Thumbnail
Είναι υποχρέωση του κράτους το Δημόσιο Σχολείο.

Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε το προτεινόμενο σχέδιο εξοστρακισμού του μαθήματος των Αγγλικών από το νέο Γενικό Λύκειο. Φυσικά, αυτό δημοσιεύτηκε μέρα Σάββατο και φυσικά μέσα στον Αύγουστο!

Διερωτάται λοιπόν κανείς:

·         Ποια νοσηρά μυαλά σχεδιάζουν το μέλλον των παιδιών μας;

·         Με ποια λογική αφαιρούν το δικαίωμα των παιδιών μας στη μάθηση;

·         Ποιος – αλήθεια – σκέφτηκε ότι το μάθημα των Αγγλικών δεν χρήζει σπουδαιότητας, ώστε να περιληφθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου;

·         Ποιος  – αλήθεια – δεν ξέρει ότι η σημερινή διεθνής γλώσσα είναι απαραίτητη για τη συνέχιση των σπουδών των μαθητών στην τριτοβάθμια και μεταπτυχιακή εκπαίδευσή τους; Ιδιαίτερα στις μέρες μας, μεσούσης της οικονομικής κρίσης, επιβάλλεται το Δημόσιο Λύκειο να προσφέρει στους μαθητές του το υψηλό επίπεδο γνώσης που απαιτείται για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

·         Ποιος  – αλήθεια – νομίζει ότι η γνώση σταματά στην απόκτηση πιστοποιητικού επιπέδου Β2 (Lower), συνήθως στο Γυμνάσιο και δε χρειάζεται η συνέχιση της ΔΩΡΕΑΝ τελειοποίησης της μάθησης στο Λύκειο;

·         Και ποιος διαφωνεί με το πάγιο αίτημά μας για σύνδεση του μαθήματος των Αγγλικών στο Λύκειο με την απόκτηση τωνπιστοποιητικών άριστης γνώσης Γ1 και Γ2;

Το θέμα είναι πιο σοβαρό από την (ορατή) διαθεσιμότητα των συναδέλφων του κλάδου της Αγγλικής (ΠΕ 06). Έχει να κάνει με τη μόρφωση των παιδιών μας, τη συνεχή τριβή τους με τη γλώσσα, την εκπαίδευσή τους εν γένει.

Σε άλλα κράτη – που ο σχεδιασμός δε γίνεται στο πόδι – το μάθημα των Αγγλικών διδάσκεται 5-6 ώρες εβδομαδιαίως. Δια τούτο, η μεταπτυχιακή εκπαίδευση βρίθει μαθητών άλλων χωρών που χειρίζονται με άνεση την Αγγλική. Στη δική μας χώρα, οι δικοί μας μαθητές «καταδικάζονται» να ξεχάσουν κι αυτά που ήδη έμαθαν στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο. Ποιος – αλήθεια – νομίζει ότι τρία χρόνια αποχής από την (όποια) Ξένη Γλώσσα θα βοηθήσει τα παιδιά μας; Ας σοβαρευτούμε λοιπόν!

Στο όνομα της δήθεν εξοικονόμησης χρημάτων κάποιοι παίζουν με το μέλλον των παιδιών μας. Η μεγάλη επένδυση ενός κράτους είναι – ή θα ‘πρεπε να είναι – στη Μόρφωσή του! Στην Εκπαίδευσή του! Στην Αφύπνισή του!

Στο Νέο Γενικό Λύκειο θα πρέπει να υπάρξει αύξηση των ωρών του μαθήματος των Αγγλικών, τουλάχιστον ένα τρίωρο διδασκαλίας σε κάθε τάξη. Τουλάχιστον! Αν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Αν θέλουμε να ανήκουμε στη μεγάλη ευρωπαϊκή οικογένεια ισότιμα και όχι να καταντήσουμε οι παρίες της! Αν θέλουμε να νοιαζόμαστε για το μέλλον των παιδιών μας.

Είναι υποχρέωση του κράτους το Δημόσιο Σχολείο.

Είναι υποχρέωση του κράτους το απρόσκοπτο δικαίωμα των παιδιών μας στη μόρφωση.

Είναι υποχρέωση του κράτους η διασφάλιση εκείνων των κριτηρίων που αποτελούν το θεμέλιο λίθο της Γνώσης.

Ζητούμε από τους ιθύνοντες να σκεφτούν λίγο παραπάνω τα ανωτέρω και να προβούν τελικά στην αύξηση των ωρών του μαθήματος των Αγγλικών. Γιατί τα παιδιά μας, τελικά, το αξίζουν.

Καθηγητές ΠΕ 06 Καβάλας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»