Προς το υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων
Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της Τεχνικής & Επαγγελματικής εκπαίδευσης (που προφανώς και δεν θα είναι οι "τελευταίες"), οι διευθυντές των ΕΠΑ.Λ. & ΕΠΑ.Σ. της Πιερίας, μη γνωρίζοντας αν μέσα στην εκχώρηση Δημόσιας περιουσίας στον ιδιωτικό τομέα περιλαμβάνεται και μέρος της Δημόσιας & δωρεάν Παιδείας (όσης έχει απομείνει), έχουμε τα εξής ερωτήματα:
- Από πού κ. υπουργέ προκύπτει ότι "αποτελεί κοινή παραδοχή ότι τα Επαγγελματικά & Τεχνικά Λύκεια & Σχολές δεν επιτελούν σήμερα το ρόλο τους";
- Ποια είναι "η συγκριτική μελέτη ευρωπαϊκών συστημάτων τεχνικής εκπαίδευσης" και ποια επίσης είναι η "μελέτη αναγκών της εγχώριας αγοράς εργασίας και ανάπτυξης περιγραμμάτων επαγγελμάτων", στις οποίες αναφέρεστε στην αιτιολογική έκθεση του non paper (!) που διένειμε το υπουργείο;
- Από πότε η κατάργηση Τομέων και Ειδικοτήτων που έχουν τεράστια ζήτηση συμβάλλει στην "αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος";
Αν μας είχατε ρωτήσει θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε πολύ καλύτερες "δικαιολογίες" για την καρατόμηση των Τομέων και Ειδικοτήτων, στην οποία προχωράτε.
Διότι, επιτρέψτε μας να το γνωρίζουμε από πρώτο χέρι, οι Τομείς & Ειδικότητες που θέλετε να καταργήσετε αποτελούν το καλύτερο "φιλέτο" της Επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η περσινή επιλογή μαθητών, ακόμη και του Γενικού Λυκείου, π.χ. προς τον Τομέα Υγείας (και τις αντίστοιχες ειδικότητες) των ΕΠΑ.Λ. ήταν τεράστια. Σε ορισμένα μάλιστα ΕΠΑ.Λ. η αύξηση του αριθμού των μαθητών στον τομέα αυτόν ξεπέρασε το 400% !!!. Αν αυτό "εξυπηρετεί ειδικότητες εκπαιδευτικών" και όχι μαθητών και των οικογενειών τους (όπως αναφέρετε στο non paper σας), τότε έχετε δίκιο για τις καταργήσεις.
Τι θα πούμε και πώς θα το εξηγήσουμε στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους, όταν θα μας ρωτήσουν ΓΙΑΤΙ;
Θα μπορούσαμε να γράψουμε πάρα πολλά ακόμη για το περίφημο non-paper, αλλά θα κλείσουμε με μία πρόταση, "στηριζόμενοι" πάντα στην αιτιολογική σας έκθεση και συγκεκριμένα στην εξής παράγραφο:
"Παράλληλα, το ίδιο αντικείμενο σπουδών ... προσφέρεται σε άλλες βαθμίδες της Δημόσιας Εκπαίδευσης (Δημόσια ΙΕΚ & ΤΕΙ), με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση στον επαγγελματικό προσανατολισμό και στην αγορά εργασίας".
Επειδή λοιπόν και σε άλλους τομείς και ειδικότητες (Πληροφορικής, Ηλεκτρονικής, Ηλεκτρολογίας, Μηχανολογίας κ.λ.π.) το ίδιο αντικείμενο σπουδών προσφέρεται και σε άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης, μήπως θα έπρεπε να καταργηθούν και αυτοί οι Τομείς για να "μην προκαλείται σύγχυση" και εδώ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και αγορά εργασίας;
Οι διευθυντές των ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ. και Σ.Ε.Κ. Πιερίας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη