Thumbnail
Ανακοίνωση των διευθυντών των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΣΕΚ Πιερίας

Προς το υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της Τεχνικής & Επαγγελματικής εκπαίδευσης (που προφανώς και δεν θα είναι οι "τελευταίες"), οι διευθυντές των ΕΠΑ.Λ. & ΕΠΑ.Σ. της Πιερίας, μη γνωρίζοντας αν μέσα στην εκχώρηση Δημόσιας περιουσίας στον ιδιωτικό τομέα περιλαμβάνεται και μέρος της Δημόσιας & δωρεάν Παιδείας (όσης έχει απομείνει), έχουμε τα εξής ερωτήματα:

  1. Από πού κ. υπουργέ προκύπτει ότι "αποτελεί κοινή παραδοχή ότι τα Επαγγελματικά & Τεχνικά Λύκεια & Σχολές δεν επιτελούν σήμερα το ρόλο τους";
  2. Ποια είναι "η συγκριτική μελέτη ευρωπαϊκών συστημάτων τεχνικής εκπαίδευσης" και ποια επίσης είναι η "μελέτη αναγκών της εγχώριας αγοράς εργασίας και ανάπτυξης περιγραμμάτων επαγγελμάτων", στις οποίες αναφέρεστε στην αιτιολογική έκθεση του non paper (!) που διένειμε το υπουργείο;
  3. Από πότε η κατάργηση Τομέων και Ειδικοτήτων που έχουν τεράστια ζήτηση συμβάλλει στην "αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος";

Αν μας είχατε ρωτήσει θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε πολύ καλύτερες "δικαιολογίες" για την καρατόμηση των Τομέων και Ειδικοτήτων, στην οποία προχωράτε.

Διότι, επιτρέψτε μας να το γνωρίζουμε από πρώτο χέρι, οι Τομείς & Ειδικότητες που θέλετε να καταργήσετε αποτελούν το καλύτερο "φιλέτο" της Επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η περσινή επιλογή μαθητών, ακόμη και του Γενικού Λυκείου, π.χ. προς τον Τομέα Υγείας (και τις αντίστοιχες ειδικότητες) των ΕΠΑ.Λ. ήταν τεράστια. Σε ορισμένα μάλιστα ΕΠΑ.Λ. η αύξηση του αριθμού των μαθητών στον τομέα αυτόν ξεπέρασε το 400% !!!. Αν αυτό "εξυπηρετεί ειδικότητες εκπαιδευτικών" και όχι μαθητών και των οικογενειών τους (όπως αναφέρετε στο non paper σας), τότε έχετε δίκιο για τις καταργήσεις.

Τι θα πούμε και πώς θα το εξηγήσουμε στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους, όταν θα μας ρωτήσουν ΓΙΑΤΙ;

Θα μπορούσαμε να γράψουμε πάρα πολλά ακόμη για το περίφημο non-paper, αλλά θα κλείσουμε με μία πρόταση, "στηριζόμενοι" πάντα στην αιτιολογική σας έκθεση και συγκεκριμένα στην εξής παράγραφο:

"Παράλληλα, το ίδιο αντικείμενο σπουδών ... προσφέρεται σε άλλες βαθμίδες της Δημόσιας Εκπαίδευσης (Δημόσια ΙΕΚ & ΤΕΙ), με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση στον επαγγελματικό προσανατολισμό και στην αγορά εργασίας".

Επειδή λοιπόν και σε άλλους τομείς και ειδικότητες (Πληροφορικής, Ηλεκτρονικής, Ηλεκτρολογίας, Μηχανολογίας κ.λ.π.) το ίδιο αντικείμενο σπουδών προσφέρεται και σε άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης, μήπως θα έπρεπε να καταργηθούν και αυτοί οι Τομείς για να "μην προκαλείται σύγχυση" και εδώ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και αγορά εργασίας;

Οι διευθυντές των ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ. και Σ.Ε.Κ. Πιερίας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
«Η τεχνητή νοημοσύνη θα επηρεάσει την ακεραιότητα των εκπαιδευτικών αξιολογήσεων. Δεν θα επιστρέψουμε απαραιτήτως πλήρως στις χειρόγραφες εξετάσεις,...
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
vaseis-201213.jpg
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές
Βάσεις εισαγωγής: Πως κινούνται ανά Επιστημονικό Πεδίο - Πόσα μόρια θα είναι η άνοδος ή η πτώση
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές