Ύστερα από πάνω από επιτυχημένους 12 κύκλους το ΕΛΜΕΠΑ (Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο) ανακοινώνει νέο κύκλο στις 25 Νοεμβρίου για ένα από τα κορυφαία μοριοδοτούμενα εξ αποστάσεως προγράμματα στην Ειδική Αγωγή με κέντρο βάρους στις μαθησιακές δυσκολίες, την ΔΕΠΥ, την χαρισματικότητα και τις πρακτικές συμπερίληψης.
2.000 νέοι εκπαιδευτικοί αναμένεται να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα
Οι νέοι απόφοιτοι των παιδαγωγικών τμημάτων και καθηγητικών σχολών έχουν μεγάλη έκπτωση στα δίδακτρα της ετήσιας μοριοδοτούμενης εξειδίκευσης της οποίας το Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό είναι πλήρως αναγνωρισμένο από το ΑΣΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας εντάσσοντας τους επιμορφούμενους στους πίνακες της Ειδικής Αγωγής
Δείτε τις ενότητες τις ώρες της ασύγχρονες εκπαίδευσης και τις πιστωτικές μονάδες του μοριοδοτούμενου προγράμματος
1. Εισαγωγή στην Ε.Α.Ε. | 30 ώρες | 1,2 |
2. Οργάνωση και Λειτουργία | 30 ώρες | 1,2 |
3. Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες | 30 ώρες | 1,2 |
4. Συμβουλευτική Γονέων και Εκπαιδευτικών | 30 ώρες | 1,2 |
5. Κοινωνική Ένταξη | 20 ώρες | 0,8 |
6. Νοητική Αναπηρία | 20 ώρες | 0,8 |
7. Κινητικές και Αισθητηριακές Αναπηρίες | 20 ώρες | 0,8 |
8. ΔΕΠ-Υ | 20 ώρες | 0,8 |
9. Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες | 30 ώρες | 1,2 |
10. Αυτισμός | 20 ώρες | 0,8 |
11. Χαρισματικότητα | 20 ώρες | 0,8 |
12. Πρακτικές Συμπερίληψης | 30 ώρες | 1,2 |
13. Νέες Τεχνολογίες | 20 ώρες | 0,8 |
14. Ψυχοκινητική Αγωγή | 30 ώρες | 1,2 |
15. Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση | 30 ώρες | 1,2 |
16. Αισθητηριακή Ολοκλήρωση | 20 ώρες | 0,8 |
Πρώτο Μέρος: Εννοιολογικό και Θεσμικό Πλαίσιο της Ε.Α.Ε.
Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζεται το βασικό θεσμικό πλαίσιο της Ε.Α.Ε., εστιάζοντας στη δομή και τους στόχους της. Γίνεται ιστορική αναδρομή για την εξέλιξη της Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα και διεθνώς, ενώ παράλληλα αναλύονται οι πολιτικές που διέπουν τη λειτουργία της. Ο σκοπός είναι να κατανοήσουν οι επιμορφούμενοι πώς διαμορφώνεται το πλαίσιο για τη στήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Ε.Ε.Α.) και πώς εφαρμόζεται στην πράξη.
Δεύτερο Μέρος: Εκπαίδευση Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες
Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στην εκπαίδευση μαθητών με συγκεκριμένες κατηγορίες αναγκών, όπως:
- Αυτισμός: Χαρακτηριστικά, εκπαιδευτικές στρατηγικές και τεχνικές προσαρμοσμένες στις ανάγκες των μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.
- Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ): Εντοπισμός, κατανόηση και διαχείριση των συμπτωμάτων με κατάλληλες διδακτικές προσεγγίσεις.
- Αισθητηριακές και Κινητικές Αναπηρίες: Ειδικά προγράμματα για μαθητές με προβλήματα όρασης, ακοής ή κινητικά προβλήματα.
- Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις για μαθητές με δυσλεξία, δυσορθογραφία, δυσαριθμησία κ.ά.
- Χαρισματικότητα: Αναγνώριση και προσαρμογή της διδασκαλίας για μαθητές με ιδιαίτερα ταλέντα ή ικανότητες.
Τρίτο Μέρος: Ειδικά Θέματα Εκπαίδευσης
Το τελευταίο μέρος εστιάζει σε θεμελιώδεις πτυχές που σχετίζονται με τη βελτίωση της εκπαιδευτικής εμπειρίας, όπως:
- Πρακτικές Συμπερίληψης: Δημιουργία ενός περιβάλλοντος που αγκαλιάζει όλους τους μαθητές.
- Χρήση Τεχνολογιών στην Ε.Α.Ε.: Εφαρμογή σύγχρονων εργαλείων για τη διευκόλυνση της μάθησης.
- Θεωρία Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης: Παροχή θεραπευτικής υποστήριξης σε μαθητές με διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας.
- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Μαθητών με Ε.Ε.Α.: Σπάσιμο των στερεοτύπων και ενημέρωση για την έκφραση της σεξουαλικότητας των μαθητών με Ε.Ε.Α.
Το πρόγραμμα ξεκινάει 25 Νοεμβρίου - Εκδηλώσεις ενδιαφέροντος γίνονται εδώ
Αυτό είναι το Πιστοποιητικό που αναγνωρίζεται από το ΑΣΕΠ και έχουν λάβει χιλιάδες νέοι εκπαιδευτικοί