ταξη
Το δίλημμα από την Πολιτεία είναι απλό. Τι προτιμάτε; Να έχετε περισσότερα άτομα σε κάθε τμήμα ή να έχετε περισσότερα τμήματα, αλλά να μην έχετε εκπαιδευτικούς να διδάξουν;

Πόσοι μαθητές χωρούν σε 42 τετραγωνικά;

Αν μέχρι τώρα δεν βρήκατε την απάντηση, να το πάρει το ποτάμι. Σε μία αίθουσα σαράντα δύο (42) τετραγωνικών μέτρων χωρούν τριάντα (30) μαθητές και μαθήτριες! Στο ΓΕ.Λ. Λεπτοκαρυάς στην Α΄ Λυκείου υπάρχουν δύο (2) τμήματα με είκοσι εννιά (29) μαθητές και μαθήτριες και ένα (1) τμήμα με τριάντα (30)!

Τι αν σε κάθε μαθητή ή μαθήτρια θα έπρεπε να αντιστοιχεί τουλάχιστον 1,5 τετραγωνικό μέτρο;

Τι κι αν σε περίπτωση ανάγκης (σεισμός, φωτιά κλπ) μπορεί να θρηνήσουμε θύματα κατά τη διάρκεια εκκένωσης των αιθουσών;

Τι κι αν η εκπαιδευτική διαδικασία εκφυλίζεται, αφού σε κάθε μαθητή ή μαθήτρια δεν αντιστοιχεί ούτε 1,5 λεπτό διδακτικού χρόνου;

Το δίλημμα από την Πολιτεία είναι απλό. Τι προτιμάτε; Να έχετε περισσότερα άτομα σε κάθε τμήμα ή να έχετε περισσότερα τμήματα, αλλά να μην έχετε εκπαιδευτικούς να διδάξουν;

Τα παραπάνω, ανάμεσα σε άλλα περιέχονται σε ανακοίνωση των αιρετών στο ΠΥΣΔΕ Πιερίας, Δημήτρη Μπουλούμη  και Γιώργου Βαρδακώστα που στάλθηκε στο alfavita.gr

taxi-sxolio-mathites-kathigites

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΠΙΕΡΙΑΣ

ΜΠΟΥΛΟΥΜΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

και ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑ ΓΙΩΡΓΟΥ

της ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Θέμα: Συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ στις 18-10-2024

Συναδέλφισσα, συνάδελφε τα θέματα που εξετάστηκαν στις 18-10-2024 (Πράξη 36η) από το ΠΥΣΔΕ Πιερίας είναι τα εξής:

Θέμα 1ο: Τροποποιήσεις τοποθετήσεων εκπαιδευτικών.

Πραγματοποιήθηκαν τροποποιήσεις τοποθετήσεων και διαθέσεων εκπαιδευτικών γενικής παιδείας και ειδικής αγωγής για συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου, οι οποίες αναρτήθηκαν στον ιστότοπο της Δ.Δ.Ε. Πιερίας.

Θέμα 2ο: Εξέταση αιτημάτων εκπαιδευτικών.

Εξετάστηκαν αιτήματα εκπαιδευτικών. Ένα αίτημα δεν ικανοποιήθηκε, λόγω έλλειψης κενού στη συγκεκριμένη ειδικότητα. Ένα αίτημα δεν εξετάστηκε καθόλου.

Θέμα 3ο: Διαθέσεις εκπαιδευτικών στο Ε.Κ. Κατερίνης.

Τροποποιήθηκαν οι διαθέσεις προς το Ε.Κ. Κατερίνης δέκα (10) εκπαιδευτικών από το Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Κατερίνης και τεσσάρων (4) εκπαιδευτικών από το Π.ΕΠΑ.Λ Κατερίνης.

Θέμα 4ο: Αναγνώριση προϋπηρεσίας και μισθολογική κατάταξη αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Ύστερα από σχετική εισήγηση της υπηρεσίας, αναγνωρίστηκε ομόφωνα η προϋπηρεσία είκοσι τριών (37) αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Θέμα 5ο: Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή.

Χορηγήθηκε άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε έξι (6) εκπαιδευτικούς, ενώ σε μία περίπτωση απλά κοινοποιήθηκε προς το Συμβούλιο η παροχή ιδιωτικού έργου χωρίς αμοιβή.

Θέμα 6ο: Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών.

Αναγνωρίστηκε η συνάφεια μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών δεκατεσσάρων (14) αναπληρωτών και ενός (1) μόνιμου εκπαιδευτικού.

Τα τελευταία δέκα (10) χρόνια δεκάδες εκπαιδευτικοί έχουν ενταχθεί σε ειδικές κατηγορίες από το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Πιερίας. Στις αποφάσεις αυτές, ως γνωστόν, δε συμμετέχει ο αιρετός της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών, καθότι η εν λόγω διαδικασία δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Ωστόσο για πρώτη φορά, το Συμβούλιο αρνήθηκε να εξετάσει αίτηση συναδέλφου για ένταξη σε ειδική κατηγορία, δηλώνοντας αναρμόδιο!

Ας πάμε τώρα στον τίτλο του ενημερωτικού. Αν μέχρι τώρα δεν βρήκατε την απάντηση, να το πάρει το ποτάμι. Σε μία αίθουσα σαράντα δύο (42) τετραγωνικών μέτρων χωρούν τριάντα (30) μαθητές και μαθήτριες! Στο ΓΕ.Λ. Λεπτοκαρυάς στην Α΄ Λυκείου υπάρχουν δύο (2) τμήματα με είκοσι εννιά (29) μαθητές και μαθήτριες και ένα (1) τμήμα με τριάντα(30)!

Τι αν σε κάθε μαθητή ή μαθήτρια θα έπρεπε να αντιστοιχεί τουλάχιστον 1,5 τετραγωνικό μέτρο;

Τι κι αν σε περίπτωση ανάγκης (σεισμός, φωτιά κλπ) μπορεί να θρηνήσουμε θύματα κατά τη διάρκεια εκκένωσης των αιθουσών;

Τι κι αν η εκπαιδευτική διαδικασία εκφυλίζεται, αφού σε κάθε μαθητή ή μαθήτρια δεν αντιστοιχεί ούτε 1,5 λεπτό διδακτικού χρόνου;

Το δίλημμα από την Πολιτεία είναι απλό. Τι προτιμάτε; Να έχετε περισσότερα άτομα σε κάθε τμήμα ή να έχετε περισσότερα τμήματα, αλλά να μην έχετε εκπαιδευτικούς να διδάξουν;

Όλα αυτά ενώ βρισκόμαστε στο 2024. Ελλάδα 2.0 ή ορθότερα Ελλάδα 2 κάτω από το μηδέν.

Κλείνοντας, ένα ρητορικό ερώτημα: Πώς μπορεί να γνωρίζει κάποιος στις 9:30 την απόφαση του Συμβουλίου, όταν η συνεδρίαση τελείωσε στις 10:45;

ΜΠΟΥΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, αιρετό τακτικό μέλος του ΠΥΣΔΕ

ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, αιρετό αναπληρωματικό μέλος του ΠΥΣΔΕ
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

apergia_ntountouka_36_0.jpg
Εκπαιδευτικοί: Διαμαρτυρία στις 25/11 για τις κλήσεις συμμετεχόντων στην απεργία-αποχή
Παράσταση διαμαρτυρίας για τις κλήσεις σε ακρόαση εκπαιδευτικών στην Π.Ε. Αχαΐας
Εκπαιδευτικοί: Διαμαρτυρία στις 25/11 για τις κλήσεις συμμετεχόντων στην απεργία-αποχή
ypaith
Υπ. Παιδείας: Προσλήψεις 69 εκπαιδευτικών - Νέα διαδικασία για την κάλυψη 170 κενών θέσεων
Προσλήψεις 69 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων στην Πρωτοβάθμια Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών - Όλα τα ονόματα - Αναμένεται νέα...
Υπ. Παιδείας: Προσλήψεις 69 εκπαιδευτικών - Νέα διαδικασία για την κάλυψη 170 κενών θέσεων