολική μονάδα/ΚΕΔΑΣΥ ανάληψης υπηρεσίας την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024.
Επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για τις περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας, οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να ανατρέξουν στην διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes όπου έχουν αναρτηθεί οι απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις.
Συγχαρητήρια και καλή τοποθέτηση στους/στις συναδέλφους/οσσες που προσλαμβάνονται. Καλή δύναμη, υγεία, δημιουργική διάθεση και όλοι μαζί, συσπειρωμένοι στα σωματεία, να διεκδικήσουμε καλύτερες συνθήκες ζωής και εργασίας.
Παρατίθενται στοιχεία της Β΄ φάσης πρόσληψης αναπληρωτών/τριών κατά κλάδο/ειδικότητα, όπως επίσης αναλυτικός πίνακας που αφορά στις προσλήψεις στη ΔΔΕ Γ΄ Αθήνας (κενά που δηλώθηκαν για ΑΠΩ και ΑΜΩ/ποσοστό κάλυψης). Έχω αιτηθεί εγγράφως ανάλογα στοιχεία για όλες τις ΔΔΕ.
Β΄ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ (Γενική) | |
ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ |
ΠΕ01 | 272 |
ΠΕ02 | 874 |
ΠΕ03 | 167 |
ΠΕ04.01 | 85 |
ΠΕ04.02 | 44 |
ΠΕ04.04 | 69 |
ΠΕ05 | 170 |
ΠΕ06 | 323 |
ΠΕ07 | 123 |
ΠΕ08 | 54 |
ΠΕ11 | 308 |
ΠΕ33 | 1 |
ΠΕ34 | 3 |
ΠΕ78 | 32 |
ΠΕ79.01 | 91 |
ΠΕ80 | 134 |
ΠΕ81 | 24 |
ΠΕ82 | 79 |
ΠΕ83 | 71 |
ΠΕ84 | 38 |
ΠΕ85 | 2 |
ΠΕ86 | 331 |
ΠΕ87.01 | 9 |
ΠΕ87.02 | 56 |
ΠΕ87.03 | 25 |
ΠΕ87.04 | 5 |
ΠΕ87.05 | 1 |
ΠΕ87.07 | 1 |
ΠΕ87.08 | 15 |
ΠΕ87.09 | 23 |
ΠΕ88.01 | 21 |
ΠΕ88.02 | 2 |
ΠΕ88.03 | 1 |
ΠΕ88.04 | 1 |
ΠΕ88.05 | 1 |
ΠΕ89.01 | 10 |
ΠΕ90 | 4 |
Β΄ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ (ΕΑΕ) | |
ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ |
ΠΕ02 | 488 |
ΠΕ03 | 218 |
ΠΕ04.01 | 127 |
ΠΕ04.02 | 37 |
ΠΕ04.04 | 27 |
ΠΕ04.05 | 10 |
ΠΕ06 | 11 |
ΠΕ08 | 8 |
ΠΕ11 | 18 |
ΠΕ78 | 10 |
ΠΕ79.01 | 6 |
ΠΕ80 | 13 |
ΠΕ82 | 1 |
ΠΕ83 | 1 |
ΠΕ84 | 1 |
ΠΕ86 | 19 |
ΠΕ87.03 | 1 |
ΠΕ87.08 | 1 |
ΠΕ87.09 | 1 |
ΠΕ88.01 | 12 |
ΠΕ88.02 | 10 |
ΠΕ88.04 | 11 |
ΠΕ89.01 | 8 |
ΠΕ89.02 | 3 |
ΤΕ01.19 | 1 |
ΤΕ16 | 2 |
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΔΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ (ΓΕΝΙΚΗ)
ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΚΕΝΑ ΑΠΩ | ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ | ΚΕΝΑ ΑΜΩ | ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ | ΚΑΛΥΨΗ ΚΕΝΩΝ (%) |
ΠΕ01 | 10 | 7 |
|
| 70 |
ΠΕ02 | 26 | 19 |
|
| 73 |
ΠΕ03 | 9 |
|
| 0 | |
ΠΕ04.01 | 9 | 1 |
|
| 11 |
ΠΕ04.02 | 3 | 2 |
|
| 67 |
ΠΕ04.04 | 5 | 1 |
|
| 20 |
ΠΕ05 | 6 | 6 | 1 | 86 | |
ΠΕ06 | 17 | 17 | 2 | 1 | 95 |
ΠΕ08 | 4 | 2 | 0 | ||
ΠΕ11 | 7 | 1 | 1 | 1 | 25 |
ΠΕ78 | 1 | 1 | 3 | 25 | |
ΠΕ79.01 | 5 | 3 | 1 | 1 | 67 |
ΠΕ80 | 10 | 3 | 1 | 1 | 36 |
ΠΕ81 | 1 |
|
| 0 | |
ΠΕ82 | 11 | 2 |
|
| 18 |
ΠΕ83 | 4 |
|
| 0 | |
ΠΕ84 | 2 | 1 | 1 | 1 | 67 |
ΠΕ86 | 17 | 14 | 3 |
| 70 |
ΠΕ87.01 | 1 |
|
| 0 | |
ΠΕ87.02 |
|
| 1 | 0 | |
ΠΕ87.03 | 2 | 2 |
|
| 100 |
|
|
|
|
|
|
ΣΥΝΟΛΟ ΚΕΝΩΝ | 150 | 80 | 16 | 5 | 51 |
Θυμίζω ότι στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στην Α΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών/τριών είχαν προσληφθεί: (α) 2.336 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην ΕΑΕ, (β) 2.058 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική Εκπαίδευση, και (γ) 131 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 σε Μουσικά Σχολεία.
Οι αναπληρωτές/τριες είχαν κληθεί στις 3 Σεπτεμβρίου να δηλώσουν σχολεία (για την τρέχουσα Β΄ φάση η δήλωση σχολείων θα γίνει την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου). Σε κάποιες περιπτώσεις τα «πακέτα» σχολείων που έπρεπε να επιλέξουν οι εκπαιδευτικοί ήταν αποτρεπτικά. Αλήθεια, πως είναι δυνατόν να ανταποκριθεί ένας εκπαιδευτικός, χαμηλά αμειβόμενος μάλιστα, στις παράλογες απαιτήσεις της διοίκησης, που τον υποχρεώνει να καλύψει κενά σχολείων που απέχουν μεταξύ τους ακόμα και πάνω από 100 χλμ;
Σε όλες τις Διευθύνσεις της χώρας, η Α΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών/τριών κάλυψε ένα χαμηλό ποσοστό των λειτουργικών αναγκών τους. Για μερικές ειδικότητες μάλιστα το ποσοστό κάλυψης σε αυτή τη φάση ήταν μονοψήφιο! Κι όλα αυτά μάλιστα, μετά και την απαράδεκτη απόφαση του Υπουργείου και των Διευθύνσεων για συμπτύξεις τμημάτων που δημιούργησε μια επίπλαστη εικόνα στα σχολεία.
Μετά τη διενέργεια της Β΄ Φάσης, τις μισές προσλήψεις σε σχέση με τα δηλωθέντα κενά σε Γενική και ΕΑΕ, τις 23 (!) προσλήψεις εκπαιδευτικών μουσικών ειδικεύσεων σε Μουσικά Σχολεία, ενώ οι ανάγκες των Σχολείων αυτών σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι υπερδιπλάσιες, θα έλεγε κανείς ότι:
Κενά υπάρχουν, λεφτά (ΔΕΝ) υπάρχουν!
Κενά υπάρχουν, πολιτική βούληση για την κάλυψη τους ΔΕΝ υπάρχει!
Έτσι λοιπόν, καθίσταται επιτακτικό το αίτημα εύρεσης των απαιτούμενων πιστώσεων, όπως είχε δεσμευτεί η πολιτική ηγεσία στην τελευταία συνάντηση με την ΟΛΜΕ και να διενεργηθεί άμεσα νέα φάση πρόσληψης εκπαιδευτικών για την κάλυψη του συνόλου των κενών.
Οι πολιτικές του «εξορθολογισμού» και της εξοικονόμησης
πόρων ΔΕΝ μπορούν να γίνουν ανεκτές.
Οι πολιτικές του εξορθολογισμού και των συγχωνεύσεων αποτελεί (άλλο ένα) σημείο τριβής και έντονης αντιπαράθεσης της εκπαιδευτικής κοινότητας με το Υπουργείο Παιδείας.
Το «επιτελικό» μπάχαλο και οι αποφάσεις του καλοκαιριού, με τις εκατοντάδες συγχωνεύσεις τμημάτων και τη μη έγκριση ολιγομελών, προκάλεσαν /προκαλούν αναστάτωση και απίστευτη ταλαιπωρία σε μαθητές/τριες και τις οικογένειές τους, σε εκπαιδευτικούς, ακόμα και στις ίδιες τις υπηρεσίες του Υπουργείου. Οι δημόσιες πολιτικές για την Παιδεία και οι επιλογές της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ για «εξορθολογισμό» και εξοικονόμηση πόρων - διότι κατά δήλωση του Υπουργού, οι πόροι είναι περιορισμένοι - δεν μπορούν να γίνουν ανεκτές από την εκπαιδευτική κοινότητα.
Μετά το «νοικοκύρεμα» του Υπουργείου, που θεωρεί ότι θα φέρει καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα, το θέμα είναι ότι εξακολουθούν να υπάρχουν κενά στα σχολεία. Μόνο τα μισά από τα δηλωμένα κενά καλύφθηκαν με προσλήψεις. Τα κενά φυσικά είναι πολύ παραπάνω με βάση τις θέσεις του κλάδου. Το Υπουργείο εμπαίζει για άλλη μια φορά την εκπαιδευτική κοινότητα. Συνεχίζει να αφήνει σχολεία αστελέχωτα, συνεχίζει να μετακυλίει τις δικές του ευθύνες στους εκπαιδευτικούς, συνεχίζει την ψυχρή λογιστική προσέγγιση στην κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων. Συνεχίζει να αδιαφορεί για τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων, κλείνει τη στρόφιγγα της χρηματοδότησης τους, κλείνει τη στρόφιγγα της κινητικότητας για τους εκπαιδευτικούς (ακόμα και για σοβαρούς λόγους υγείας), κλείνει τα μάτια στις ανάγκες χιλιάδων εκπαιδευτικών, μαθητών/τριών και γονέων.
Θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε να έχει κάθε μαθητής/τρια τον εκπαιδευτικό του/της από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε γενναία χρηματοδότηση για την Παιδεία κόντρα στις κυβερνητικές πολιτικές που βάλλουν κατά των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών/τριών μας και κατά των εργασιακών δικαιωμάτων των συναδέλφων/ισσών μας.
Ποια είναι τα αιτήματά μας για το καθεστώς των αναπληρωτών/τριών;
Διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών για όλα τα πραγματικά κενά. Προσλήψεις αναπληρωτών/τριών πρέπει να γίνονται για πραγματική αναπλήρωση, όπως άλλωστε προβλέπει και ο ν. 1566/85. Οι μόνιμοι διορισμοί, οι προσλήψεις και οι τοποθετήσεις αναπληρωτών/τριών να περάσουν στις αρμοδιότητες των ΚΥΣΔΕ/ΚΥΣΠΕ. Τα αντίστοιχα ΠΥΣΔΕ να έχουν την αρμοδιότητα των τοποθετήσεων των αναπληρωτών στα σχολεία.
Σταθερή και μόνιμη εργασία στην εκπαίδευση. Κατάργηση ΑΜΕΣΑ του θεσμού του ωρομισθίου και του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου καθώς και του αναπληρωτή μέσω ΕΣΠΑ. 12μηνη σύμβαση για τους αναπληρωτές με πλήρη εργασιακά δικαιώματα.
Δημοσιοποίηση όλων των κενών πριν γίνουν οι αιτήσεις αναπληρωτών/τριών. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί αν οι υπηρεσιακές μεταβολές πραγματοποιούνται έγκαιρα. Τα μόνα κενά που δε γίνεται να προβλεφθούν είναι όσα λειτουργικά προκύπτουν για έκτακτους λόγους κατά τη διάρκεια της χρονιάς, που είναι ελάχιστα σε σχέση με τις θέσεις που καλύπτουν οι αναπληρωτές/τριες.
Πρόσληψη αναπληρωτών/τριών σε ΟΛΑ τα κενά στην α΄ φάση και για την ειδική και για την γενική αγωγή, με εξασφάλιση όλων των απαραίτητων πιστώσεων από τον Κρατικό προϋπολογισμό προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν στις πρώτες περιοχές προτίμησής τους. Οι αναπληρωτές/τριες να βρίσκονται στα σχολεία την 1η Σεπτεμβρίου. Νέες φάσεις πρόσληψης μόνο για έκτακτα λειτουργικά κενά.
Να υπάρχει η δυνατότητα αμοιβαίας μετάθεσης τις πρώτες ημέρες των προσλήψεων καθώς και η δυνατότητα μετακίνησης όταν συντρέχουν σοβαροί λόγοι υγείας με σαφώς ορισμένα κριτήρια και έλεγχο από τα ΠΥΣΔΕ.
Έγκαιρη αναγνώριση ΜΚ και καταβολή του μισθού κάθε μήνα
Επίδομα ανεργίας για όλους/ες μετά τη λήξη της σύμβασής τους, χωρίς όρους και προϋποθέσεις
Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των αναπληρωτών/τριών με αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας τους.
Πλήρης εξομοίωση όλων των αδειών σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς (κανονικές, αναρρωτικές, μητρότητας, επαπειλούμενης κύησης, φοιτητικές κλπ) με αποδοχές και προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και των ενσήμων.
Εξίσωση των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων με αυτά που έχουν οι μόνιμοι.
Ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας για αναπληρωτές/τριες και κατάργηση της υποχρέωσης ιατρικών εξετάσεων για κάθε χρονιά που προσλαμβάνονται.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη