MAKRI
Η πρώτη προθεσμία λήγει στις 21 Οκτωβρίου 2024 (συλλογικός προγραμματισμός) και η τελευταία, που αφορά στην ετήσια έκθεση αξιολόγησης, λήγει στις 25 Ιουνίου 2025

Το νέο χρονοδιάγραμμα υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού, των Σχεδίων Δράσης και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, ορίζει σε εγκύκλιο που εξέδωσε σήμερα και απέστειλε στα σχολεία η υφυπουργός Παιδείας κ.Ζέττα Μακρή.

Η πρώτη προθεσμία λήγει στις 21 Οκτωβρίου 2024 (συλλογικός προγραμματισμός) και η τελευταία, που αφορά στην ετήσια έκθεση αξιολόγησης, λήγει στις 25 Ιουνίου 2025. Στην πράξη βέβαια, έχουν δοθεί διάφορες παρατάσεις στο παρελθόν.

Η εγκύκλιος

Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον ν. 4692/2020 (Α΄ 111) και στην υπό στοιχεία 108906/ΓΔ4/07-09-2021 Υ.Α. (Β΄ 4189), η ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ (https://sch- eval.iep.edu.gr/) λόγω έκτακτων αναγκαίων διαδικασιών συντήρησης της πλατφόρμας θα είναι ενεργή για την υποβολή του Συλλογικού Προγραμματισμού σχολικού έτους 2024-2025 από 11 έως 21 Οκτωβρίου 2024.

Το χρονοδιάγραμμα υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού, των Σχεδίων Δράσης και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, διαμορφώνεται ως ακολούθως:

1. ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

2.α. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ

2.β-γ. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΔΡΑΣΗΣ

3.ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Έως 21 Οκτωβρίου

Έως 10 Δεκεμβρίου

Έως 30 Μαΐου

Έως 25 Ιουνίου

Με ευθύνη Διευθυντή/τριας ή Προϊσταμένου/νης

Με ευθύνη Συντονιστή/τριας Ομάδας Δράσης

Με ευθύνη Διευθυντή/τριας ή Προϊσταμένου/νης

 

 

Κωδικοί σχολείου ΠΣΔ

Προσωπικοί κωδικοί ΠΣΔ Συντονιστή/τριας

 

 

Κωδικοί σχολείου ΠΣΔ

Για το τρέχον σχολικό έτος, κατά τον σχεδιασμό των προγραμματισμένων δράσεων, προτείνεται να δοθεί έμφαση σε θέματα που σχετίζονται με την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (ΕΒΙΕ), όπως:

  • Ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων – δεξιοτήτων ζωής (π.χ. αυτεπίγνωση, ενσυναίσθηση, λήψη απόφασης, επίλυση προβλήματος, διαχείριση συναισθημάτων)

  • Ανάπτυξη κοινωνικών – συναισθηματικών δεξιοτήτων (π.χ. αναγνώριση συναισθημάτων, έκφραση συναισθημάτων με κοινωνικά αποδεκτούς τρόπους, διαχείριση συναισθημάτων)

  • Επιλογή και εφαρμογή προσεγγίσεων για την παρέμβαση σε περιστατικά ενδοσχολικού εκφοβισμού (π.χ. σχολική διαμεσολάβηση, πρακτικές επανορθωτικής/αποκαταστατικής δικαιοσύνης, ενίσχυση του θύματος)

  • Συνεργασίες – δικτύωση (π.χ. μεταξύ των επαγγελματιών στο χώρο της εκπαίδευσης, επικοινωνία σχολείου-οικογένειας)

  • Σχολική ηγεσία – πολιτική του σχολείου για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (π.χ. διαμόρφωση, εφαρμογή και διάχυση του Εσωτερικού Κανονισμού του σχολείου, διαχείριση κρίσεων)

  • Ενδοσχολική επιμόρφωση και ευαισθητοποίηση σε σχέση με τα παραπάνω θέματα.

Οι παραπάνω προτάσεις διαπερνούν όλες τις λειτουργίες του εκπαιδευτικού έργου και ως εκ τούτου μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο οποιουδήποτε άξονα επιλέξει η σχολική μονάδα για σχεδιασμό και υλοποίηση Δράσης.

Η υποβολή γίνεται με ευθύνη του/της Διευθυντή/τριας ή Προϊσταμένου/νης της σχολικής μονάδας και η πρόσβαση είναι δυνατή με τους κωδικούς του σχολείου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Για ερωτήματα τεχνικής φύσης σχετικά με την πλατφόρμα μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=60.

Για ερωτήματα παιδαγωγικού ή διοικητικού περιεχομένου παρακαλούμε να απευθύνεστε στους αρμόδιους Συμβούλους Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης ή στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αντίστοιχα.

Δείτε την εγκύκλιο

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista_sxoleia 2022
Με αφορμή την αναστολή λειτουργίας Σχολείων κατά τη διάρκεια μιας, ήπιας σε ένταση, συνηθισμένης κακοκαιρίας
Ας φανταστούμε τι πρόκειται να γίνει, αν υλοποιηθούν οι προθέσεις της Κυβέρνησης για πλήρη υπαγωγή της λειτουργίας των Σχολείων στους Δήμους, με...
Με αφορμή την αναστολή λειτουργίας Σχολείων κατά τη διάρκεια μιας, ήπιας σε ένταση, συνηθισμένης κακοκαιρίας
makri
Ζέττα Μακρή: «Ο θεσμός θα επεκταθεί – Δεν θα μπούμε στη λογική των σχολείων δύο και τριών ταχυτήτων»
Ζ. Μακρή για Ωνάσεια Πρότυπα Σχολεία: «Ένας θεσμός που αποσκοπεί στην αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης – Δωρεάν για τους μαθητές»
Ζέττα Μακρή: «Ο θεσμός θα επεκταθεί – Δεν θα μπούμε στη λογική των σχολείων δύο και τριών ταχυτήτων»
panaigaiou
Υπ.Παιδείας: Πανελλήνια μοριοδότηση για συμβούλους Επαγγελματικού προσανατολισμού
Γεγονός είναι η Πανελλαδική επιμόρφωση για μοριοδότηση συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού η οποία αναγνωρίζεται από το ΑΣΕΠ και παρέχεται από...
Υπ.Παιδείας: Πανελλήνια μοριοδότηση για συμβούλους Επαγγελματικού προσανατολισμού
ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Υπουργείο Παιδείας : Παραιτήσεις 5 εκπαιδευτικών για εξαιρετικούς λόγους
«...γίνονται αποδεκτές οι αιτήσεις παραίτησης από την υπηρεσία των παρακάτω εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για σοβαρούς οικογενειακούς...
Υπουργείο Παιδείας : Παραιτήσεις 5 εκπαιδευτικών για εξαιρετικούς λόγους