evia-masaz
Ετοιμάζεται και προσφυγή στη Δικαιοσύνη κατά του τηλεοπτικού σταθμού που διαστρέβλωσε το θέμα αν δεν επανορθώσει

Τις προηγούμενες μέρες, κατόπιν ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού που διαστρέβλωσε τα γεγονότα, διατάχθηκε  ΕΔΕ, από το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Νομού Ευβοίας, κατά εκπαιδευτικών γιατί έκαναν υποδειγματικά τη δουλειά τους στο πλαίσιο διδασκαλίας του μαθήματος αρχαιοελληνική μάλαξη.

Μάλιστα, στο AVAAZ έχει αναρτηθεί και ψήφισμα συμπαράστασης για τους/τις συναδέλφους που διασύρονται με απαράδεκτο τρόπο, το οποίο υπογράφουν οι εκπαιδευτικοί. 

 

Γιατί όμως φτάσαμε στο σημείο να διατάσσεται ΕΔΕ , όταν ο ίδιος ο  Σύλλογος Αισθητικών Αποφοίτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών Ελλάδος (ΣΑΑΤΕΕ) με επιστολή του στο alfavita.gr ενημερώνει αναφορικά με τα πρόσφατα δημοσιεύματα που αφορούν την πρακτική άσκηση στην ενότητα «Αρχαία Ελληνική Μάλαξη» επισημαίνοντας ότι τα μέσα ενημέρωσης παρουσίασαν το περιστατικό με τον εκπαιδευτικό χωρίς να ερευνήσουν το πλαίσιο διδασκαλίας των εργαστηριακών μαθημάτων των ΕΠΑΛ;

Σύμφωνα με την ΕΛΜΕ Ευβοίας, η οποία έχει ζητήσει από την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ της χώρας να πάρουν θέση, η  επίθεση στους συναδέλφους δεν είναι τυχαία.

«Έχει άρωμα 2013, τότε που σε μια νύχτα εξαφανίστηκαν ειδικότητες των ΕΠΑΛ και δόθηκαν σε ιδιωτικά ΙΕΚ. Ο υπουργός ετοιμάζει "μεταρρυθμίσεις" και στην Επαγγελματική Εκπαίδευση. Ο Τομέας Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας είναι από τους πολυπληθέστερους των Επαγγελματικών Λυκείων. Μετά τα "Ωνάσεια" και τη διάλυση των σχολείων της γειτονιάς, η "Δημιουργία Επαγγελματικών Ακαδημιών σε σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα" είναι προ των πυλών. Να περιμένουμε ίσως και τα "Νιάρχεια", τα Βαρδινογιάνεια", "τα "Μποδοσάκεια", τα "Λάτσεια" σχολεία; Πού σταματάει άραγε  το ξεπούλημα της Δημόσιας Εκπαίδευσης; Η στοχοποίηση και η αποδόμηση του δημόσιου σχολείου αποτελεί μέρος της νεοφιλελευθερης κυβερνητικής πολιτικής.», τονίζουν οι εκπαιδευτικοί.

Το Ψήφισμα συμπαράστασης της ΕΛΜΕ Ευβοίας

ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

Για άλλη μια φορά γινόμαστε μάρτυρες μιας αδηφάγας κανιβαλικής δημοσιογραφίας, που αναζητά αποδιοπομπαίους τράγους στο χώρο της εκπαίδευσης. Χωρίς γνώση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, χωρίς να τηρούνται στοιχειώδεις κανόνες δεοντολογίας και αντικειμενικότητας, κάποιοι δημοσιογράφοι, Ως άλλοι κήνσορες, επιχειρούν να κατασκευάσουν ειδήσεις εκεί που δεν υπάρχουν. Με χαρακτηριστική εμπάθεια και πηχυαίους τίτλους, παραπληροφορούν την κοινή γνώμη παρουσιάζοντας μια συνηθισμένη πρακτική εργαστηριακού μαθήματος σε ΕΠΑΛ, ως ανάρμοστη συμπεριφορά.

Συγκεκριμένα μετά από καταγγελία που έγινε για ανάρτηση φωτογραφιών στα κοινωνικά δίκτυα του σχολείου, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διατάσσει κατεπείγουσα ένορκη διοικητική εξέταση για 3 συναδέλφους του ΕΠΑΛ Αλιβερίου, οι οποίοι έκαναν υποδειγματικά τη δουλειά τους. Συγκεκριμένα στα πλαίσια του εργαστηριακού μαθήματος ΣΠΑ και Λουτροθεραπεία οι εκπαιδευτικοί της Ειδικότητας Αισθητικής του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας ζήτησαν από συνάδελφό τους εκπαιδευτικό του σχολείου, να λειτουργήσει ως «μοντέλο», προκειμένου να διδάξουν το μάθημα μάλαξη (σελ,. 85 ) του βιβλίου «Αρχαιοελληνικές τεχνικές αισθητικής και ευεξίας». Οι εκπαιδευτικοί τήρησαν με υποδειγματικό και δεοντολογικό τρόπο όλη την προβλεπόμενη διαδικασία, έκαναν επίδειξη των τεχνικών και στη συνέχεια ζήτησαν από τους μαθητές/τριες να εξασκηθούν στη νέα τεχνική. Όλα με απόλυτη σοβαρότητα και επαγγελματισμό υψηλού επιπέδου, όπως εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κάθε άνθρωπος που δεν είναι κακοπροαίρετος και κακόβουλος,

Εντύπωση όμως προκαλεί και η στάση του Διευθυντή Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας και της Περιφερειακής Διευθύντριας που σέρνουν σε ΕΔΕ συναδέλφους, γιατί έκαναν με άψογα επαγγελματικό τρόπο τη δουλειά τους, κάτι που πιστοποιούν ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας, ο σύλλογος διδασκόντων, καθώς και οι μαθητές και μαθήτριες του τμήματος.

Ας μας εξηγήσει επιτέλους το Υπουργείο και η Διοίκηση:

Ποιο είναι το παράπτωμα των εκπαιδευτικών; Ισχύουν ή δεν ισχύουν τα αναλυτικά προγράμματα του υπουργείου και όσα γράψουν τα σχολικά εγχειρίδια; επιθυμούν ή δεν επιθυμούν τη διάχυση καλών πρακτικών;

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ εδώ και τώρα να αποσυρθεί η ΕΔΕ που έχει διαταχθεί ενάντια στους συναδέλφους

ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ απερίφραστα ότι θα σταθούμε στο πλευρό τους ενάντια στην άδικη επίθεση

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΝΑ ΑΝΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΣΥΓΝΩΜΗ

ΕΙΔΑΛΛΩΣ

ΘΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΝΟΜΙΚΑ αν δεν αποκατασταθεί η τιμή και η υπόληψή τους.

Ο κανιβαλισμός και η στοχοποίηση των εκπαιδευτικών που εργάζονται στο Δημόσιο Σχολείο δεν θα περάσει.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideysi
O δρόμος αντοχή
Η μοίρα κι ο καιρός το έχουν ορίσει να δοκιμαζόμαστε σε δρόμο όχι ταχύτητας αλλά αντοχής
O δρόμος αντοχή
σχολ
Μετατροπή του 3ου Γυμνασίου Κοζάνης σε Ωνάσειο Πρότυπο: Υπεράσπιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης
Οι ανησυχίες και η αντίδραση των διδασκόντων απέναντι στην απόφαση που θέτει σε κίνδυνο την κοινωνική συνοχή και τα εργασιακά δικαιώματα.
Μετατροπή του 3ου Γυμνασίου Κοζάνης σε Ωνάσειο Πρότυπο: Υπεράσπιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη
Τραγωδία στα Τέμπη: Δέκα + πέντε ερωτήματα από Καρυστιανού και Πλακιά, στον Κυριάκο Μητσοτάκη
Μαρία Καρυστιανού και Νίκος Πλακιάς στέλνουν τα δικά τους ερωτήματα στον πρωθυπουργό
Τραγωδία στα Τέμπη: Δέκα + πέντε ερωτήματα από Καρυστιανού και Πλακιά, στον Κυριάκο Μητσοτάκη