Thumbnail
Την Τρίτη 18/06/2013 πραγματοποιήθηκε τακτική συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Χανίων με θέμα τον υπολογισμό κενών οργανικών θέσεων και υπεραρίθμων.  

ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΧΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ

Του αιρετού ΝΑΞΑΚΗ ΑΝΤΩΝΗ

Την Τρίτη 18/06/2013 πραγματοποιήθηκε τακτική συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Χανίων με θέμα τον υπολογισμό κενών οργανικών θέσεων και υπεραρίθμων.

Το ίδιο συμβαίνει αυτές τις ημέρες σε πολλά ΠΥΣΔΕ  της χώρας. Αφετηρία έναρξης αυτών των διαδικασιών ήταν η ανακοίνωση των ελάχιστων (πανελλαδικά) εθελοντικών μεταθέσεων, από τον νομό Χανίων έφυγαν 4 συνάδελφοι και ήλθαν 2 (1 βιολόγος, ένας γεωλόγος) ενώ στο σύνολο της χώρας έγιναν 607 εθελοντικές μεταθέσεις.

Όμως το ΠΔ των υποχρεωτικών μεταθέσεων δεν έχει υπογραφεί, ούτε το γνωρίζουμε για να φανούν οι πραγματικές κυβερνητικές προθέσεις. Οι μετατάξεις στην Α/θμια από την Β/θμια εκπαίδευση δεν έχουν γίνει. Χιλιάδες ώρες Α’ ανάθεσης δεν κατανέμονται στους συναδέλφους (project, εργαστήρια, χορωδίες, ΣΕΠ, κλπ), ενώ κανείς δεν αναφέρεται στις ώρες Β’ ανάθεσης. Γενικά κανένα από τα 9 ερωτήματα-αιτήματα που έθεσε το ΠΥΣΔΕ Χανίων στην εκτίμηση του για τα πλεονάσματα που κοινοποίησε το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει απαντηθεί . Όπως είναι γνωστό, το ΠΥΣΔΕ Χανίων θεωρεί πως δεν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό σε καμιά ειδικότητα στο Νομό μας, τεκμηριώνοντας το με 9 θέσεις που έστειλε στο Υπουργείο Παιδείας.

Τα ΠΥΣΔΕ λοιπόν που υπολογίζουν οργανικά κενά και υπεράριθμους με βάση την αύξηση των ωρών υποχρεωτικού ωραρίου, τα μαθήματα πρώτης ανάθεσης ανά ειδικότητα και τα ΠΔ 50/96, 100/97 υλοποιούν τον κυβερνητικό σχεδιασμό παραγωγής χιλιάδων υπεραρίθμων (τελικά πλεονάζοντος προσωπικού) και ενεργούν ενάντια στο Δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα αφού διώχνουν από τα σχολεία απολύτως αναγκαίο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Το ΠΥΣΔΕ Χανίων αποφάσισε να μην προχωρήσει στον υπολογισμό οργανικών κενών και υπεράριθμων αν δεν απαντηθούν τα 9 ερωτήματα-αιτήματα που έθεσε με την προηγούμενη απόφαση του και αν δεν υπογραφεί το νέο «πολυαναμενόμενο»   Π.Δ.  Γιατί, εφόσον για το ΠΥΣΔΕ Χανίων δεν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό, για κάθε υπεράριθμο πρέπει να δοθεί μια νέα θέση.

Στο κείμενο των 11 αιρετών προς το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. θέσαμε το εξής ερώτημα:«Θα έχουμε άμεσες διαθεσιμότητες προσωπικού χωρίς καν την εφαρμογή του Π.Δ. των υποχρεωτικών μεταθέσεων, δηλαδή θα καταργηθεί η οργανική θέση ορισμένων συναδέλφων (π.χ. με κάτω από 12 χρόνια) ακόμα και στη σχολική μονάδα με κίνδυνο την υποχρεωτική μετακίνηση τους  ή τη διαθεσιμότητα τους; Ή θα παραμείνει η οργανική θέση στη σχολική μονάδα, και οι νέες οργανικές που θα δοθούν στις ομάδες σχολείων και στο νομό θα κατανεμηθούν με βάση τα ΦΕΚ διορισμού (ή τη συνολική προϋπηρεσία;)»

Δυστυχώς, οι περιρέουσες πληροφορίες επαναφέρουν στο προσκήνιο ακραία σενάρια που προκύπτουν και από το γεγονός ότι το νομικό πλαίσιο που ψήφισαν περιέχει ακραίες αντιφάσεις, άρα η εφαρμογή του οδηγεί σε αδιέξοδο .

Πρέπει επίσης να επισημάνουμε πως το Δ.Σ της ΟΛΜΕ δεν απάντησε στο αίτημά μας  (των 11 αιρετών).

Δεν είναι λοιπόν μόνο Δειλοί-Άβουλοι-Μοιραίοι, αλλά και «επίορκοι» των υποχρεώσεων τους προς τους εκπαιδευτικούς και το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα.

Το συνέδριο του κλάδου που πραγματοποιείται στις 30 Ιούνη πρέπει να στείλει την πλειοψηφία των μελών του ΔΣ της ΟΛΜΕ στο σπίτι τους και στη χλεύη των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας.

 

Χανιά 20/6/2013

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

skilaki
Ο σκύλος πετάει τη σκούφια του για εκπαίδευση – Εσείς έχετε τον ίδιο ζήλο;
Εκείνοι που χρειάζεται να καθίσουν πρώτοι και καλύτεροι στο θρανίο, είμαστε εμείς. Γιατί για τον σκύλο, η εκπαίδευση είναι... η καλύτερή του. Αφού...
Ο σκύλος πετάει τη σκούφια του για εκπαίδευση – Εσείς έχετε τον ίδιο ζήλο;
sfouggarades
«Ή σφουγγάρι ή τομάρι!» - Το τρομερό δίλημμα των σφουγγαράδων που αποδεκατίστηκαν από τη νόσο των δυτών
Έφευγαν ξαφνικά ή έμεναν παράλυτοι - Η νόσος που θέριζε χιλιάδες Δωδεκανήσιους
«Ή σφουγγάρι ή τομάρι!» - Το τρομερό δίλημμα των σφουγγαράδων που αποδεκατίστηκαν από τη νόσο των δυτών