Με σημερινή απόφαση του Κυριάκου Πιερρακάκη, συγκροτούνται στο Υπουργείο Παιδείας 5 διαφορετικές ομάδες εργαζομένων για τη σχεδίαση, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση των πληροφοριακών συστημάτων Α. e-εγγραφές, Β. e-doatap, Γ. GIS- based «Χωροταξικό», Δ. synsyn και Ε. formes του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Οι ομάδες θα λειτουργούν εντός ωραρίου εργασίας και στην περίπτωση που θα λειτουργούν εκτός ωραρίου, θα καταβάλλεται αμοιβή σύμφωνα με τις διατάξεις για υπερωριακή εργασία.
Αναλυτικά οι ομάδες:
Α. Ομάδα για τη σχεδίαση, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος «e-εγγραφές»
για τις εγγραφές, ανανεώσεις εγγραφών και μετεγγραφές μαθητών/-τριών σε ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2025-2026.
Περιγραφή του Πληροφοριακού Συστήματος «e-εγγραφές»
Το σύστημα αυτό αποτελείται από την G2C (Government to Citizens) εφαρμογή για την εγγραφή, ανανέωση εγγραφής και μετεγγραφής μαθητών/-τριών σε δημόσια ΓΕ.Λ., στα οποία περιλαμβάνονται και τα Πρότυπα, Πειραματικά, Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Διαπολιτισμικά Σχολεία και οι Λυκειακές Τάξεις (Λ.Τ.) Γυμνασίων., ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ., και τις G2G (Government to Government) εφαρμογές: α. για τη χωροταξική κατανομή των μαθητών/τριών από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΓΕ.Λ. και β. για την κατανομή σε ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. από την Κεντρική Υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.. Το αποτέλεσμα που προκύπτει αφορά στην έγκαιρη δημιουργία τμημάτων στις σχολικές μονάδες όλης της επικράτειας και κατ’ επέκταση στην πρόβλεψη των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό και των αναγκών σε βιβλία.
Αντικείμενο της Ομάδας
Το αντικείμενο της ομάδας περιλαμβάνει: τη σχεδίαση, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του ως άνω αναφερόμενου πληροφοριακού συστήματος, τη δημιουργία και διασύνδεση υπηρεσιών διαλειτουργικότητας με άλλα συστήματα, όπως το πληροφοριακό σύστημα myschool και τις υπηρεσίες ταυτοποίησης της Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ. μέσω TaxisNet, το τεστ αντοχής και αξιοπιστίας της εφαρμογής, την παρακολούθηση και έλεγχο καλής λειτουργίας των υπηρεσιών που παρέχει το πληροφοριακό σύστημα, τη δημιουργία και συντήρηση δοκιμαστικού περιβάλλοντος της εφαρμογής, την ενημέρωση του αποθετηρίου με τον κώδικα των εφαρμογών και τήρηση των διαφορετικών εκδόσεών τους, τη λήψη ασφαλών αντιγράφων των δεδομένων και επανάκτηση εφαρμογών, την αποσφαλμάτωση, την παρακολούθηση και τον έλεγχο της εφαρμογής σε δοκιμαστικό περιβάλλον, την επικαιροποίηση των οδηγών χρήσης, καθώς και τη συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Σπουδών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης.
Για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του έργου θα χρησιμοποιείται ευέλικτη μεθοδολογία που θα δίνει τη δυνατότητα στην ομάδα να προσαρμόζει κατάλληλα τη διαδικασία ανάπτυξης με τη συμμετοχή των υπεύθυνων προγραμματιστών και των βασικών χρηστών των εφαρμογών, σε συνδυασμό με τη χρήση συστήματος διαχείρισης εργασιών και συνεργατικών εργαλείων. Ως αποθετήριο του κώδικα για τη συνεργασία των μελών ορίζεται το https://git.minedu.gov.gr/interop- dept/e-eggrafes-group.
Ορισμός της Ομάδας
Τα μέλη της ομάδας, που θα λειτουργεί υπό τις οδηγίες του Τμήματος Β΄ Διαλειτουργικότητας, Ψηφιακής Σύγκλισης και Διοικητικής Υποστήριξης της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού, Προγραμματισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., είναι οι:
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο Γραφείο του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ως συντονίστρια της λειτουργίας της εφαρμογής και υπεύθυνη επεξεργασίας των προδιαγραφών και τροποποιήσεων της εφαρμογής, καθώς και της επικοινωνίας με τις αρμόδιες Διευθύνσεις του οικείου Υπουργείου, με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της επικράτειας.
ΚΑΤΣΑΟΥΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, αποσπασμένος εκπαιδευτικός στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, ως Τεχνικός Υπεύθυνος, μηχανικός λογισμικού, υπεύθυνος για την εφαρμογή και συγκεκριμένα: για την ψηφιακή σχεδίαση, ανάπτυξη και υλοποίηση της εφαρμογής, για τη διαχείριση της ομάδας των προγραμματιστών του έργου, τον συντονισμό λειτουργίας της εφαρμογής, για την επεξεργασία των προδιαγραφών και τροποποιήσεων της εφαρμογής.
ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, αποσπασμένος εκπαιδευτικός στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου, ως μέλος και αναλυτής/προγραμματιστής τόσο στο frontend όσο και στο backend της εφαρμογής.
ΔΑΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, ως μέλος και αναλύτρια/προγραμματίστρια της εφαρμογής τόσο στο frontend όσο και στο backend της εφαρμογής.
ΡΗΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, αποσπασμένος εκπαιδευτικός στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ως μέλος και διαχειριστής των εξυπηρετητών του συστήματος.
Β. Ομάδα για τη σχεδίαση, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος«e-doatap»
για την υποβολή αιτήσεων αναγνώρισης τίτλων προς τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.
Περιγραφή του Πληροφοριακού Συστήματος «e-doatap»
Το σύστημα αυτό αποτελείται από την G2C (Government to Citizens) εφαρμογή, η οποία παρέχει στους ενδιαφερόμενους πολίτες τη δυνατότητα υποβολής αίτησης αναγνώρισης τίτλου της αλλοδαπής μαζί με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά και δυνατότητα παρακολούθησης μέσω του συστήματος του σταδίου της διαδικασίας που βρίσκεται η αίτησή τους προκειμένου να λαμβάνουν σχόλια/ειδοποιήσεις άμεσα στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο για πιθανές περαιτέρω ενέργειες που απαιτούνται. Η διεκπεραίωση του φακέλου του πολίτη γίνεται ηλεκτρονικά σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αναγνώρισης τίτλου (δρομολόγησης, προέλεγχου, εισήγησης από ειδικό εισηγητή, εισήγησης από Ακαδημαϊκό σύμβουλο, έκδοσης απόφασης ισοτιμίας ή αντιστοιχίας, διοικητικός έλεγχος) αυτοματοποιώντας πλήρως τις εσωτερικές διαδικασίες του Οργανισμού με αποτέλεσμα να μειώνεται δραστικά ο χρόνος αναγνώρισης ενός πτυχίου αλλοδαπής.
Αντικείμενο της Ομάδας
Το αντικείμενο της ομάδας περιλαμβάνει: τη σχεδίαση, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του ως άνω αναφερόμενου πληροφοριακού συστήματος, την ανάπτυξη υπηρεσιών διαλειτουργικότητας με συστήματα όπως: οι υπηρεσίες ταυτοποίησης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.) μέσω TaxisNet, το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο του Διεπιστημονικού Οργανισμού Αναγνώρισης Τίτλων της Αλλοδαπής (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.), το σύστημα «e- diplomas» που περιλαμβάνει τη βεβαίωση κτήσης των πτυχίων που απονέμουν τα ελληνικά ακαδημαϊκά ιδρύματα και τον έλεγχο γνησιότητας αυτών, τον προσδιορισμό των απαραίτητων προδιαγραφών και τροποποιήσεων που απαιτούνται ενόψει της ψηφιοποίησης του συνόλου του αρχείου του οργανισμού και την ανάπτυξη των κατάλληλων προγραμματιστικών διεπαφών με το Σύστημα Διαχείρισης Εγγράφων (Document Management System), τον σχεδιασμό, ανάλυση και υλοποίηση της διαδικασίας επανεξέτασης αιτήσεων αναγνώρισης τίτλων της αλλοδαπής, το τεστ αξιοπιστίας και αντοχής της εφαρμογής, τη λήψη αντιγράφων ασφαλείας της Βάσης Δεδομένων, την επικοινωνία με την/τον υπεύθυνη/ο προστασίας δεδομένων του Οργανισμού (DPO), την υποστήριξη χρηστών, την παρακολούθηση και τον έλεγχο καλής λειτουργίας των υπηρεσιών που παρέχει το πληροφοριακό σύστημα, την ενημέρωση του αποθετηρίου με τον κώδικα των εφαρμογών και τήρηση των διαφορετικών εκδόσεών τους, την αποσφαλμάτωση, την παρακολούθηση και τον έλεγχο της εφαρμογής σε δοκιμαστικό περιβάλλον, την επικαιροποίηση των οδηγών χρήσης, καθώς και τη συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.
Για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του έργου θα χρησιμοποιείται ευέλικτη μεθοδολογία που θα δίνει τη δυνατότητα στην ομάδα να προσαρμόζει κατάλληλα τη διαδικασία ανάπτυξης με τη συμμετοχή των υπεύθυνων προγραμματιστών και των βασικών χρηστών των εφαρμογών, σε συνδυασμό με τη χρήση συστήματος διαχείρισης εργασιών και συνεργατικών εργαλείων. Ως αποθετήριο του κώδικα για τη συνεργασία των μελών ορίζεται το https://git.minedu.gov.gr/interop- dept/e-doatap-group.
Ορισμός της Ομάδας
Τα μέλη της ομάδας, που θα λειτουργεί υπό τις οδηγίες του Τμήματος Β΄ Διαλειτουργικότητας, Ψηφιακής Σύγκλισης και Διοικητικής Υποστήριξης της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού, Προγραμματισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., είναι οι:
ΡΟΥΣΣΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, διοικητικός υπάλληλος του Τμήματος Β’ Διαλειτουργικότητας, Ψηφιακής Σύγκλισης και Διοικητικής Υποστήριξης της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού, Προγραμματισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., ως Υπεύθυνος Συντονιστής, για την εφαρμογή, τη διαχείριση της ομάδας των προγραμματιστών του έργου, την ανάλυση των προδιαγραφών και τροποποιήσεων της εφαρμογής και την επικοινωνία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π..
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, αποσπασμένος εκπαιδευτικός στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, ως Τεχνικός Υπεύθυνος, για την εφαρμογή και συγκεκριμένα για: την ψηφιακή σχεδίαση, ανάπτυξη και υλοποίηση της εφαρμογής, το συντονισμό λειτουργίας της εφαρμογής, την επεξεργασία των προδιαγραφών και τροποποιήσεων της εφαρμογής, και προγραμματιστής υπεύθυνος για το backend της εφαρμογής
ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, αποσπασμένος εκπαιδευτικός στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, προγραμματιστής, ως μέλος και υπεύθυνος για το frontend της εφαρμογής.
ΘΕΟΔΟΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, ως μέλος και διαχειρίστρια των εξυπηρετητών του συστήματος.
ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, αποσπασμένος εκπαιδευτικός στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης, ως μέλος και προγραμματιστής για το backend της εφαρμογής.
Δείτε το έγγραφο με τις υπόλοιπες ομάδες και τα ονόματα των μελών τους
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη