Thumbnail
Ανακοίνωση των διευθυντών των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΣΕΚ Πιερίας

Προς το υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της Τεχνικής & Επαγγελματικής εκπαίδευσης (που προφανώς και δεν θα είναι οι "τελευταίες"), οι διευθυντές των ΕΠΑ.Λ. & ΕΠΑ.Σ. της Πιερίας, μη γνωρίζοντας αν μέσα στην εκχώρηση Δημόσιας περιουσίας στον ιδιωτικό τομέα περιλαμβάνεται και μέρος της Δημόσιας & δωρεάν Παιδείας (όσης έχει απομείνει), έχουμε τα εξής ερωτήματα:

  1. Από πού κ. υπουργέ προκύπτει ότι "αποτελεί κοινή παραδοχή ότι τα Επαγγελματικά & Τεχνικά Λύκεια & Σχολές δεν επιτελούν σήμερα το ρόλο τους";
  2. Ποια είναι "η συγκριτική μελέτη ευρωπαϊκών συστημάτων τεχνικής εκπαίδευσης" και ποια επίσης είναι η "μελέτη αναγκών της εγχώριας αγοράς εργασίας και ανάπτυξης περιγραμμάτων επαγγελμάτων", στις οποίες αναφέρεστε στην αιτιολογική έκθεση του non paper (!) που διένειμε το υπουργείο;
  3. Από πότε η κατάργηση Τομέων και Ειδικοτήτων που έχουν τεράστια ζήτηση συμβάλλει στην "αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος";

Αν μας είχατε ρωτήσει θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε πολύ καλύτερες "δικαιολογίες" για την καρατόμηση των Τομέων και Ειδικοτήτων, στην οποία προχωράτε.

Διότι, επιτρέψτε μας να το γνωρίζουμε από πρώτο χέρι, οι Τομείς & Ειδικότητες που θέλετε να καταργήσετε αποτελούν το καλύτερο "φιλέτο" της Επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η περσινή επιλογή μαθητών, ακόμη και του Γενικού Λυκείου, π.χ. προς τον Τομέα Υγείας (και τις αντίστοιχες ειδικότητες) των ΕΠΑ.Λ. ήταν τεράστια. Σε ορισμένα μάλιστα ΕΠΑ.Λ. η αύξηση του αριθμού των μαθητών στον τομέα αυτόν ξεπέρασε το 400% !!!. Αν αυτό "εξυπηρετεί ειδικότητες εκπαιδευτικών" και όχι μαθητών και των οικογενειών τους (όπως αναφέρετε στο non paper σας), τότε έχετε δίκιο για τις καταργήσεις.

Τι θα πούμε και πώς θα το εξηγήσουμε στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους, όταν θα μας ρωτήσουν ΓΙΑΤΙ;

Θα μπορούσαμε να γράψουμε πάρα πολλά ακόμη για το περίφημο non-paper, αλλά θα κλείσουμε με μία πρόταση, "στηριζόμενοι" πάντα στην αιτιολογική σας έκθεση και συγκεκριμένα στην εξής παράγραφο:

"Παράλληλα, το ίδιο αντικείμενο σπουδών ... προσφέρεται σε άλλες βαθμίδες της Δημόσιας Εκπαίδευσης (Δημόσια ΙΕΚ & ΤΕΙ), με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση στον επαγγελματικό προσανατολισμό και στην αγορά εργασίας".

Επειδή λοιπόν και σε άλλους τομείς και ειδικότητες (Πληροφορικής, Ηλεκτρονικής, Ηλεκτρολογίας, Μηχανολογίας κ.λ.π.) το ίδιο αντικείμενο σπουδών προσφέρεται και σε άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης, μήπως θα έπρεπε να καταργηθούν και αυτοί οι Τομείς για να "μην προκαλείται σύγχυση" και εδώ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και αγορά εργασίας;

Οι διευθυντές των ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ. και Σ.Ε.Κ. Πιερίας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μπουχάρια
Τα «Μπουχάρια» της Κοζάνης: Οι γεωλογικοί σχηματισμοί που θυμίζουν Καππαδοκία
Ένα τοπίο μοναδικής φυσικής ομορφιάς και γεωλογικού ενδιαφέροντος, που αποκαλύπτει το πρόσωπο της άγνωστης Ελλάδας
Τα «Μπουχάρια» της Κοζάνης: Οι γεωλογικοί σχηματισμοί που θυμίζουν Καππαδοκία
κροτίδες
Σύλληψη δύο ανηλίκων για παράνομη πώληση κροτίδων μέσω social media – Εντοπίστηκαν 97 κροτίδες
Η ΕΛ.ΑΣ. υπενθυμίζει ότι η παράνομη κατοχή και διακίνηση πυροτεχνημάτων αποτελεί σοβαρό κίνδυνο για τη δημόσια ασφάλεια, ειδικά την περίοδο του...
Σύλληψη δύο ανηλίκων για παράνομη πώληση κροτίδων μέσω social media – Εντοπίστηκαν 97 κροτίδες
μαθήτρια
Ρόδος: 13χρονη μαθήτρια βραβεύτηκε που βρήκε φάκελο με χρήματα και τον παρέδωσε
Βράβευση της 13χρονης Σοφίας Λέση από τον Δήμαρχο Ρόδου για την παραδειγματική της πράξη- «Σε έναν κόσμο απογοητεύσεων, η Σοφία μας γέμισε ελπίδα»,...
Ρόδος: 13χρονη μαθήτρια βραβεύτηκε που βρήκε φάκελο με χρήματα και τον παρέδωσε