daskala
Παρότι η κατάθεση εγγράφων στο πρωτόκολλο είναι δικαίωμα του εκπαιδευτικού και η σχολική μονάδα, όπως και κάθε δημόσια υπηρεσία, είναι υποχρεωμένη να τα δεχτεί χωρίς να πέφτει λόγος σε κανέναν τι, γιατί και από ποιον υπογράφεται...

Ολοένα και πιο ευρηματικοί στις ...αυθαιρεσίες γίνονται ορισμένοι διευθυντές εκπαίδευσης, που ανέλαβαν αυτοβούλως ρόλο «βασιλικότερο του βασιλέως» προσπαθώντας να περάσουν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με κάθε τρόπο, ακόμα και αθέμιτο...

Οπως καταγγέλουν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης, η διευθύντρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανατολικής Θεσσαλονίκης Ζ. Βαζούρα, εξέφρασε ...απαίτηση να μη γίνονται δεκτές από το πρωτόκολλο των σχολικών μονάδων οι συλλογικές δηλώσεις συμμετοχής στην απεργία-αποχή είτε αυτές είναι της ΑΔΕΔΥ είτε των ΕΛΜΕ!

Ομως, λένε οι Παρεμβάσεις, η κατάθεση εγγράφων στο πρωτόκολλο είναι δικαίωμα του εκπαιδευτικού και κάθε πολίτη και η σχολική μονάδα, όπως και κάθε δημόσια υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να τα δεχτεί, χωρίς να πέφτει λόγος σε κανέναν τι, γιατί και από ποιον υπογράφεται. Το νομικό πλαίσιο δεν αφήνει περιθώρια για αυθαίρετες ερμηνείες. Ιδού:

φεκ

«Η συγκεκριμένη μεθόδευση δείχνει για άλλη μια φορά ότι η αξιολόγηση πάει χέρι-χέρι με την αυταρχική επιβολή, τη διοικητική αυθαιρεσία και την προσπάθεια να εγκατασταθεί ο φόβος μέσα στα σχολεία.», τονίζουν οι Παρεμβάσεις

Αναλυτικά η ανακοίνωση των Παρεμβάσεων Θεσσαλονίκης

Με μια νέα αυταρχική επίθεση στα κατοχυρωμένα δικαιώματα των εκπαιδευτικών, η διευθύντρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανατολικής Θεσσαλονίκης Ζ. Βαζούρα, επιχειρεί να αποτρέψει τη συμμετοχή του κλάδου στην απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση.

Στις απειλές, την απαξιωτική στάση απέναντι στους συναδέλφους και τις ΕΛΜΕ, τις διώξεις και τα άλλα κρούσματα αυταρχικής συμπεριφοράς, ήρθε να προστεθεί η απαίτηση να μη γίνονται δεκτές από το πρωτόκολλο των σχολικών μονάδων οι συλλογικές δηλώσεις συμμετοχής στην απεργία-αποχή είτε αυτές είναι της ΑΔΕΔΥ είτε των ΕΛΜΕ. Μάλιστα όπως έχει γίνει γνωστό «προειδοποιήθηκαν» σχετικά οι διευθυντές των σχολείων, προφορικά πάντα.

Η κατάθεση εγγράφων στο πρωτόκολλο είναι δικαίωμα του εκπαιδευτικού και κάθε πολίτη και η σχολική μονάδα, όπως και κάθε δημόσια υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να τα δεχτεί, χωρίς να πέφτει λόγος σε κανέναν τι, γιατί και από ποιον υπογράφεται. Το νομικό πλαίσιο δεν αφήνει περιθώρια για αυθαίρετες ερμηνείες. Πολύ συγκεκριμένα ο σχετικός νόμος Νόμος 2690/1999 - ΦΕΚ 45 A’/1999 αναφέρει για το θέμα:  

Κάθε έγγραφο που περιέρχεται στην υπηρεσία με οποιονδήποτε τρόπο, καταχωρίζεται αυθημερόν στο βιβλίο εισερχομένων, κατ` αύξοντα αριθμό, με χαρακτηρισμό και μνεία του θέματος στο οποίο αναφέρεται και του αριθμού των στοιχείων που το συνοδεύουν. Στο ίδιο βαθμό αναγράφονται επίσης το όργανο προς το οποίο το έγγραφο απευθύνεται, καθώς και η ημερομηνία εισόδου του. Η υπηρεσία οφείλει να χορηγεί βεβαίωση καταχώρισης του εγγράφου με όλα τα παραπάνω στοιχεία.

Όλα τα υπόλοιπα που διακινούνται περί κινδύνων πλαστογραφίας, ατομικού χαρακτήρα της δήλωσης που με ένα άλμα στη σκέψη εξοιμοιώνονται με …δικαστική προσφυγή, «ακύρωσης» αριθμού πρωτοκόλλου και άλλα ευφάνταστα, είναι απλά τεχνάσματα για να αποτρέψουν τη συλλογική έκφραση των συναδέλφων και να τους απομονώσουν. Η συμμετοχή όμως στην απεργία-αποχή είναι μια κατεξοχήν συλλογική στάση, καθώς συντασσόμαστε με τα σωματεία μας για να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο και τον εκπαιδευτικό, τα δικαιώματα και τις δημοκρατικές ελευθερίες.

Η συγκεκριμένη μεθόδευση δείχνει για άλλη μια φορά ότι η αξιολόγηση πάει χέρι-χέρι με την αυταρχική επιβολή, τη διοικητική αυθαιρεσία και την προσπάθεια να εγκατασταθεί ο φόβος μέσα στα σχολεία. Μια διαδικασία που βασίζεται σήμερα στην αυθαίρετη και υποκειμενική βούληση του αξιολογητή και αύριο -αν η κυβέρνηση καταφέρει να την περάσει- στις επιδόσεις των μαθητών που η αντιεκπαιδευτική πολιτική καθηλώνει. Η αξιολόγηση είναι προϋπόθεση για να επιβληθεί το κατηγοριοποιημένο σχολείο των διακρίσεων και των ταξικών φραγμών που αγνοεί τις ανάγκες των μαθητών, διαιρεί τους εκπαιδευτικούς, συνθλίβει την παιδαγωγική ελευθερία και τα δικαιώματα. Αποδεικνύεται και με αυτό το γεγονός ο αντιεκπαιδευτικός χαρακτήρας και η απειλή που συνιστά για ένα σχολείο κοντά στις κοινωνικές ανάγκες.

Καταγγέλλουμε τις μεθοδεύσεις της ΔΔΕ ανατολικής Θεσσαλονίκης και καλούμε τις ΕΛΜΕ, την ΟΛΜΕ και την ΑΔΕΔΥ να αναλάβουν άμεσα τις αναγκαίες πρωτοβουλίες, συνδικαλιστικές, νομικές κ.ά., ενάντια στα εμπόδια που υψώνει η διευθύντρια στην άσκηση των δικαιωμάτων των συναδέλφων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κυριάκος Πιερρακάκης
Κ. Πιερρακάκης: Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Ελβετίας Μάξιμο στο Ινστιτούτο Ορθόδοξης Θεολογίας
«Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού θα στηρίξει κάθε βήμα ακαδημαϊκής αριστείας αυτού του μοναδικού κέντρου»
Κ. Πιερρακάκης: Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Ελβετίας Μάξιμο στο Ινστιτούτο Ορθόδοξης Θεολογίας
panelladikes-sxoleia-taksi
Δημοτικό σχολείο στη Θεσσαλονίκη: Μέσα στο Δεκέμβρη κάνουν μάθημα χωρίς ρεύμα και θέρμανση
Χωρίς ρεύμα Δημοτικό σχολείο της Θεσσαλονίκης - Άφησαν τους μαθητές μες το κρύο χωρίς θέρμανση
Δημοτικό σχολείο στη Θεσσαλονίκη: Μέσα στο Δεκέμβρη κάνουν μάθημα χωρίς ρεύμα και θέρμανση