ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕ18 (ΠΣΕΝΔΕ)
Σε ποιο νόμο θα στηριχθεί η λειτουργία της Γ΄ Τάξης των ειδικοτήτων των Τομέων που καταργεί το Υπουργείο;
Μετά την κατάθεση του πολυνομοσχεδίου στη Βουλή καταργούνται οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών προτού καταργηθούν τα τμήματα στα οποία εργάζονταν μέχρι σήμερα. Στο άρθρο 82 του πολυνομοσχεδίου δεν επικαλείται κανέναν λόγο για τον οποίο ζητάει την κατάργηση και μέχρι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένας νόμος που να έχει καταργήσει τα τμήματα των Τομέων Υγείας Πρόνοιας, Γραφικών Τεχνών, Σχεδίασης & Παραγωγής Ενδύματος, Αισθητικής Τέχνης, Κομμωτικής Τέχνης & Αργυροχρυσοχοΐας. Δε θα έπρεπε να λείπει πρώτα το αντικείμενο διδασκαλίας και μετά να καταργηθούν οι ειδικότητες που μπορούσαν να διδάξουν μόνο στα καταργημένα τμήματα; Ποια σκοπιμότητα κρύβεται στο πρωθύστερο της κατάργησης των ειδικοτήτων των καθηγητών πριν την κατάργηση του αντικείμενου τους;
Πως θα λειτουργήσει η Γ΄ τάξη των ειδικοτήτων των Τομέων που καταργούνται; Δεν θα έχει καθηγητές για να κάνουν τα μαθήματα ειδικότητας γιατί απλά θα έχει καταργήσει την ειδικότητά τους. Πώς είναι λοιπόν δυνατόν να προσλάβει ωρομίσθιους με μια ανύπαρκτη ειδικότητα; Ή θα αναθέσει τα μαθήματα αυτά στους καθηγητές των ειδικοτήτων που μένουν; Ποια ειδικότητα σκέφτεται να βάλει να διδάξει τους μαθητές να κάνουν μια ενδομυϊκή ένεση; Μήπως τελικά τουλάχιστον για φέτος τους χρειάζεται; Κι αν ναι, πως τους θέτει σε διαθεσιμότητα;
Τι θα έγραφε το σχέδιο του Τεχνολογικού Λυκείου σε αυτή τη περίπτωση για τις μεταβατικές διατάξεις; Τι θα προέβλεπε για όλους τους μαθητές που τελείωσαν φέτος την Β΄ τάξη των Τομέων που λέει ότι ΘΑ καταργήσει; Πόσο νόμιμο είναι να λέει στους εκπαιδευτικούς των σχετικών ειδικοτήτων: «Σας απολύω γιατί το σχολικό έτος 2014-2015 δε θα έχετε αντικείμενο. Επειδή όμως για το 2013-2014 σας χρειάζομαι σας παίρνω σαν ωρομίσθιους με μια ανύπαρκτη ειδικότητα γιατί φρόντισα ήδη να την καταργήσω με το άρθρο 82 παράγραφος 1 του πολυνομοσχεδίου!!!».
Τη μία παρανομία ακολουθεί άλλη: Πώς είναι δυνατόν το Υπουργείο να ανακοινώνει λίστες με εκπαιδευτικούς που θα μπουν σε διαθεσιμότητα προτού καν ψηφισθεί το νομοσχέδιο;
Τέλος, θα επιμείνουμε στη σύνδεση με την αγορά εργασίας καθώς το υπουργείο μιλάει για 7 Ειδικότητες Επαγγελμάτων που αφορούν σε επαγγέλματα Υγείας και Πρόνοιας, που οι απόφοιτοί τους στην πλειοψηφία τους δεν βρίσκουν επαγγελματική αποκατάσταση. Δηλαδή αυτές οι ειδικότητες οδηγούν σε ανεργία - ενώ όλοι οι άλλοι κλάδοι σε επαγγελματική αποκατάσταση; Επιπλέον, όποιες ειδικότητες οδηγούν στην ανεργία να έχει το θάρρος να τις κατονομάσει και να τις κλείσει τελείως και από τα Δημόσια ΙΕΚ αφού τις θεωρεί τόσο κακές. Γνωρίζετε άλλωστε ότι και τα Δημόσια ΙΕΚ έχουν δίδακτρα. Να μη στέλνει λοιπόν τα παιδιά του κόσμου να πληρώνουν δίδακτρα στα Δημόσια ή στα Ιδιωτικά ΙΕΚ για να βγουν στην ανεργία. Βέβαια, αντίθετα είναι τα συμπεράσματα που εξάγονται από την έρευνα που δημοσίευσε ο ΣΕΒ για τα 87 επαγγέλματα που θα έχουν αυξημένη ζήτηση, από την άλλη όμως μπορεί το υπουργείο να έχει άλλες μελέτες τις οποίες καλό θα ήταν να τις δημοσιοποιήσει.
Με εκτίμηση Ημερομηνία 13-07-2013
το Προεδρείο του ΠΣΕΝΔΕ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΛΗΜΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη