Thumbnail
Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου

Το υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής διοργανώνουν ενημερωτική ημερίδα με θέμα: «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας-Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης: Αποτελέσματα και προοπτικές»

Η ημερίδα πραγματοποιείται σήμερα Παρασκευή 5 Ιουλίου στην αίθουσα Jacqueline de Romilly.
Στην ημερίδα θα παρουσιαστεί το πλαίσιο εφαρμογής και τα αποτελέσματα του έργου της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Εργου (ΑΕΕ).
Σύμφωνα με τα πορίσματα του έργου: 
 
- Κατά την εφαρμογή των διαδικασιών αποτίμησης (γενική εκτίμηση, συστηματική διερεύνηση, ιεράρχηση προτεραιοτήτων, διαμόρφωση σχεδίων δράσης) στα σχολεία :
α) πραγματοποιήθηκαν : ενημέρωση συλλόγων μαθητών και συλλόγου γονέων, συμμετοχή στην ολομέλεια εκπροσώπων των μαθητών και των γονέων, των σχολικών
 συμβούλων, εκπροσώπων φορέων της ευρύτερης 
κοινότητας του σχολείου.
β) συγκροτήθηκαν ομάδες εργασίας στις οποίες συμμετείχαν εκτός από τους εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς, σχολικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι της ευρύτερης κοινότητας του σχολείου.
-Τα ποσοστά συμμετοχής στις διάφορες διαδικασίες ήσαν : Μαθητές (44%), γονείς  (47%), σχολικοί σύμβουλοι (85%), άλλοι (21%) (υπεύθυνος ΓΡΑΣΕΠ, σχολικός ψυχολόγος, εκπρόσωπος σχολικής επιτροπής, εκπρόσωπος τοπικής αυτοδιοίκησης, πρόεδρος συλλόγου γονέων και κηδεμόνων).
 
-Τα δύο στα τρία σχολεία (66%) εφάρμοσαν διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης (γενική εκτίμηση, συστηματική διερεύνηση, διαμόρφωση των σχεδίων δράσης) και στα δύο  επίπεδα  (ολομέλειας 
και ομάδων εργασίας).
 
-Αξιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού και ανάπτυξη μεθόδων και εργαλείων έρευνας  
Τα σχολεία οργάνωσαν ομάδες εργασίας (66%), αξιοποίησαν σχετική  βιβλιο-γραφία (66%), συγκέντρωσαν δεδομένα από τα αρχεία του σχολείου (95%) , πληροφορίες από μαθητές και γονείς (50%) και ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων (35%).  
Επίσης τα σχολεία εφάρμοσαν και αξιοποίησαν ποικιλία  μεθόδων και ερευνητικών εργαλείων, όπως : ερωτηματολόγια (86%), παρατήρηση (29%) και συνέντευξη (32%).  
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foititiki estia rethymno
Ανατέθηκε στην Aktor η κατασκευή των φοιτητικών εστιών Κρήτης
Η απόφαση περιλαμβάνει την αποστολή των συμβατικών εγγράφων στο Ελεγκτικό Συνέδριο και εκτιμάται ότι η υλοποίηση του έργου θα ξεκινήσει εντός του...
Ανατέθηκε στην Aktor η κατασκευή των φοιτητικών εστιών Κρήτης
xaralabogianni
Υπουργείο Εσωτερικών: Σχετικά με την απαγόρευση μετάταξης εκπαιδευτικών σε άλλες υπηρεσίες
«Σταθμίζοντας κατά μείζονα λόγο την ανάγκη στελέχωσης των σχολικών μονάδων»
Υπουργείο Εσωτερικών: Σχετικά με την απαγόρευση μετάταξης εκπαιδευτικών σε άλλες υπηρεσίες
kathigites.jpg
Καταγγελία κατά του προέδρου ΕΛΜΕ Πειραιά για συκοφαντικές δηλώσεις κατά της εκπαιδευτικού κινήματος
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Ηλίας Πατίδης, μέσω των μέσω κοινωνικής δικτύωσης, έκανε συκοφαντικές και ανυπόστατες δηλώσεις κατά της Μαρίας Πλέσσα,...
Καταγγελία κατά του προέδρου ΕΛΜΕ Πειραιά για συκοφαντικές δηλώσεις κατά της εκπαιδευτικού κινήματος
ΕΚΑΒ
Φονικό τροχαίο στην Εύβοια: Νεκροί 20χρονη και 17χρονος
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το όχημα στο οποίο επέβαιναν προσέκρουσε σε προστατευτικές μπάρες υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες.
Φονικό τροχαίο στην Εύβοια: Νεκροί 20χρονη και 17χρονος