Αλλαγή στο σύστημα για τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών στα μουσικά σχολεία ζητούν εδώ και δυο χρόνια οι εκπαιδευτικοί των μουσικών σχολείων.
Όπως τονίζουν σε επιστολή τους, η Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας αποφάσισε κάποιοι εκπαιδευτικοί να μη λάβουν καθόλου απόσπαση, με τη δικαιολογία ότι «οι συνυποψήφιοι του/της που πήραν απόσπαση το είχαν δηλώσει ως πρώτη προτίμηση».
Ωστόσο, οι εκπαιδευτικοί επισημαίνουν ότι στην εγκύκλιο των αποσπάσεων δεν αναφέρεται ότι εξετάζεται μόνο η πρώτη προτίμηση των υποψηφίων.
Στη συνέχεια, υπογραμμίζουν πως «η Επιτροπή παραδέχεται ότι αδυνατεί να ελέγξει όλες τις προτιμήσεις των υποψηφίων, διότι όπως αναφέρει αυτό θα απαιτούσε «αλγοριθμική δουλειά», κάτι που είναι αδύνατο να διεκπεραιώσει. Αναφέρει δε, ότι δεν προβλέπεται μοριοδότηση κατ’ αντιστοιχία με τις μεταθέσεις αλλά δεν δίνει καμία διευκρίνηση σε σχέση με τη διαδικασία που ακολουθήθηκε».
Τέλος, οι εκπαιδευτικοί ζητούν από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ «να πράξει τα δέοντα ώστε να αποκατασταθούν οι αδικίες που επιτελέστηκαν στις αποσπάσεις 2024-2025 και να ελέγξει τη νομιμότητα στις επερχόμενες μεταθέσεις».
Η επιστολή της Ομάδας Εκπαιδευτικών Μουσικών Σχολείων
Δύο χρόνια τώρα οι εκπαιδευτικοί των Μουσικών Σχολείων ζητάμε από το ΥΠΑΙΘΑ την αλλαγή του αδιαφανούς συστήματος βάσει του οποίου λαμβάνουν χώρα οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις στα εν λόγω σχολεία, μιας και δεν υφίσταται κανένα σύστημα μοριοδότησης. Αντ’ αυτού τα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας αποφασίζουν για αυτές χωρίς να αιτιολογούν την εισήγησή τους.
Στις απαντήσεις επί των ενστάσεων συναδέλφων για το σχολικό έτος 2024-2025 η Επιτροπή αποφάσισε να μη λάβουν καθόλου απόσπαση κάποιοι συνάδελφοί μας με την εξής δικαιολογία: «Οι συνυποψήφιοι του/της που πήραν απόσπαση το είχαν δηλώσει ως πρώτη προτίμηση».Φυσικά, πουθενά στην εγκύκλιο των αποσπάσεων δεν αναφέρεται ότι εξετάζεται μόνο η πρώτη προτίμηση των υποψηφίων!Τα μέλη της Επιτροπής,στην εισήγησή τους προς το ΚΥΣΔΕ στην υπ’ αριθμ. 14/2025 πράξη τους,που παρατίθεται στο τέλος του κειμένου,αναρωτιούνται μάλιστα για τη σημασία που έχει η δήλωση σειράς προτίμησης, μην έχοντας, όπως διαφαίνεται, ορθή γνώση της εγκυκλίου.Μάλιστα ηΕπιτροπήπαραδέχεται ότιαδυνατεί να ελέγξει όλες τις προτιμήσεις των υποψηφίων,διότι όπως αναφέρειαυτό θα απαιτούσε«αλγοριθμική δουλειά», κάτι που είναι αδύνατο να διεκπεραιώσει.Αναφέρει δε, ότι δεν προβλέπεται μοριοδότηση κατ’ αντιστοιχία με τις μεταθέσεις αλλά δεν δίνει καμία διευκρίνηση σε σχέση με τη διαδικασία που ακολουθήθηκε. Ένας φαύλος κύκλος σε πλήρη εξέλιξη εις βάρος των αιτούντων απόσπασης εκπαιδευτικών.
Όλοι εμείς, που αδικούμαστε από τις αποφάσεις της Επιτροπής, αναρωτιόμαστε για το αυτονόητο. Γιατί τα μέλη της Επιτροπής δεν ενημέρωσαν τους ιθύνοντες ότι δεν μπορούν να φέρουν εις πέρας το έργο που τους έχει ανατεθεί με τον τρόπο που ορίζει η εγκύκλιος των αποσπάσεων; Γιατί έπραξαν κατά το δοκούν;
Ζητάμε από την Επιτροπή να αναλάβει τις ευθύνες της!
Ζητάμε από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να πράξει τα δέοντα ώστε να αποκατασταθούν οιαδικίες που επιτελέστηκαν στις αποσπάσεις 2024-2025 και να ελέγξει τηνομιμότητα στις επερχόμενες μεταθέσεις!
Ζητάμε για πολλοστή φορά να τροποποιηθεί άμεσα η εγκύκλιοςμεταθέσεων/αποσπάσεων για τα Μουσικά Σχολεία, η οποία θα περιλαμβάνει ξεκάθαρη μοριοδότηση, πίνακα κατάταξης των υποψηφίων και θα διενεργείται από ένα ολοκληρωμένο αλγοριθμικό σύστημα χωρίς παρεμβολές και λάθη!
Ακολουθεί η εισήγηση της Ε.Ε.Μ.Π.,όπως αναφέρεται στην υπ’ αριθμ. 14/2025 πράξη της, προς το ΚΥΣΔΕ:
«Η Ε.Ε.Μ.Π. αποφάσισε ομόφωνα να εξετάσει τις 158 αποσπάσεις στα Μουσικά Σχολεία λαμβάνοντας υπόψη τα πτυχία και τον καλλιτεχνικό φάκελο, αλλά και τη σειρά προτίμησης των υποψηφίων. Έτσι εξετάστηκαν οριζόντια τα ακαδημαϊκά - καλλιτεχνικά προσόντα για την 1η προτίμηση, για την 2η, την 3η κ.ο.κ. Αρχικά, ο όγκος των αιτήσεων θα απαιτούσε αλγοριθμική δουλειά από τα μέλη της Επιτροπής για να συγκριθούν όλοι με όλους ανεξάρτητα της σειράς προτίμησης, κάτι που είναι αδύνατον η Επιτροπή αυτή και με δεδομένο τον χρόνο που είχε, να τις είχε διεκπεραιώσει. Επίσης, θα έπρεπε να ληφθεί υπόψη και το γεγονός ότι για τις αποσπάσεις στα Μουσικά Σχολεία δεν προβλέπεται μοριοδότηση κατ’ αντιστοιχία με τις γενικές μεταθέσεις, κάτι που θα διευκόλυνε ιδιαίτερα την διαδικασία.Τέλος, αν η σειρά προτίμησης δεν παίζει κανένα ρόλο και είτε δηλώσεις 5η προτίμηση είτε 1η θα αποσπαστείς σύμφωνα με τα προσόντα, τότε ποιος ο λόγος να υπάρχει σειρά προτίμησης; Η Ε.Ε.Μ.Π. απέστειλε την εισήγησή της στο ΚΥΣΔΕ, το οποίο έχει και την αρμοδιότητα της τελικής απόφασης και εν συνεχεία δεν υπήρξε αναπομπή ή άλλη επικοινωνία, κάτι το οποίο σημαίνει πως το ΚΥΣΔΕ αποδέχτηκε την εισήγηση της Επιτροπής».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη