thrania
Τα θέματα των ξενόγλωσσων βιβλίων και οι καθυστερήσεις στη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών επίσης βρέθηκαν στο επίκεντρο

Δύο σημαντικές συναντήσεις πραγματοποίησε πρόσφατα το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας (ΣΕΠΕ Ημαθίας), με στόχο την ανάδειξη των προβλημάτων στις σχολικές μονάδες της περιοχής.

Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιήθηκε με την αντιδήμαρχο Παιδείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, Ελένη Λαφαζάνη, την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου, όπου τέθηκαν τα χρόνια προβλήματα στα γερασμένα κτήρια του Δήμου. Ο πρόεδρος του ΣΕΠΕ, Παναγιώτης Χατζησάββας, αναφέρθηκε ιδιαιτέρως στις τριτοκοσμικές συνθήκες φοίτησης στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Αλεξάνδρειας, τονίζοντας την απογοήτευση των εκπαιδευτικών και των γονέων από τη συνεχιζόμενη καθυστέρηση της λύσης. Η κ. Λαφαζάνη διαβεβαίωσε ότι θα μισθωθεί νέο κτήριο μέσα στη σχολική χρονιά, ωστόσο οι εκπαιδευτικοί παραμένουν επιφυλακτικοί, καθώς το ζήτημα παραμένει σε εκκρεμότητα για καιρό.

Επιπλέον, αναδείχθηκαν τα προβλήματα του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και του 2ου Νηπιαγωγείου Αλεξάνδρειας, με την ανάγκη άμεσης κατασκευής νέων αιθουσών και την απαίτηση για επαρκή χρηματοδότηση, καθώς και τα προβλήματα που προέκυψαν με την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών και τη μειωμένη χρηματοδότηση. Η κ. Λαφαζάνη διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχουν ελλείψεις στα υλικά καθαριότητας, αν και ο Σύλλογος υποστηρίζει πως η διαθέσιμη χρηματοδότηση είναι δυσανάλογη των αναγκών.

Στη δεύτερη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρο Κόπτση, ο ΣΕΠΕ Ημαθίας, η ΕΛΜΕ Ημαθίας και η Ένωση Γονέων Βέροιας εξέφρασαν έντονη δυσαρέσκεια για τις συγχωνεύσεις τμημάτων και την έλλειψη κάλυψης των κενών, που ιδιαίτερα στην Παράλληλη Στήριξη ξεπερνούν τα 60. Ο κ. Κόπτσης αρκέστηκε σε γενικόλογες απαντήσεις, υποστηρίζοντας ότι δεν υπάρχουν κενά, ενώ ταυτόχρονα ο ΣΕΠΕ υπογράμμισε πως οι συνθήκες στα Ειδικά Σχολεία της Αλεξάνδρειας παραμένουν ανεπαρκείς.

Τα θέματα των ξενόγλωσσων βιβλίων και οι καθυστερήσεις στη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών επίσης βρέθηκαν στο επίκεντρο, με τον κ. Χατζησάββα να καταγγέλλει την καθυστέρηση δύο μηνών στην παράδοση των βιβλίων, γεγονός που αναγκάζει τους δασκάλους να διδάσκουν με φωτοτυπίες. Παράλληλα, ζήτησε την άμεση έκδοση διαπιστωτικών πράξεων για τους νεοδιόριστους, με τον κ. Κόπτση να εμφανίζεται ασαφής ως προς τις κινήσεις του Υπουργείου.

Οι συναντήσεις αυτές, αν και απέφεραν διαβεβαιώσεις, δεν έπεισαν τον ΣΕΠΕ Ημαθίας, ο οποίος επιμένει πως απαιτούνται ουσιαστικά και άμεσα μέτρα για την αναβάθμιση των συνθηκών στις σχολικές μονάδες της περιοχής.

Facebook Twitter Email Ανταλλαγή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dioxeis
Το υπουργείο "κερνάει" πειθαρχικά: Οι διώξεις για συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή ξεπερνούν πανελλαδικά τις 150.
«Το ΥΠΑΙΘΑ ευνόησε τις συνθήκες δυσλειτουργίας του σχολείου και επιπλέον ενθαρρύνει τον κοινωνικό κανιβαλισμό ενάντια στους εκπαιδευτικούς. Είναι...
Το υπουργείο "κερνάει" πειθαρχικά: Οι διώξεις για συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή ξεπερνούν πανελλαδικά τις 150.
ekpaideytikos
«Και τι ανάγκη έχετε εσείς, τρεις μήνες το χρόνο καθόσαστε, βάλε και τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, ζωάρα κάνετε».
Τι πραγματικά σημαίνει το να είσαι δάσκαλος!
«Και τι ανάγκη έχετε εσείς, τρεις μήνες το χρόνο καθόσαστε, βάλε και τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, ζωάρα κάνετε».
σχολειο
κ. Διευθυντά της Εκπαίδευσης οι Δάσκαλοι σιωπούν όταν τα παιδιά κοιμούνται όχι όταν τα σκοτώνουν!
Ας μας πει ο κ. Διευθυντής Εκπαίδευσης που είναι και δάσκαλος γιατί οι δάσκαλοι πρέπει να σιωπούν όταν τα παιδιά πεθαίνουν;
κ. Διευθυντά της Εκπαίδευσης οι Δάσκαλοι σιωπούν όταν τα παιδιά κοιμούνται όχι όταν τα σκοτώνουν!