sxoleia
Είναι αρκετοί οι γονείς που δεν αντιλαμβάνονται τον σκοπό των παιδαγωγικών μέτρων και επιχειρούν να στοχοποιήσουν τους εκπαιδευτικούς, ακόμα και ολόκληρο το Σύλλογο Διδασκόντων, που τα αποφασίζουν

Ιστορίες καθημερινής τρέλας που συμβαίνουν στα σχολεία, με άγριες εντάσεις μεταξύ γονέων που δεν αποδέχονται «τιμωρίες» στα παιδιά τους και εκπαιδευτικών,  οι οποίες μάλιστα έχουν πολλαπλασιαστεί  εφέτος λόγω των νέων παιδαγωγικών μέτρων που θέσπισε το Υπουργέιο Παιδείας, περιγράφει με επιστολή της στο alfavita.gr Διευθύντρια Γενικού Λυκείου της Διεύθυνσης Πειραιά. 

Στο σχολείο αυτό -που βέβαια δεν είναι το μόνο- γίνονται «πράγματα και θαύματα» σχεδόν κάθε φορά που επιβάλλονται παιδαγωγικά μέτρα σε μαθητές, καθώς είναι αρκετοί οι γονείς που δεν αντιλαμβάνονται τον σκοπό των μέτρων και επιχειρούν να στοχοποιήσουν τους εκπαιδευτικούς, ακόμα και ολόκληρο το Σύλλογο Διδασκόντων, που τα αποφασίζουν. Δυστυχώς ορισμένες φορές οι αντιδράσεις των γονιών είναι βίαιες λεκτικά -και καποιες φορές επιθετικές-με αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί να επικοινωνούν με την αστυνομία ή να σκέφτονται να υποβάλουν μηνύσεις... Η διήγηση της Διευθύντριας είναι ενδεικτική.

Η διήγηση της Διευθύντριας

Περιστατικό 1.

Ομάδα μαθητών κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής επίσκεψης βρήκε πολύ διασκεδαστικό να σταματήσει τις κυλιόμενες σκάλες. Ο σύλλογος αποφάσισε να τους αποκλείσει από κάθε είδους δραστηριότητες κ.λπ. Καλέσαμε ως διεύθυνση γονείς των μαθητών για να την ενημερώσουμε και για άλλα θέματα και αφού κάναμε μεγάλο αγώνα να τους δώσουμε να καταλάβουν ότι η συμπεριφορά του παιδιού τους μας εξέθετε σε κίνδυνο. Σήμερα μητέρα μαθητή που αποκλείστηκε με πήρε τηλέφωνο θυμωμένη λέγοντας το γνωστό ότι έχω βάλει στο μάτι το παιδί της και αν δεν του επιτρέψουμε να πάει πενθήμερη δεν ξέρει τι θα κάνει! Της απάντησα να μου κάνει αναφορά στη δευτεροβάθμια, να φέρω όλα τα ποινολόγια για το παιδί της και να πάω εισαγγελέα γιατί αυτό που έγινε με τις κυλιόμενες είναι ποινικό. Το τηλεφώνημα έληξε άδοξα για την μητέρα!!!!

Περιστατικό 2 και 3. (τι προηγήθηκε)

Κάποιοι έκαναν ζημιά στο σύστημα πυρανίχνευσης (που δεν έχει ολοκληρωθεί) και επειδή βρέθηκε το μπουτόν συναγερμού σπασμένο, έγινε σύλλογος καθηγητών και ζητήθηκε από τα προεδρεία των εμπλεκόμενων τμημάτων που βρίσκονταν εκείνη την ώρα στον όροφο να συζητήσουμε το περιστατικο. Οι δικαιολογίες των μαθητώνη ήταν αστείες, λέγοντας ότι το έκαναν παιδιά από το 5ο (!). Επειδή ο σύλλογος δεν ανεχόταν αυτού του είδους την κοροϊδία οι τόνοι ανέβηκαν, γίνανε παρατηρήσεις στους μαθητές (που είχαν έρθει και με αέρα τσαμπουκά) με αποτέλεσμα δύο μαθητές  να μιλήσουν με άσχημους χαρακτηρισμούς για τους καθηγητές τους, να απαξιώσουν τη διαδικασία φεύγοντας με φωνές και να χτυπάνε τις πόρτες, με αποτέλεσμα ο σύλλογος να αποφασίσει τη χρήση των ανάλογων παιδαγωγικών μέτρων (μία και δύο μέρες αντίστοιχα για τους δύο μαθητές).

Περιστατικό 2.

Εμφανίστηκε σήμερα η μητέρα του μαθητή που πήρε την μία μέρα αποβολή ζητώντας να μιλήσει μαζί μου γιατί χαρακτηρίζουμε τάχα μου το παιδί της και άλλες τέτοιες αστειότητες. Της τόνισα ότι δεν θα απολογούμαι για την απόφαση του συλλόγου και να μιλήσει στο σύλλογο και στους καθηγητές και ότι εκείνη τη στιγμή με διακόπτει από το μάθημα. Αφού μου φέρθηκε απαξιωτικά και ειρωνικά κάλεσα την άμεσο δράση. Η απάντησή της ήταν να βγει στο διάδρομο και να με αποκαλέσει ηλίθια μπροστά σε όλους του συναδέλφους και τους μαθητές. Όταν κλήθηκε η άμεση δράση η μητέρα είχε ήδη τραπεί σε φυγή!!!! Οι αστυνομικοί με παρότρυναν να κάνω μήνυση για εξύβριση.

Περιστατικό 3

Ενώ ενημέρωνα τους συναδέλφους για το περιστατικό 2, προσήλθαν οι γονείς του μαθητή και ζήτησαν να μου μιλήσουν. Ο Σύλλογος από χθες εξέφρασε την άποψη ότι οι συγκεκριμένοι γονείς πρέπει να μιλήσουν στο σύλλογο γιατί η συμπεριφορά και των δύο παιδιών δημιουργεί προβλήματα στο σχολείο . Προσήλθαν οι γονείς και ο πατέρας μπήκε με τσαμπουκά ρωτώντας "πού είναι το παιδί του". Απαντήσαμε ότι το παιδί έχει αποβλήθεί και ως εκ τούτου δεν μπορεί να είναι στο σχολείο. Δήλωσαν ότι δεν τους είχα ενημερώσει αλλά για κακή τους τύχη τους είχα στείλει mail, το οποίο και τους εκτύπωσα. Ο πατέρας κινήθηκε απειλητικά απέναντι στο σύλλογο φωνάζοντας με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να καλέσω ξανά την άμεση δράση. Στην προσπάθειά μου να πάω στο γραφείο κινήθηκε απειλητικά εναντίον μου με κίνδυνο να με χτυπήσει. Μια συνάδελφος έκλεισε την πόρτα σπρώχνοντάς με να φύγω και παρολίγον να φάει αυτή ξύλο, καθώς ο εκτός εαυτού πατέρας κινήθηκε και εναντίον της! Πριν καταφθάσει η άμεση δράση οι γονείς πήγαν στη ΔΔΕ Πειραιά (έλαβα γνώση από το γραφείο του Δ/ντη της ΔΔΕ Πειραιά), είχα ήδη ειδοποιήσει τα εκπαιδευτικά για τη στάση του γονέα και έστειλα και sms στον προἱστάμενο εκπαιδευτικών θεμάτων Η  άμεση δράση κατέγραψε το περιστατικό και αυτό μεταξύ μας το βρίσκω δύσκολο να μην προχωρήσει σε μήνυση!!!!

Αυτή είναι η καθημερινότητα στο σχολείο, κάθε φορά που οι μαθητές παίρνουν οποιοδήποτε παιδαγωγικό μέτρο. Το Σεπτέμβρη δώσαμε μάχη σώμα με σώμα (κυριολεκτικά) για το κινητό με τους γονείς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 12/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

koutouzis manolis
Το μήνυμα του Πρύτανη του ΕΑΠ: "Επιστροφή στην κανονικότητα"
«Καταφέραμε να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία μια κρίση που θα μπορούσε να έχει πολύ δυσμενή εξέλιξη. Είναι στο χέρι μας αυτή την κρίση να την...
Το μήνυμα του Πρύτανη του ΕΑΠ: "Επιστροφή στην κανονικότητα"