Το non paper - OΝΕΙΔΟΣ
Γράφει το υπουργείο στο 2ο ανυπόστατο έγγραφό του (αγγλιστί non paper):
«Το Υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει μια Τεχνική Εκπαίδευση που στοχεύει στο να προσφέρει Ειδικότητες Επαγγελμάτων, που καλύπτουν τις ε π ι λ ο γ έ ς τ ω ν μ α θ η τ ώ ν…»
Ο Τομέας Υγείας - Πρόνοιας των Επαγγελματικών Λυκείων όλης της χώρας, που με ένα non paper – ό ν ε ι δ ο ς καταργήθηκε έτσι άπλα και αιφνιδίως και με το οποίο καρατομήθηκαν χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικοί, είναι ο πιο δ η μ ο φ ι λ ή ς - ε ύ ρ ω σ τ ο ς – δ υ ν α μ ι κ ό ς και ο π ο λ υ π λ η θ έ σ τ ε ρ ο ς τομέας της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Επιλέγεται συνειδητά - σταθερά και διαχρονικά τόσο από τους εφήβους μας μαθητές όσο και από ενήλικες με απόλυτη επίγνωση για την επιλογή τους.
1η ερώτηση που προκύπτει:
Εφ’ όσον ο Τομέας Υγείας- Πρόνοιας είναι ο πιο δημοφιλής και αυτός που συγκεντρώνει τις περισσότερες εγγραφές των μαθητών μας, πώς αποφασίζεται η κατάργησή του αδόκητα από τα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.);
Υπάρχουν στατιστικά στοιχεία από όλα τα σχολεία της χώρας, τα οποία, πιθανώς, αγνοώ που καταδεικνύουν ότι ο συγκεκριμένος Τομέας και οι ειδικότητες του (Βοηθοί Νοσηλευτών, Βοηθοί Βρεφονηπιοκόμων κ.α..) υφίσταται συρρίκνωση, υποβάθμιση, μικρός έως ελάχιστος αριθμός μαθητών δείχνει προτίμηση προς αυτόν;
Γράφει το υπουργείο στο 2ο ανυπόστατο έγγραφο (αγγλιστί non paper):
«Σχεδιάζει μια Τεχνική Εκπαίδευση που στοχεύει στο να προσφέρει Ειδικότητες Επαγγελμάτων που καλύπτουν τις επιλογές των μαθητών και τις α ν ά γ κ ε ς τ η ς α γ ο ρ ά ς ε ρ γ α σ ί α ς .»
Οι απόφοιτοι μαθητές του Τομέα Υγείας - Πρόνοιας και της ειδικότητας Βοηθών νοσηλευτών αποκτούν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος κατόπιν πρακτικής τους εξάσκησης σε νοσηλευτικά ιδρύματα με συνέπεια την άμεση σύνδεση τους με την αγορά εργασίας.
Επίσης, έχουν σημειωθεί πολλές και αξιόλογες επιτυχίες των μαθητών και μαθητριών μας στα αντίστοιχα με τις ειδικότητές τους Ανώτατα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Τ.Ε.Ι.), με αποτέλεσμα να καθίστανται αξιόπιστοι, ι επαρκέστατοι και ωφελιμότατοι επαγγελματίες στο χώρο της Υγείας.
2η ερώτηση που προκύπτει:
Έδειξε κάποια έρευνα στοιχεία - που πιθανώς αγνοώ- τα οποία δείχνουν πλεόνασμα ανθρώπινου δυναμικού στον χώρο της Υγείας ; (νοσηλευτικά ιδρύματα - παιδικούς σταθμούς κ.α.) με αποτέλεσμα οι ειδικότητες του Τομέα Υγείας να μη προσφέρονται για τις ανάγκες της αγοράς;
Γράφει το υπουργείο στο 2ο ανυπόστατο έγγραφό του (αγγλιστί non paper):
«Σχεδιάζει μια Τεχνική Εκπαίδευση που στοχεύει στο να προσφέρει Ειδικότητες Επαγγελμάτων που καλύπτουν τις επιλογές των μαθητών και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, και ό χ ι τ ο υ ς κ λ ά δ ο υ ς κ α ι τ ι ς ε ι δ ι κ ό τ η τ ε ς μ ο ν ί μ ω ν κ α θ η γ η τ ώ ν , ο ι ο π ο ί ο ι δ ι α μ έ σ ο υ ε ν ό ς σ τ ρ ε β λ ο ύ κ α ι ν ο θ ε υ μ έ ν ο υ π λ α ι σ ί ο υ , « β ρ έ θ η κ α ν » ν α σ τ ε λ ε χ ώ ν ο υ ν τ α Ε π α γ γ ε λ μ α τ ι κ ά Λύκεια κ α ι τ ι ς Ε π α γ γ ε λ μ α τ ι κ έ ς Σ χ ο λ έ ς .»
Κ Α Ν Ε Ν Α Σ Δ Ε « Β Ρ Ε Θ Η Κ Ε » Σ Τ Α Ε π α γ γ ε λ μ α τ ι κ ά Λ ύ κ ε ι α κ α ι σ τ ι ς Ε π α γ γ ε λ μ α τ ι κ έ ς Σ χ ο λ έ ς.
Ο κ ά θ ε ε κ π α ι δ ε υ τ ι κ ό ς χ ω ρ ι σ τ ά έ χ ε ι κ ά ν ε ι τ ο δ ι κ ό τ ο υ π ρ ο σ ω π ι κ ό α γ ω ν ί α μ ε θ υ σ ί ε ς – μ ό χ θ ο – σ τ ε ρ ή σ ε ι ς – σ κ λ η ρ ό δ ι ά β α σ μ α – ε ξ ε τ ά σ ε ι ς Α Σ Ε Π / ε π ε τ η ρ ί δ α και σε π ο λ λ έ ς π ε ρ ι π τ ω σ ε ι ς δ ι α δ ο χ ι κ έ ς μ ε τ α κ ι ν ή σ ε ι ς α ν ά τ η ν Ε λ λ ά δ α, π ρ ο κ ε ι μ ε ν ο υ ν α σ τ ε λ ε χ ώ σ ε ι τ α σ χ ο λ ε ι ά κ α ι ν α υ π η ρ ε τ ή σ ε ι τ α π α ι δ ι ά μ α ς .
Και μερικές ακόμη εύλογες απορίες:
- Είναι συνταγματικά επιτρεπτή η διάλυση όλων αυτών των τομέων-ειδικοτήτων της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με ένα non paper του κυρίου υπουργού;
- Γιατί προηγήθηκε η κατάργηση του Τομέα Υγείας- Πρόνοιας και των άλλων Τομέων αιφνιδιαστικά και πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου που αφορά στο «Τεχνολογικό Λύκειο» και το νέο Γενικό Λύκειο;
- Πώς ένα non paper καταργεί ακαριαία χιλιάδες οργανικές θέσεις;
- Πώς μπορεί να στέλνονται στα γραφεία της Β΄/βάθμιας Εκπαίδευσης λίστες με τα ονόματα εκπαιδευτικών προς απόλυση (δε μου αρεσει ο ορος διαθεσιμότητα) πριν υποβληθεί προς ψήφιση το διαβόητο πολυνομοσχεδιο στη Βουλή ;
- Πώς μπορούν να διαγραφούν από τη μνήμη μας η επίπονη δοκιμασία και οι γραπτές, αδιάβλητες εξετάσεις ΑΣΕΠ το Μάη του 2001 προκειμένου α ξ ι ο κ ρ α τ ι κ ά να στελεχώσουμε την Επαγγελματική Εκπαίδευση;
- Πώς είναι δυνατόν οι μαθητές μας και οι γονείς τους να υποστούν ένα τόσο σημαντικό πλήγμα έχοντας ως επακόλουθο τη δημιουργία σύγχυσης σε ό,τι αφορά τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό;
Αγαπητοί συνάδελφοι, πολύτεκνοι ή τρίτεκνοι, έχοντες δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό, δεύτερη ειδικότητα, που διοριστήκατε με εξετάσεις ΑΣΕΠ ή επετηρίδα, δεχθήκαμε ένα δυνατό ράπισμα που προσέβαλε την αξιοπρέπειά μας, την ηθική μας υπόσταση την ίδια μας τη ΖΩΗ.
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ.
ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ, ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΟΙΚΤΑ, ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ.
ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΛΕΙΠΕΙ.
Α Γ Ω Ν Ι Ζ Ο Μ Α Σ Τ Ε
ΣΙΜΟΥ ΑΣΠΑΣΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Π.Ε. 18.10
ΕΠΑ.Λ. ΒΕΡΟΙΑΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη