ΥΠΑΙΘ
INTIME NEWS/ΜΠΑΜΠΟΥΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
«Ζητάμε την αναγνώριση και τυπικά με κάποιον τρόπο της εκπαίδευσης που έχουν τα παιδιά μας στις κατευθύνσεις του καλλιτεχνικού σχολείου»

Επιστολή στο υπουργείο Παιδείας έστειλαν οι γονείς των μαθητών του Καλλιτεχνικού Σχολείου Κερατσινίου – Δραπετσώνας, στην οποία τονίζουν ότι θα πρέπει να αξιολογηθεί και η αντιμετώπιση των αποφοίτων των κατευθύνσεων των Καλλιτεχνικών Σχολείων στο υπό διαμόρφωση νομοσχέδιο για την δημιουργία του Πανεπιστήμιου Παραστατικών Τεχνών. 

«Για εμάς στα καλλιτεχνικά σχολεία, που κάθε χρόνο έχουμε την καθυστερημένη πρόσληψη των καθηγητών χορού και κινηματογράφου είναι ένα θέμα ζωτικής σημασίας. Πιστεύουμε ότι με την ίδρυση Πανεπιστήμιου Παραστατικών Τεχνών θα οδηγήσει και στην δημιουργία κλάδου ΠΕ με ότι θετικό αυτό συνεπάγεται» επισημαίνουν στην επιστολή τους, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr.

«Σαν σύλλογος γονέων και σαν εκπαιδευτική κοινότητα ζητάμε την αναγνώριση και τυπικά με κάποιον τρόπο της εκπαίδευσης που έχουν τα παιδιά μας στις κατευθύνσεις του καλλιτεχνικού σχολείου και αυτό να λαμβάνεται (ίσως με κάποια πριμοδότηση) στις εξετάσεις τόσο για το νέο Πανεπιστήμιο που θα δημιουργηθεί όσο και για τις σχετικές σχολές (Σχολή Καλών Τεχνών, ΤΕΙ κλπ.)» προσθέτουν.

Η επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Καλλιτεχνικού Σχολείου Κερατσινίου - Δραπετσώνας

«6 χρόνια σπουδών χωρίς αντίκρισμα» 

Τα Καλλιτεχνικά Σχολεία ιδρύθηκαν με το Νόμο 3194/2003, ΦΕΚ 267/τ.Α/ 20- 11-2003 και περιλαμβάνουν σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 107922/Γ7/3-10-2003,ΦΕΚ 1497/τ.Β/10-10-2003, τις κατευθύνσεις: α) Εικαστικών Τεχνών, β) Θεάτρου-Κινηματογράφου και γ) Χορού. 

Σκοπός των Καλλιτεχνικών Σχολείων είναι η εξοικείωση, η προετοιμασία, η ενθάρρυνση και η υποστήριξη του ενδιαφέροντος των μαθητών για τις τέχνες καθώς και η καλλιέργεια και η εκπαίδευση των δεξιοτήτων τους. Οι μαθητές εμβαθύνουν στην κατεύθυνση που επιθυμούν να ακολουθήσουν: Θεάτρου, Κινηματογράφου, Χορού (Κλασικού και Σύγχρονου) και Καλών Τεχνών.

Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιεύματα εξαγγέλθηκε η δημιουργία της Ανώτατης Σχολής Παραστατικών Τεχνών όπου σε αυτή θα ενταχθούν οι σχολές του Εθνικού Θεάτρου, της Λυρικής Σκηνής, του Κρατικού Θέατρου Βορείου Ελλάδος, του Ωδείου Θεσσαλονίκης και μαζί η Κρατική Σχολή Ορχηστρικής Τέχνης ενώ ταυτόχρονα όλες οι ιδιωτικές σχολές θεάτρου μουσικής και χορού που λειτουργούν σήμερα ως επιχειρήσεις θα τεθούν υπό την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας.

Ένα πάγιο αίτημα του καλλιτεχνικού χώρου, και των καλλιτεχνικών σχολείων δηλαδή, η δημιουργία πανεπιστημίου δείχνει να υλοποιείται.

Για εμάς στα καλλιτεχνικά σχολεία, που κάθε χρόνο έχουμε την καθυστερημένη πρόσληψη των καθηγητών χορού και κινηματογράφου είναι ένα θέμα ζωτικής σημασίας. Πιστεύουμε ότι με την ίδρυση Πανεπιστήμιου Παραστατικών Τεχνών θα οδηγήσει και στην δημιουργία κλάδου ΠΕ με ότι θετικό αυτό συνεπάγεται .

Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω θα πρέπει να αξιολογηθεί και η αντιμετώπιση των αποφοίτων των κατευθύνσεων των Καλλιτεχνικών Σχολείων στο υπό διαμόρφωση νομοσχέδιο για την δημιουργία του Πανεπιστήμιου Παραστατικών Τεχνών. 

Στα καλλιτεχνικά σχολεία λειτουργούν όπως προαναφέραμε, τρεις καλλιτεχνικές κατευθύνσεις (χορού- θεάτρου και εικαστικών), με 6ετη εκπαίδευση παράλληλα με τα μαθήματα της Γενικής παιδείας.

Σαν σύλλογος γονέων και σαν εκπαιδευτική κοινότητα ζητάμε την αναγνώριση και τυπικά με κάποιον τρόπο της εκπαίδευσης που έχουν τα παιδιά μας στις κατευθύνσεις του καλλιτεχνικού σχολείου και αυτό να λαμβάνεται (ίσως με κάποια πριμοδότηση) στις εξετάσεις τόσο για το νέο Πανεπιστήμιο που θα δημιουργηθεί όσο και για τις σχετικές σχολές (Σχολή Καλών Τεχνών, ΤΕΙ κλπ.) και πιο συγκεκριμένα:

1. Αναθεώρηση της νομοθεσίας, θέσπιση σαφών επαγγελματικών δικαιωμάτων για τους αποφοίτους των καλλιτεχνικών σχολείων όπως γίνεται και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

2. Συνεργασία με ΑΕΙ που θα δημιουργεί γέφυρες μεταξύ σχολείων και Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

3. Επαγγελματική πιστοποίηση, θέσπιση εξετάσεων ή πρακτικής πιστοποίησης που να αναγνωρίζει δεξιότητες και να επιτρέπει επαγγελματική αποκατάσταση.

4. Ενίσχυση καλλιτεχνικών σχολείων, δημιουργία νέων και ξεχωριστή χρηματοδότηση.

5. Επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                   Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΠΕΝΕΤΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ                                     ΓΚΟΓΚΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis
Πιερρακάκης: Δύο νέα αθλητικά σχολεία θα λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβριο του 2026
Την έναρξη λειτουργίας δύο νέων αθλητικών σχολείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από τον Σεπτέμβριο 2026 προανήγγειλε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος...
Πιερρακάκης: Δύο νέα αθλητικά σχολεία θα λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβριο του 2026
praktiki_asksi_fotitites_alfavita.jpg
Αγανάκτηση φοιτητών του ΔΙΠΑΕ για την καθυστέρηση στην έναρξη της πρακτικής άσκησης
Την ώρα που η κυβέρνηση μοιράζει απλόχερα λεφτά σε πολεμικές συγκρούσεις δεξιά και αριστερά, δεν δίνει δεκάρα παραπάνω για τις ανάγκες της νεολαίας
Αγανάκτηση φοιτητών του ΔΙΠΑΕ για την καθυστέρηση στην έναρξη της πρακτικής άσκησης