Άλιμοε καθηγητής
H διοικητική έρευνα για τον καθηγητή έδειξε, ότι στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας είχαν φτάσει καταγγελίες σε βάρος του αλλά δεν υπήρξε ανταπόκριση

Προφυλακιστέος κρίθηκε μετά την απολογία του, ο 52χρονος καθηγητής Γυμνασίου, που κατηγορείται για ασέλγεια σε βάρος μαθήτριάς του. Μαθητές του εκπαιδευτικού και οι γονείς τους, καταγγέλλουν ότι για χρόνια έκαναν αναφορές στο σχολείο για την ανάρμοστη συμπεριφορά του, αλλά δεν είχε αντιδράσει κανείς.

«Ξέραμε, ακούγαμε και φοβόμασταν», «Έχουν γίνει καταγγελίες και πιο παλιά, και μετά το 2020 στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στο υπουργείο», «μόνο διαδήλωση που δεν κάναμε», είναι μερικά απ’ όσα είπαν καταγγέλλοντες στην κάμερα του τηλεοπτικού σταθμού ΑΝΤ1 για τον 52χρονο καθηγητή που κατηγορείται για ασέλγεια.

Στο σχολείο υπήρχε αίσθηση ατιμωρησίας για τον καθηγητή. Μέλος συλλόγου γονέων ανέφερε πως «Ξέραμε ότι τα κοίταζε περίεργα τα κορίτσια. Ο διευθυντής το γνώριζε. Τα παιδιά έβλεπαν ότι δεν γινόταν τίποτα και προσπαθούσαν να μην φορούν ρούχα που θα του τραβούσαν την προσοχή. Κάποια κορίτσια του έβαζαν όρια».

Στην απολογία του ενώπιον του ανακριτή ο καθηγητής παραδέχθηκε πως απέστειλε ερωτικά μηνύματα σε μαθήτριά του, ότι συναντήθηκε μαζί της την Πρωτοχρονιά, ότι φίλησε και αγκάλιασε την ανήλικη. Κάτι που σύμφωνα με τους δικηγόρους του δεν εμπίπτει σε ασελγείς πράξεις.

«Αρνούμαι κατηγορηματικά ότι είχα οποιαδήποτε σεξουαλική επαφή με την ανήλικη. Δεν έχω απλώσει ποτέ χέρι επάνω της με πονηρό τρόπο. Μία μόνο φορά τη φίλησα στον λαιμό έπειτα από δική της παρότρυνση και την άγγιξα χαμηλά στη μέση κατά λάθος όταν με αγκάλιασε. Παραδέχομαι ότι αυτό ήταν λάθος. Δεν ήξερα ότι είναι τόσο σοβαρό αδίκημα η ανταλλαγή μηνυμάτων με μαθήτριά μου.»

Γονείς: Βρίσκαμε τοίχο στις καταγγελίες μας

Όπως λέει, μιλώντας στο Μega, η μητέρα ενός παιδιού, ζητούσαν αλλεπάλληλα βοήθεια, αλλά έβρισκαν «τοίχο» όταν πήγαιναν στον ίδιο και στον διευθυντή. «Αυτό που γνωρίζω είναι πως έχουν γίνει κατά καιρούς επίσημες καταγγελίες, όχι μία και δύο φορές. Πλήθος κόσμου έχει πάει τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση με την καταγγελία τους, εκλιπαρώντας για βοήθεια. Τότε ήταν για θέμα διάκρισης. Όλοι γνώριζαν, και μάλιστα γνώριζαν επίσημα. Όλοι οι γονείς έβρισκαν έναν τοίχο. Δεν έχει αλλάξει τίποτα. Αναμένουμε τη θέση του υπουργού Παιδείας. Τότε, κάποιοι γονείς εξέφραζαν τον φόβο πως κάτι θα συμβεί κάποια στιγμή σε ένα παιδί. Δεν υπήρχαν στοιχεία και δεν μπορούσε να γίνει γραπτώς», δήλωσε η ίδια.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολικός εκφοβισμός: Το νέο μοριοδοτούμενο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/01

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oasa_il_eisitirio.jpg
Αναέπαφες πληρωμές: Πότε εφαρμόζονται στο μετρό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ – Όλες οι αλλαγές
Το νέο σύστημα, που θα περιλαμβάνει τη χρήση τραπεζικών καρτών (χρεωστικών, πιστωτικών ή προπληρωμένων) και κινητών συσκευών (smartphones,...
Αναέπαφες πληρωμές: Πότε εφαρμόζονται στο μετρό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ – Όλες οι αλλαγές
vivlio
«Νήδυμος»: Η σημασία και η ετυμολογία μιας σπάνιας λέξης της ελληνικής γλώσσας
Η λέξη «νήδυμος» αναφέρεται σε κάτι ή κάποιον που δεν ταράζεται ή αναστατώνεται από τίποτα. Η χρήση της υποδηλώνει την ηρεμία, την αταραξία και τη...
«Νήδυμος»: Η σημασία και η ετυμολογία μιας σπάνιας λέξης της ελληνικής γλώσσας
10ο lykeio irakleioy
Κατάργηση δημόσιου ΓΕΛ και Γυμνασίου στο Ηράκλειο και αντικατάσταση του από «Ωνάσειο σχολείο»
Εκπαιδευτικοί Ηρακλείου: «Καμία κατάργηση δημόσιου σχολείου - "Όχι" στην ιδιωτικοποίησή τους και στην μετατροπή τους σε "Ωνάσεια Σχολεία"»
Κατάργηση δημόσιου ΓΕΛ και Γυμνασίου στο Ηράκλειο και αντικατάσταση του από «Ωνάσειο σχολείο»