ekpaideutikoi
Ηχηρό «όχι» εκπαιδευτικών στη μετατροπή του 1ου Γυμνασίου Ξάνθης σε Πειραματικό

Ηχηρό «όχι» είπαν οι εκπαιδευτικοί στη μετατροπή του 1ου Γυμνασίου Ξάνθης σε Πειραματικό. Όπως τονίζουν οι εκπαιδευτικοί, η μετατροπή θα φέρει μεγάλη κοινωνική αναστάτωση διότι οι μαθητές της γειτονιάς που δεν θα κληρωθούν να φοιτήσουν στο σχολείο, θα υποχρεωθούν να μετακινηθούν σε πιο απομακρυσμένες σχολικές μονάδες.

Πιο συγκεκριμένα, η ΕΛΜΕ Ξάνθης πραγματοποίησε την Τετάρτη 16/10 κινητοποίηση μπροστά από τα γραφεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης, ενώ την πλαισίωσαν και αριστερές τοπικές οργανώσεις καθώς και εκπρόσωποι της ΑΔΕΔΥ Ξάνθης. 

Σε δηλώσεις του, ο εκπαιδευτικός (φιλόλογος) του 1ου Γυμνασίου Ξάνθης κ. Βάιος Παπαδημητρίου επισήμανε ότι «η κινητοποίηση μας γίνεται εναντίον του χαρακτηρισμού του σχολείου μας, ως  πειραματικού. Τα βασικά μας επιχειρήματα είναι ότι θα προκληθεί μία τεράστια κοινωνική αναστάτωση διότι οι μαθητές της γειτονιάς που δεν θα κληρωθούν να φοιτήσουν στο σχολείο, θα υποχρεωθούν να μετακινηθούν σε πιο απομακρυσμένες σχολικές μονάδες, με ο,τι αυτό συνεπάγεται (αναστάτωση στον οικογενειακό προγραμματισμό) και φυσικά υπάρχει και το θέμα των εκπαιδευτικών. Είμαστε 35 στον αριθμό εκπαιδευτικοί, μπαίνουμε σε ένα καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας και ομηρίας, χάνουμε αυτομάτως τις οργανικές μας θέσεις και αισθανόμαστε ότι – κατά κάποιο τρόπο- κατηγορούμαστε και επειδή κάνουμε πολύ καλά τη δουλειά μας… Το βασικό επιχείρημα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ήταν πως η επιλογή του σχολείου έγινε με βάση τις αρίστες επιδόσεις του εκπαιδευτικού προσωπικού. Θεωρούμε ότι είναι παράλογο η ανταμοιβή μας για αυτό να είναι η απώλεια των οργανικών μας θέσεων. Καλούμε όλη την τοπική κοινωνία να μας υποστηρίξει, γιατί κατά πρώτο λόγο είναι προς όφελος των παιδιών. Δεν χρειαζόμαστε πειραματικά σχολεία που δεν παράγουν κάτι περισσότερο από αυτό που παράγουμε εμείς με τον καθημερινό μας μόχθο. Συν τοις άλλοις να τονίσουμε ότι θα επιβαρυνθούν πάρα πολύ και τα υπόλοιπα σχολεία που θα υποχρεωθούν να απορροφήσουν τους μαθητές που δεν θα κληρωθούν για τις περιορισμένες θέσεις του πειραματικού, με αποτέλεσμα να λειτουργήσουν τα τμήματα τους με 27-28 άτομα. Αυτό σημαίνει επιβάρυνση και για εκείνα τα παιδιά αλλά και για τις οικογένειές τους».

Επίσης ο ίδιος σημείωσε ότι «πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο σχολείο. Οι τάξεις υποδοχής στην Α γυμνασίου, αριθμούν συνήθως γύρω στα 125-130 παιδιά. Άρα είναι πολύ μεγάλος ο αριθμός των οικογενειών που θα επηρεαστεί από αυτήν την μετατροπή. Θεωρούμε ότι πρόκειται για μία αναίτια αναστάτωση και ζητούμε πολύ απλά να μας αφήσουν να κάνουμε τη δουλειά μας όσο καλύτερα την κάνουμε. Εμείς που είμαστε μαχόμενοι μέσα στις τάξεις, νομίζουμε ότι γνωρίζουμε καλύτερα από κάποιους πώς πρέπει να γίνουν κάποια πράγματα. Θέλουμε να μας επιτρέψουν να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε τόσο καλά, τόσα χρόνια. Δεν είμαστε εναντίον της ίδρυσης πειραματικού, αλλά όπως γράφουμε και στην ανακοίνωσή μας, έχουμε προτείνει κάτι που έχει ακολουθηθεί σε άλλους νομούς. Δηλαδή η ίδρυση πειραματικών εκ βάθρων, έτσι ώστε να επιλεγεί από συγκεκριμένες οικογένειες που θέλουν να στείλουν τα παιδιά τους, χωρίς να χάσουν τα υπόλοιπα παιδιά τα σχολείο της γειτονιάς τους, αλλά και από εκπαιδευτικούς οι οποίοι συνειδητά θα πάνε να υπηρετήσουν εκεί, γνωρίζοντας όλο το πλαίσιο. Ότι δεν θα έχουν οργανικές θέσεις και ό,τι άλλο συνεπάγεται η λειτουργία ενός πειραματικού σχολείου. Άρα, ναι στα πειραματικά, με σωστές υποδομές. Όχι στην μετατροπή, γιατί φέρνει προ απροόπτου οικογένειες και εκπαιδευτικούς και κοντά στα άλλα θέλουμε και ένα σχολείο που να έχει τις κατάλληλες υποδομές. Πρέπει να σας πω ότι το δικό μας σχολείο είναι πολύ παλιό. Ιδρύθηκε γύρω στο 1960 και στερείται βασικών υποδομών και ακόμη και βασικού αριθμού  αιθουσών για να εξυπηρετήσει τις μέχρι τώρα ανάγκες. Δεν υπάρχουν βασικά εργαστήρια, δεν υπάρχουν χώροι συγκέντρωση στον μαθητών για εκδηλώσεις και άρα κάθε άλλο παρά πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να χαρακτηριστεί πειραματικό».
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis new2
Πιερρακάκης: Νέα ομάδα εργασίας για τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας προσλήψεων των εκπαιδευτικών - Ονόματα
Το αντικείμενο της ομάδας περιλαμβάνει τον συντονισμό, την οργανωτική και διαδικαστική υποστήριξη, τον σχεδιασμό, καθώς και την παρακολούθηση της...
Πιερρακάκης: Νέα ομάδα εργασίας για τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας προσλήψεων των εκπαιδευτικών - Ονόματα
ekav-650_0_0_0.jpg
Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Νεκρό 10χρονο παιδί– Κατέρρευσε μπροστά στη μητέρα του
ο 10χρονος ψώνιζε με τη μητέρα του σε εμπορικό κέντρο όταν ξαφνικά ένιωσε αδιαθεσία λέγοντας ότι δεν μπορεί να αναπνεύσει.
Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Νεκρό 10χρονο παιδί– Κατέρρευσε μπροστά στη μητέρα του
texniti noimosini
Τεχνητή Νοημοσύνη: Βγαίνουν οι πρώτοι 1000 πιστοποιημένοι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα
Ραγδαίες οι εξελίξεις με την Εισαγωγή εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στο σχολείο - Πότε θα βγουν οι πρώτοι 1000 εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα έχουν στα...
Τεχνητή Νοημοσύνη: Βγαίνουν οι πρώτοι 1000 πιστοποιημένοι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα
pinakas_kimolia_163.jpg
Εκπαιδευτικοί Θεσσαλονίκης: Καταγγέλλουν εκβιαστικές μεθοδεύσεις στο Διαπολιτισμικό Σχολείο
«Εκβιασμούς και απαράδεκτες συνθήκες για τους εκπαιδευτικούς στο Διαπολιτισμικό Σχολείο Θεσσαλονίκης», καταγγέλλει η Α' ΕΛΜΕ
Εκπαιδευτικοί Θεσσαλονίκης: Καταγγέλλουν εκβιαστικές μεθοδεύσεις στο Διαπολιτισμικό Σχολείο