Δυο (2) Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού αναφορικά με το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ θα συζητηθούν στη Βουλή σήμερα Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024 και ώρα:15:00’.
Συγκεκριμένα θα συζητηθούν
Α. Η με αριθμό 215/18-11-2024 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Κιλκίς της Κ.Ο. «ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ» κ. Στέφανου Παραστατίδη προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας».
Ο Βουλευτής ρωτά τον Υπουργό ΠΑΙΘΑ
1. Υπάρχει και εάν ναι ποιο είναι το ακριβές χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας που αφορά: το πολλαπλό βιβλίο και την έκδοση Προκήρυξης για την συγγραφή των βιβλίων για τα οποία δεν υποβλήθηκε καμία ή μόνον μία πρόταση;
2. Ισχύουν τα δημοσιεύματα του τύπου σύμφωνα με τα οποία το 1 στα 4 νέα σχολικά βιβλία είναι εκδόσεων γνωστής αλυσίδας Φροντιστηρίων και τι μέτρα προτίθεται να λάβει για το σοβαρό θέμα ανταγωνισμού που προκύπτει καθώς στα νέα βιβλία -αν και όταν εκδοθούν- θα υπάρχει το όνομα του ομίλου, οπότε προκύπτει θέμα προβολής και διαφήμισης τη στιγμή που βρίσκεται σε ισχύ οι εγκύκλιοι 64738/Γ2/28-4-2014 και 101705/Γ7/30-09-2002, σύμφωνα με τις οποίες «σε καμία περίπτωση η παρουσίαση και η προβολή των εκδόσεων στα σχολεία δεν πρέπει να μετατραπεί σε αφορμή και αιτία πώλησης των αντίστοιχων μορφωτικών αγαθών (βιβλίων ή ψηφιακών δίσκων) εντός του σχολείου, γιατί ακριβώς ο χώρος του σχολείου δεν είναι και δεν πρέπει να γίνεται χώρος εμπορικής δραστηριότητας.» και «Εντός του χώρου των σχολείων δεν επιτρέπεται η διάθεση, η δωρεάν διανομή, η διακίνηση ή η πώληση πάσης φύσεως υλικού (εντύπου και μη), που κρίνεται ως διαφημιστικό».
Β. Η με αριθμό 192/12-11-2024 Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού Β2΄Δυτικού Τομέα Αθηνών της Κ.Ο. «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ» κυρίας Μαρίας Αθανασίου προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Πανεπιστημιοποίηση της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) χωρίς συνθήκες υποβάθμισής της».
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Γιατί η ΑΣΠΑΙΤΕ, από Σχολή πενταετούς φοίτησης, με 4 τμήματα διακριτών ειδικοτήτων, μετατρέπεται με την πανεπιστημιοποίησή της σε ένα τμήμα τετραετούς φοίτησης, περιορίζοντας με τον τρόπο αυτό και τις προοπτικές διεύρυνσης των τμημάτων της, σύμφωνα με τις ανάγκες της επαγγελματικής εκπαίδευσης για εκπαιδευτικό προσωπικό σε τομείς σημαντικούς για την ανάπτυξη της χώρας, όπως ο Γεωτεχνικός και ο Τομέας Υγείας Πρόνοιας – Ευεξίας και πώς ένα Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανικών, θα λειτουργεί προγράμματα σε όλη την Ελλάδα, παρέχοντας Παιδαγωγική Επάρκεια σε πτυχιούχους άλλων ειδικοτήτων;
2. Πώς η τετραετής φοίτηση θα εξασφαλίζει την επάρκεια των πτυχιούχων, τόσο στην εκάστοτε Τεχνολογική ειδικότητα, όσο και στην Παιδαγωγική Επιστήμη, έτσι ώστε να διατηρηθεί ο σχετικός διττός χαρακτήρας των σημερινών τμημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ και πώς θα διασφαλιστεί με την τετραετή φοίτηση της πανεπιστημιακής σχολής της τελευταίας η ισότιμη αντιμετώπιση στους διορισμούς διδασκόντων, αφενός, των εκπαιδευτικών πτυχιούχων της ΑΣΠΑΙΤΕ, και αφετέρου, των αντίστοιχης ειδικότητας πτυχιούχων των Πολυτεχνικών Σχολών, των οποίων τελευταίων το πτυχίο αναγνωρίζεται ως ‘’Integrated Master’’;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Ηλεκτρικά αμάξια: Γιατί "έμειναν" στην Αράχωβα προκαλώντας κομφούζιο
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση