3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
Αρνήθηκε τον διαχωρισμό της τάξης 24 μαθητών σε δύο μικρότερα τμήματα – Είπε ότι θα εγκρίνει την τοποθέτηση δεύτερης Παράλληλης Στήριξης αλλά όχι άμεσα

Από 24 μαθητές αποτελείται η Α’ τάξη του 3ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου, αρκετοί από τους οποίους χρειάζονται αυξημένη εκπαιδευτική υποστήριξη για διαφορετικούς λόγους ο καθένας. Διαθέτει μόνο μία δασκάλα παράλληλης στήριξης, με αποτέλεσμα οι ανάγκες των παιδιών να μην καλύπτονται επαρκώς, ενώ η διδασκαλία δυσχεραίνεται για όλους, όπως αναφέρουν οι γονείς των μαθητών σε ανακοίνωσή τους.

«Η πολυπληθής σύνθεση της τάξης διαταράσσει την ομαλή επικοινωνία μεταξύ τους, με αποτέλεσμα αρκετές φορές να οδηγούνται σε συγκρούσεις, με τα ανάλογα αποτελέσματα. Επιπλέον, τόσο η αίθουσα που γίνεται το μάθημα, όσο και το εργαστήριο πληροφορικής που γίνεται το μάθημα της πληροφορικής, δεν πληρούν την αναλογία ασφάλειας μαθητή ανά τ.μ.» τονίζουν.

Πάντως, ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Ιωάννης Κάππος ενημέρωσε τους γονείς ότι θα εγκρίνει την τοποθέτηση δεύτερης Παράλληλης Στήριξης, αλλά όχι άμεσα. Επίσης, αρνήθηκε το αίτημα των γονέων για διαχωρισμό της τάξης σε δύο μικρότερα τμήματα.

Οι γονείς χαρακτηρίζουν «προκλητική» τη στάση του κ. Κάππου, καθώς «εφαρμόζει στην πράξη την πολιτική των συγχωνεύσεων».

Η ανακοίνωση των Γονέων της 1ης Τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου

Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024, γονείς της 1ης τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου βρεθήκαμε ξανά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Αθηνών, διεκδικώντας άμεσες λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η τάξη των παιδιών μας. Στην κινητοποίηση συμμετείχαν και γονείς από άλλα σχολεία του Περιστερίου και του Χαϊδαρίου, καθώς και εκπρόσωποι των αντίστοιχων ενώσεων συλλόγων γονέων.

Το πρόβλημά μας:

Η τάξη της 1ης Δημοτικού αποτελείται από 24 μαθητές, αρκετοί από τους οποίους χρειάζονται αυξημένη εκπαιδευτική υποστήριξη για διαφορετικούς λόγους ο καθένας. Διαθέτει μόνο μία δασκάλα παράλληλης στήριξης, με αποτέλεσμα οι ανάγκες των παιδιών να μην καλύπτονται επαρκώς, ενώ η διδασκαλία δυσχεραίνεται για όλους. Η πολυπληθής σύνθεση της τάξης διαταράσσει την ομαλή επικοινωνία μεταξύ τους, με αποτέλεσμα αρκετές φορές να οδηγούνται σε συγκρούσεις, με τα ανάλογα αποτελέσματα. Επιπλέον, τόσο η αίθουσα που γίνεται το μάθημα, όσο και το εργαστήριο πληροφορικής που γίνεται το μάθημα της πληροφορικής, δεν πληρούν την αναλογία ασφάλειας μαθητή ανά τμ.

Τι ζητάμε:

Ασφαλείς και αξιοπρεπείς συνθήκες μάθησης για τα παιδιά μας!

Απαιτούμε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ' Αθήνας:

  1. Την άμεση τοποθέτηση δεύτερης δασκάλας παράλληλης στήριξης για την καλύτερη κάλυψη των αναγκών των μαθητών.
  2. Το διαχωρισμό της τάξης σε δύο τμήματα με την προσθήκη επιπλέον εκπαιδευτικού, για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή του μαθήματος.

Τι συνέβη στη συνάντηση στην Πρωτοβάθμια:

Στη διάρκεια της συνάντησης, ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Ιωάννης Κάππος, παρά τις επανειλημμένες πιέσεις και τις ερωτήσεις μας, αρνήθηκε να αναλάβει ουσιαστική δράση. Ειδικότερα:

  • Μας ενημέρωσε ότι θα εγκρίνει την τοποθέτηση δεύτερης παράλληλης στήριξης, αλλά αυτό δεν θα πραγματοποιηθεί άμεσα, καθώς η διαδικασία θα ξεκινήσει εκ νέου με τις επόμενες διαθέσιμες τοποθετήσεις.
  • Στο αίτημά μας για διαχωρισμό της τάξης σε δύο μικρότερα τμήματα, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια και την εκπαιδευτική πρόοδο των παιδιών, η απάντηση ήταν αρνητική, χωρίς να προσφέρει καμία εναλλακτική.
  • Όταν ρωτήθηκε με ποια εκπαιδευτικά κριτήρια βασίζεται η απόφαση αυτή, απέφυγε να δώσει συγκεκριμένες απαντήσεις και μας παρέπεμψε σε μελλοντική γραπτή απάντηση στο σχολείο μας.

Συμπεράσματα:

Αξίζει να σημειωθεί πως η προκλητική στάση του κ. Κάππου δεν αποτελεί προσωπική του επιλογή, αλλά προφανώς εφαρμόζει στην πράξη την πολιτική των συγχωνεύσεων. Μάλιστα, ακόμη κι όταν του ζητήσαμε να δώσει θετική γνωμοδότηση και να την προωθήσει στη Διεύθυνση Περιφέρειας, ώστε να μεταβιβαστεί η ευθύνη στους ανωτέρους του, αρνήθηκε κατηγορηματικά.

Είναι πλέον προφανές ότι η κατάσταση δεν περιορίζεται στο δικό μας σχολείο, καθώς οι γονείς και εκπαιδευτικοί από άλλα σχολεία των δυτικών προαστίων μετέφεραν εικόνες αντίστοιχων προβλημάτων που προκάλεσαν οι πρόσφατες συγχωνεύσεις, καθιστώντας την ομαλή και ασφαλή λειτουργία των σχολικών τάξεων αδύνατη.

Τα παρατάμε ή συνεχίζουμε;

Ως γονείς, είμαστε αποφασισμένοι να μην εγκαταλείψουμε τον αγώνα. Ζητάμε από τη Διεύθυνση Περιφέρειας και τους αρμόδιους φορείς να δώσουν επιτέλους άμεσες λύσεις. Θέλουμε τα παιδιά μας να έχουν την εκπαίδευση που δικαιούνται σε συνθήκες που προάγουν την ασφάλεια και την ανάπτυξή τους. Διεκδικούμε και θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε τα αυτονόητα μέχρι να εισακουστούμε.

Έχουμε ανάγκη τη στήριξη όλων των γονιών και όλων των κατοίκων της πόλης και των γειτονιών μας!

Γονείς της 1ης τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου

Ανακοίνωση γονέων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

polixrwma stilo
ΣΕΠΕ Κυκλάδων: Το ΥΠΑΙΘΑ αδιαφορεί για τα ουσιαστικά προβλήματα των σχολείων
Εκπαιδευτικοί Κυκλάδων καταγγέλλουν την αδιαφορία του υπουργείου - «Αναλαμβάνει ευθύνες ή συνεχίζει την πολιτική καταστολής;»
ΣΕΠΕ Κυκλάδων: Το ΥΠΑΙΘΑ αδιαφορεί για τα ουσιαστικά προβλήματα των σχολείων
ekpaideusi-sxoleia-mathites
«Με υπερωρίες και μετακινήσεις εξοντώνουν κυβέρνηση, υπουργείο και ΔΔΕ τους εκπαιδευτικούς!»
Η συνεχιζόμενη έλλειψη εκπαιδευτικών και οι υποχρεωτικές υπερωρίες διαταράσσουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων και επιβαρύνουν τους δασκάλους.
«Με υπερωρίες και μετακινήσεις εξοντώνουν κυβέρνηση, υπουργείο και ΔΔΕ τους εκπαιδευτικούς!»
ekpaideytikoi
ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας: 4 μήνες από το άνοιγμα των σχολείων και υπάρχουν ακόμα κενά και στο βάθος υποχρεωτικές υπερωρίες
Η ανάθεση και άλλων καθηκόντων, αλλά και άλλων διδακτικών αντικειμένων σε εκπαιδευτικούς, που ήδη έχουν επιβαρυνθεί με περισσότερες εξωδιδακτικές...
ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας: 4 μήνες από το άνοιγμα των σχολείων και υπάρχουν ακόμα κενά και στο βάθος υποχρεωτικές υπερωρίες
sxoleia
Ζάκυνθος: «Πάνω από 11.000 οι χαμένες διδακτικές ώρες στα σχολεία του νησιού»
«Οι πραγματικές ανάγκες των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των σχολείων βρίσκονται εκτός του ενδιαφέροντος της κυβέρνησης»
Ζάκυνθος: «Πάνω από 11.000 οι χαμένες διδακτικές ώρες στα σχολεία του νησιού»