Thumbnail
Με το παρόν πολυνομοσχέδιο οδηγούνται στη διαθεσιμότητα εργαζόμενοι, που δεν διορίστηκαν με ρουσφέτια, ούτε μπήκαν από το παράθυρο!

 Τη Δευτέρα 15.7.2013 πραγματοποιήθηκε κοινή σύσκεψη όλων των εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ του ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ – ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ με θέμα τις επιπτώσεις του προς ψήφιση πολυνομοσχεδίου.  

Το πολυνομοσχέδιο που πρόκειται να τεθεί σε ψηφοφορία στη Βουλή, τις προσεχείς ημέρες, προβλέπει την κατάργηση 50 ειδικοτήτων από τη Δημόσια Δευτεροβάθμια Τεχνική  Επαγγελματική Εκπαίδευση. Έτσι, 2.500 εκπαιδευτικοί οδηγούνται σε διαθεσιμότητα και 15.000 μαθητές οδηγούνται στην αβεβαιότητα και ουσιαστικά στην εγκατάλειψη του δημόσιου σχολείου.

Οι εκπαιδευτικοί ανήκουν στους υπαλλήλους του στενού δημοσίου τομέα και είναι από τις ελάχιστες κατηγορίες δημοσίων υπαλλήλων, που διορίζονται με μεθόδους απόλυτα διαφανείς, αξιοκρατικές και νομιμότατες. Με το παρόν πολυνομοσχέδιο οδηγούνται στη διαθεσιμότητα εργαζόμενοι, που δεν διορίστηκαν με ρουσφέτια, ούτε μπήκαν από το παράθυρο!

Οι προς κατάργηση ειδικότητες αποτελούν έναν πυρήνα έλξης στη Δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, για μία μεγάλη ομάδα μαθητών, χωρίς καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση για τους μαθητές και μάλιστα των ασθενέστερων κοινωνικών τάξεων.

Το σύνολο των, προς κατάργηση ειδικοτήτων, ανάμεσα στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και ολόκληροι τομείς, όπως Υγείας και Πρόνοιας και Γραφικών Τεχνών, θα παρέχεται στο εξής από άλλες δομές. Η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, σε ό,τι αφορά, προς το παρόν τουλάχιστον τις ειδικότητες προς κατάργηση,  εκχωρείται με τρόπο απροκάλυπτο στα ιδιωτικά κέντρα σπουδών.

Οι σπουδές στα ΙΕΚ διαφέρουν σε αρκετά σημεία από αυτές στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση. Το ίδιο Υπουργείο, που απολύει τώρα, με το παρόν νομοσχέδιο, τους μόνιμους εκπαιδευτικούς του, διατείνεται ότι οι εν λόγω ειδικότητες δεν είναι δημοφιλείς, ούτε είναι χρήσιμες ή ότι, αν τελικά είναι, μπορούν να παρέχονται σε ιδιωτικό επίπεδο. Το Υπουργείο δεν υπολογίζει ότι πρώτος ο ιδιωτικός τομέας θα καταργούσε τις συγκεκριμένες ειδικότητες από τις σχολές του, αν αυτές δεν ήταν δημοφιλείς και δεν παρείχαν εργασιακή διέξοδο στους αποφοίτους τους, εκτός αν θεωρεί ότι οι ιδιώτες δεν λειτουργούν με βάση το κέρδος.

Ακόμα η απώλεια των συναδέλφων που ανήκουν στην κατηγορία ΔΕ δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στη λειτουργία των εργαστηρίων στους τομείς εκείνους και τις ειδικότητες, που δεν καταργούνται. Στην ουσία με αυτόν τον τρόπο δεν θα υπάρχει προληπτική συντήρηση των εγκαταστάσεων των εργαστηρίων, ανεβάζοντας το βαθμό επικινδυνότητας για τους μαθητές. Δεν θα μπορούν να προετοιμαστούν οι εργαστηριακές ασκήσεις και δεν θα υπάρχει δυνατότητα κατασκευής νέων ασκήσεων. Συγχρόνως δεν θα υπάρχει συντήρηση των εγκαταστάσεων του σχολείου και το σημαντικότερο δεν θα υπάρχει υποβοήθηση του έργου των εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα στα «επικίνδυνα»  εργαστήρια. Όλα τα παραπάνω θα αυξήσουν σημαντικά το κόστος λειτουργίας των εργαστηρίων. Ενώ εργαστήρια με σημαντικό και ακριβό εξοπλισμό εγκαταλείπονται χωρίς προγραμματισμό τη στιγμή της οικονομικής κρίσης της χώρας μας.

Μήπως τελικός στόχος είναι η κατάργηση των εργαστηρίων και η απαξίωση της ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ;

Μέγιστη δε αγανάκτηση προκαλεί η ειρωνική ανάρτηση των πινάκων των καθηγητών που οδηγούνται σε απόλυση, με τα προσωπικά στοιχεία τους σε κοινή πρόσβαση, από την Παρασκευή 12/07/2013, προκαταλαμβάνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την απόφαση του Ελληνικού Κοινοβουλίου, πριν καν ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο.

Ένα ακόμα χτύπημα για το δημόσιο σχολείο είναι η απόλυση του σχολικού φύλακα, ενός θεσμού που με κόπο κατακτήθηκε. Δεν νοείται σε μία Ευρωπαϊκή χώρα να υπάρχει αφύλακτο σχολείο και μάλιστα σε μία εποχή που το υπουργείο «διαφημίζει» τόσο την εκστρατεία του κατά της ενδοσχολικής βίας. Στο δημόσιο σχολείο η έλλειψη σχολικού φύλακα σημαίνει ότι δεν θα ελέγχονται οι εισερχόμενοι στο σχολείο, δεν θα υπάρχει επίβλεψη του προαύλιου χώρου, τις ώρες πραγματοποίησης των μαθημάτων.  Σχολικός και εργαστηριακός εξοπλισμός παραμένει αφύλακτος.

Αποφασίστηκε:

Να αποσταλεί το κείμενο που εγκρίθηκε ομόφωνα  στο ΔΗΜΟ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ – ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ  και στα Μ.Μ.Ε.

Καλούμε τον Δήμο των Αγίων Αναργύρων Καματερού να τοποθετηθεί αφού ένας μεγάλος αριθμός μαθητών και εκπαιδευτικών του Δήμου θίγεται άμεσα.

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές να στηρίξουν τις κινητοποιήσεις:

  • Το συλλαλητήριο τη Δευτέρα 15/07/2013, στο Σύνταγμα στις 7:30μ.μ., με συναυλία και                ολονυκτία.                                                                                                                               Προσυγκέντρωση στα Γραφεία της ΟΛΜΕ.(Ερμού και Κορνάρου 2) στις 7:30 μ.μ.
  • Το συλλαλητήριο την Τρίτη 16/07/2013 στην Πλατεία Κλαυθμώνος, στις 11:00 το πρωί και το βράδυ στις 8:30 στο Σύνταγμα, με συναυλία και ολονυκτία.                                     Προσυγκέντρωση στα Γραφεία της ΟΛΜΕ.(Ερμού και Κορνάρου 2) στις 8:00 μ.μ.
  • Το πανελλαδικό συλλαλητήριο την Τετάρτη 17/07/2013, στο Σύνταγμα στις 7:00μ.μ. Προσυγκέντρωση στα Γραφεία της ΟΛΜΕ.(Ερμού και Κορνάρου 2) στις 7:00 μ.μ.

 

Οι εκπαιδευτικοί:

1ου ΕΠΑΛ  Αγ. Αναργύρων   2ου ΕΠΑΛ  Αγ. Αναργύρων

3ου εσπερινού ΕΠΑΛ  Αγ. Αναργύρων  1ου ΕΠΑΛ  Καματερού

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panellinies_vaseis_panelladikes.jpg
Που θα κινηθούν οι βάσεις εισαγωγής στις υψηλόβαθμες σχολές του 1ου Επιστημονικού Πεδίου
Τι θα κάνουν οι βάσεις εισαγωγής στις υψηλόβαθμες και περιζήτητες σχολές του 1ου Επιστημονικού Πεδίου
Που θα κινηθούν οι βάσεις εισαγωγής στις υψηλόβαθμες σχολές του 1ου Επιστημονικού Πεδίου
exetaseis
Βάσεις 2024: Ποια Τμήματα δυσκολεύουν και ποια διευκολύνουν φέτος την πρόσβαση στους υποψήφιους
Τα Τμήματα που αύξησαν και τα Τμήματα που μείωσαν το συντελεστή βαρύτητας
Βάσεις 2024: Ποια Τμήματα δυσκολεύουν και ποια διευκολύνουν φέτος την πρόσβαση στους υποψήφιους