MAKRI
Η πρώτη προθεσμία λήγει στις 21 Οκτωβρίου 2024 (συλλογικός προγραμματισμός) και η τελευταία, που αφορά στην ετήσια έκθεση αξιολόγησης, λήγει στις 25 Ιουνίου 2025

Το νέο χρονοδιάγραμμα υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού, των Σχεδίων Δράσης και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, ορίζει σε εγκύκλιο που εξέδωσε σήμερα και απέστειλε στα σχολεία η υφυπουργός Παιδείας κ.Ζέττα Μακρή.

Η πρώτη προθεσμία λήγει στις 21 Οκτωβρίου 2024 (συλλογικός προγραμματισμός) και η τελευταία, που αφορά στην ετήσια έκθεση αξιολόγησης, λήγει στις 25 Ιουνίου 2025. Στην πράξη βέβαια, έχουν δοθεί διάφορες παρατάσεις στο παρελθόν.

Η εγκύκλιος

Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον ν. 4692/2020 (Α΄ 111) και στην υπό στοιχεία 108906/ΓΔ4/07-09-2021 Υ.Α. (Β΄ 4189), η ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ (https://sch- eval.iep.edu.gr/) λόγω έκτακτων αναγκαίων διαδικασιών συντήρησης της πλατφόρμας θα είναι ενεργή για την υποβολή του Συλλογικού Προγραμματισμού σχολικού έτους 2024-2025 από 11 έως 21 Οκτωβρίου 2024.

Το χρονοδιάγραμμα υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού, των Σχεδίων Δράσης και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, διαμορφώνεται ως ακολούθως:

1. ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

2.α. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ

2.β-γ. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΔΡΑΣΗΣ

3.ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Έως 21 Οκτωβρίου

Έως 10 Δεκεμβρίου

Έως 30 Μαΐου

Έως 25 Ιουνίου

Με ευθύνη Διευθυντή/τριας ή Προϊσταμένου/νης

Με ευθύνη Συντονιστή/τριας Ομάδας Δράσης

Με ευθύνη Διευθυντή/τριας ή Προϊσταμένου/νης

 

 

Κωδικοί σχολείου ΠΣΔ

Προσωπικοί κωδικοί ΠΣΔ Συντονιστή/τριας

 

 

Κωδικοί σχολείου ΠΣΔ

Για το τρέχον σχολικό έτος, κατά τον σχεδιασμό των προγραμματισμένων δράσεων, προτείνεται να δοθεί έμφαση σε θέματα που σχετίζονται με την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (ΕΒΙΕ), όπως:

  • Ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων – δεξιοτήτων ζωής (π.χ. αυτεπίγνωση, ενσυναίσθηση, λήψη απόφασης, επίλυση προβλήματος, διαχείριση συναισθημάτων)

  • Ανάπτυξη κοινωνικών – συναισθηματικών δεξιοτήτων (π.χ. αναγνώριση συναισθημάτων, έκφραση συναισθημάτων με κοινωνικά αποδεκτούς τρόπους, διαχείριση συναισθημάτων)

  • Επιλογή και εφαρμογή προσεγγίσεων για την παρέμβαση σε περιστατικά ενδοσχολικού εκφοβισμού (π.χ. σχολική διαμεσολάβηση, πρακτικές επανορθωτικής/αποκαταστατικής δικαιοσύνης, ενίσχυση του θύματος)

  • Συνεργασίες – δικτύωση (π.χ. μεταξύ των επαγγελματιών στο χώρο της εκπαίδευσης, επικοινωνία σχολείου-οικογένειας)

  • Σχολική ηγεσία – πολιτική του σχολείου για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (π.χ. διαμόρφωση, εφαρμογή και διάχυση του Εσωτερικού Κανονισμού του σχολείου, διαχείριση κρίσεων)

  • Ενδοσχολική επιμόρφωση και ευαισθητοποίηση σε σχέση με τα παραπάνω θέματα.

Οι παραπάνω προτάσεις διαπερνούν όλες τις λειτουργίες του εκπαιδευτικού έργου και ως εκ τούτου μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο οποιουδήποτε άξονα επιλέξει η σχολική μονάδα για σχεδιασμό και υλοποίηση Δράσης.

Η υποβολή γίνεται με ευθύνη του/της Διευθυντή/τριας ή Προϊσταμένου/νης της σχολικής μονάδας και η πρόσβαση είναι δυνατή με τους κωδικούς του σχολείου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Για ερωτήματα τεχνικής φύσης σχετικά με την πλατφόρμα μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=60.

Για ερωτήματα παιδαγωγικού ή διοικητικού περιεχομένου παρακαλούμε να απευθύνεστε στους αρμόδιους Συμβούλους Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης ή στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αντίστοιχα.

Δείτε την εγκύκλιο

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κολόμβος
17 Απριλίου 1492: Η ημέρα που η Ιστορία άλλαξε πορεία στη Σάντα Φε
Στις 17 Απριλίου 1492, η Ισπανία υπογράφει με τον Χριστόφορο Κολόμβο τη συμφωνία της Σάντα Φε. Μια ημερομηνία που αλλάζει τον ρου της Ιστορίας και...
17 Απριλίου 1492: Η ημέρα που η Ιστορία άλλαξε πορεία στη Σάντα Φε
foto-vivlia-kimolia-pinakas-sxoleia.jpg
Αναβάθμιση της εκπαίδευσης με τη χρήση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας
Νέες οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την ενσωμάτωση διαδραστικών εργαλείων σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης με στόχο την ενίσχυση της μαθησιακής...
Αναβάθμιση της εκπαίδευσης με τη χρήση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας
zaxaraki
Βουλή: Κατατέθηκε διάταξη για την επιλογή Προϊσταμένων εκπαιδευτικών θεμάτων και τα Τοπικά Συμβούλια επιλογής
Με την ψήφιση της επίμαχης διάταξης και τη δημοσίευση σε ΦΕΚ του σχετικού νόμου ανοίγει ο δρόμος για την επιλογή Προϊσταμένων  Εκπαιδευτικών Θεμάτων...
Βουλή: Κατατέθηκε διάταξη για την επιλογή Προϊσταμένων εκπαιδευτικών θεμάτων και τα Τοπικά Συμβούλια επιλογής