πιερρακακης δυτικης μακεδονιας
Ερχονται αναβαθμίσεις των υφιστάμενων εγκαταστάσεων Σχολών και νέων κτιρίων εκπαίδευσης, ανέγερση φοιτητικών εστιών 750 κλινών, Εκπαιδευτικό Αστρονομικό Πάρκο Όρλιακα, Τεχνολογικό Πάρκο και Πράσινο Κέντρο Δεδομένων – ΕΔΥΤΕ στην Κοζάνη

Οι προτεραιότητες της αναπτυξιακής στρατηγικής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας συζητήθηκαν διεξοδικά σε διαδοχικές συσκέψεις που είχε με τις Πρυτανικές Αρχές του ΠΔΜ, ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Κυριάκος Πιερρακάκης, στο πλαίσιο της διήμερης επίσκεψής του στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου στην Κοζάνη και στη Φλώρινα.

Στις ενημερωτικές συναντήσεις του Υπουργού με τον Πρύτανη, καθηγητή κ. Θεόδωρο Θεοδουλίδη και τους/τις Αντιπρυτάνεις, με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας κ. Γιώργου Αμανατίδη, του Προέδρου της ΕΘΑΑΕ κ. Περικλή Μήτκα, των βουλευτών της Π.Ε. Κοζάνης Ευστάθιου Κωνσταντινίδη και Μιχάλη Παπαδόπουλου και μελών ΔΕΠ δρομολογήθηκαν σημαντικά αιτήματα που έθεσε η διοίκηση και η ακαδημαϊκή κοινότητα του Ιδρύματος.

Ο Υπουργός διαβεβαίωσε για τη στήριξη - σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο - της αναπτυξιακής στρατηγικής του ΠΔΜ και των σχεδιαζόμενων έργων υποδομής, με θεσμικές πρωτοβουλίες και χρηματοδοτικά εργαλεία καθώς και της αναγκαίας αύξησης του αριθμού των μελών ΔΕΠ και του διοικητικού προσωπικού του Ιδρύματος. Εξήρε το έργο και τις επιδόσεις του Πανεπιστημίου τα τελευταία χρόνια, χαρακτήρισε τη νέα Πανεπιστημιούπολη στην Κοζάνη «διαμάντι» στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και επικρότησε την εξαιρετική συνεργασία του ΠΔΜ και της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

Ο Πρύτανης ευχαρίστησε τον Υπουργό Παιδείας για την επίσκεψή του και την ιδιαίτερη προσοχή σε κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν την ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα του Πανεπιστημίου. Τόνισε τη σημασία της έμπρακτης στήριξης του Υπουργείου στην περαιτέρω ανάπτυξη και εξωστρέφεια του ΠΔΜ ως δυναμικά εξελισσόμενου περιφερειακού δημόσιου Πανεπιστημίου, με κρίσιμο ρόλο στη Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση της Δυτικής Μακεδονίας και με προτεραιότητες την ακαδημαϊκή ενδυνάμωση, τη διεθνοποίηση, τη σύνδεση με την επιχειρηματικότητα και την υψηλού επιπέδου κτιριακή υποδομή.

“Η ενδυνάμωση του ΠΔΜ τα επόμενα χρόνια, με βάση τον αναπτυξιακό του σχεδιασμό που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προκλήσεις και ευκαιρίες θα προσδώσει υπεραξία στη γνώση και καινοτομία που παράγεται στη Δυτική Μακεδονία, με σημαντικά οφέλη για τους αποφοίτους και τις τοπικές κοινωνίες”, υπογράμμισε ο Πρύτανης.

Στις προτεραιότητες που συζητήθηκαν, με τη θετική ανταπόκριση του Υπουργού οι οποίες θα εξειδικευτούν το επόμενο διάστημα, περιλαμβάνονται:

  • Η χρηματοδοτική στήριξη της διεθνοποίησης του ΠΔΜ, που θα υποβάλλει προς έγκριση νέα ξενόγλωσσα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών καθώς και κοινά μεταπτυχιακά με ξένα Πανεπιστήμια.

  • Η περαιτέρω υποστήριξη του δυναμικού και απαιτητικού κτιριολογικού προγράμματος του ΠΔΜ, που περιλαμβάνει αναβαθμίσεις των υφιστάμενων εγκαταστάσεων Σχολών και νέων κτιρίων εκπαίδευσης, την ανέγερση φοιτητικών εστιών 750 κλινών, το Εκπαιδευτικό Αστρονομικό Πάρκο Όρλιακα, το Τεχνολογικό Πάρκο και το Πράσινο Κέντρο Δεδομένων – ΕΔΥΤΕ στην Κοζάνη, καθώς τις προγραμματισμένες ενεργειακές αναβαθμίσεις.

  • Η ενίσχυση του ρόλου του ΠΔΜ και η ανάδειξή του σε ακαδημαϊκό και ερευνητικό κόμβο καινοτομίας σε θέματα ενέργειας στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, μέσω νέων συμπράξεων και συνεργειών , αξιοποιώντας τον κρίσιμο ρόλο του στη Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση της Δυτικής Μακεδονίας.

  • Η ενδυνάμωση του ρόλου του ΠΔΜ στην ανάπτυξη δυναμικών τομέων, όπως η αγροδιατροφή και η οινολογία.

  • Η στήριξη του στόχου του ΠΔΜ για την προσέλκυση περισσοτέρων φοιτητών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Επιπλέον, συζητήθηκε ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘΑ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας λόγω της σχετικής του εμπειρίας.

Ο Υπουργός Παιδείας επισκέφθηκε ξεχωριστά τις εγκαταστάσεις της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, στη Φλώρινα συνοδευόμενος από τον βουλευτή της Π.Ε. Φλώρινας κ. Σταύρο Παπασωτηρίου, τον Δήμαρχο κ. Βασίλειο Γιαννάκη και τον Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας κ. Αθανάσιο Τάσκα. Στη συνάντησή του με τον Πρύτανη, μέλη του Συμβουλίου Διοίκησης και τους Κοσμήτορες των Σχολών του Πανεπιστημίου, συζητήθηκε το αίτημα της απαιτούμενης χρηματοδότησης για το έργο κατασκευής του νέου κτιρίου της Σχολής Καλών Τεχνών και της διευθέτησης των ζητημάτων που αφορούν τις κτηριακές εγκαταστάσεις της Γεωπονικής Σχολής, με τον Υπουργό να διαβεβαιώνει τον Πρύτανη για την υποστήριξή τους.


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith
ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ: Τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για τους αιρετούς - Πόσες ψήφους έλαβε ο καθένας
Δείτε τη λίστα των υποψηφίων με τους σταυρούς που συγκέντρωσαν
ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ: Τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για τους αιρετούς - Πόσες ψήφους έλαβε ο καθένας
kant
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Διεθνές συνέδριο «300 Χρόνια Immanuel Kant: Επιστήμη, Δίκαιο, Ηθική, Τέχνη ΙΙ»
Το διεθνές συνέδριο φιλοδοξεί να εκθέσει και να συζητήσει όλες τις πτυχές του έργου του φιλοσόφου (γνωσιοθεωρία, μεταφυσική, ηθική, δίκαιο, ιστορία,...
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Διεθνές συνέδριο «300 Χρόνια Immanuel Kant: Επιστήμη, Δίκαιο, Ηθική, Τέχνη ΙΙ»
ekpaideutikoi_diokseis_dide_peirai
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών
Η απόλυτη στάση της κυβέρνησης, που αρνείται τον ουσιαστικό διάλογο και λειτουργεί με εντελώς απαξιωτικό τρόπο τόσο απέναντι στους εκπαιδευτικούς...
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών