Thumbnail
Τελείωσε η γενική συνέλευση και η μόνη σκέψη που τριγυρνάει στο μυαλό μου είναι: "τι είπαμε τώρα;". 

Τελικά μάλλον υπήρξα δειλή, ονειροπόλα και πάνω από όλα βλαξ.

 
Τελείωσε η γενική συνέλευση και η μόνη σκέψη που τριγυρνάει στο μυαλό μου είναι: "τι είπαμε τώρα;". Δυστυχώς, ήμουν από αυτούς που δε συμμετείχα ενεργά σε όλες αυτές τις συνελεύσεις. Ίσως αν πήγαινα να καταλάβαινα καλύτερα αυτά που συζητήσαμε σήμερα. Δεν πήγαινα όχι γιατί αδιαφορούσα για τα κοινά. Ίσα ίσα, ό,τι συμβαίνει στον δίπλα μου το κουβαλάω μέσα μου, το σκέφτομαι συνέχεια και πράττω με το δικό μου τρόπο. Δεν ξέρω γιατί δεν πήγαινα. Είμαι άνθρωπος χαμηλών τόνων και ο οίστρος των συναδέλφων με έφερνε σε αμηχανία. Μακάρι όμως να πήγαινα.
 
Έπειτα ζώντας μέσα στο σχολείο έβλεπα αντιφάσεις. Άλλοι έδιναν και την ψυχή τους και άλλοι διεκπεραίωναν απλά τη μέρα τους. Πολλές φορές λυπόμουν για τους μαθητές των τελευταίων, αλλά ποτέ δεν είπα τίποτα. Δεν ήταν δική μου δουλειά και δεν ήθελα να θίξω το συνάδελφο. Μακάρι να είχα το θάρρος να μιλούσα.
 
Στους παιδαγωγικούς συλλόγους τις περισσότερες φορές έλειπε το όραμα, η φαντασία, οι στόχοι. Σχεδόν πάντα τα θέματα συζήτησης ήταν οι απουσίες, οι συμπεριφορές, ο προγραμματισμός εκδρομών. Εγώ ήθελα να ακούσω για υπαίθριες διδασκαλίες, για καινοτόμες δράσεις, για άνοιγμα του τεχνικού σχολείου στην τοπική κοινωνία. Δεν άκουσα αλλά ούτε και είπα ποτέ τίποτα. Μακάρι να είχα σηκώσει το χέρι και να έλεγα.
 
Σε ένα κομμάτι όμως νομίζω ότι ήμουν καλή. Ευτυχώς, δηλαδή, γιατί τώρα δε θα μπορούσα να ζήσω με τον εαυτό μου. Με του μαθητές μου. Νομίζω ότι γι αυτούς αγωνίστηκα και προσπάθησα πολύ. Σε 3 από τα 4 σχολεία, που περιπλανήθηκα αυτά τα 12 χρόνια που δουλεύω ως εκπαιδευτικός, έστησα 3 εργαστήρια. Έγινα φορτική στους διευθυντές να μου βρουν μια αίθουσα, μια αποθήκη πολλές φορές και να την κάνουμε εργαστήριο. Τσακώθηκα με συναδέλφους. Απευθύνθηκα σε ιδιώτες για δωρεές, οι οποίοι πάντα με στήριξαν και έδωσαν ότι μπορούσαν. Μύησα τους μαθητές μου στον εθελοντισμό και στην αλληλεγγύη και όλοι μαζί συμμετείχαμε σε αθλητικές διοργανώσεις, σε προγράμματα για την τρίτη ηλικία και τα άτομα με αναπηρία. Και οι μαθητές μου ήταν πάντα εκεί. Είτε ήταν Σάββατο είτε Κυριακή είτε νωρίς το πρωί. Γιατί τους είχα πείσει γι αυτό...
 
Κάποια στιγμή βρέθηκα στην ειδική αγωγή. Τρόμαξα με τη ευθύνη και έδωσα 5000 ευρώ για να κάνω μια εξειδίκευση στην παιδιατρική φυσικοθεραπεία (η οποία φυσικά δεν αναγνωρίζεται από το δημόσιο - μόνο τα σεμινάρια των 400 ωρών που είναι άσχετα με το επάγγελμα μου). Στη γενική συνέλευση ακούστηκε ένα κατηγορώ για τους επενδυτές του εαυτού μας. Γι αυτούς που μαζεύουν χαρτιά...Πάλι δεν κατάλαβα τι έλεγαν. Τα χρήματα δε μου περίσσευαν, αλλά τα έδωσα για τα παιδιά, για να είμαι σίγουρη ότι κάνω το καλύτερο γι αυτά.
 
Κοιτάω το όνομα μου στο Internet. Απολυομαι, είμαι σε διαθεσιμότητα, σε κινητικότητα, μετατάσσομαι; Μου λένε επειδή έχω μεταπτυχιακό να το δηλώσω (τι να δηλώσω, τα έχουν όλα ήδη) για να γίνω διοικητικός - ή τουλάχιστον αυτό νομίζω ότι μου λένε. 
 
Είμαι σε δίλλημα... Κοιτάω πίσω μου τις 16 ώρες διάβασμα την ημέρα για να περάσω (με 18000 μόρια το 1995) στο ΤΕΙ Φυσικοθεραπείας, τις ώρες μελέτης για να τελείωσω αξιοπρεπώς το ΤΕΙ και τελικά να έχω την τιμή να διαβάσω τον όρκο του Ιπποκράτη, τις στερήσεις των γονιών μου για να κάνω μεταπτυχιακό στην Αγγλία, τις ώρες που στέρησα από το παιδί μου για να γράφω δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις σε πανελλήνια συνέδρια, να ετοιμάζω μαθήματα, να ετοιμάζω υλικό γιατί η επιστήμη μου αλλάζει συνεχώς και το σχολικό βιβλίο δε μας καλύπτει, να κάνω σεμινάρια πανάκριβα που ποτέ δεν αναγνωρίστηκαν αλλά μόνο αυτά φορούσαν στη φυσικοθεραπεία. Να τα θυσιάσω όλα αυτά για να γίνω διοικητικός; Να ακολουθήσω το ελεύθερο επάγγελμα σε μια αγορά που καθημερινά μπαίνουν λουκέτα; Τι να κάνω;
 
Έχω αρχίσει να αμφιβάλω για τη νοημοσύνη μου. Είμαι σε σύγχυση. Τελικά μάλλον υπήρξα δειλή, ονειροπόλα και πάνω από όλα βλαξ.
 
ΓΕΩΡΓΙΑ Α. ΛΙΟΥΔΑΚΗ
http://physioassistants.blogspot.gr/
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Επίθεση στο Τελ Αβίβ
Χτύπημα στο Τελ Αβίβ: Οι Χούθι της Υεμένης πίσω από την επίθεση – Θα αποκαλύψουν λεπτομέρειες
Χτύπημα στο Τελ Αβίβ: Οι Χούθι της Υεμένης ανέλαβαν την ευθύνη και ανακοίνωσαν ότι θα αποκαλύψουν λεπτομέρειες
Χτύπημα στο Τελ Αβίβ: Οι Χούθι της Υεμένης πίσω από την επίθεση – Θα αποκαλύψουν λεπτομέρειες
σχολεία παιδιά
Σχολεία: Τι ισχύει ως προς τις εγγραφές – μετεγγραφές μαθητών όταν την επιμέλεια έχει ένας εκ των δυο γονέων
Τι ισχύει τελικά σύμφωνα με την εγκύκλιο
Σχολεία: Τι ισχύει ως προς τις εγγραφές – μετεγγραφές μαθητών όταν την επιμέλεια έχει ένας εκ των δυο γονέων
Παραλία στη Σέριφο
5 ημερήσιες εκδρομές κοντά στην Αθήνα για βόλτα σε αρχαιολογικούς χώρους και παραλίες
Εξάλλου μετά το περπάτημα κάτω από τον ήλιο, η βουτιά στη θάλασσα είναι απαραίτητη
5 ημερήσιες εκδρομές κοντά στην Αθήνα για βόλτα σε αρχαιολογικούς χώρους και παραλίες